Missä mahtaa sijaita paras huolto? MetroAutoa ei lasketa, sain kaksi kertaa (ainoat kerrat) siellä huonoa palvelua enkä varmasti mene uudelleen.
Tampereen paras SAAB-huolto?
10
3639
Vastaukset
- mää
Oman kokemuksen mukaan Sammonkadulta löytyvä Hilvola& Salminen, on kokemusta ja osaamista. Parin viikon jonoon saat tosin pahimillaan varautua...
- 9-3
Minulla on kohtuullisen hyvät kokemukset Metro-Auton huoltopalveluista, vaikka kova työruuhka saattaa siellä joskus kiristää henkilökunnan pinnaa.
Kerroitko tyytymättömyytesi suoraan huoltopäällikölle Jari Järviselle?- mää
mun kokemuksen mukaan kyseinen huoltopäällikkö edustaa juuri paikalle tyypillistä palveluhenkeä, eli varsin on heikkoa.
Varaosamyyjä on oikeastaan ainoa henkilö siellä alakerrassa, jolta saa kunnon palvelua, järjettömiin hintoihin hänkään ei tosin voi vaikuttaa. - aja
Minun autoni oli huollossa Tampereen Metro-Autossa. Siellä kaverit kärtsää tupakkaa korjaamotiloissa. Täysin tyhjäpää sakkia. Auto haisi tosi pahalle.
- aabisti
Itse aattelin käyttää omaa 9-3 M.Takalalla Nokialla. Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia? Ainakin og900 ruuvailivat ammattimaisesti ja nykyään mainostavat myös ilmastointi osaamista.
- make
kärnällä olen käyttänyt,osaava saabin korjaaja!
- saab 9000 -88
Ko. pajaa olen käyttänyt jo 90luvun puolelta (pari saabia ja lancia). Hinnat kohdallaan palvelu normaalia ja autot on tulleet kuntoon.
Ainoa huono puoli on tuo ainakin viikon jono.
Suosittelen, en tosin tiedä miten hyvin ovat perillä uudemmasta kalustosta.- 900 aero
Itse Metro-Autossa useasti asioineena on ainoastaan hyviä kokemuksia sekä JAri Järvisestä, että huollon laadusta. Hintataso on vaan kova.
Kuitenkin typerästä nimestään huolimatta Auto-Mety on tarjonnut parasta palvelua ja osaamista mitä olen SAAB asioissa saanut.
Sijaitsee Ylöjärvellä tai tarkemmin Vuorentaustassa. Asentaja entinen Scan-Auton mies.
Puhelin 033443353 - mää taas
900 aero kirjoitti:
Itse Metro-Autossa useasti asioineena on ainoastaan hyviä kokemuksia sekä JAri Järvisestä, että huollon laadusta. Hintataso on vaan kova.
Kuitenkin typerästä nimestään huolimatta Auto-Mety on tarjonnut parasta palvelua ja osaamista mitä olen SAAB asioissa saanut.
Sijaitsee Ylöjärvellä tai tarkemmin Vuorentaustassa. Asentaja entinen Scan-Auton mies.
Puhelin 033443353Metrossa palveluun vaikutta totaalisesti se, että minkämoisella kulkineella sinne menet. Jos on 10-15 vuotta vanha oma auto, niin ei paljoa kiinnosta, ja naamat on siellä tiskin takana kuin tyypit olis vetäny juuri kilon sitruunoita, mutta kun menet alle vuoden vanhalla firman kotterolla, niin johan on lipevää touhua, ja kun jotain alkaa kysellä, niin heti haetaan pari kolme asentajaa vastailemaan ja soitellaan vielä "pääkonttorillekin"...
Tämmöset on omakohtaiset kokemukset, joten vältän ko. paikkaa kuin ....:a. - Tonnari
mää taas kirjoitti:
Metrossa palveluun vaikutta totaalisesti se, että minkämoisella kulkineella sinne menet. Jos on 10-15 vuotta vanha oma auto, niin ei paljoa kiinnosta, ja naamat on siellä tiskin takana kuin tyypit olis vetäny juuri kilon sitruunoita, mutta kun menet alle vuoden vanhalla firman kotterolla, niin johan on lipevää touhua, ja kun jotain alkaa kysellä, niin heti haetaan pari kolme asentajaa vastailemaan ja soitellaan vielä "pääkonttorillekin"...
Tämmöset on omakohtaiset kokemukset, joten vältän ko. paikkaa kuin ....:a.Metro-Autosta sen verran, että pitää kyllä paikkansa, että varaosamyyjän kanssa on mukava asioida, ostaa sitten kuinka pientä osaa vaan, niin palvelu on asiallista. Järvisen käyttäytymisessäkään ei omalta kohdaltani ole ollut moitetta, taitaa vaan olla kiirettä, kun ei kerkiä kunnolla kuuntelemaan...
Itsellänikin ollut pari vanhaa tonnaria, joihin apua on haettu sieltä, tosin usein ei ole varaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517143Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424932HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002768- 1482072
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321627- 181588
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki261567Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981544Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111303