Hei! Olen erittäin pitkän harkinnan jälkeen päätynyt parta-agamaan, jota pitkän linjan herppiharrastaja ystäväni sanoi minun toivomuksiani vastaavaksi liskoksi, koon ja päiväaktiivisuuden puolesta.
Niinpä OSTAISIN mielelläni TÄYSIKASVUISEN PARTIKSEN, ei kuitenkaan ikälopun yksilön vaan suht nuoren, esim. noin vuoden- pari vanhan.
Taatusti hyvään ja pysyvään kotiin, hinta ei ole este. Eli jos joudut lemmikistäsi luopumaan, minulla olisi tarjota huolehtiva koti.
Yhteydenotot mielellään puhelimitse 09- 7246 803
OSTETAAN PARTA-AGAMA!
sanna
2
352
Vastaukset 2
- lisko
Meillä olisi tarjolla n.1v.parta-agama ja sille terra ja kaikki tarvikkeet(kalliotausta lämpölamput ja loisteputket yms.)
Terra on pitkä 152cm - Parttikset
Hei!
Mulla olis myynnissä 2 parta-agamaa, 1000l terraario tarvikkeineen kaikkineen.
500€. Mustasaari.
Muutamme elokuussa pienempään kämpään mihinkä liskoni ei enää mahdu.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261563
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031016Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.150648Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.232536- 187499
- 31490
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11454- 183444
- 41426
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18403