GM? Pride?

Vw Jetta (R)

Daewoon tv- ja radiomainoksissa mainitaan jatkuvasti sana gm. onko se jonkun mielestä hyvä
asia? Itse jos olisin daewoon johdossa, yrittäisin
peitellä koko asiaa. Koska Daewoo=GM=Opel, joka ei
TODELLAKAAN AUTA MYYNTIÄ, KOSKA OPELIT OVAT KAIKKI
ROMUJA. Itselläni ei ole Daewoota vastaan mitään,
mutta sanan Gm voisi jättää mainoksesta pois..kommentoikaa!

7

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Automatti

Niinpä niin! Gm omistaa nykyään Daewoon, käyttävät jossain määrin opelin koneita ym. tekniikkaa!!! Itse valitsin Hyundain. (Daimler Chrysler omistaa siitä 15.5%). Niin Daewoon nimihän on nykyisin GM Daewoo, voivoi.

• nanna

Vaikka daewoon yhteydessä mainitaan GM, ei siinä silti ole opelin moottoria, vaihelaatikkko.... Siinä on hyvin vähän samaa kuin opelissa.
        Ja se on muuten saanut arvosteluissa paremmat arvosanat kuin hyundai!
        Pirun hyvä auto!

• superjetta
        nanna kirjoitti:

Vaikka daewoon yhteydessä mainitaan GM, ei siinä silti ole opelin moottoria, vaihelaatikkko.... Siinä on hyvin vähän samaa kuin opelissa.
        Ja se on muuten saanut arvosteluissa paremmat arvosanat kuin hyundai!
        Pirun hyvä auto!

se ilmeisesti on auto, koska siinä ei ole opelin kanssa muuta yhteistä ku vaihdelaatikko. Kaikki GM:n (R) autot ovat mielestäni surkeita, paitsi aasialaista alkuperää olevat daewoo ja isuzu.

• omega

Opelitko kaikki romuja? Itse sompaan parhaillaan kolmatta, ja ainut ongelma tähän asti on ollut se, että ovat kuluttaneet polttoainetta matkamittarin liikkuessa. Opeleilla tullut ajetuksi seitsemän vuoden aikana 600.000 kilometriä, ensin oli Vectra 1,7TD GLS, sitten Omega 2,3TD IC, ja nyt alla saksasta haettu 2,5TD. Niitä ennen oli '88 jetta, joka oli täysi p*ska. Aivan, ja ostin tänään kakkosauton, Kadett 1,6i vuodelta 1991, ollut isoisälläni uudesta asti, ajettu 90.000 ja hinta oli 2000 euroa! Ei minulla kyllä Daewoota vastaan mitään ole, hyvin se mikroaaltouuni on toiminut... Mutta sen merkkiset autot jätän kyllä aivan omaan rauhaansa, ajan vain jos voitan sellaisen arpajaisista, nimittäin käytettyjen autojen kauppaan... Eli Opelit eivät kaikki ole romuja, koska sinä et niillä kaikilla ole edes ajanut! Milloin päivähoitopaikkaasi muuten on hankittu internet-yhteys? Ja kerro isällesi, että lieventää mielipiteitään autojen suhteen, ja tulee vaikka käymään, jos haluaa nähdä hyvän Opelin!

• Superiedda

Elä surullinen elämäsi opeleitten ja miesseuran
        kanssa ´onnellisesti´ loppuun. Ei mulla ole mitään
        opelia vastaan. ärsyttää vaan kun niistä puhutaan
        autopalstalla. Päiväkodissa on ollut internetti jo
        aika kauan. Iskä ei varmaankaan kerkeä sun kanssa
        treffeille koska se on painonnoston mm-kisoissa.

• juu ei

GM omistaa myös esim. Saabin.
      ja opel on ihan hyvä perusauto siinä missä adolfinki perustama kärry tehas

• iedha

Siinä sulle hyviä perusautoja:
        Toyota,Volkswagen,Nissan,Honda,Volvo,Renault ja Ford
        Sitten ns. vähän harvinaisempia perusautoja:
        Hyundai,Mitsubishi ja Subaru
        ja vielä vähän kalliimpia "perusautoja":
        BMW,Lexus,Audi ja Mercedes.
        Ja lopuksi heikoimpia esityksiä:
        OPEL,Skoda,Seat,Daewoo,Peugeot ja Citroën.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe