KENEN JULKKIKSEN NÄKÖINEN HALUAISIT OLLA?

Sinna_84

Siis kenen julkkiksen (missi, näyttelijä tms.) näköinen toivoisit olevasi?

Oma valinta oli vaikea... Mutta sitten muistin ihmisen, joka on näyttänyt aina hyvältä: Karita Tuomola. Hänellä on täydelliset kasvonpiirteet, upea, treenattu ja sopivan muodokas vartalo ja kaunis hymy.

Karita on siis oma "ihanteeni". Mikä on Sinun?

25

3772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cxhjhfkj

      gsgafghhj dxljsfpwaoeu9os9pmklzsdlgkv,m xcmvxmv,sjreiktjmgjekfhugvhsdnknjltjkqnsdusaidtkahidskfnkslnfksdn gkshnkhalhho we34r8u59k9308094m ,ltk9e0844437 9gmfdkroei5i903 4999999999999999999444444444444444449999999999994999999999999444444444444444449b4 karita tuomolla

    • .........

      on kaunis!

      • myy

        Kirsi Salon vain pitäis käydä nenäleikkauksessa, aika pottu


      • Minä
        myy kirjoitti:

        Kirsi Salon vain pitäis käydä nenäleikkauksessa, aika pottu

        Mikähän täydellinen nöpönenä sieltä kurkistaakaan? Kirsin nenä on ihan sopiva niihin kasvoihina.


    • jatta

      airiston näkönen! kaunis nainen

    • Mä vaan

      Alyssa Milanon tai Gatherine Zeta Jonesin...

      • Huom!

        kirjoittamaan edes omien ihanteittesi nimet oikein!


    • Jallari

      Salkkareiden Aki Nikkisen.. Mut mähän oonkin sen näköinen ;o)

    • arska

      Rufus "Bumstunt".

    • Ulleri

      Kaunis luonnostaan. Ei tarvitse meikkiä ollakseen kaunis. Lempeät ja viisaat kasvonpiirteet. ERittäin kaunis.

      • Poop

        Kirjoittakaa CATHERINE oikein. Gatherine on jotain imeytysainetta.


    • Kananperse

      Hohhohohoh mää tai mua on sanottu Alec Baldwinin näköiseksi. Onko hyvä vai huono??

      • Lohtander

        Haluaisin olla kuin Oiva Lohtander, joka on niin söpö, ihana ja lutunen. Voi kunpa heräisin joku aamu ja olisin muuttunut Oivaksi.....


      • 899
        Lohtander kirjoitti:

        Haluaisin olla kuin Oiva Lohtander, joka on niin söpö, ihana ja lutunen. Voi kunpa heräisin joku aamu ja olisin muuttunut Oivaksi.....

        OLISI KIVAA HERÄÄ JA LÄHTEÄ TÖIHIIN MIKKOLAN TAI Rauno AALTOSEN NÄKÖISENÄ


      • top6
        899 kirjoitti:

        OLISI KIVAA HERÄÄ JA LÄHTEÄ TÖIHIIN MIKKOLAN TAI Rauno AALTOSEN NÄKÖISENÄ

        1.horst buccholz
        2.robert de niro
        3.marcello mastroainni
        4.alain delon
        5.j-p belmondo
        6.roger milla


    • Iron Mike

      Koska olen itse aika ruma läski.

    • pimu

      Theronin, Beyonce Knowlesin, Alicia Keyesin tai Angelina Jolien näköinen.. kiitos ja aamen ;)

    • pantteri

      Eipä tarvitse miettiä kenen näköinen haluaisin olla!!! Oma pärstäkerroin miellyttää silmää eniten, joten vastaa niin!
      Olisi hirveätä olla saman näköinen, kun joku muu... Olen ainutlaatuinen omasta mielestäni ainakin!

      • MMMMMM

        JOKU 70-L LATKAPELAAJA JOLLA OLISI VAHVAT JALKALIHAKSET


    • rttuntemnato

      mun mielestä suomalais julkkikset on rumija ... harvoin näkee suomalais julkkista joka on oikeasti kaunis mutta joo ... esim suomalaiset eivät osaa laulaa niin hienosti kuin amerikka laiset ja muut maalaiset ja ensinäkään suomalaiset ei osaa olenkaa näytellä niiten elokluvat on ihan paskoja ... joo olen tullut siihen tulokseen että suomen kansa on yksi rumimmista kansoista kuten venäjä viro norja saksa

    • :--)

      Mä haluisin olla Sara Siepin näköinen. Siinä tytössä on vain sitä jotain :)

    • paska

      Marilyn Monroen

    • Näätä

      Johanna Tukiaisen

    • jk

      karita tuomola

    • kiikkilii

      Gatherine zeta jones paremmalla nenällä kiitos!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe