Hyvät kitkarenkaat

hakusessa

Mikä olisi hyvä kitkarengas(merkki)? Pitäisi ostaa tulevaan Corollaan (195/60 HR 15). En ole seurannut alan lehtiä, joten onko ollut mitään testejä viime aikoina?

9

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nastat

      Kunnolliset nastarenkaat. Rimpulasi on niilläkin vielä vaarallinen, kitkoista puhumattakaan.

    • Xantia

      Olen ajanut tälle talvelle Continentalin ContiViking 3 -kitkoilla 20 000 km. Olen tykännyt erittäin paljon renkaista. Koko on tosin 185/65 R15.

      • Anssi

        Uusi Continental on kyllä hyvä rengas, ei turhaan voittanut testiä Tekniikan maalilmassa. Koko tosin on 215/60 R16.


    • osku31

      Heippa!

      Itelläni on alla nokian kitkat ja olen tykännyt ajaa niillä. Tosin olen ajanut niillä vasta kuukauden päivät, mutta täytyy sanoa että vaikka ne ovat olleet auton alla toista talvea niin pitoa löytyy paremmin kuin esim. gislavedin nastarenakista (nord frost 2) jotka toisena talvena muuttuivat liukkaiksi.

      Tää kuukauden pituinen kokemus johtuu autonvaihdosta, mutta 99% varmuudella olen varma että seuraavat renkaat tulevat olemaan kitkat.

      • eräs

        Suosittelen myös Nokian Hakkapeliitta Q:ta, minulla on jo kolmas sarja menossa niitä, yhdellä sarjalla ajaa 80000 km.
        tänäänkin huomasi tuolla lumikinoksissa että niissä riittää pitoa nastarenkaisiin verrattuna.


    • Corsica

      Suosittelen renkaiksesi Nokian Q:ta. Olen ajanut
      niillä kaksi talvea ja pito on lähes mahtava!
      Jopa märällä jäällä ne pitävät hämmästyttävän
      hyvin. Ainoa, jota ne eivät pidä on ääni - ja
      sehän onkin positiivinen asia.

    • höpö

      Mulla olis uudet 16" 215/55 Nokian Q:t hintaan 350e eli aika halvat!

      ittellä olis vastaavat golffissa ja hyvin sopi sinnekkin!

      Vastaukset:[email protected]

    • Reka

      Nokialaista alle vaan!

      Tuosta mainitsemastasi nopeusluokasta (H = 210 km/h) sanoisin vielä, että vaikka onkin olemassa Nokian WR tuolla nopeusluokalla, niin se on tehty keskieurooppalaisiin eikä suomalaisiin olosuhteisiin. Kyseessä on kesärenkaan erittely.

      Neuvoisin ottamaan Suomen oloihin tehdyn Nokian Hakkapeliitta Q:n, siis 195/60 QR 15.

    • Jonsku

      Toi Continental on hyvä.
      Ajoin samanlaisia autoja toisessa Q ja toisessa
      CVC3. Continentalin VikingContact on tarkempi ja
      jämäkämpi.Q on hieman veltto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe