paljonko maksaa oikeudenkäynti kuluttajatuomioistuimessa?
kuluttajatuomioistuin
8
952
Vastaukset
- Kankaanpään poika
kuluttajavalituslautakunta antaa ratkaisusuosituksen ilmaiseksi, jota elinkeinoharjoittajat noudattavat 80 %:sti.
Sen jälkeen voit viedä asiasi käräjäoikeuden ratkaistavaksi eli tuomioistuinkäsittelyyn, jolloin vakuutus maksaa hävinneenkin oikeudenkäyntikulut vastapuolen tietenkin myös.
JOS ja VAIN jos sinulla on vakuutus NORDEASSA, sinulle maksetaan oikeudenkäyntikulut omasi ja vastapuolen, vaikka häviäisit.
JOS voitat, maksaja on vastapuolesi eli kaikki viulut sinun vaatimuksiesi lisäksi......
Riippuu tietenkin asiastasi mistä kannattaa käräjöidä, itse olen ollut lukuisia kertoja ja aina voittanut...eli jos perusteita on olet itse aktiivinen ja jaksat tehdä tosi paljon työtä hankit hyvät juristin...niin isokin yhtiö selätetään koska vaan...kokemusta on- Tyhmä
Tarvitsisin apua, jos tuo mitä kerrot on totta voisit auttaa. Eli hyvä juristi olisi paikallaan.
Otatko yhteyttä ja voitko antaa juristien nimiä.
[email protected] - Kankaanpään poika
Tyhmä kirjoitti:
Tarvitsisin apua, jos tuo mitä kerrot on totta voisit auttaa. Eli hyvä juristi olisi paikallaan.
Otatko yhteyttä ja voitko antaa juristien nimiä.
[email protected]Riippuu tietenkin asiastasi, olen tosiaan ollut käräjäoikeudessa lukuisia kertoja ja kaksi juttua on vastapuoli vetänyt hovioikeuteen Turkuun. Olen voittanut juttuni kaikissa oikeusasteissa, mutta tarkkana on saanut olla ja paljon töitä tehdä.
Kyllähän mä sulle vastata voin ihan henkilökohtaisesti tai voit tietenkin vaikka soittaa mulle, minulla ei ole mitään salattavaa.
Tämä laite on työnantajani pääte, enkä tästä mielelläni lähettelisi sähköpostia, oma tietokonelaitteistoni meni puolivuotta sitten kauniimmalle puoliskolle avioerossa.
Mutta vielä kerran minkä aihepiirin juttu ja toiseksi missä päin Suomea, siis tarkoitan ettei ole järkevää kenties ottaa Kankaanpäästä asianajajaa Helsinkiin tai Helsingistä Rovaniemelle. Itse kylläkin käytin vakuutusyhtiötä vastaan hyvää Helsinkiläistä asianajajaa Pekka T. ja voitin juttuni, tällöin kyseessä oli autovahinko. Hänet vaihdoin vielä kesken oikeuskäsittelyn kun totesin Hämeenlinnalaisen torin varrella toimistoivan juristin täysin paskaksi.
Työoikeudelliset asiat hoitaa mielestäni parhaiten yksi turkulainen kaveri, mutta niin kuin sanoin asian laatu ratkaisee.......hyvä vinkki on myös se että liika innokkuus puhelinkeskustelussa ei ole hyvästä, sehän kertoo vain siitä ettei juristilla ole töitä...puhelimessa vittumaisin juristi onkin oikeudessa yhtä vittumainen kentien jopa huomattavasti vitttumaisempi vastapuolta kohtaan, näin kävi minun tapauksessani ja voitto.... - Anu
Kankaanpään poika kirjoitti:
Riippuu tietenkin asiastasi, olen tosiaan ollut käräjäoikeudessa lukuisia kertoja ja kaksi juttua on vastapuoli vetänyt hovioikeuteen Turkuun. Olen voittanut juttuni kaikissa oikeusasteissa, mutta tarkkana on saanut olla ja paljon töitä tehdä.
Kyllähän mä sulle vastata voin ihan henkilökohtaisesti tai voit tietenkin vaikka soittaa mulle, minulla ei ole mitään salattavaa.
Tämä laite on työnantajani pääte, enkä tästä mielelläni lähettelisi sähköpostia, oma tietokonelaitteistoni meni puolivuotta sitten kauniimmalle puoliskolle avioerossa.
Mutta vielä kerran minkä aihepiirin juttu ja toiseksi missä päin Suomea, siis tarkoitan ettei ole järkevää kenties ottaa Kankaanpäästä asianajajaa Helsinkiin tai Helsingistä Rovaniemelle. Itse kylläkin käytin vakuutusyhtiötä vastaan hyvää Helsinkiläistä asianajajaa Pekka T. ja voitin juttuni, tällöin kyseessä oli autovahinko. Hänet vaihdoin vielä kesken oikeuskäsittelyn kun totesin Hämeenlinnalaisen torin varrella toimistoivan juristin täysin paskaksi.
Työoikeudelliset asiat hoitaa mielestäni parhaiten yksi turkulainen kaveri, mutta niin kuin sanoin asian laatu ratkaisee.......hyvä vinkki on myös se että liika innokkuus puhelinkeskustelussa ei ole hyvästä, sehän kertoo vain siitä ettei juristilla ole töitä...puhelimessa vittumaisin juristi onkin oikeudessa yhtä vittumainen kentien jopa huomattavasti vitttumaisempi vastapuolta kohtaan, näin kävi minun tapauksessani ja voitto....Asunto-osake huijauksesta kyse.
Monimutkainen asia.
Asun uudellamaalla. Mut oikeutta käydään pohjanmaalla. Ota yht. sähköpostiini [email protected] - Kuluttajaneuvoja
Anu kirjoitti:
Asunto-osake huijauksesta kyse.
Monimutkainen asia.
Asun uudellamaalla. Mut oikeutta käydään pohjanmaalla. Ota yht. sähköpostiini [email protected]Jutun kulku menee näin.
Jos kyseessä on yksityisen henkilön ja liikkeenharjoittajan välisestä riidasta, aina ensin yhteys kunnalliseen kuluttajaneuvontaan, josta asia menee eteenpäin kuluttajavalituslautakuntaan.
Jos kyseessä on kahden yksityisen henkilön välisestä riidasta, asia joudutaan viemään suoraan käräjäoikeuteen, johon todennäköisesti tarvitset edustajan. Tällainen on mm. kunnallinen oikeusaputoimisto, joka voi pyytää maksutonta oikeudenkäyntiä, mikäli tulosi ovat alle tietyn tason. Muuten en neuvoisi lähtemään asianajajia palkkaamaan, jos et ole 100 %:sti varma voitostasi. Ottaen huomioon, että asianajajien palkkiot ovat siinä sadan euron paikkeilla per tunti ja työhön menee vähintään noin kymmenen tuntia. - Anu
Kuluttajaneuvoja kirjoitti:
Jutun kulku menee näin.
Jos kyseessä on yksityisen henkilön ja liikkeenharjoittajan välisestä riidasta, aina ensin yhteys kunnalliseen kuluttajaneuvontaan, josta asia menee eteenpäin kuluttajavalituslautakuntaan.
Jos kyseessä on kahden yksityisen henkilön välisestä riidasta, asia joudutaan viemään suoraan käräjäoikeuteen, johon todennäköisesti tarvitset edustajan. Tällainen on mm. kunnallinen oikeusaputoimisto, joka voi pyytää maksutonta oikeudenkäyntiä, mikäli tulosi ovat alle tietyn tason. Muuten en neuvoisi lähtemään asianajajia palkkaamaan, jos et ole 100 %:sti varma voitostasi. Ottaen huomioon, että asianajajien palkkiot ovat siinä sadan euron paikkeilla per tunti ja työhön menee vähintään noin kymmenen tuntia.Asia poliisi tutkinnassa törkeänä petoksena.
Ei varmaan kannata enää viedä kuluttajavalituslautakuntaan.
Kannattaako oikeusaputoimistosta ottaa asianajaja apua. Kuinka päteviä he ovat.
Oikeusturva on vakuutuksessa. - OTK
Anu kirjoitti:
Asia poliisi tutkinnassa törkeänä petoksena.
Ei varmaan kannata enää viedä kuluttajavalituslautakuntaan.
Kannattaako oikeusaputoimistosta ottaa asianajaja apua. Kuinka päteviä he ovat.
Oikeusturva on vakuutuksessa.Saman koulutuksen ovat saaneet oikeuaputoimistossa ja asianajotoimistossa (OTK), joten niitä on siis joka junaan joka paikassa.
- jopa
Kuluttajaneuvoja kirjoitti:
Jutun kulku menee näin.
Jos kyseessä on kahden yksityisen henkilön välisestä riidasta, asia joudutaan viemään suoraan käräjäoikeuteen, johon todennäköisesti tarvitset edustajan. Tällainen on mm. kunnallinen oikeusaputoimisto, joka voi pyytää maksutonta oikeudenkäyntiä, mikäli tulosi ovat alle tietyn tason. Muuten en neuvoisi lähtemään asianajajia palkkaamaan, jos et ole 100 %:sti varma voitostasi. Ottaen huomioon, että asianajajien palkkiot ovat siinä sadan euron paikkeilla per tunti ja työhön menee vähintään noin kymmenen tuntia.kuluttajalautakunta käsittelee myös kahden yksityisen välisiä asuntokauppoja koskevia riitoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015