honda accord 2,4 executive

autokuume

Olen aikeissa ostaa kyseisen auton. Onko kenelläkään käytännön kokemusta ko. autosta?

22

5879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hondat Rules

On kyllä todella rulettava auto. Urheilullinen ja hyvin varusteltu. Oon ajanu aika paljon. En tosin omista. Voisin kyllä harkita, vaikka itse pidän vähän toisen tyyppisistä autoista. Mutta jos hakee isoa, edustavaa ja ennen kaikkea urheilullista autoa, ei varmaan ole muita vaihtoehtoa. Hondat Ruless, kyllä näin on.

• Opel rullaa

Kyllä se on vanha vectra kun rulettaa

• sjöppe
        Opel rullaa kirjoitti:

Kyllä se on vanha vectra kun rulettaa

Mulla on ollut 8kpl opelia ainut niistä joka voisin kehua oli mun ensimäinen Commondore-67 mut silloin sä tuskin oli syntynyt, sen jälken on ollut kadetteja omegoja asconoja ja vimein oli vectra ja mä kiitän melkein taivan herra et mä pari vuotta sitten meni kokeilemaan yks Accordi nyt mul on toinen honda ja se on Legend-96. ja parempi auto mul ei o koskan ollut vaikka niitä on ollut monta. Thanks GOOD Honda Ruules

• Xanadu

Kymppitonin verran on tullut kesästä ajettua tuollaisella automaatti tourerilla.

Kun vääntää avaimesta se lähtee käyntiin. Kun painaa kaasua vaihteen ollessa päällä, se lähtee liikkeelle. Kun painaa kaasua syvempää, se menee vallan pirusti. Kun kääntää ratista se kääntyy, siis kääntyy ja menee minne ohjataan, ei meinaa...

Mitään ongelmia ei ole ollut. Bensaa se syö kaiken mitä sille antaa, jos tämä on jollekin ongelma, niin sitten se on.

Kuljettajan auto, ehdottomasti.

• vtec II

Itse jätin Accordin kauppaan kun jotenkin tuo tuntuma tiehen oli täysin kadoksissa. Samaan johtopäätökseen tulivat 5 ystävääni jotka koeajoivat myös Accord Tourerin kimppaosto tarkoituksessa.

Mutta makuasioista on turha kiistellä, toiset tykkää ja toiset ei. Kannattaa koeajaa itse eikä luottaa foorumilla esitettyihin mielipiteisiin.

• kuume jatkuu..
        vtec II kirjoitti:

Itse jätin Accordin kauppaan kun jotenkin tuo tuntuma tiehen oli täysin kadoksissa. Samaan johtopäätökseen tulivat 5 ystävääni jotka koeajoivat myös Accord Tourerin kimppaosto tarkoituksessa.

Mutta makuasioista on turha kiistellä, toiset tykkää ja toiset ei. Kannattaa koeajaa itse eikä luottaa foorumilla esitettyihin mielipiteisiin.

Mihin merkkiin ja malliin päädyit?

• hjondamjies

tingi Peltorin radiokuulonsuojaimet mukaan...

• autokuume

onko ne rengasäänet todella sitä luokkaa?????

• sama
        autokuume kirjoitti:

riippuu mihin on tottunut! saahan sen stereoillakin tapettua. Liekö joku kokeillut massausta?

• ei ole
        autokuume kirjoitti:

>onko ne rengasäänet todella sitä luokkaa?????<

-Tuo accord 2.2 on kaikein hiljaisin niin kone kuin rengas äänienkin suhteen, ja etenkin jos alle laittaa talveksi kitkarenkaat, joilla pärjää varsin mainiosti, koska accordissa on erinomaisen hyvin toimiva luistonesto järjestelmä, niin kitkarenkailla auto on lähes äänetön ajaa.

• samma här
        ei ole kirjoitti:

>onko ne rengasäänet todella sitä luokkaa?????<

-Tuo accord 2.2 on kaikein hiljaisin niin kone kuin rengas äänienkin suhteen, ja etenkin jos alle laittaa talveksi kitkarenkaat, joilla pärjää varsin mainiosti, koska accordissa on erinomaisen hyvin toimiva luistonesto järjestelmä, niin kitkarenkailla auto on lähes äänetön ajaa.

varmasti 2.2 accorddi on maailman hiljaaisin kun sitä ei edes ole ... elet tarkkota tuleva diselimälli.

• PeM

Sen verran olen ajanut, että jos olisi varaa niin ehdottomasti ostaisin. Nyt on tyytyminen Accord 2.0 ES vm.2000, tosin olen kyllä siihenkin tyytyväinen. Tee kaupat, et kadu!!!!!!!!

• honukka

Juu, eli itselläni 2,4 Accordissani nyt tasan tarkkaan taulussa 17 208km ja todella olen tykännyt. Sport-pack itselläni vielä lisää urheilullisuutta. Ainoa haittapuoli autossa on kohtalaisen huono sivunäkyvyys(katon tukipalkit kun ovat aika paksut)suosittelen ostoa!!

• kokemusta

Minulla on ollut aivan kaikki Accord mallit ja nykyinen Honda Accord 2,4 executive on ylivoimaisesti kaikkein paras Accord.
      Luistonesto järjestelmä toimii Todella upeasti,
      moottorin ääni on lähes kuulumaton, ajo yms.ominaisuudet on Todella Hyvät.

Olen ajanut jo 26.000km ja ei edes pienen pientä ongelmaa ole ollut.
      Autossani on alla Nokian kitkarenkaat ja rengas äänet ovat hiljaisemmat kuin kesärenkailla ajettaessa.

Terveisin erittäin tyytyväinen Honda Accord 2,4 executive:n omistaja helsingistä.

• Kunhan huomautin

Olisi kyllä perin outoa, jos valmistaja onnistuisi tekemään uudesta mallista edeltäjiään huonomman. Kannattaisi välillä kokeilla muitakin autoja... Vaikka ostavathan jotkut Corollaakin tyyliin "kerää koko sarja".

• lapsiperhe

Mitenköhän lasten vaunut mahtuvat paksiin? Tietysti kopan joutuu varmasti irroittamaan...kokemuksia?

• älä ihmettele
        Kunhan huomautin kirjoitti:

Olisi kyllä perin outoa, jos valmistaja onnistuisi tekemään uudesta mallista edeltäjiään huonomman. Kannattaisi välillä kokeilla muitakin autoja... Vaikka ostavathan jotkut Corollaakin tyyliin "kerää koko sarja".

esim. Opel on pystynyt moiseen temppuun.

• accord tourer 2,0 sport AT

itselläni elokuussa tullut accord tourer 2,0 sport AT ja nyt jälkikäteen hieman harmittaa kun en sittenkään ottanut sitä 2.4:sta!

ok hintaeroa tietysti on mutta 2.4 tulee mukana muutamia ihan kivoja varusteita verrattuna 2.0.
      Ja kyllähän lisävoimaa on aina kiva olla vaikka 2.0 kyllä ehtii ihan tarpeeksi normaaliajossa.

ota ihmeessä automaattina koska se on erittäin mukava ja mielyttävä käyttää!Sitä et kadu.

• kuume helpotti..

Tein kaupat autosta.

• Onnea
        kuume helpotti.. kirjoitti:

Tein kaupat autosta.

>Tein kaupat autosta.<

-Kerroppa kommenttisi ensikokemuksistasi Accord 2.4:lla ja otitko automaattivaihteisen?

• odottava..
        Onnea kirjoitti:

>Tein kaupat autosta.<

-Kerroppa kommenttisi ensikokemuksistasi Accord 2.4:lla ja otitko automaattivaihteisen?

Ensivaikutelma autoon istuttuani oli heti myönteinen. Nykyinen vaunu on V40/2001. Accordissa oli/on laadun tuntua, ja se teki vaikutuksen. Lisäksi varusteita tuntui olevan riittävästi. Ajossa myönteinen vaikutelma jatkui, ehkä pientä pintakovuutta jousituksessa, muttei häiritsevästi. Rengasäänistä joku kirjoitti, mutta ei ne mielestäni olleet lähellekkään sitä luokkaa että autoa ei voinut ostaa. Uskon tehneeni hyvän valinnan, tietysti tulevaisuus tulee sen osoittamaan. Vaihteistoksi otin manuaalin.
        Odottavan aika on pitkää...auton saan vasta maaliskuussa.....

• osta pois

On tämä uusi 2.4 accord aivan mahtavan upea auto ajaa ja automaatti-vaihteisena kannattaa ehdottomasti ottaa on 5-vaihteinen automaatti vaihteisto joka toimii helvetin upeasti!

Osta accord 2.4 ehdottomasti automaatti vaihteisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe