Rumin merkki?

Lovejoy

Minkä merkin edustajat ovat mielestäsi rumimpia?

Mielestäni neitsyet ja vesimiehet.

30

3929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säynävä

      Usein pyöreitä ja kaksoisleuka, tai sitten muuten vain ei leukaa. Yäk.

      Oinas-naiset kuvittelevat itse olevansa kovasti kauniita ja naisellisia, mutta oikeasti he ovat usein melko maskuliinisia.

      Leijonat näyttävät usein äkäisiltä. Härät ovat vanhemmiten juntturoita. (Nämä siis miehiä.)

      • evt

        ei oo totta.. miten ihmisen ulkonäkö voi riippua horoskoopista?? kuinka joku voi tollasta keksiä.. mä kun luulin et ulkonäkö on perinnöllistä...=)


      • oinas
        evt kirjoitti:

        ei oo totta.. miten ihmisen ulkonäkö voi riippua horoskoopista?? kuinka joku voi tollasta keksiä.. mä kun luulin et ulkonäkö on perinnöllistä...=)

        Mutta kuten varmasti tiedät, sisaruksetkaan harvoin ovat identtisiä vaikka samat geenit omaavatkin. Piirteet voivat poiketa hyvinkin paljon; siskoista toinen voi olla susiruma, kun taas toinen häikäisee olemuksellaan jokaisen!


      • hah
        oinas kirjoitti:

        Mutta kuten varmasti tiedät, sisaruksetkaan harvoin ovat identtisiä vaikka samat geenit omaavatkin. Piirteet voivat poiketa hyvinkin paljon; siskoista toinen voi olla susiruma, kun taas toinen häikäisee olemuksellaan jokaisen!

        ulkonäkö ei riipu horoskooppimerkistä.. Nauratta nää jotkut jutut täällä.. ihan päättömiä!


    • Lyrá

      Minä tunnen, jaa, 4 neitsyttä. 3 niistä ovat rumia kuin synti! Ja se yksi on ihan menevä.

    • Rapusoppa

      Mutta ainakin yksi, suoraan sanoen, kammottava neitsyt-mies on kohdalle sattunut.
      Naisista sanoisin vaa'an olevan ei-ehkä-niin-kaunis (kolme läheistä).

      • doris

        Eiköhän sitä joka merkistä löydy myös se ei niin kaunis edustaja; muuten, tunnen 3 neitsyt-miestä jotka ovat komeita kasvoiltaan kuin myös sisäisesti, joten eipä voi tätäkään asiaa varmaankaan yleistää; aika yksioikoista kysellä että mikä on rumin merkki..Lisäksi mm. James Bond-näyttelijä Sean Connery on neitsyt horoskoopissa, jos hänet luokitellaan rumaksi niin jopas on..


      • donna
        doris kirjoitti:

        Eiköhän sitä joka merkistä löydy myös se ei niin kaunis edustaja; muuten, tunnen 3 neitsyt-miestä jotka ovat komeita kasvoiltaan kuin myös sisäisesti, joten eipä voi tätäkään asiaa varmaankaan yleistää; aika yksioikoista kysellä että mikä on rumin merkki..Lisäksi mm. James Bond-näyttelijä Sean Connery on neitsyt horoskoopissa, jos hänet luokitellaan rumaksi niin jopas on..

        ...ja Armi Aavikko oli neitsyt. Oliko hän ruma?


      • kaunis neitsyt
        donna kirjoitti:

        ...ja Armi Aavikko oli neitsyt. Oliko hän ruma?

        Beyonce Knowles ja Cameron Diaz ovat myös neitsyitä ja kauniita sellasia. eli horoskooppi merkillä ei tässä asiassa ole mitää tekemistä.


      • virgo
        doris kirjoitti:

        Eiköhän sitä joka merkistä löydy myös se ei niin kaunis edustaja; muuten, tunnen 3 neitsyt-miestä jotka ovat komeita kasvoiltaan kuin myös sisäisesti, joten eipä voi tätäkään asiaa varmaankaan yleistää; aika yksioikoista kysellä että mikä on rumin merkki..Lisäksi mm. James Bond-näyttelijä Sean Connery on neitsyt horoskoopissa, jos hänet luokitellaan rumaksi niin jopas on..

        neitsyet ei todellakaan rumia vai onko beyonce knowles sophia loren victoria silvstedt keanu reeves tai vaikka salma hayek rumia? suomalaisista neitsyitä karita tuomola tai esim jonna k


    • vesimies

      Kuten kaikki te muutkin, lukuunottamatta meitä vesimiehiä. ;D

      Monella palstalla ihmetellään miten vähän vesimiehistä jutellaan, tai on havaintoja. Enää en ihmettele, kun on tällaisia aivan älyttömiä kyssäreitä, niin niihin vesimiehet ovat liian älykkäitä vastailemaan. Tein nyt poikkeuksen vastatessani :)

      • hyvänen aika..

        ..kuinka älykäs oletkaan.Hymiö ja kaikki. Hyvä hyvä!;D


      • Milla

        Kyllä Vesimiehiä on paljon keskustelemassa Astrologiakeskuksen Forumissa. Käypä vaikka kurkkaamassa =) Ovat aivan mukavaa sakkia, ne nousevat Veskaritkin.


    • Muikku

      En tiedä mikä on oma horoskooppimerkkisi. Aiheen valinnastasi päätellen edustat kuitenkin tyhmintä merkkiä.

      • Lovejoy

        Olen kalat, enkä ole tyhmä.


      • Milla
        Lovejoy kirjoitti:

        Olen kalat, enkä ole tyhmä.

        Mikä on Lovejoy, sun nouseva merkki ? Mä myös Kalat ja nouseva merkki on Jousimies. Olenko siis kaunis vai kauhean ruma ?


      • Lovejoy
        Milla kirjoitti:

        Mikä on Lovejoy, sun nouseva merkki ? Mä myös Kalat ja nouseva merkki on Jousimies. Olenko siis kaunis vai kauhean ruma ?

        Myös kalat


      • Milla
        Lovejoy kirjoitti:

        Myös kalat

        Harvinainen nousumerkki Suomen leveysasteilla !


      • Lovejoy
        Milla kirjoitti:

        Harvinainen nousumerkki Suomen leveysasteilla !

        Ihan totta? Mun kaverikin on nimittäin nousukalat, aurinko Härkä. Sitten ollaan harvinaisia molemmat :) En tiennytkään :)


      • Milla
        Lovejoy kirjoitti:

        Ihan totta? Mun kaverikin on nimittäin nousukalat, aurinko Härkä. Sitten ollaan harvinaisia molemmat :) En tiennytkään :)

        Nousee vain lyhyen ajan Suomen leveyksillä ja siksi se on harvinainen nousumerkki. Samoin on Oinas , Härkä ja Vesimies. -Itsekin tunnen kaksi tyyppiä, joilla on Nouseva merkki Kalat. Molemmat on Rapuja Aurinkomerkiltään.


      • skorpioni
        Milla kirjoitti:

        Nousee vain lyhyen ajan Suomen leveyksillä ja siksi se on harvinainen nousumerkki. Samoin on Oinas , Härkä ja Vesimies. -Itsekin tunnen kaksi tyyppiä, joilla on Nouseva merkki Kalat. Molemmat on Rapuja Aurinkomerkiltään.

        ...nousevalta merkiltäni kalat ja aurinko on skorpionissa =0)


      • Robin(r)
        skorpioni kirjoitti:

        ...nousevalta merkiltäni kalat ja aurinko on skorpionissa =0)

        Isäni on nouseva kalat ja aurinko-oinas.
        Ovela yhdistelmä mielestäni.


      • hih
        Lovejoy kirjoitti:

        Olen kalat, enkä ole tyhmä.

        Että ruma, tyhmä ja epäonnistuja olet ja kaiken lisäksi Tuplakalat. Kateellinen olet kauniille Neitsyeille. Heissä on sitä mitä sinusta puuttuu:)


    • Milla

      Löytyy kaikista horoskooppimerkeistä. -Tosin kauneus on katsojan silmissä. Kannattaa tarkastaa oma Venus, sillä se kertoo, mikä itseä viehättää ja mikä ei. -Täytyy ottaa huomioon, että ulkonäköön vaikuttaa myös nouseva merkki ja omalla astrologisella kartalla olevan ensimmäisen huoneen taivankappaleet. Jos lähellä AC-merkkiä on vaikkapa Saturnus, antaa se ulkonäköön Kauriin piirteitä.

    • Taurus(F)

      Neitsyet tai kalat

    • Lovejoylle

      Neitsytnaiset ovat usein todella kauniita. Vesimiehet tosin ovat tavanomaisia.

      • Lovejoy

        Tunnen ainoastaan kolme neitsyttä, ja he ovat miehiä joten naisena en kovin kadehdi heidän miehistä ulkonäköään... Kaksi näistä neitsyt miehistä on reilusti ylipainoisia ja epäsiistejä (tukka ja vaatteet) ja kolmas tuntemani neitsyt mies omaa hyvin rokonarpisen naaman. En voi pitää heitä viehättävinä sillä heidän ulkonäkönsä ei vetoa minuun, siksi näin :)Vesimiehet ovat hyvin tavallisen näköisiä tosiaan, ei viehätä.


    • Anonyymi

      Miksi vesimiehet on rumia oonko mä muka ruma😭😭💔

    • Anonyymi

      Kalanainen

    • Anonyymi

      Naisista sanoisin, että kauneimpia ovat leijonat, miehistä komeimpia kalat. Omaa esteettistä silmääni eivät miellytä neitsyet, en sanoisi varsinaisesti rumiksi, mutta eivät vetoa minuun ulkoisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe