Pahimman makuinen drinkki?

KeijoK

Sain eräänä iltana HOK-ketjuun kuuluvassa ravintolassa todella järkyttävän pahan makuisia shotteja. Niissä oli käytetty mitä omituisimpia makusiirappeja. Pääsääntöisesti ne olivat kitkeriä, tai makean kitkeriä. Ihmettelen baarimestarin kauheaa makua!

28

15231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valikoiva

      Sitä saa mitä tilaa.

    • Rapu

      Lämmin maksalaatikkokilju. hekoheko

    • tenu-einari

      on: sukellusvene tai vastaava eli viskipaukku upotettuna kaljatuoppiin. HYI HELVETTI.

      • Tietäjä

        Eli eikös täällä tiedetä legendaaristen paukkujen nimiä vai?! TULISI TIETÄÄ

        Tämä viskipaukku upotettuna kaljatuoppiin on nimeltään SYVYYSPOMMI.


      • tenu-einari
        Tietäjä kirjoitti:

        Eli eikös täällä tiedetä legendaaristen paukkujen nimiä vai?! TULISI TIETÄÄ

        Tämä viskipaukku upotettuna kaljatuoppiin on nimeltään SYVYYSPOMMI.

        sanoin, että "tai vastaava", mutta pahaa on kuitenkin.


      • Pena
        Tietäjä kirjoitti:

        Eli eikös täällä tiedetä legendaaristen paukkujen nimiä vai?! TULISI TIETÄÄ

        Tämä viskipaukku upotettuna kaljatuoppiin on nimeltään SYVYYSPOMMI.

        Ihan vain tiedoks sulle pelle, että kyseisellä paukulla on useita nimiä ja sukellusvene on yksi niistä. Tuo sinun syvyyspommi on ehkä vähiten käytetty nimi. Eli et taida tietää yhtikäs mitään... DORKA!!


      • Herra Darra
        Tietäjä kirjoitti:

        Eli eikös täällä tiedetä legendaaristen paukkujen nimiä vai?! TULISI TIETÄÄ

        Tämä viskipaukku upotettuna kaljatuoppiin on nimeltään SYVYYSPOMMI.

        Vähän vastaava mutta hirveempi on Ydinsukellusvene.
        Eli tuoppi viskiä johon tiputetaan snapsilasillinen kaljaa.


      • PaariMesu
        Tietäjä kirjoitti:

        Eli eikös täällä tiedetä legendaaristen paukkujen nimiä vai?! TULISI TIETÄÄ

        Tämä viskipaukku upotettuna kaljatuoppiin on nimeltään SYVYYSPOMMI.

        Useissa englanninkielisissä, ja varsinkin jostain kielestä englannin kautta suomeksi käännetyissä drinkkioppaissa "Syvyyspommi" on käännetty "sukellusveneeksi" (Submarine").

        Rehellinen erehdys.


    • jasper

      shotti, jonka nimeä en muista, mutta siinä on pernod,tabasco ja suolareunus.

    • Maku

      Miten kauheelle se baarimestari maistui?

    • Ansku

      mutta halusin vain kertoa että minun karmein drinksukokemukseni on GinTonic suolan kera.
      Ugh! Bartenderille oli sattunut moka;)

    • J P

      Nuorna miesnä ollesna lantrinkin puutteessa piti kokeilla vodkaa ja maitoa, toisella kerralla giniä ja merivettä. Kumpikaan ei ollut, kuten arvata saattaa, mieltä ylentäviä kokemuksia.

      • Mervi

        Kauhein paukku mitä olen juonut on varmaan ruotsin laivalla imaistu "Niskalaukaus". Ja se todellakin oli niskalaukaus!! poltteli mukavasti alas mennessään. siihen tuli muistaakseni jägermaisteri ja minttuviinaa.


      • Punatiili
        Mervi kirjoitti:

        Kauhein paukku mitä olen juonut on varmaan ruotsin laivalla imaistu "Niskalaukaus". Ja se todellakin oli niskalaukaus!! poltteli mukavasti alas mennessään. siihen tuli muistaakseni jägermaisteri ja minttuviinaa.

        Niskalaukaus...jaa sen tuntisin myös nimellä Putkimies....huuhtelee nimittäin röörit kivasti(riittävän monen jälkeen molempiin suuntiin) :)
        Toisaalta sillä kai ei ole merkitystä onko se minttu viinaa vai likööriä....Taisi olla tuo Putkimies alunperin vihreällä....miedompaa vaan.


      • fabio
        Mervi kirjoitti:

        Kauhein paukku mitä olen juonut on varmaan ruotsin laivalla imaistu "Niskalaukaus". Ja se todellakin oli niskalaukaus!! poltteli mukavasti alas mennessään. siihen tuli muistaakseni jägermaisteri ja minttuviinaa.

        Oikeaoppiseen niskalaukaukseen tulee mun mielestä absinth ja jägermeister. Tolle minttu jäger-shotillekin on kyllä muutama nimi...ainakin Benji.


    • Pena

      Tällä saa kovimmankin jätkän irvistämään, eli shottilasiin 2cl tequilaa ja 2c, fernet brancaa.

      • Jussi

        Kokeilehan tätä

        Minttufernettitequilarommi, kaikkia saman verran, johon vielä loraus kermaa. Nimeltään sikamöykky, ilman kermaa möykky. Kerman pitäisi kokkeloitua tuossa soosissa kivasti.


      • saaaak

        fernet brancaa ja sitä punasta sweppesii nii tulee oikee hyvää:)


    • suffeli

      On äkänen ja sika pahan makuinen: siihen tulee 2cl tequillaa, 2cl strohia ja 2cl red bullia ja tietty jäitä. Jos haluatte pahan drinkin, suosittelen tätä pohjanmaan perukoilta alkunsa saanutta drinkkiä.

    • BlackHeartAngel

      Joku sossun ämmä tai vastaava oli ihan jäätävää=P
      Tosin en kyllä pahemmin cosmopolitanistakaa digannu..Ei oikein laske!

    • Dancefox

      Mites shot:sta "Mummon tossuna" tunnettu(myös muita lempinimiä rakkaalla lapsella.Muistelisin että se sisältää 2cl salmaria ja 2cl kermalikööriä.

    • -d-

      ...

    • Malla

      Juu kerran erehdyttiin ostamaan kaverini kanssa baarista 7th Heaven ja se oli jotain aivan kauheetaaaaaaa!!! Muistutti lähinnä jotain fairyvaahtoa ja maistui niin pahalle, ettei sitä ois voinu suurimmassakaan viinanhimossa saada kurkusta alas...

    • J-P

      Hei, itse opiskelen ravintola-alaa ja mielestäni Bllody mary on aivan hirveä...Ja sit semmonen juttu että on kans hyvii Shotteja, esin Galliano Hot shot, siihen tulee gallianoa ja kermaa ja kahvia...

    • kata

      Olin ravintolassa töissä tosi pienellä paikkakunnalla... jossa ihmiset tilasi mitä erikoisempia paukkuja...

      maistakaa

      carilloa piimällä

      seagramia maidolla

      1 cl jekkua 1cl passoa 1 cl baileysta 1cl viskiä huhhhuh!!!

      Itse tykkään oikeesti salmiakki kossusta maidolla nami...

    • Mixu

      Campari tuoremehu=yäg

    • annu

      sininen enkeli on kamalaa. hyi!

    • PaariMesu

      Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
      2cl tiukkaa viinaa 2cl limemehu , mikä tahansa väkevä käy, huoneenlämpöistä.
      2cl Baileys tai jokin muu kermaliköri. Huoneenlämpöinen.
      Eri laseissa.
      Ensin napataan viina mehu, mutta ei niellä.
      Perään kermaliköri.
      Huljutellaan suussa.
      Kun liköri juoksettuu, on suutuntuma sama kuin olisi saanut mällit suuhun.
      Olettaisin että maulla ei ole juurikaan väliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe