siis vielä kerran.onko joku alan harrastaja käynyt tallinan us partsissa asioimassa.kannattaako käydä???
osia tarvii saada...
3
391
Vastaukset
- astromaani
Tallinnan USpart on samaa firmaa kuin Hesan ja Turun Uspart liikkeet ja hinnat myös vähän sitä samaa luokkaa ja aika huono on ollut jenkkiosien saanti mitä olen siellä käynyt kun kysyy niin ne tilaa sen sitten Suomen kautta. Ei aina saa heti mukaan.
http://usparts.locomail.com/index.php
Itse olen käyttänyt Tallinnan Usaautokeskus Reliante todennut sen hyväksi osien saannissa ja remonteissa ainakin siellä on Chevy osia kun ne korjaa Eesti armeija ja Kaitseliit ilmeisesti jenkeiltä lahjaksi saatuja Nato Chevyjä ja jokainen joka on vanhojen Chevyjen kanssa ollut tekemisissä niin tietää että niissä on aina askarteltavaa siksi kait sieltä saa niin hyvin Chevyn osia
mutta se muuttaa nyt Kadaka Tee:lle, Neste/Selver vastapäätä.
On pari viikkoa vielä Männikutee:llä
En tiedä onko muuton jälkeen nämä numerot voimassa
Puh 3726559153 puhuu Suomea
tai 3726559150
Siinä saman kadun toisessa päässä
Kadaka autoturg jossa viikonloppuisin automarkkinat on siellä joskus myös jenkkejä myynnissä ja aika sopuhintaan saa sitten vapun jälkeen niitä tuoda Suomeen -Eesti jenkkejä-.
ja siinä lähellä sijaitsee Uspart liike.
-Ylipäätään Nato Chevyt aika vinkeen näköisiä kun olen siellä Reliante pajalla katsellut niitä ei niissä ole lämmitys laitetta eikä ilmastointia ja penkit kuin kaupunkibussissa ei kapteenipenkkejä eikä missään kangasverhoilua vaan peltiseinät ja siis pelkkiä Chevyjä.
Jos Viroon menet niin Vikingline ottaa Chevy Vanit
henkilöautona 14 Euroa Tallinnaan jos alle 6-metriä ja korkeus alle 2.4 metriä muut Tallinnan laivat ottaa sikahintaa Astrosta tai Chevy Vanista.
Osta Tallinnan kartta niin löytää noi mestat
ja jos yöpyy niin vihjeenä olen käyttänyt
http://www.dzingel.ee/
hyvä kaapelitv 50 kanavaa ilmainen vartioitu pysäköinti mutta huono aamiainen
tai
http://www.stroomi.ee/fin/index.html
huono televiso vain peruskanavat maksullinen parkki mutta hyvä aamiainen.- sopranos
Viron mafia spammaa taidat olla itse Virolainen
- astromaani
sopranos kirjoitti:
Viron mafia spammaa taidat olla itse Virolainen
Kerroin vaan kokemustani ja sitä miksi minun ylipäätään kannattaa pitää
17 vuotta vanhaa Astroa ilman Tallinnan Chevy pajaa olisin myynyt jo sen
Esim:
Raidetangon päät,etupyörän laakerit,pallonivel, jotka Astron perusvikoja ne kestää alle 100.000km niiden vaihto maksoi Neljä vuotta sitten Suomessa 6500 mummon markkaa
Tallinnan Chevyllä Kuukausi sitten töineen osineen noin 270 Euroa eli 1600 mummon markkaa.
Seuravaksi vaihdatan kansipahvin Tallinnan Chevyllä hinta arvio oli 350 Euroa noin 2200 mummon markkaa
Suomessa kun kysyin aikoinaan kansipahvin vaihtoa niin yleinen hintahaarukka oli 10.000-12.000 mummon markkaa Astron kannenntiiviste kuulemma paha vaihtaa kun on niin ahdas konehuone.
Ei mitään syytä myydä vanhaa Astroa, kun Virossa korjaus osineen Suomeen verrattuna melkein ilmaista sillä se on nyt mun harraste-auto.
Tosin ei kaikki osat halpaa Eestissä Katti on Suomessa halvempi.
Mutta sen katin voi tässä ohittaa katinkorvausputkella.
jos nyt joku Viroon menee niin Green Card mukaan muutoin joutuu ostaa Eesti vakuutuksen sillä rajavartija tarkastaa vakuutukset
Virossa ei kannata 95E bensaa tankkata se on Venäläistä bensaa ja haisee kivihiilelle vaikka olisi Nesteeltä tankattu vaan ainoastaan 98E bensat on Suomessa jalostettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145