Pissasin junassa..

Ninni

Olen nähny näitä pissakirjotuksia täällä, mutta en oo koskaan ennen tehny niitä. MMutta eilen kun juna oli rikki ja seiso melkein tunnin ennenkö pääsi asemalle niin mulla tuli kova pissahätäniin menin penkillemissä ei ollut muita ja annoin pissan tulla siinä penkillä housuihin. koko mun housut kastu ja penkki tietysti, mutta koti läheellä asemaa j a oli pitkä takki päällä niin pääsin kotiin ettei kukaan nähnyt mun ihan märkiä housuja. Tuntu vaan ihanan jännältä kun pissa kasteli housut ja kaikki,,, ninnii

10

5296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marsi

      Tuletko vaimokseni:)?

      • Jake

        Hiton kyrpä. Et sitten ajatellut, että siihen penkkiin istuu sitten joskus joku matkustaja. Jos joskus istun junassa sun kusemaan penkkiin niin annan sulle turpaan.


      • Anonyymi
        Jake kirjoitti:

        Hiton kyrpä. Et sitten ajatellut, että siihen penkkiin istuu sitten joskus joku matkustaja. Jos joskus istun junassa sun kusemaan penkkiin niin annan sulle turpaan.

        Älä puhu kaveri, sä alkaisit nuolemaan sitä penkkiä, tiedät sen itsekin!


    • TuhmanTytönPiiskaaja

      sinulle pitäisi kyllä antaa piiskaa tuosta hyvästä :)

    • ???

      siis istuit penkille ja kusit allesi.. nostitko sen takin ensin korviin vai miten luulet, ettei kukaan huomannu sun märkää persettäs? jos kerran oli pitkä takki, huomattavasti fiksumpaa olis ollu mennä seisomaan ja lorottaa lattialle ku penkille. arvaa mitä penkin pesu maksaa..ja kuka sen maksaa???

      • Miekkonen

        Mun tyttökaverin harrastuksiin kuuluu kesäisin laskea alleen seisaaltaan, kun hän käyttää hametta. Ainoa mistä huomaa, on kun lätäkkö kasvaa jalkojen juuressa. Sateella ei edes siitä.


      • Vanhaviestijoo
        Miekkonen kirjoitti:

        Mun tyttökaverin harrastuksiin kuuluu kesäisin laskea alleen seisaaltaan, kun hän käyttää hametta. Ainoa mistä huomaa, on kun lätäkkö kasvaa jalkojen juuressa. Sateella ei edes siitä.

        Jos olisi totta tietäisit, että hame kastuu kyllä samalla, kun pikkuhousut kastuu naisilla vahvasti takaa. Ellei sitten ole ilman alushousuja.


    • Anonyymi

      Saman olen minäkin tehnyt

      • Tuntuiko kivalta?


    • Anonyymi

      Pisuttelu on kivaa eteenkin jos saa mies puolista katsojaa.
      Joskus käyttänyt hametta ,mutta oon kyllä hametta nostanut ettei sotke.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe