Minne arvo-osuustili

MaNi

On alkanut hiljalleen jurppimaan, kun Nordea imee n. 70€/vuosi arvo-osuustilin pidosta. Osakkeita minulla ei mitään merkittävää määrää ole, enkä varsinkaan käy niillä aktiivisesti kauppaa. Rahastot ja joukkolainat sopivat minulle paremmin. Arvo-osuustiliä kuitenkin tarvitsen ja kysyisinkin missä hinnoissa ne muissa paikoissa liikkuvat?

7

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minni Hiiri
      • sijoittaja

        kovat on hexsinkin toimenpidepalkkiot tietenkin jos ei mitään tee muuta kuin säilyttää osakkeet, niin sithän se käy kyllä.


    • Rahasanko

      Totta kai.

    • eQ Online

      eQ Online (www.eqonline.fi) on ehdottomasti paras. Myös rahat kannattaa siirtää sinne, saat paljon paremman koron.

      • PPoo

        8) haluun kuulla maksaako se?


    • Asiakas

      Osuuspankissa kaikki hoituu kohtuulliseen
      hintaan!!!!

    • Hackus

      Enpä oo osannut odottaa että hinnoissa olis noin suuria eroja pankkien välillä.

      Mulla on arvo-osuustili OKO:ssa ja se maksaa 0,55 euroa/kk eli vuodessa 6,60 euroa!
      (rahastot ovat saman hintaisia)

      Evli ja EQ ovat luultavasti halvempia, ainakin niin puhutaan mutta hinnoista en tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3643
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2252
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1969
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1844
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      397
      1279
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1081
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      970
    Aihe