DO THE DEW

DewMan

Mielestäni paras virvoitusjuoma on pepsi-colan valmistama MOUNTAIN DEW!!!Sen makea,hieman miedohko,citruksen maku yhdistettynä juuri sopivaan määrään hiilihappoa kutkuttaa makuhermojani aina avatessani pullollisen tätä jumalten nektaria!Dewissä on myös se ihmeellinen puoli että se on ainoa limsamerkki jota suostu juomaan sen kulahdettua.Kuuma kesäpäivä ei ole mitään ilman kulausta jumalien viisauden lähteestä,Mountain Dewistä!!!

13

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stb

Mountain Dew on todella hyvaa limsaa, ja ainoa limsa josta miehenikin tykkaa. Myydaankos sinta Suomessa? En muista milloinkaan sita nahneeni siella.

• dewi

Eikös Mountain Dew tullut myyntiin vuos sitten kesällä? Millasta se Code Red on? En oo nähnyt Suomessa.

• stb
        dewi kirjoitti:

Eikös Mountain Dew tullut myyntiin vuos sitten kesällä? Millasta se Code Red on? En oo nähnyt Suomessa.

maistanut. Minulla on kasitys etta se maistuisi kirsikalle. En ole varma.

• hmm
        stb kirjoitti:

maistanut. Minulla on kasitys etta se maistuisi kirsikalle. En ole varma.

..et nykyään kirsikka ei maistu kirsikalle esim.
        just tollasissa juomissa ja esim mehujäätelöissä
        nimenomaan kirsikalle, vaan jollekin oudolle,
        litku plus mummojen parfyymi plus saippua plus
        myrkky-aineelle?

ällöttävää, mikään ei ole aitoa

• Linkittäjä
        hmm kirjoitti:

..et nykyään kirsikka ei maistu kirsikalle esim.
        just tollasissa juomissa ja esim mehujäätelöissä
        nimenomaan kirsikalle, vaan jollekin oudolle,
        litku plus mummojen parfyymi plus saippua plus
        myrkky-aineelle?

ällöttävää, mikään ei ole aitoa

> vaan jollekin oudolle, litku plus mummojen
        > parfyymi plus saippua plus myrkky-aineelle?

Yksi luonnollisen kirsikanmaun ohella yleisimpiä "kirsikan" makuja on "cocktail-kirsikoinakin" tunnettujen Maraschino-kirsikoiden – tai paremminkin keinotekoisten sellaisten – maku, jossa karvasmanteliöljyn aromi tuntuu päällimmäisenä.

"Maraschino Cherries
        In the beginning, there was a sweet liqueur made from the juice and crushed pits of bitter wild cherries (marasca in Italian) grown in Dalmatia. The liqueur was called Maraschino. Later, cherries were marinated in this cherry liqueur, and were called Maraschino Cherries.
        Sometime in the early 1900s U.S. cherry growers came up with a domestic version of the expensive imported Maraschino cherries. Using brines, chemical baths, bleaches, artificial flavors, sugar syrup and red dyes, a new product was created.
        Real Maraschino cherries are virtually unknown in the U.S."

http://www.foodreference.com/html/fmaraschinocherry.html
        http://www.foodreference.com

• muista

Siinä on kofeiinia. Ei kannattane juoda suuria määriä kerralla.

• aivan

I NEVER DO THE DEW mä vihaan sitä. ekaa kertaa(ja viimestä myös) ku ostin sitä nii aattelin tää on samallaista sprite litkua ja dadaaa, se olikii vielä pahempaa. kun aukaisin pullon sieltä sihahti kitkerä lemu mun silmille siis huh mikä lemu ja sitte ku maistoin nii hyi helvetti mä kaadoin koko pullon lavuaarii (ei vaa mä myin sen viitee senttii mun niin sanotulle kaverille) sekin maistettuaan oksenti keskelle lattiaa. sai sitte kämppis pyyhkiä sitä lemuavaa kusta meijän lattialta. mun mielestä se oli karseaa paskassa sekotettua merivettä hyh tai no onhan se mielipide kysymys=)

• Kossussa

ja jättäkää nuo litkut.

• t34

nykyään varsinkin sanasta ''juoma'' on aina
        oletuksena jokin alkoholijuoma, varsinkin viina.
        No, tehän itse päätätte mikä on määränpäänne.

• snoukkaajan faija

Poikani on ottanut silloin tällöin Dew-puollon snoukkamäkeen evääksi. Ei kuulema väljähdy pahasti eikä maistu huonolta hiukan lämmettyäänkään. Ehkä se kofeiinikin auttaa pysymään koko päivän pirteänä - onneksi ei kilpaile, niin ei tarvitse pelätä doping-testejä.

• stb

eri makuisia Cokiksia? Siis muitakin kuin se alkuperainen? Taalla myydaan sitruunan, vanilijan ja kirsikan makuisia (ainakin nain alkuun mita muistan). Vanilija Cokis on kylla todella hyvaa!

• dewi

Vaniljakokis on hyvää! Yhden tölkin join, kun joku toi kerran tuliaisiksi. Oon kuullut että sitä myydään jossain ulkomaalaisten pikkukaupoissa, mutta en oo käynyt kyllä katsomassa. Kirsikkapepsi oli ainakin tosi pahaa!

• DO THE DEW!

Ahh,tämä jumalainen Dew.Ihanan hapan ja hiilihappoinen.Kesällä kivaa juoda Dewiä.Mutta vesi sammuttaa silti janon paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2350
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2293
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      35
      1650
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1648
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      18
      939
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe