Olen nähny näitä pissakirjotuksia täällä, mutta en oo koskaan ennen tehny niitä. MMutta eilen kun juna oli rikki ja seiso melkein tunnin ennenkö pääsi asemalle niin mulla tuli kova pissahätäniin menin penkillemissä ei ollut muita ja annoin pissan tulla siinä penkillä housuihin. koko mun housut kastu ja penkki tietysti, mutta koti läheellä asemaa j a oli pitkä takki päällä niin pääsin kotiin ettei kukaan nähnyt mun ihan märkiä housuja. Tuntu vaan ihanan jännältä kun pissa kasteli housut ja kaikki,,, ninnii
Pissasin junassa..
10
5367
Vastaukset
- Marsi
Tuletko vaimokseni:)?
- Jake
Hiton kyrpä. Et sitten ajatellut, että siihen penkkiin istuu sitten joskus joku matkustaja. Jos joskus istun junassa sun kusemaan penkkiin niin annan sulle turpaan.
- Anonyymi
Jake kirjoitti:
Hiton kyrpä. Et sitten ajatellut, että siihen penkkiin istuu sitten joskus joku matkustaja. Jos joskus istun junassa sun kusemaan penkkiin niin annan sulle turpaan.
Älä puhu kaveri, sä alkaisit nuolemaan sitä penkkiä, tiedät sen itsekin!
- TuhmanTytönPiiskaaja
sinulle pitäisi kyllä antaa piiskaa tuosta hyvästä :)
- ???
siis istuit penkille ja kusit allesi.. nostitko sen takin ensin korviin vai miten luulet, ettei kukaan huomannu sun märkää persettäs? jos kerran oli pitkä takki, huomattavasti fiksumpaa olis ollu mennä seisomaan ja lorottaa lattialle ku penkille. arvaa mitä penkin pesu maksaa..ja kuka sen maksaa???
- Miekkonen
Mun tyttökaverin harrastuksiin kuuluu kesäisin laskea alleen seisaaltaan, kun hän käyttää hametta. Ainoa mistä huomaa, on kun lätäkkö kasvaa jalkojen juuressa. Sateella ei edes siitä.
- Vanhaviestijoo
Miekkonen kirjoitti:
Mun tyttökaverin harrastuksiin kuuluu kesäisin laskea alleen seisaaltaan, kun hän käyttää hametta. Ainoa mistä huomaa, on kun lätäkkö kasvaa jalkojen juuressa. Sateella ei edes siitä.
Jos olisi totta tietäisit, että hame kastuu kyllä samalla, kun pikkuhousut kastuu naisilla vahvasti takaa. Ellei sitten ole ilman alushousuja.
- Anonyymi
Saman olen minäkin tehnyt
- Anonyymi
Pisuttelu on kivaa eteenkin jos saa mies puolista katsojaa.
Joskus käyttänyt hametta ,mutta oon kyllä hametta nostanut ettei sotke.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800