Seuraa Oulusta
7
3417
Vastaukset
- pena
Löyty jo
- X36
36 viestiä tuli. Olipa poimiminen.. Mutta hauskaa oli ja partneri löyty. Eix oo tärkeetä? Eli suosittelen....
- Oululaista hapankorppua
Tapasimpa erään naisen viime viikonvaihteessa jonka bongasin ton deitin kautta. Olipa hyvän näköinekin mutta oli arvaamaton.
Oli hieman maistissa ja nukahden neitosen sänkyyn. Kun heräsin olin sidottu ja nahkaruoska soi. Soi muuten niin että vieläkin on perä arka istumiselle. Että selllainen kokemus se.- Nipa
Oisko noin? Oliko tumma vai vaalee?
- aliisin
Etsin naiskaveria matkalle. Olen 68v nainen, hetero. Ei siis lesbo vaan tavalllinen nainen, jolla ei ole matkaseuraa.
Haluaisin lähteä jonnekin. Mielellään aurinkopaikkaan lähtisin, kohteella ei niin väliä. Minulle sopii myös äkkilähdöt.
Asun lähellä Oulun keskustaa. Tykkään katsella paikkoja, uida ja pitää hauskaa. En tupakoi ja toivon kaverilta samaa. Otathan yhteyttä.
Terv. [email protected]- My asshole is pink inside
Kelpaisikos tälläinen mukava naisellinen transvestiitti tytteli 53v?? Olisi kiva loikoilla lämpimällä rannalla ja antaa pyllyn ottaa ilmakylpyjä. Mitä olet mieltä nudisti rannasta?? Voitaisiin yhdessä iskeä ihania tummia miehiä ja pitää kivaa nauttimalla estottomasti erotiikasta. En tupakoi mutta mutta muuten olen oraalinen ihminen ja tykkään imeä suullani nahkapötköjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882