Mikä on paras foorumi pistää uudehko 40 hv pulpettivene myyntiin? Vene-lehdellä näyttää olevan joku myyntipalsta mutta vaikuttaa aika hiljaiselta. Oisko tää vuodenaika :) vai mikä?
missä myydä vene?
6
1372
Vastaukset
- noniin
kone mikä vene hinta
- Lisää
Voisin olla kiinnostunut, anna tulla tarkempia
tietoja! - Lukija
VENE-lehden maaliskuun numero on perinteisesti se, johon yksityiset veneiden myyjät ja ostajat satsaavat. Muissa numeroissa on murto-osa tuon numeron ilmoitusten määrästä.
Kipparia en seuraa tilaajana, mutta sama juttu lienee sielläkin.
Lehtihyllyistä löytyvä Venepörssi-julkaisu näyttää keräävän ilmoittajia ihan kiitettävästi. - Kiinnostunut?
Minkäslainen vene on ja hinta? Jos on alumiinia niin ja hyvässä kunnossa niin kiinnostaa pirustikkin...
- Veneilijä
Kokeilepas vaikka tämä foorumi:
http://www.meriporssi.com/ - kauppa käy
itse myin vuosi sitten keltaisen pörssin ja venepörssin kautta matkaveneen 18t€. Aika oli helmikuu ja meni ekalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275