Onko kellään kokemuksia Honda Streamista?
Hinnaltaan ja ominaisuuksiltaan auto on aika ehdoton, mutta miten käytännössä pelittää?
Kiitokset jo etukäteen..
Honda Stream kokemuksia
5
4023
Vastaukset
- Type Rjyy
Paras tila-auto. Tämä on fakta!
- Hondat rulaa
Stream asettaa standaarit luokassaan. Stream on tilava, mutta urheilulinen kuten kaikki Hondat. Striam jättää kilpailijansa ajettavuudessa ja suorituskyvyssä. Kuitenkin jos ei tarvitse ihan niin monta paikkaa niin kannattaa tutustua myös Civikkiin. Civic on myös tilava ja erittäin urheilullinen. Stramin hinnalla saa jo Civic Type R:n, joka on yksi kovimpia rautoja Suomessa. Ei silti, kyllä Streamkin näyttää takavaloja useimmille.
- Powered buy Honda
Jess. Stream on paras luokassaan. Se on kiistaton FAKTA. Se on myös luokkansa urheilullisin tila-auto. Kuitenkin itsekin pidän vieläkin korostuneemmasta urheilullisuudesta. Sellaisesta, jota vakioautoista vain Type R pystyy tarjoamaan.
- Gaso-88
Powered buy Honda kirjoitti:
Jess. Stream on paras luokassaan. Se on kiistaton FAKTA. Se on myös luokkansa urheilullisin tila-auto. Kuitenkin itsekin pidän vieläkin korostuneemmasta urheilullisuudesta. Sellaisesta, jota vakioautoista vain Type R pystyy tarjoamaan.
Muut kyykkyyn!!!!!!!!!!!!JEEEe
ciivickii kovempaa ei oo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 2 litrasella
,ei hassumpi. Aavistuksen laiska kone alakierroksilla mutta pikkaisen kutittelemalla liikkuu mukavasti (tosin ei enää järin taloudellinen). Tilat ok ja ajettavuus normaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395