Muistaakseni on olemassa sellainen drinkki, kuin suhinotto. Siinä kaadettin paria juomaa suuhun ja ne muuttu suuussa "klöntsäksi" joka nielaisiin alas.
Tietääkö joku mitä siihen tulee?
Suihinotto Drinkki
8
8750
Vastaukset
- Dr Pepper
Hmmhh... oletko varma, että 'klöntsä' paukkusi ei ole Apinan Aivot?
Blow Jobin voi tehdä muutamallakin eri tavalla. Ohessa pari.
4 cl Amarettoa/ Irish Creamia
kermavaahtoa
2 cl Jim Beamia (bourbonia)
2 cl. Bailey's Irish Creamia
Apinan Aivot
3 cl Kahluaa (kylmää)
1 cl Advocaat (munalikööriä etc.)
Grenadiinia 'vereksi'
Kahluaa lasiin ja munalikööriä päälle aivoiksi. Pari pisaraa grenadiinia ökköefektin parantamiseksi.- Jones
Tuntuu lupaavilta.
- Jaxon
Jones kirjoitti:
Tuntuu lupaavilta.
Juu olivat oikein hyviä ohjeita näyttäviin shotteihin, mutta ei ole sitä mitä haet.
Kyseiselle shotille on mielestäni monta nimeä esim. suihinottajan kosto, apinan aivot ym. Ihmeellistä, että löytyy vielä ihmisiä jotka eivät ole kyseistä kokeilleet.
Eli yleisin ohje:
2 cl Bailey's
2 cl sitruunamehua
Kaada ainekset erikseen shottilaseihin. Kaada Bailey's suuhusi, mutta älä nielaise. Kaada sitruunamehu perään, älä nielaise. Hölskytä aineksia suussasi ja nielaise kun siltä tuntuu.
Kokeilkaa ja kertokaa kokemuksia!
- mitsu
Tälläiseen suihinotto drinkkiin minä olen tottunut.
1cl grandmarinea
1cl kahvilikööriä
1cl banaanilikööriä Viimeksi itse kun olin miesten kanssa liikenteessä, siihen tuli mustikkalikööriä ja kermavaahtoa. Lopusta en muista ;) mut kyl se väri ja maku oli kohdillaan.
- JouniYlähuuli
Trinkki Suihinotto
4 cl kossua
1 tlsk sokeria
1/2 tlsk suolaa
1 cl kermaa
Sekoita ja lisää
voinokare
Jo vain on trinkki valmis. - awkwardsperm
Ainoa vaan että spemukassa on "merellinen" maku kuten eräs nainen sanoen kieltäyten maistamasta osteria ålandin-mikaelin kehoituksesta huolimatta.
Samaten maininta "earhtly" tai "mainen" viittaa usein sameaan, epämääräiseen makuun, joka silti ihmisten suosiossa esim. tryffelissä - kaikkea ihmiset syövätkin. - Anonyymi
Suihinottajan kosto. Suuhun kaadetaan ensin kermälikööriä(eimissään nimessä saa nielaista), ja perään sitruunamehua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.127844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808