Jääpalat

beast

Onko kokemusta jääpalojen käytöstä seksin yhteydessä? Miltä tuntuu, jos on kädet sidoittuina ja toinen sivelee alastonta kehoa kylmällä. Itse olen joskus masturboidessani kokeillut ja ainakin penis heräsi heti. Voiko se tuntua epämiellyttävältä vaikka ei olisikaan kylmälle arka?.

6

5745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cool

.....upealta.
      Kuvitellanpa, että olen sidottuna sängyn päähän käsistäni....sinulla on jääpala kädessäsi. Pyörität sitä nännieni ympärillä....nuolet märän pois ja hierot samalla toista nänniä jäällä..vaaaauuu. Jatkat uudella jäällä pitkin vatsaa...pyörität navassa..viet hävyn ympärille..nuolet koko ajan vesivanaa. Pyörität klitoriksen päällä.....ja.....
      Kuule, vain mielikuvitus rajana....todella nautittava ajatus

• beast

Ja minä kiihotuin, kun luin sun tekstin. OK, voin sen tehdä sinulle, jos sen jälkeen vaihdetaan osia ja sinä teet sen minulle :-) Sopiiko?? Tosiaankin, vain mielikuvitus on rajana.

• cool
        beast kirjoitti:

Ja minä kiihotuin, kun luin sun tekstin. OK, voin sen tehdä sinulle, jos sen jälkeen vaihdetaan osia ja sinä teet sen minulle :-) Sopiiko?? Tosiaankin, vain mielikuvitus on rajana.

....voin sitoa sinut kiinni ja leikkiä Sinulla...ja jääpälalla.
        Jos vaikka ensin hieron sitä huuliisi ja nuolen ja imen märkiä kylmiä huuliasi...pudotan jääpalan suuhusi ja pallottelemme sitä niin kauan kunnes se sulaa.

Uusi jääpala alkaa tehdä tutkimusretkiä vartalollasi...kaula..keskeltä rintarankaa...pyörähtää nännien kautta...ja kieli seuraa vesivanaa....vatsaa ympäri...napakoloon..ja sieltä alaspäin jalkoihin...nivusen kautta....reisiä pitkin..ja taas ylös ja sitten sinne...missä sitä eniten odotetaan.

Vartta pitkin...pyöritystä päässä...välillä täytyy nuolla vesi pois....
        Hmmmmmmmmmm......mukavaa..........

• beast
        cool kirjoitti:

....voin sitoa sinut kiinni ja leikkiä Sinulla...ja jääpälalla.
        Jos vaikka ensin hieron sitä huuliisi ja nuolen ja imen märkiä kylmiä huuliasi...pudotan jääpalan suuhusi ja pallottelemme sitä niin kauan kunnes se sulaa.

Uusi jääpala alkaa tehdä tutkimusretkiä vartalollasi...kaula..keskeltä rintarankaa...pyörähtää nännien kautta...ja kieli seuraa vesivanaa....vatsaa ympäri...napakoloon..ja sieltä alaspäin jalkoihin...nivusen kautta....reisiä pitkin..ja taas ylös ja sitten sinne...missä sitä eniten odotetaan.

Vartta pitkin...pyöritystä päässä...välillä täytyy nuolla vesi pois....
        Hmmmmmmmmmm......mukavaa..........

No sitten ei muuta kuin tehdään juuri noin. Tuon kun joskus kokisin... :-)

• Kokeiltu on

Jääpala sulaa pillussa nopeammin kuin suussa jossa on penis:) Miehen hekuman hetkellä voi nainen pitää jääpaloja käsissään ja hyväillä palleja kun mies tulee. On kuulemma upea kokemus.

• heather

Jääpaloilla voi tehdä paljon kivaa, mutta kovin viileässä makkarissa sitä ei voi pitkään tehdä ilman että tulee vilu. Eli lämpöä riittävästi tai sitten huolehtii siitä että kuivaa jääpalojen norot pois, kylmät vanat joka puolella jäähdyttävät muuten liikaakin.

Oikein kivat efektit saa kun ottaa käsille sekä jääpaloja että kuumaa juotavaa ja näillä sitten vuorotellen viilentää ja lämmittää suun kun ottaa suihin. Toimii erityisesti jos vastaanottavalla on silmät sidottuna...

Kivoja leikkejä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66