Kaikki paikalliset sinkut raahesta niin miehet kuin naisetkin . Kokoontukaamme Hotelli Tiiranlinnaan viimeistään kello 23.00. Ehkäpä löydämme näin toinen toisemme! Rohkeasti kaikki mukaan!
Sinkut Tiiraan tänä iltana!
12
874
Vastaukset
- Elsa ja Signe
Tulossa ollaan! Miehet mukaan!
- E.S
Keksitään. Pitäisköhän saapua paikalle...
- myö
miksi vain sinkut? entäs me Rautaruukin kantavat voimat, parisuhteessa elävät?
- Esteri
Jos aviossa olevien kantti kestää! Niin mukaan vaan ! Me olemme ystävättäreni Tuulan kanssa pian lähdössä...
- Esteri
Onko tää joku Tiiran mainos vai ?
- Miranda
Tulla me myös ja ovet kai aukenevat myös meille ? Horttokaalo!!!!!!!! pattijoen parhaat laulajat. laittakaa karaookee toimimma
- Tommi
Koska te tummat ootte tietokoneiden kanssa alkaneet puuhaan? Mistä te niitä ootte saaneet? Ettehän te osaa ees lukee saatikka kirjottaa?!?!?!
Kaikkea sitä näkee !!!!????
- MiX?
Olen kyllä naimisissa (25 v.) ja tykkään kyllä keskustella uusien tuttavuuksien kanssa ???????? Löytyisikö varatulle MiXille seuraa Tiiranlinnasta ???
- Baarimestari
Ei ehdi enään ! Kiitos ja anteeksi
- sinkku
No oliko siel kaikki sinkut?
- Uuno
Oli aika monta ja oli ihan kiva meno ja mono.
- Sinkku Sakari
Uuno kirjoitti:
Oli aika monta ja oli ihan kiva meno ja mono.
Haluu tanssii valssii....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233