osia tarvii saada...

chevy 78

siis vielä kerran.onko joku alan harrastaja käynyt tallinan us partsissa asioimassa.kannattaako käydä???

3

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astromaani

Tallinnan USpart on samaa firmaa kuin Hesan ja Turun Uspart liikkeet ja hinnat myös vähän sitä samaa luokkaa ja aika huono on ollut jenkkiosien saanti mitä olen siellä käynyt kun kysyy niin ne tilaa sen sitten Suomen kautta. Ei aina saa heti mukaan.

http://usparts.locomail.com/index.php

Itse olen käyttänyt Tallinnan Usaautokeskus Reliante todennut sen hyväksi osien saannissa ja remonteissa ainakin siellä on Chevy osia kun ne korjaa Eesti armeija ja Kaitseliit ilmeisesti jenkeiltä lahjaksi saatuja Nato Chevyjä ja jokainen joka on vanhojen Chevyjen kanssa ollut tekemisissä niin tietää että niissä on aina askarteltavaa siksi kait sieltä saa niin hyvin Chevyn osia
      mutta se muuttaa nyt Kadaka Tee:lle, Neste/Selver vastapäätä.
      On pari viikkoa vielä Männikutee:llä
      En tiedä onko muuton jälkeen nämä numerot voimassa

Puh 3726559153 puhuu Suomea
      tai 3726559150

Siinä saman kadun toisessa päässä
      Kadaka autoturg jossa viikonloppuisin automarkkinat on siellä joskus myös jenkkejä myynnissä ja aika sopuhintaan saa sitten vapun jälkeen niitä tuoda Suomeen -Eesti jenkkejä-.
      ja siinä lähellä sijaitsee Uspart liike.

-Ylipäätään Nato Chevyt aika vinkeen näköisiä kun olen siellä Reliante pajalla katsellut niitä ei niissä ole lämmitys laitetta eikä ilmastointia ja penkit kuin kaupunkibussissa ei kapteenipenkkejä eikä missään kangasverhoilua vaan peltiseinät ja siis pelkkiä Chevyjä.

Jos Viroon menet niin Vikingline ottaa Chevy Vanit
      henkilöautona 14 Euroa Tallinnaan jos alle 6-metriä ja korkeus alle 2.4 metriä muut Tallinnan laivat ottaa sikahintaa Astrosta tai Chevy Vanista.
      Osta Tallinnan kartta niin löytää noi mestat
      ja jos yöpyy niin vihjeenä olen käyttänyt

http://www.dzingel.ee/
      hyvä kaapelitv 50 kanavaa ilmainen vartioitu pysäköinti mutta huono aamiainen
      tai
      http://www.stroomi.ee/fin/index.html
      huono televiso vain peruskanavat maksullinen parkki mutta hyvä aamiainen.

• sopranos

Viron mafia spammaa taidat olla itse Virolainen

• astromaani
        sopranos kirjoitti:

Viron mafia spammaa taidat olla itse Virolainen

Kerroin vaan kokemustani ja sitä miksi minun ylipäätään kannattaa pitää
        17 vuotta vanhaa Astroa ilman Tallinnan Chevy pajaa olisin myynyt jo sen
        Esim:
        Raidetangon päät,etupyörän laakerit,pallonivel, jotka Astron perusvikoja ne kestää alle 100.000km niiden vaihto maksoi Neljä vuotta sitten Suomessa 6500 mummon markkaa
        Tallinnan Chevyllä Kuukausi sitten töineen osineen noin 270 Euroa eli 1600 mummon markkaa.

Seuravaksi vaihdatan kansipahvin Tallinnan Chevyllä hinta arvio oli 350 Euroa noin 2200 mummon markkaa
        Suomessa kun kysyin aikoinaan kansipahvin vaihtoa niin yleinen hintahaarukka oli 10.000-12.000 mummon markkaa Astron kannenntiiviste kuulemma paha vaihtaa kun on niin ahdas konehuone.
        Ei mitään syytä myydä vanhaa Astroa, kun Virossa korjaus osineen Suomeen verrattuna melkein ilmaista sillä se on nyt mun harraste-auto.
        Tosin ei kaikki osat halpaa Eestissä Katti on Suomessa halvempi.
        Mutta sen katin voi tässä ohittaa katinkorvausputkella.

jos nyt joku Viroon menee niin Green Card mukaan muutoin joutuu ostaa Eesti vakuutuksen sillä rajavartija tarkastaa vakuutukset
        Virossa ei kannata 95E bensaa tankkata se on Venäläistä bensaa ja haisee kivihiilelle vaikka olisi Nesteeltä tankattu vaan ainoastaan 98E bensat on Suomessa jalostettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4416
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2511
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2324
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1815
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1552
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1346
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe