Muistaakseni on olemassa sellainen drinkki, kuin suhinotto. Siinä kaadettin paria juomaa suuhun ja ne muuttu suuussa "klöntsäksi" joka nielaisiin alas.
Tietääkö joku mitä siihen tulee?
Suihinotto Drinkki
8
8948
Vastaukset
- Dr Pepper
Hmmhh... oletko varma, että 'klöntsä' paukkusi ei ole Apinan Aivot?
Blow Jobin voi tehdä muutamallakin eri tavalla. Ohessa pari.
4 cl Amarettoa/ Irish Creamia
kermavaahtoa
2 cl Jim Beamia (bourbonia)
2 cl. Bailey's Irish Creamia
Apinan Aivot
3 cl Kahluaa (kylmää)
1 cl Advocaat (munalikööriä etc.)
Grenadiinia 'vereksi'
Kahluaa lasiin ja munalikööriä päälle aivoiksi. Pari pisaraa grenadiinia ökköefektin parantamiseksi.- Jones
Tuntuu lupaavilta.
- Jaxon
Jones kirjoitti:
Tuntuu lupaavilta.
Juu olivat oikein hyviä ohjeita näyttäviin shotteihin, mutta ei ole sitä mitä haet.
Kyseiselle shotille on mielestäni monta nimeä esim. suihinottajan kosto, apinan aivot ym. Ihmeellistä, että löytyy vielä ihmisiä jotka eivät ole kyseistä kokeilleet.
Eli yleisin ohje:
2 cl Bailey's
2 cl sitruunamehua
Kaada ainekset erikseen shottilaseihin. Kaada Bailey's suuhusi, mutta älä nielaise. Kaada sitruunamehu perään, älä nielaise. Hölskytä aineksia suussasi ja nielaise kun siltä tuntuu.
Kokeilkaa ja kertokaa kokemuksia!
- mitsu
Tälläiseen suihinotto drinkkiin minä olen tottunut.
1cl grandmarinea
1cl kahvilikööriä
1cl banaanilikööriä Viimeksi itse kun olin miesten kanssa liikenteessä, siihen tuli mustikkalikööriä ja kermavaahtoa. Lopusta en muista ;) mut kyl se väri ja maku oli kohdillaan.
- JouniYlähuuli
Trinkki Suihinotto
4 cl kossua
1 tlsk sokeria
1/2 tlsk suolaa
1 cl kermaa
Sekoita ja lisää
voinokare
Jo vain on trinkki valmis. - awkwardsperm
Ainoa vaan että spemukassa on "merellinen" maku kuten eräs nainen sanoen kieltäyten maistamasta osteria ålandin-mikaelin kehoituksesta huolimatta.
Samaten maininta "earhtly" tai "mainen" viittaa usein sameaan, epämääräiseen makuun, joka silti ihmisten suosiossa esim. tryffelissä - kaikkea ihmiset syövätkin. - Anonyymi
Suihinottajan kosto. Suuhun kaadetaan ensin kermälikööriä(eimissään nimessä saa nielaista), ja perään sitruunamehua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4963938Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152946Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792198Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4532048Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841384- 1571303
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631178- 811075
- 611059
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411038