Vaatteet päällä uimaan...

Wet Jeans

Voiko olla ihanampaa ajanvietettä vapaapäivälle, kuin vaatteet päällä uima-altaaseen pulahtaminen. Mieheni on työmatkalla, joten olen kastellut kohta kaikki farkkuni. Puin juuri ylleni vahhat nahkafarkut ja kohta istuudun kumiveneeseen ja sitten kun tuntuu hyvälle avaan ilmaventtiilin ja annan kumiveneen "upota". Märät nahkahousut tuntuvat ihoa vasten "orkuille".

14

4396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WetFun

Olen samalla aaltopituudella,rakastan märkiä vaatteita..käyn suihkussa lähes aina (mahdollisimman tiukat) vaatteet päällä koska se tuntuu niin ihanalta.Saippuoin ja masturboin vaatteiden läpi,uuh..

• vedessä

Ensimmäisen kerran huomasin,että naiset tiukoissa farkuissa vedessä kiihottaa minua,kun naapurin jotain 12 vuotias tyttö kahlasi tiukoissa farkuissa ja kumisaappaissa vyötäröään myöten järveen.

Olin itse 16 vuotias ja minulla alkoi seisoa pirusti ja oli pakko mennä metsään runkkaamaan

Kilpailtiin kuka menee syvemmälle ilman että menee vettä kumisappaisiin.Tytön punaiset kumisaappaat täyttyivät vedellä ja hän kahlasi jostakin syystä vyötäröä myöten järveen

• Saapastelija

Kerro lisää tuosta tapahtumasta! Oliko sillä Kontiot vai naisten saappaat? Oliko teitä paljon kilpailemassa eli tekikö se sen tahallaan (ja nautti saamastaan huomiosta)? Tyhjensikö se ne saappaansa, kun se tuli pois vedestä? Itseäni kiinnostaa kumisaappaiden kastelu sekä saappaiden kastumisen katseleminen. Jos on muita samanhenkisiä, niin laittakaa mailia tai kirjoittakaa tänne.

• MMM

Vaikuttaa kiihottavalta tuo kumivenejuttu. Itse tykkään joskus käydä vaatteet päällä suihkussa tai kylvyssä ja masturboida siinä samalla. Se tuntuu vaan niin hyvälle ja on tosi kiihottavaa, erityisesti kun vaatteet liimautuvat ihoa vasten.
      Farkkuja olen kerran testannut, en oikein tykännyt. Puuvilla ja satiini ovat ihania.

• Wet Jeans

Tuli taas sellaiset fiilikset, että oli pakko pulahtaa uima-altaaseen farkut jalassa. Mieheni toimi tällä kertaa urheana hengenpelastajana keinonahkafarkuissa ja silkkipaidassa. Perjantaina on taas nahkafarkkujen vuoro, kenties kumiveneillen. Inanaa...

• MMM

Olet onnekas. Sulla on unelmamies, joka pelastaa sut vielä altaastakin. Itse en kauaa pysty vedessä leikkimään, kun laukean niin nopeasti. Noh sitä useammin sitten...

• Wet Jeans
        MMM kirjoitti:

Olet onnekas. Sulla on unelmamies, joka pelastaa sut vielä altaastakin. Itse en kauaa pysty vedessä leikkimään, kun laukean niin nopeasti. Noh sitä useammin sitten...

Niinpä taas tuli perjantai-iltana fiilarit ajella kemiveneellä talomme uima-altaassa. Nyt pukeuduinkin huolella. Ylläni olivat nahkahousujen lisäksi vesileikkejä varten ostetut talvimalliset nahkakengät, sukkahousut, silkkipaita, pvc takki ja hankahanskat. Oli kiihottavaa taas avata kumiveneen venttiili ja joutua veden varaan. Mieheni ja ystäväväpariskuntamme mies pelastivat minut taas tilanteesta hyppäämällä nahkafarkuissa altaaseen. Nyt kun hekin tietävät, mitä seuraa siitä, että pelastaa naisen altaasta vaikka nahkahousuissa, he tekevät sen aina uudestaan. Tosin miehet kyllä viihtyivät useita kertoja kahdestaan altaassa nahkafarkuissa pelastusoperaation jälkeen...
        Tällä kertaa pojat saivat leikkiä keskenään märissä nahkahousuissaan ja me tytöt tietysti leikimme kahdestaan. Mieheni oli ideasta ainakin innoissaan.

• MMM
        Wet Jeans kirjoitti:

Niinpä taas tuli perjantai-iltana fiilarit ajella kemiveneellä talomme uima-altaassa. Nyt pukeuduinkin huolella. Ylläni olivat nahkahousujen lisäksi vesileikkejä varten ostetut talvimalliset nahkakengät, sukkahousut, silkkipaita, pvc takki ja hankahanskat. Oli kiihottavaa taas avata kumiveneen venttiili ja joutua veden varaan. Mieheni ja ystäväväpariskuntamme mies pelastivat minut taas tilanteesta hyppäämällä nahkafarkuissa altaaseen. Nyt kun hekin tietävät, mitä seuraa siitä, että pelastaa naisen altaasta vaikka nahkahousuissa, he tekevät sen aina uudestaan. Tosin miehet kyllä viihtyivät useita kertoja kahdestaan altaassa nahkafarkuissa pelastusoperaation jälkeen...
        Tällä kertaa pojat saivat leikkiä keskenään märissä nahkahousuissaan ja me tytöt tietysti leikimme kahdestaan. Mieheni oli ideasta ainakin innoissaan.

Milloin mielesi teki eka kertaa uida vaatteet päällä? Oletko suihkussa kokeillut tai kylpyammeessa? Onko jotain neuvoja, miten voisi vielä tyydyttää suihkussa? Tai mitä kayttää päällä?

Itse en tiedä olenko loppujen lopuksi kiinnostunut vai en, mutta kuvat ja tarinat kiinnostavat tosi paljon.Suihkussa ja kylvyssä olen kokeillut, mutta aina yksin.

• Wet Jeans
        MMM kirjoitti:

Milloin mielesi teki eka kertaa uida vaatteet päällä? Oletko suihkussa kokeillut tai kylpyammeessa? Onko jotain neuvoja, miten voisi vielä tyydyttää suihkussa? Tai mitä kayttää päällä?

Itse en tiedä olenko loppujen lopuksi kiinnostunut vai en, mutta kuvat ja tarinat kiinnostavat tosi paljon.Suihkussa ja kylvyssä olen kokeillut, mutta aina yksin.

Eka kertaa uin vaatteet päällä joskus -90 luvun alussa Ilosaarirockissa. Oli kivaa mennä keinonahkafarkuissa kesäillan hämärtyessä kahlaamaan veteen ja sitten pulahtaa kokonaan. Leirialueelle kävely märissä vaatteissa oli myöskin kivaa.

• Anonyymi

Riisu pois vaatteesi, riisu pois mummo yöpaitas ja hyppää dildo uima-altaaseen.

• Anonyymi

Ajattelematonta piittaamattomuutta muita kohtaan. Pukea uima-asu jo kotona ja ei aikomustakaan riisua ennen uimahallin altaaseen menoa. Määritelkää sakkokäytäntö tälle idiottimaiselle tavalle joka on lisääntymässä uimahalleilla.

• Anonyymi

Eila-Pertillä taisi mennä vähän hiekkaa miespilluun🤭

• Anonyymi

Kieltämättä olisi kaunista nähdä nainen uimassa vaatteet päällä, itsellä kyllä olisi myös mielitekoja moiseen vaikka olen mies ja samalla haluaisin kokeilla kaikkea muutakin.

• Anonyymi

Eipä edes helvetissäkään

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      121
      4002
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      179
      3837
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      29
      2606
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      8
      2384
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2163
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1746
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1362
    8. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1300
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1271
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      35
      989
    Aihe