miten kestäviä äijiä teillä on ollut tai kuinka kauan te miehet kestätte. Mun mies laukee alle 5 min ja se ei pysty eneen samana päivänä uusintaan. Itse jaksaisin vaik kuinka. Onko tosi apnokone miehiä olemassa? Kauanko teillä on ennätyspano kestänyt? Kertokaa. Löytyykö niitä miehiä? Haluaisin kokeilla?
KAUANKO MIES KESTÄÄ????
27
11477
Vastaukset
- Skooppi
Kyllä mies kestää useita tunteja, kun on hyvä vastapeluri, siis sellainen, joka nauttii seksistä monissa asennoissa ja joka toimii mukana.
Kerro odotuksiasi ja miksi miehesi laukeaa niin pian.- destin
Mun mies kestää semmosen 5-10 minuuttia.välillä rauhallisesti rakastellen ja välillä jos oikein rajusti niin kolme-viis minsaa menee..ja jos asentoja vaihdetaan niin sitten 20-30 minsaa.mun mies on semmonen hätähousu oikein.teitysti välittää että minäkin saan mutta silti ei pysty mitään että tulee aika nopeasti.
- kestää
Sellaiset tunnin paneskelut ovat ihan arkipäivää. Tosin tuskin sitä kukaan yhdessä asennossa jaksaa höylätä niin pitkään - mielikuvitusta ja kokeilunhalua tarvitaan. Sitten kun näen naiseni nauttineen tarpeekseen on minunkin vuoroni laueta =)
Kokeillaanko Jenna? Katsotaan kumpi jaksaa pidempään ;) - Saija
Mulla oli kerran kundikaveri joka pystyi pidättämään vaikka kuinka kauan. Pisin akti kesti 4h. Just ennen orkkua tää kundi pidätti yksinkertaisesti ja kun oli 4-5 kertaa ton tehnyt niin sitten hän kesti vaikka kuinka pitkään. Ton 4h aktin aikana piti kyllä välillä käydä juomassa ja vessassakin, mutta munaa tuli kyllä enemmän kuin koskaan. Kundi kertoi rehellisesti, että hänen orkkunsa ei tollasen pidättelyn jälkeen ollut paras mahdollinen, mutta mä olin ainakin tyytyväinen. :)
Saija- Anonyymi
Olikohan joku munkki tai sitten joku joka oli lukenut ja harjoitellut alan kirjallisuutta?
Ainakin joku semmoinen seksisurrogaattinaisen kirjoittama kirja miehille oli kuin "How to Make love all night" tms.
Sitten on Mantak Chian "Multiorgasmic Man", joka voisi myös taata pidempää kestoa.
- pitkään
Olin pari vuotta sitten eka kertaa kuntoutuksessa. Siellä tapasin miehen, joka kesti monta tuntia. Hän tosin laukesi välillä, mutta homma jatkui taas.
Tämä oli uutta väljähtyneeseen kotiseksiin tottuneelle nelikymppiselle. Nykysin tapaan sen miehen noin kerran kuukaudessa ja hän tosiaan nai minua läpi yön.
Olen aika kipeä muutaman päivän aina tapaamisen jälkeen, mutta se on huumetta.- pano
jutut sikseen.luulisi että kysymys on siitä kun kalu pistetään kihottuneessa tilassa sinään ja aletaan työstään.jos mies kestää ilman pidättelyjä,ulos ottoja ym."kepulikonsteja"yli kaksi minuuttia se on kone.tunti kausia ajot on HIEMAN liioteltuja!Kuuluisat Italialaiset oriit ovat muistaakseni mailman nopeinpia vetäjiä.15 työntöö tahi reilu minuutti.Tämä on puolueeton tutkimustulos ja yksikään kansakunta ei paljoa tuosta poikennut.jos naimiseksi lasketaan se kun aamulla lähtee töihin ja sanoo muijalle et tänään jytisee niin tuleehan siinä tunteja.joten jättäkää noi tunti jutut omaan arvoon tieteellinen fakta on et suomipoika painaa korkeintaan pari minsaa eukkoa ja kirjottaa tänne jyränneensä 2 tuntia ja tämäkin ON faktaa.
- itsestäisi
pano kirjoitti:
jutut sikseen.luulisi että kysymys on siitä kun kalu pistetään kihottuneessa tilassa sinään ja aletaan työstään.jos mies kestää ilman pidättelyjä,ulos ottoja ym."kepulikonsteja"yli kaksi minuuttia se on kone.tunti kausia ajot on HIEMAN liioteltuja!Kuuluisat Italialaiset oriit ovat muistaakseni mailman nopeinpia vetäjiä.15 työntöö tahi reilu minuutti.Tämä on puolueeton tutkimustulos ja yksikään kansakunta ei paljoa tuosta poikennut.jos naimiseksi lasketaan se kun aamulla lähtee töihin ja sanoo muijalle et tänään jytisee niin tuleehan siinä tunteja.joten jättäkää noi tunti jutut omaan arvoon tieteellinen fakta on et suomipoika painaa korkeintaan pari minsaa eukkoa ja kirjottaa tänne jyränneensä 2 tuntia ja tämäkin ON faktaa.
Älä yleistä, jos sinä olet 2 minuutin muna, niin älä yleistä että muutkin ovat. Et ansaitsisi pillua lainkaan tuolla asenteella.
Mikähän tutkimuslaitos näitä nussimisaikoja on mitannut? Taitaa nuo Italian orit valitettavasti ymmärtää naisista ja nainnista paljon enempi kuin sinä.
- XXX
Parhaimmillaan olen jaksanut puolen-1tunnin akteja. Yleensä, jos jatkan 10-15 minuuttia pidempään naiskentelua, en itse voi enää saada orgasmia, koska kikkelistäni lähtee liiaksi tunto, joten en tuota pidempään viitsikään jatkaa. Tunnin päästä alkaa jo paikat kipeytymään ja on pakko lopettaa.
- Tomi
.. että joskus tosiaan on niin upeeta että tulee alle vartissa, joskus voi kestää jopa melkein tunnin.
Mut se on ainakin miehen kannalta hienompaa jos välillä saa tulla ja sit jatketaan uudella aktilla, nimittäin kuten joku tässä jo mainitsi, kalu turtuu ja menee helläksi liian pitkässä sessiossa.
Mutta tosiaan, jos kokeilee eri asentoja ja leikkejä niin varmana pitkä akti tuntuu vaan mahtavalta, kun että jos pumppaa vaan yhdes ja samas asennos...
Mutta se riippuu ihan päivästä ja fiiliksestä ja naisesta ja tietty kiimasta. :)
- PPJR
PPJR= pisto pois ja ravistus
- Panomies
Minulla kulli 16 cm ilman esinahkaa, tarkoittaa että kullini ei oo niin herkkä kun muilla kenellä on esinahkaa. Aina naiseni ovat sanonneet että kestävyyttä on riittännyt ja yllättyneitä kuinka hyvältä kullini tuntuu. Eikus miehet esinaka pois niin hyvää sitä tulee.
- Anonyymi
Kukaan ei halua kättä ilman sormia
- haluaa tietysti
Alle 5min on ainakin mulle melko harvinaista, vaikka pikaisetkin on joskus ihan kivat. Laukeamista on helppo säädellä itse.
Omasta halusta se enemmän on kiinni, jollei satu olemaan ihan ylikiihottuneessa tilassa. Normaalisti se on enemmän
omasta valinnasta kyllä kiinni.
Ehkä 15 min jälkeen alkaa hävitä tunto, joten kestäminen tuon jälkeen on melko helppoa.
Tunnissa voi tulla tosin jo paikat kipeäksi, molemmilla. Monet naiset tuntuvat kyllästyvän tai saavat
aristelua ehkä 30-45min kohdalla. Riippuu tietty tahdista, liukkaudesta ja monesta muustakin asiasta.
Useampi kerta päivässä on ihan ok, mutta rajoituksella. Jos harrastaa säännöllisesti monta kertaa päivässä, tulee paikat varmasti kipeiksi.
Muutama päivä vaikka 3-5 kertaa päivässä saa aikaan kummaa aristelua, kun taas vaikka aamulla ja illalla säännöllisesti ei vielä kipeytä paikkoja yhtään.
Kestoa on yrittämättäkin yleensä enemmän loppupäivästä, jos nai kovin monta kertaa päivässä.
Kokeile jollet usko.
[email protected] - Jorma
Siihen haarukkaan se mahtuu. Pitkä levolliset nainti sessiot vaatii fyysistä kuntoa, hyvää partneria, ja asennetta ennenkaikkea.
Tuo pc-lihas lantion pohjalla kun on kunnossa miehellä, niin homma toimii.
Viimeksi viime viikonloppuna aloitettiin rakastajattareni kanssa n. 3.00 aikaan kun tultiin kapakasta ja noin 10 aikoihin vedettiin vaatteet päälle. Väliaika pantiin, ehkä puolenkymentä lyhyttä taukoa, 3 kertaa suihkussa, muutama juoma ja nukuttiin ehkä yhteensä tunti - puolitoista.
Kuten joku jo mainitsi, niin puudutus iskee kaluun pitkissä sessioissa. Se ei minua lainkaan haittaa, kiva joskus vaan panna ja katsella kun kumppani kiemurtelee ja kiljuu. Voihan sen kuitata joskus kiihkeällä pikapanolla. Jos pitää 15 minsan tauon niin kyllä se tuntokin taas palailee.
Ejakulaation jälkeen kyllä vaatii n. 15-20 minuutin tauon ennen kuin lähtee kone taas käyntiin.
kolmea enempää ei parane enää ottaa koska sen jälkeen aivot vaan ei lähetä signaalia ja kalu ei enää jaksa seistä muutamaan tuntiin.
Joskus 20:nä ennätys siinäkin oli 5 tai 6 perättäistä laukeamista. Nyt 40:nä tuo 3 on ehdoton maksimi. - evian
Joskus pikapano piristää kun taas toisinaan voi mennä koko yökin ennen kuin mies laukeaa edes ensimmäisen kerran. Kolme kertaa on omalla miehellä se "ennätys" viimeistään sen jälkeen on paikat niin hellänä kummallakin että on pakko pitää taukoa vaikka mieli tekisikin lisää ;) Tietysti sitten myöhemmin voi taas jatkaa!
Monesti minä olen jo sanonut, että anna jo tulla kun paikat ei meinaa enää kestää.. Onneksi mies osa pidätellä laukeamistaan (kokemusta kun on näistä kerran sisään-ulos-laukaisu-miehistäkin) - geezer
sehän riippuu tilanteesta esim jos o jo jonki aikaa ollu ilman ni tulee varmasti alle 5min. mut ei taatusti kest kauaa et o taas valmis! choose me!! [email protected]
- kimi
varmasti on joku mies kirjoittanut jutun
- julie
mun mies kestää kyllä tosi pitkään,yhtä jaksoisesti pisin sessio on ollut meillä 5 tuntia
yleensä kyllä 30-45min ja sen jälkeen lepoa hetki ja taas uudestaan jos on tarvis.joskus ollaan 2 tunnin sisään 5 kertaa,riippuu fiiliksistä. - KoS
Niin pitkään kun kumppani jaksaa/kestää. Tosin huomattavasti paremmat fiilarit tulee sopivan pitkistä sessioista, molemmille. Laatu on nimittäin aikaa tärkeämpää. Aikoinaan vähemmän kokeneena sitä luuli että mitä pitempi sen parempi, kunnes sen aikainen urhea kumppanini ei päivään istunut tyynyä kovemmalle. Vaikka asia nauratti molempia tuolloin, se sai minut miettimään myöhemmin että kahden ihmisen välistä nautintoa ei voi tosiaankaan mitata numeroin vaan tuntemuksin.
- BRC
Taitaa olla aika yksilöllistä, mutta itseäni (olen mies) on suotu niin, että voin jatkaa myös siemensyöksyn jälkeen heti uudestaan ja pystyn pitkittämään tai lyhentämään tulemistani. Keskustelujen perusteella (kavereiden juttujen siis) tämä ei ole ihan hirveän yleistä. Pystyn rakastelemaan 1-2 tuntia.
Kumppanini on ilmeisen tyytyväinen asiaan ja meillä on hyvä, seksin täyteinen parisuhde.
Eli kyllä tälläisiäkin löytyy :-). - parru
Hei äijät, toi on feikki runkkari. Nyt se lukee viestejä ja laulattaa lapaseen. Kyllä nainen saa munaa jos haluaa, ei sen tarvii netissä roikkua. Mä olen niin ruma, etten saa naisia.
- muutama min.
Mä en usko teistä ketään. Mun laukeemiseen menee 30 sekuntia viiva maximissaan 5 min. Tosi harvoin. Pari minsaa on yleinen ja sen jälkeen kestää toipua noin 20 minsaa. Tyttöni saa harvoin ekalla, mutta kun yrittää puolentunnin päästä uudestaan niin molemmat nauttii täysillä. Näin meillä ja molemmat on onnellisia. Täällä taitaa olla kyllä miestä suurempia juttuja...
- kestävä
kestäviä miehiä, mä oon esim. yks niistä... kestän AINAKIN 20min, lyhimmillään, todella osaavan ja tiukan naisen kanssa tulin jo kymmenessä ja parhaimmillani kestän jopa yli tunnin... että tällästä täällä meillä päin
- Anonyymi
Mulla vaihtelee, jos en ole pitkään aikaan saanut, niin viisi minuuttia ja lentää. Toisinaan sitten kestää puolikin tuntia tai tunnin, jos on saanut edellisenä päivänä.
- Anonyymi
Täällä Suomi 24:ssä on melkein joka ukolla yli 20-senttinen , ainakin kaljapullon paksuinen kalu ja niillä pystytään nussimaan tuntikausia kunnes lopulta lentää mälli jota tulee vähintäänkin litra.
On tämä ihmeellistä. - Anonyymi
Olen kuullut, että juutalaisilla kun ei ole esinahkaa olisi tuntoaisti siinä heikompi, joten kestokin todennäköisesti pidempi.
Voi myös olla toisilla miehillä myös, että frenulum (see "jänne" mikä yhdistää terskan alaosan esinahkaan ollut liian tiukka ja se on leikattu, mikä myös vähentäisi tuntia ja voisi pidentää kestoa
Ja myös tietenkin on erilaisia tuntoa vähentäviä ja siten mieskuntoa parantavia spraysuihkeita joita myydään seksikaupoissa.
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760