Onko yleistä, että kattotelineet pitää vinkuvaa
ääntä 70 km/h nopeudesta ylöspäin? Ääni on jatkuva
ja erittäin ärsyttävä. Auto on farkku, jossa
kattokaiteet ja telineet Mont Blancin lukittavat
yleismallit. Tietääkö joku keinoa, millä tuosta
pääsisi?
Kattotelineet ääntelee
6
6766
Vastaukset 6
- Letukka
Ei yleistä muttei harvinaistakaan. Saattaa auttaa jos siirtää telineiden paikkaa.
- MOK
yhdet "tarviketelineet" kerranvanhaan. Katon yli menevä tanko oli alapuolelta auki (n. 0,5 cm:n rako), jotta kiinnitysjalkojen paikkaa pystyi liikuttamaan eri levyisiä autoja varten. Ne telineet vihelsi ajaessa aivan jumalattomasti. Ääni lakkasi kun teippasin sen raon umpeen.
Ettei siellä sinunkin telineissä olisi pienellä matkalla tangon päissä samanlaista "säätörakoa". Nykyisen kulkuneuvovanhukseni telineiden asennuspaketissa oli pätkät muovilistaa juuri noiden rakojen tukkimista varten.- Tapsa
samanlainen rako on näissäkin, pitääkin kokeilla
teippaamista tässä viikonloppuna. Kiitos vinkistä! - Anonyymi
Se on totta, että ne raot aiheuttavat meteliä (vihellystä) kun ne on auki, joten teippaus auttaa ettei tuo huilu ääntele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta, että ne raot aiheuttavat meteliä (vihellystä) kun ne on auki, joten teippaus auttaa ettei tuo huilu ääntele.
Hienoa kun nostat vuoden 2004 ketjun vakuuttaaksesi, että joku on antanut mahdollisesti hyvän vinkin.
- ;-)
Mikset yksinkertaisesti ota niitä pois, kun et tarvitse. Ei ne peräkontissa ulise.
Katolla voit koittaa siirtää niitä hieman eteen tai taakse. Se saattaa hiljentää ne. Ja eihän telineet koske antenniin?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518