Onko yleistä, että kattotelineet pitää vinkuvaa
ääntä 70 km/h nopeudesta ylöspäin? Ääni on jatkuva
ja erittäin ärsyttävä. Auto on farkku, jossa
kattokaiteet ja telineet Mont Blancin lukittavat
yleismallit. Tietääkö joku keinoa, millä tuosta
pääsisi?
Kattotelineet ääntelee
6
6124
Vastaukset
- Letukka
Ei yleistä muttei harvinaistakaan. Saattaa auttaa jos siirtää telineiden paikkaa.
- MOK
yhdet "tarviketelineet" kerranvanhaan. Katon yli menevä tanko oli alapuolelta auki (n. 0,5 cm:n rako), jotta kiinnitysjalkojen paikkaa pystyi liikuttamaan eri levyisiä autoja varten. Ne telineet vihelsi ajaessa aivan jumalattomasti. Ääni lakkasi kun teippasin sen raon umpeen.
Ettei siellä sinunkin telineissä olisi pienellä matkalla tangon päissä samanlaista "säätörakoa". Nykyisen kulkuneuvovanhukseni telineiden asennuspaketissa oli pätkät muovilistaa juuri noiden rakojen tukkimista varten.- Tapsa
samanlainen rako on näissäkin, pitääkin kokeilla
teippaamista tässä viikonloppuna. Kiitos vinkistä! - Anonyymi
Se on totta, että ne raot aiheuttavat meteliä (vihellystä) kun ne on auki, joten teippaus auttaa ettei tuo huilu ääntele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta, että ne raot aiheuttavat meteliä (vihellystä) kun ne on auki, joten teippaus auttaa ettei tuo huilu ääntele.
Hienoa kun nostat vuoden 2004 ketjun vakuuttaaksesi, että joku on antanut mahdollisesti hyvän vinkin.
- ;-)
Mikset yksinkertaisesti ota niitä pois, kun et tarvitse. Ei ne peräkontissa ulise.
Katolla voit koittaa siirtää niitä hieman eteen tai taakse. Se saattaa hiljentää ne. Ja eihän telineet koske antenniin?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512