Pillun pesu ennen nuolemista

prinssi

On se niin vaikeeta kun ei sitä pimppiä voi pestä ennen sen tarjoomista nuoltavaksi. Pitäis suoraan pikkareista päivän muhinutta alkaa nuolee. Kyllä sinne voi vesisuihkun sisälle suunnata ja antaa litkujen laimentua. Saippuaa ei saa käyttää, mutta huuhdella voi puhtaalla vedellä.

38

8514

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hintiksi

      taanoi tällä palstalla.Ei juurikaan tykkää naisten vehkeistä.Tuu vaan ulos kaapista homo! Ei homon tarvi nuolla naista.

      • prinssi

        Homottelu ei ole ratkaisu. Se ei auta varsinkaan kun on umpihetero kyseessä. Harmi, ettet kykene loukkaamaan niin että tehoisi.


    • nuolla

      pinseä! Se on jumalan tosi?

    • Einomies

      EI ole vastapesty. Eihän sellaista pestyä viitsisi millään nuolla, kun se ei haise/maistu yhtään kiihottavalta.

    • kyl maistuu NAM!!!

      Mieki heteromiehenä kyl tykkään nuolla pimperoa,mut naisilla hyvin erilaisia alapäämakuja,mut yks semmonen aika herkku on vähä virtsaanvivahtava,AI ETTÄ HIMOT HERÄÄ KU PÄÄSEE LIPASEMAAN!!!

    • Jerry

      Vastapesty maistuu ällöttävältä,mauton lima,yäk!
      Sellainen vähintään puolipäivää pesemättä ollut...aah! Eikä pieni pissankaan maku haittaa,vaan päinvastoin!!!

      • porukkaa!

        on sairasta


      • terhi
        porukkaa! kirjoitti:

        on sairasta

        Täällä puhutaan ainoastaan asioista niiden oikeilla nimillä, mitä sairasta siinä on?! Naisena voin sanoa että pillu on parhaimmillaan kun se on saanut muhia kunnolla, mutta rajansa kaikella kuiten.


      • voi Terhi
        terhi kirjoitti:

        Täällä puhutaan ainoastaan asioista niiden oikeilla nimillä, mitä sairasta siinä on?! Naisena voin sanoa että pillu on parhaimmillaan kun se on saanut muhia kunnolla, mutta rajansa kaikella kuiten.

        Värkkis varmaan haisee jo märänneelle lihalle.
        Hyi saatana mikä huora.


      • mitään?
        voi Terhi kirjoitti:

        Värkkis varmaan haisee jo märänneelle lihalle.
        Hyi saatana mikä huora.

        Palstalla kirjoittelevien miesten käsitys suuseksistä on yksinomaan mulkunlutkutusta.Sitten nämä piilo-homot tykkäävät katsella omaa mulkkuaan samalla kun se uppoaa naisen suuhun.
        Niin ja mainittakoon että itse olen mies ja parasta seksissä on minulle pillun nuoleminen.Usein saa vaan kuulla naisilta että kun miehet eivät nuole tai eivät osaa nuolla.Sitten on näitä jotka itkevät jos pillu ei ole juuri kuurattu juuriharjalla puhtaaksi.Surkeaa porukkaa!


      • totuushomo
        mitään? kirjoitti:

        Palstalla kirjoittelevien miesten käsitys suuseksistä on yksinomaan mulkunlutkutusta.Sitten nämä piilo-homot tykkäävät katsella omaa mulkkuaan samalla kun se uppoaa naisen suuhun.
        Niin ja mainittakoon että itse olen mies ja parasta seksissä on minulle pillun nuoleminen.Usein saa vaan kuulla naisilta että kun miehet eivät nuole tai eivät osaa nuolla.Sitten on näitä jotka itkevät jos pillu ei ole juuri kuurattu juuriharjalla puhtaaksi.Surkeaa porukkaa!

        Olen totuushomo ja paljastan homokumppaneistani totuuden.


      • Anonyymi
        voi Terhi kirjoitti:

        Värkkis varmaan haisee jo märänneelle lihalle.
        Hyi saatana mikä huora.

        Sä oot se homo mammanpoika kun touhuu sen kauhan kanssa ja sun suoli jo mätänee...😏aivoja ei o ikuna ollutkaan😏😏😆


    • nuolija

      Pissainen on paras. Tuhma maku.

      • pervo

        oikea nartun maku.


    • m25

      Molemminpuolinen alapesu kuuluu asiaan aina kun aletaan harrastamaan suuseksiä. En kyllä käsitä mistä tänne palstalle riittää näitä saatan friikkeejä. Taitaa olla samaa porukkaa joka tilailee käytettyjä pikkareita ja kuukautissuojia netistä.

      • Ripa

        Tai sitten yksi ja sama friikki yrittää ajaa asiaansa monella viestillä. Toivottavasti muijat ei tosissaan usko, että kaikki miehet haluavat nuolla haisevaa sissijuustopillua!


      • nimetön
        Ripa kirjoitti:

        Tai sitten yksi ja sama friikki yrittää ajaa asiaansa monella viestillä. Toivottavasti muijat ei tosissaan usko, että kaikki miehet haluavat nuolla haisevaa sissijuustopillua!

        sissijuustopillu.. ei varmaa ole maukas ;p

        joo peskää ihmiset ne vehkeet.. kyl ne siel housuissa hikoo talvella sekä kesällä.. ja sit jos on viel karvoja se viel haisee kahta kertaa kauheammin.. ja toi pissajuttu.. ei oikein innosta nuolla pillua joka käynny just vessassa.. vaikka oonki parikertaa tehnyt niin.


      • friikit

        tuskin ovat kovinkaan innokkaita pimpan nuolijoita.Jos ei suuseksiä voi tehdä ilman välitöntä pesua,niin on kyllä tultu jo aika kauaksi villistä,eläimmellisestä seksistä.
        Veikkaampa ettei nämä hygienia-friikit ole varsinaisesti mitään innokkaimpi seksin harrastajia.
        Kyllä se niin on että niillä joilla on kovat himot vastakkaiseen sukupuoleen,niin sukupuolielinten maut ja hajut vain niitä lisäävät.Näinhän luontokin sen on junaillut.


      • eläin
        friikit kirjoitti:

        tuskin ovat kovinkaan innokkaita pimpan nuolijoita.Jos ei suuseksiä voi tehdä ilman välitöntä pesua,niin on kyllä tultu jo aika kauaksi villistä,eläimmellisestä seksistä.
        Veikkaampa ettei nämä hygienia-friikit ole varsinaisesti mitään innokkaimpi seksin harrastajia.
        Kyllä se niin on että niillä joilla on kovat himot vastakkaiseen sukupuoleen,niin sukupuolielinten maut ja hajut vain niitä lisäävät.Näinhän luontokin sen on junaillut.

        Kyllä itse ainakin sekstaan kuten karhu. Ja kunnon tuoksut olla pitää.


      • Just
        friikit kirjoitti:

        tuskin ovat kovinkaan innokkaita pimpan nuolijoita.Jos ei suuseksiä voi tehdä ilman välitöntä pesua,niin on kyllä tultu jo aika kauaksi villistä,eläimmellisestä seksistä.
        Veikkaampa ettei nämä hygienia-friikit ole varsinaisesti mitään innokkaimpi seksin harrastajia.
        Kyllä se niin on että niillä joilla on kovat himot vastakkaiseen sukupuoleen,niin sukupuolielinten maut ja hajut vain niitä lisäävät.Näinhän luontokin sen on junaillut.

        Ja muijatkin diggaa kun vetää essarin taakse ja alta paljastuu paksu kerros käynyttä talia. "Ota tuosta poskeen niin kuin luoja on tarkoittanut!". Kyllä se pimppa tuoksuu kiihottuneena vaikka puhdas olisikin. Ja sama pätee peräaukon alueeseen. Onko pahempaa hajua kuin käynyt persehiki!? Sitä paitsi ne luonnon tuoksut ovat hajuttomia ja toimivat kemiallisesti ilman mitään ylimääräisiä valkovuotojakin...


      • sindi
        Just kirjoitti:

        Ja muijatkin diggaa kun vetää essarin taakse ja alta paljastuu paksu kerros käynyttä talia. "Ota tuosta poskeen niin kuin luoja on tarkoittanut!". Kyllä se pimppa tuoksuu kiihottuneena vaikka puhdas olisikin. Ja sama pätee peräaukon alueeseen. Onko pahempaa hajua kuin käynyt persehiki!? Sitä paitsi ne luonnon tuoksut ovat hajuttomia ja toimivat kemiallisesti ilman mitään ylimääräisiä valkovuotojakin...

        "ota tosta poskeen niin kuin luoja on tarkoittanut!", hehheh, toi oli HYVÄ!!!You made my day:):)


      • nimetön kirjoitti:

        sissijuustopillu.. ei varmaa ole maukas ;p

        joo peskää ihmiset ne vehkeet.. kyl ne siel housuissa hikoo talvella sekä kesällä.. ja sit jos on viel karvoja se viel haisee kahta kertaa kauheammin.. ja toi pissajuttu.. ei oikein innosta nuolla pillua joka käynny just vessassa.. vaikka oonki parikertaa tehnyt niin.

        Entäs tilsit :)


    • Seppo

      Ihme hihhuleita jotka tykkää jostain kusen mausta. Elää varmaan jossain maatilalla ja vetää suoraan sonnin letkusta aina päivän drinksun.

      Kyl sen puhdas pitää olla tai ainakin lähellä sitä. Ihan hirvee se ainakin mun mielestä on jos se haisee niin et kärpäset tippuu katosta kun vähän housuja raottaa. Itte en voi ainakaan nauttia koko touhusta jos värkki haisee ihan kauheelle.

      • erilaisia hajuja on

        No joo,eipä noita kannata ottaa liian henk.koht.mut asiahan on näin,että pimpsan tuoksu on erilaista,eli vaikka muija ois käyny peseen pimperonsa,niin ominaishaju jää. >Ja sehän se himot herättää,ku mieleistänsä pimpsaa saa nuolla!! ehkä olen alkukantainen,mut tietty tuoksu saa tämän oriin kiimaan..en miekää mittää pesemätöntä pimsaa nuole,tai ehkä sitteki..


      • Naisen ajatuksia
        erilaisia hajuja on kirjoitti:

        No joo,eipä noita kannata ottaa liian henk.koht.mut asiahan on näin,että pimpsan tuoksu on erilaista,eli vaikka muija ois käyny peseen pimperonsa,niin ominaishaju jää. >Ja sehän se himot herättää,ku mieleistänsä pimpsaa saa nuolla!! ehkä olen alkukantainen,mut tietty tuoksu saa tämän oriin kiimaan..en miekää mittää pesemätöntä pimsaa nuole,tai ehkä sitteki..

        ominaistuoksu nyt onkin eri asia!
        Mutta varsinkin näin naisena kun ajattelen, miten paljon päivän aikana yleensä tulee valkovuotoakin..
        Pilluhan on itse itsensä puhdistava elin kuten silmä, joten sekin puhdistuessaan tuottaa eräänlaista "rähmää" koko ajan.
        Lisäksi tietty hikoilee sieltäkin ja käy kusella, sekä pääsee muutama puuppakin päivän aikana, jotka sopivassa asennossa nousee pillua pitkin ylös.. Ei kyllä tulis mieleen tarjota sitä tavaraa pesemättömänä miehelle!


      • Nössö
        Naisen ajatuksia kirjoitti:

        ominaistuoksu nyt onkin eri asia!
        Mutta varsinkin näin naisena kun ajattelen, miten paljon päivän aikana yleensä tulee valkovuotoakin..
        Pilluhan on itse itsensä puhdistava elin kuten silmä, joten sekin puhdistuessaan tuottaa eräänlaista "rähmää" koko ajan.
        Lisäksi tietty hikoilee sieltäkin ja käy kusella, sekä pääsee muutama puuppakin päivän aikana, jotka sopivassa asennossa nousee pillua pitkin ylös.. Ei kyllä tulis mieleen tarjota sitä tavaraa pesemättömänä miehelle!

        että joku sellaisestakin pimpasta tykkää.Onko se nyt niin vakavaa? Paljon viattomampaa kuitenkin kuin raiskaukset ja esim.pedofiilia.Jos toinen tykkää nuolla pillua likaisena,niin miksi ei sitä sille soisi? Eihän sitä itse tarvi nuolla,vaan nauttia käsittelystä.


    • suu pielet

      Kerran nuolin yhen likan pillua pokasin sen baarista ja mentii sen kämpälle pimppa oli muhinut housuissa koko illan ja kännis aloin nuolemaan sitä seuraavalla viikolla koko suun ympärys täynnä kuin pieniä finnejä ja vitun kipeänä. sit ne patit tursus märkää. hyi vittu tästä lähin pillu on oltava puhas enneku sinne naamaani laitan varokaa vain. oon viel ukkomies ja oli muijalle selitteleminen..varmaan joku ihottuma..heh..voi "/¤¤&%....

    • woman

      pesen aina ennen kuin annan nuolla,edellytän samaa myös mieheltä.En vois kuvitella mennä niihin hommiin ilman alapesua ja eipä ole kukaan koskaan siitä valitellut,päinvastoin,ihanan puhdas fiilis molemminpuolin :D

    • Jazkka

      Jos jollain on ollu märkiviä paiseita suun ympärillä on se SUKUPUOLI tautia, ei normi värkistä mitään finnejä tms tule vaikka nuolee,taudit aiheuttaa,en ikinä kyl menis nuolee mitään tautista baariruusua,eikä kyllä kuulu perheellisen ukonkaan!

    • Jaanikas

      Itse pesen joka kerta kun ns. hommat rupeaa menemään siihen malliin.

    • Suuseksionihanaa

      Minusta parasta on, kun pimppi on pesty pari tuntia ennen ja sitten on puuhattu jotain kiihkoa nostattavaa tekemistä niin, että pimppi on jo hetken aikaa ollut ihan kiihkosta turpea. Valmiiksi kiihoittunut maistuu aivan taivaallisen hyvältä, se hetki kun kieli sipaisee ensimmäisen kerran.. Taivas. Juuri pesty on vähän kuin laittaisi ruokaa, mutta juuri ennen ateriaa huuhtelee ruoasta kastikkeen ja maut pois juoksevan veden alla. Ja fairyllä pesty vielä pahempi. Mutta eihän sitä ateriaakaan tehdä edellisenä päivänä pöydälle valmiiksi, eli kyllä hygienia saa muuten olla kohdallaan. Pissan saa normaalisti wc-paperilla pyyhittyä aivan mauttomaksi ja hajuttomaksi, jos juuri ennen suuseksiä tarvitsee käydä vessassa.

    • herääjo

      Pillun pitää maistua pillulta eikä vedeltä.

    • fuck you bitcheeeeesssssssssssss

    • Anonyymi

      Vittu mitä kermaperseitä ja piilohomoja täällä. Aito ja oikea vottu ei tarvitse muta pesua kuin miehen kieltä. Sen pitää olla karvainen ja tuoksua kuselle. Siinä on aito maku. Aamen!

      • Anonyymi

        En pystyisi nauttimaan suuseksin vastaanottamisesta, mikäli tussuni olisi kuvailemassasi kondiksessa.


    • Anonyymi

      Minä käyn pesemässä pillun/pepun AINA ennen naintia, näin mies saa tuoretta tavaraa. Sama juttu miehen kanssa, pesemätöntä kalea en suuhun ota ja sisään ei saa työntää. Siten voi käydä jos oikein väsyttää illalla että jätän spermat sisälle naituamme ja pesu vasta aamulla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulle yks entinen naispuolinen kaveri sanoi aikanaan, että sopivassa tilanteessa saa nuolla ilman lupaa! Sama koski periaatteessa muutakin. Me emme koskeneet toisiimme, jutut oli ihan keskustelun tasolla. Mutta jos tilanne tulee nopeasti, niin ei siinä varmaan pillua lähdetä huuhtelemaan!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe