Daihatsu Charm.1200 LD

ehkä myyn

Oliskohan kukaan kiinnostunut Daihatsu Charmant
1200 LD ,vm-83 metallinhohto harmaa.Koneena 4K-kone. Autolla ajettu vain 230tuh km ja viimeiset n.7-8 vuotta ollut seisontavakuutuksessa kuivassa tallissa. Autolle suoritettu joka toinen vuosi katsastukset ja ajettu muutamia satoja vuodessa jotta pysyy kunnossa. On lohkolämmitin( Uusi),vetokoukku kaksi nastarengasta kaksi valssia ja varareng. Olen säilyttänyt autoa ,jotta saan sen joskus museovakuutukseen ja se on ollut uudesta alkaen lähinnä vaimon käytössä. Huoltohistoria löytyy. Todella siisti auto niin sisältä kuin päältäkin ja vielä hyvässä kunnossa.Auto pitäisi todella nähdä ennenkuin kaupankäynnistä kannattaa paljon keskustella.Luopuisin siitä tilanpuutteen takia ja
en viitsisi panna uloskaan seisomaan.

7

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 323

      ...kylläpä kiinnostaisi, mutta mahtaa olla kallis?

      • ehkä...

        Hintahan on suhteellinen käsitys, mutta voisitko esittää jonkinlaisen tarjouksen? Siitähän se sitten kaupanteko alkaa. Auto on todella vielä niin hyvässä kunnossa, että pelkkä ikä tai muu vast.ei päde hinnoittelussa.Autossa ei ole tällä hetkellä katsastus voimassa mutta se on järjestely kysymys . Jos esim kaupoista sovittaisiin niin leima hankitaan.


      • 323
        ehkä... kirjoitti:

        Hintahan on suhteellinen käsitys, mutta voisitko esittää jonkinlaisen tarjouksen? Siitähän se sitten kaupanteko alkaa. Auto on todella vielä niin hyvässä kunnossa, että pelkkä ikä tai muu vast.ei päde hinnoittelussa.Autossa ei ole tällä hetkellä katsastus voimassa mutta se on järjestely kysymys . Jos esim kaupoista sovittaisiin niin leima hankitaan.

        onko siinä ruostetta miten paljon? onko mitä vikoja? ...ja mitenkä lie, voiko auton poistaa kilvistä odottamaan museointia? ...minulla olisi kyllä säilytyspaikka tuollaiselle harrasteautolle, mutta kuluja en siitä mieluusti ottaisi odotteluajalle.
        Niin ja se hinta...lienee selvää, että puhumme sadoissa euroissa? Museoautohan tuo ei taida vielä olla pitkään aikaan - etenkin kun se ikärajakin nousee parin vuoden sisällä 30 vuoteen.


      • ehkä...
        323 kirjoitti:

        onko siinä ruostetta miten paljon? onko mitä vikoja? ...ja mitenkä lie, voiko auton poistaa kilvistä odottamaan museointia? ...minulla olisi kyllä säilytyspaikka tuollaiselle harrasteautolle, mutta kuluja en siitä mieluusti ottaisi odotteluajalle.
        Niin ja se hinta...lienee selvää, että puhumme sadoissa euroissa? Museoautohan tuo ei taida vielä olla pitkään aikaan - etenkin kun se ikärajakin nousee parin vuoden sisällä 30 vuoteen.

        Kyllä auton voi poistaa rekisteristä milloin vain.Silloinhan siitä poistuu verot ja muita kulujahan siitä ei ole jos ei halua vakuuttaa jollakin tapaa.Kuljetus sitten ilmeisesti esim trailerilla. Ruostetta ei todella ole. Lokasuojan reunuksia hieman korjattu ,mutta muuten massaukset tarkistettu vuosittain.Hintakekustelun voisimme siirtää vaikka puh tai mailipuolelle jos todella kiinnostaa. Auto on Kuhmossa ja näyttö sop mukaan.
        Jos haluat niin ilmoita tällä palstalla puh n:o tai maili osoite niin otan sittten yhteyttä ja ilmoitan omat osoitteeni.


      • ehkä...
        323 kirjoitti:

        onko siinä ruostetta miten paljon? onko mitä vikoja? ...ja mitenkä lie, voiko auton poistaa kilvistä odottamaan museointia? ...minulla olisi kyllä säilytyspaikka tuollaiselle harrasteautolle, mutta kuluja en siitä mieluusti ottaisi odotteluajalle.
        Niin ja se hinta...lienee selvää, että puhumme sadoissa euroissa? Museoautohan tuo ei taida vielä olla pitkään aikaan - etenkin kun se ikärajakin nousee parin vuoden sisällä 30 vuoteen.

        katso lisää alempana olevasta vastauksessa maili osoite.


    • ostaja

      Missä auto sijaitsee? Onko jotain email osotetta tai puhelinnumeroa mistä autoa voi kysellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe