Nahka/pvc

Narttu

Minulla on jokin kumma pinttymä nahkaan ja pvc:hen... Sekä korkokenkiin...Muuta en suostuisi pistämään enää päälleni...Mistähän moinen on yhtäkkiä ilmestynyt?

21

4731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LatexMan

Samoin. Nytkin olen pukeutuneena kiiltävään PVC kokopukuun. Lisäksi kumisukat ja -bokserit PVC alla tuntuvat mukavalle. Olisi kiva kuulla muidenkin fettareiden pukeutumisista. En muuten minäkään dikkaa muusta kuin kumista, nahasta ja muovista.

• ihmettelevä

Ja mikäs se teidän ongelma sitten on? Mikä teitä estää pitämästä koko ajan esim. kumi alusvaatteita ja nahkavaatteita? Mullakin on fetissi puuvillaan. Käytän niitä joka päivä ja joskus jopa nahkaa. Ei ole muodostunut ongelmaksi...

• general

itse käyn aikas...juuh naisiin jotka käyttävät nahka/pvc housuja:)joten jatka samaa rataa.

• Narttu

Todellakin jatkan pvc:n ja nahkan käyttöä...=)

• general
        Narttu kirjoitti:

Todellakin jatkan pvc:n ja nahkan käyttöä...=)

voiskos sinuun tutustua,siis aivan ystävyys mielessä:)?

• tvsetäjavaikkamissä

nahka, kumi on huumeita?, kun sen eka kerran vetää päälle, saattaa jäädä koukkuun ja on muuten parasta huumetta, tulee joskus kalliiksi (kun on pakko saada se uusin malli!) jne.. vaan päivääkään en vaihtaisi, aaahhhhh

• Fetish

Kyllä, totta puhut. Kumiin jää koukkuun ja on saatava kokoajan uusia asusteita. Omistan jo neljät erilaiset kumifarkut, uusin hankintani on Latexan 501 Lewis malli. Ihanaa kumia, nytkin jalassa. Olisi vaikeaa olla yksikin päivä ilman kumifarkkuja ja kumipaitaa.

• rubber rulez
        Fetish kirjoitti:

Kyllä, totta puhut. Kumiin jää koukkuun ja on saatava kokoajan uusia asusteita. Omistan jo neljät erilaiset kumifarkut, uusin hankintani on Latexan 501 Lewis malli. Ihanaa kumia, nytkin jalassa. Olisi vaikeaa olla yksikin päivä ilman kumifarkkuja ja kumipaitaa.

juuri myös vetäisin pitkät kumisukat ja -alushousut jalkaan. Täytyy varmaan kohta kipaista vielä joku huppu päähän. ;-)

Kumihan se on kokoajan mielessä. Mitäköhän seuraavaksi tilaisi..? Varastosta löytyy jo lyhyttä ja pitkää sukkaa, t-paitaa, pitkähihaistapaitaa hanskoilla, erimittaisia hanskoja, huppuja jne.

Paljonko maksoi nuo farkkumalliset kumihousut?

• Fetish
        rubber rulez kirjoitti:

juuri myös vetäisin pitkät kumisukat ja -alushousut jalkaan. Täytyy varmaan kohta kipaista vielä joku huppu päähän. ;-)

Kumihan se on kokoajan mielessä. Mitäköhän seuraavaksi tilaisi..? Varastosta löytyy jo lyhyttä ja pitkää sukkaa, t-paitaa, pitkähihaistapaitaa hanskoilla, erimittaisia hanskoja, huppuja jne.

Paljonko maksoi nuo farkkumalliset kumihousut?

Maksoivat 150€ postikuluineen. Oli pakko taas pukeutua kumiin (farkut, sukat, paita ja rotsi, siis kaikki kumia). Nämä Latexan tuotteet ovat huippulaatua.

• Jussi
        Fetish kirjoitti:

...kun vaimo ei syty vetimiin. Eilenkin pukeuduin penistupella varustettuihin housuihin ja pitkiin käsineisiin ja halusin mennä hyväilemään eukkoa, mutta ei siitä tullut mitään. Itse olin kumiasut päällä täydessä juhlakunnossa mutta alasti ollessa seisokki sitten katosi. Mitä pitäis tehdä?

• Fetish
        Jussi kirjoitti:

...kun vaimo ei syty vetimiin. Eilenkin pukeuduin penistupella varustettuihin housuihin ja pitkiin käsineisiin ja halusin mennä hyväilemään eukkoa, mutta ei siitä tullut mitään. Itse olin kumiasut päällä täydessä juhlakunnossa mutta alasti ollessa seisokki sitten katosi. Mitä pitäis tehdä?

Jos vaimosi ei hyväksy fetissiäsi, siitä ei tule mitään. Olen itse kumifettari ja pukeudun päivittäin kumiin. Silti vaimoni ei rakasta kumia, mutta hyväksyy minun pukeutumiseni. Ilman kumia en saa orkkua.
        Kumiasuissa rakastelen vaikka aamuun saakka ja vaimoni tietää san, siksi hyväksyy fetissini.

• Rubberboy
        Fetish kirjoitti:

Maksoivat 150€ postikuluineen. Oli pakko taas pukeutua kumiin (farkut, sukat, paita ja rotsi, siis kaikki kumia). Nämä Latexan tuotteet ovat huippulaatua.

..saa toki halvemmallakin. Muistaakseni noitten farkkujen hinnat pyörii siinä 115 euron paikkeilla...
        [email protected]

• rubber rulez
        Rubberboy kirjoitti:

..saa toki halvemmallakin. Muistaakseni noitten farkkujen hinnat pyörii siinä 115 euron paikkeilla...
        [email protected]

tuohon hintaan noita saa?

• Fetish
        rubber rulez kirjoitti:

tuohon hintaan noita saa?

Kokeile www.shop.sex-versand.com

• nahka&kumikiima
        Jussi kirjoitti:

mulla on mies joka ei kanssa täysin ymmärrä nahka- ja kumihimoani. on ihana pukeutua mustaan nappanahkaiseen kokoleninkiin juhliin mennessä. kotona kun yritän saada miestä hivelemään vaatteen päältä niin aina tunkee kädet mekon alle. tai kun työnnän tiukkaa nahkapäällystettyä pyllyäni niin avaa aina housut vaikka haluaisin että silittelee housujen päältä.

kumihimoa en ole edes esitellyt. olen ajetellut ostaa jonkun latexmekon tai puolihameen jolla houkuttelisin.

saappaat kiihottaa kovasti ja mulla onkin useita nahkasaappaita. kerran sain mieheni rakastelemaan vaikka oli saappaat jalassa kun kumpaakin panetti niin kovin.

kertokaa tavalliset miehet miten saan mieheni innostumaan kumista ja nahkasta.

• Thomas
        nahka&kumikiima kirjoitti:

mulla on mies joka ei kanssa täysin ymmärrä nahka- ja kumihimoani. on ihana pukeutua mustaan nappanahkaiseen kokoleninkiin juhliin mennessä. kotona kun yritän saada miestä hivelemään vaatteen päältä niin aina tunkee kädet mekon alle. tai kun työnnän tiukkaa nahkapäällystettyä pyllyäni niin avaa aina housut vaikka haluaisin että silittelee housujen päältä.

kumihimoa en ole edes esitellyt. olen ajetellut ostaa jonkun latexmekon tai puolihameen jolla houkuttelisin.

saappaat kiihottaa kovasti ja mulla onkin useita nahkasaappaita. kerran sain mieheni rakastelemaan vaikka oli saappaat jalassa kun kumpaakin panetti niin kovin.

Kiva kuvaus sinusta... sai mielikuvituksen liikkeelle. Mutta voisiko aikuinen yhtäkkiä "herätä" fetissin pariin? Luulen että fetissijuttujen taustalla on jokin lapsuuden kokemus, joka tekee asiasta ensin miellyttävän, sitten kiinnostavan ja lopulta kiihottavan.

• woi

Jos se ei iske niin se vaan valitettavasti on niin :(

Mutta hienoa lukea että tuollaisia ihanuuksia on edes olemassa :)
        musta pitkä nahkaleninki tai pitkä kumihame on maailman ihanimpia vaatteita..
        ja saappaat ai ai niiden korkojen kopina ja ihana pinta jota saa joskus vaikka nuolla niin......:)

• ltx

...onnen lahjat !

Itse olen mies ja myöskin kumifettari.
        En pukeudu päivittäin, koska se on hiukka vaikeaa "nuorison" ollessa kotona, mutta viikonloppuisin vapaa-ajan asunnolla ollessani vaimoni kanssa kahden (ja tietysti yksin) olen ollut kumissa yhtämittaa joskus jopa vuorokaudenkin (olen myös hiukan sub)!

Vaimoni kyllä hyväksyy asiani jotenkuten ja olen ostellut hänellekin lukuisia kumiasuja, mutta "ei ne kuulema oikein sytytä häntä".

Joskus kuitenkin meillä molemmilla on kumia päällä leikeissämme. Toivoisin vaan useammin !

Kumi antaa huippufiilikset - ainakin minulle !
        Itselläni nykyisin lähes poikkeuksetta on aina jotain kumia rakastellessamme.

Meiltä kuitenkin löytyy ainakin seuraavia kumiasuja; Mekkoja, hameita, korsetti, bodyja, käsineitä, sukkia, housuja peniksellä ja ilman, shortsit, legginsit ja huppuja ym. ym.
        - ja haaveena vielä saada kuminen kokohalari eli catsuit !

• Kumikarhu
        ltx kirjoitti:

...onnen lahjat !

Itse olen mies ja myöskin kumifettari.
        En pukeudu päivittäin, koska se on hiukka vaikeaa "nuorison" ollessa kotona, mutta viikonloppuisin vapaa-ajan asunnolla ollessani vaimoni kanssa kahden (ja tietysti yksin) olen ollut kumissa yhtämittaa joskus jopa vuorokaudenkin (olen myös hiukan sub)!

Vaimoni kyllä hyväksyy asiani jotenkuten ja olen ostellut hänellekin lukuisia kumiasuja, mutta "ei ne kuulema oikein sytytä häntä".

Joskus kuitenkin meillä molemmilla on kumia päällä leikeissämme. Toivoisin vaan useammin !

Kumi antaa huippufiilikset - ainakin minulle !
        Itselläni nykyisin lähes poikkeuksetta on aina jotain kumia rakastellessamme.

Meiltä kuitenkin löytyy ainakin seuraavia kumiasuja; Mekkoja, hameita, korsetti, bodyja, käsineitä, sukkia, housuja peniksellä ja ilman, shortsit, legginsit ja huppuja ym. ym.
        - ja haaveena vielä saada kuminen kokohalari eli catsuit !

... kun vaan tulemme esiin kaapista. Minäkin olin pitkään kumifettari vaimolta salla, kunnes sitten uskalsin paljastaa asian. No, ei se häntä järkyttänyt mutta ei kiihottanutkaan, joten en ainakaan vielä ole häntä saanut pukeutumaan kumiin vaikka jo korsetin olen hänelle ostanutkin. Fetismiähän ei voi opettaa, mutta rajoittuneita ja vanhoillisia käsityksiähän voi yrittää murtaa. Kumifetisisti ei todellakaan ole mikään kieroontunut poikkeus vaan ihminen jolla on kiinnostus tällaisiin materiaaleihin.

• nahka&kumikiima kirjoitti:

en oikee usko et siihe vois opettaa ketään! mul on ollu lähinnä löytää sellasta naista!!! maileja tuleen!! [email protected]

• Nahkahousu

Nauti olostasi nahassa ja korkkareissa, jos se tuntuu sinun jutultasi, Narttu hyvä!

On kivaa pukea nahkaa päällensä, arkeen ja juhlaankin. Miehistä silmää hivelee ja mieltä lämmittää, kun naisilla on nahkaa ja korkokengät tai -saappaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2424
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1789
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      73
      1493
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      259
      1394
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1230
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      973
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      968
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      943
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      64