Rakastelin ruotsin-sijaisopettajan kanssa

*****

Käyn ammattikoulun ensimmäistä vuotta. Eräänä keskiviikko-päivänä luokanopettaja kertoo että meille tulee ruotsin tunnille sijaisopettaja kun oikea opettaja on sairastunut. Ruotsin tunti alkaa ja sijaisopettaja saapuu luokkaan. Hän esittelee itsensä. Hänen nimensä oli Niina. Olin kuullut että jotkin meidän luokkalaiset olivat sanoneet häntä 'läskiksi'. Noh hän oikeastaan oli vähän pyöreä, pitkä, ruskeat hiukset, siniset silmät, silmälasit. Oli pukeutunu mustaa neulepuseroon ja ruskeisiin tiukkiin farkkuihin. Hän oli omasta mielestäni todella hyvännäkönen, muodokas ja erityisesti hänen iso ja pyöreä peppunsa joka hyllyi aina kun hän käveli.... Tunti alkoi ja hän alkoi opettaa ruotsia... En oikein ollut keskittynyt tunnilla kun hän oli jotenkin jäänyt ajatuksiini.... Tunnilla hänellä tippui tussi lattialle ja kun hän kumartui nostamaan niin hän pyllisti niin että ajatukseni rupesivat kiihottumaan housujeni vetuketjulle... välitunnilla menin vessaan ja runkkasin ja tunsin että haluaisin rakastella hänenlaista naista... Toisella tunnilla meillä oli sanakokeet ja minä läpäisin kaikkein hyvin sen kokeen... hän sanoin 'Hienoa Ville'... ja jotenki opettaja katsoi minua omituisella hymyllä... Koulu loppui... Kun tunti loppui jäin luokkaan, ja opettaja oli pyyhkimässä taulua... Menin kysymään opettajalta että olisko hetki aikaa jutella. Niin opettaja siihen että: Kyllä... Juttelimemme jonkin aikaa kunnes jotenkin käteni kosketti hänen isoa reiteään. Opettaja siihen: Mitäs tuo oli...? Niin sanoin: En mitään... sitten opettaja alkoi katsoa minulla sillä erikoisella katseella ja jostain syystä hän suuteli minua. Sitten suutelin takasin ja sitten kysyin: Mitä tuo oli?... Opettaja siihen: huomasin kun sinä katsoit minua sillä ilmeellä että haluat minusta jotain... Minä siihen: Niin haluaisinkin..
Opettaja siihen: Noh mitäsä haluat?... niin katsoin häntä sanoin: SINUT... ja rupesimme suutelemaan intohimoisesti... suutelimme jonkin aikaa ja käteni liikkuivat hänen pehmeän peppunsa kohdalla ja sitten otin hänestä kiinni ja sanoin: Olet seksikäs nainen, haluaisin menettää poikuuteni sinulle! Niin opettaja siihen: Haluan että panet minua! Niin rupesin riisumaan vaatteeni... sitten suutelimme uudestaan ja sitten riisuin hänen puseronsa ja puseron alla pullotti isot hyllyvät rinnat, rintaliivit otin pois häneltä ja rupesin suuteleen hänen nännejään ja käsi puristeli isoa peppua koko ajan... Kun oli suudellut ja nuolennut hänen rintojaan ja nännejään... pyysin häntä makamaan opettajanpöydälle ja otin hänen isot pikkuhousunsa pois... emätin oli lauennut... Työnsin 13 senttisen kaluni hänen sisäänsä ja rupesimme rakastelemaan... nainen huokaili ja huohotti että työnnä syvemmälle ja syvemmälle ja minä työnsin.... jonkin aikaa siinä rakastelimme. Sitten pyysin häntä ottamaan minut suihin ja niin hän otti... ja lutkutti mulkkua suussa aika pitkään ja ottii suuhun koko melan melkein ja huokasin 'Aah, ihanaa!' Opettaja sitten lopetti suihin ottamisen... Luokassamme oli sohva ja menin istumaan sinne... pyysin että hän tulisi sinne ja istuisi minun päälleni.. Niin hän istui ja hänen pyöreä peppunsa tömähti päälleni ja työnsi kaluni hänen emättimeen ja rupesimme rakastelemaan ratsastus-asennossa... se oli todella ihana asento... sen jälkeen halusin rakastella häntä takaapäin... hän pyllisti minulle ja otin naisen 'pepusta' kiinni ja työnsin kaluni sisään... peppu hyllyi ja hyllyi kun työnsin lisää ja lisää... opettaja huohotti... 'Sinä olet ihana...' hän pyysi että työntäisi syvemmälle ja minä työnsin ja tuntui että nyt mulla tulee! Sanoin hänelle ja hän sanoi 'nussi vaan lisää'.... olimme jo siinä pinteessä että nyt on pakko ottaa kalu pois sisältä ja nainen otti aseeni käteen ja vetäsi kuuman lastin joka lensi hänen naamalle ja rinnoille joita lipitin sitten kielellä.... pyysin häntä vielä että saisin nuolla hänen peppuaan ja hän pyllisti minulle ja rupesin nuolemaan häntä... olin jo aika väsynyt kun sanoin että eiköhän jo riitä... ja sitten suutelimme intohimoisesti lopuksi... ja laitoimme vaatteet takaisin päälle. kello oli jo jo yli neljän iltapäivän... opettaja kertoi että oli ihanaa rakastella kanssani... hän kertoi että olin meidän luokan rauhallisin, fiksuin poika ja kivannäkönen... hän kertoi että panisin häntä joskus uudelleen... ja hän antoi numeronsa. Soitin hänelle seuraavana päivänä että tekisi mieli häntä... niin hän sanoi että tulehan vaa!... ja mitä sitten niin kirjoitan sit myöhemmin jos haluutte kuulla.... ...

26

16386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Ja sitten... heräsin... housut... tahmeina...

      Ei &"¤%#&! Täyttä tuubaa.

    • Jack

      Aivan paskaa alusta loppuun. Suoria asiavirheitä ja paskaa kerrontaa.. Älä vaivaudu kirjoittamaan enää.

      Ja eikös tää ollu k-18 palsta? Tämä ****** ei taida olla edes rippikouluiässä.

    • totuus

      Ihan uskomatonta shittiä.

      Sitten kun tiedät, mikä meni tässä lauseessa vikaan: "... emätin oli lauennut... ", saatat olla jo lähellä sitä ikää, että tällekin palstalle on asiaa.

      Ennen sitä valaistumisen hetkeä...: PYSY POISSA!!

      • Ei mikkään asijantuntija

        Btw, emätin voi niin sanotusti laueta, eli ejakuloida.

        Mutta senhän toki tiesitkin.


      • Titta

        Niin kukahan se tässä nyt oikeen on se "lapsonen"
        ????????????????????????????????????????????????
        Tokihan sinä tiesit että emätin voi niin sanotusti laueta niinkuin eräs toinenkin sanoo..


      • totuus taas
        Titta kirjoitti:

        Niin kukahan se tässä nyt oikeen on se "lapsonen"
        ????????????????????????????????????????????????
        Tokihan sinä tiesit että emätin voi niin sanotusti laueta niinkuin eräs toinenkin sanoo..

        ...mutta kyllä tiesin(!), että nainen voi ejakuloida.

        Mutta ette kai te tosissanne luule, että tämän stoorin kirjoittanut varhaisteini sen tietäsi (vrt. tekstin naiivi yleisasu)??!

        Siispä epäilen, että hän on tarkoittanut "emättimen laukeamisella" jotain täysin muuta.. Tai ei mitään. (Toki voin olla väärässäkin, mutta sillä tuskin nyt on mitään merkitystä -paitsi pilkun viilaajille...)

        Kiitos vain aliarvioinnista, hyvät ihmiset.:P


      • Ei mikkään asijantuntija
        totuus taas kirjoitti:

        ...mutta kyllä tiesin(!), että nainen voi ejakuloida.

        Mutta ette kai te tosissanne luule, että tämän stoorin kirjoittanut varhaisteini sen tietäsi (vrt. tekstin naiivi yleisasu)??!

        Siispä epäilen, että hän on tarkoittanut "emättimen laukeamisella" jotain täysin muuta.. Tai ei mitään. (Toki voin olla väärässäkin, mutta sillä tuskin nyt on mitään merkitystä -paitsi pilkun viilaajille...)

        Kiitos vain aliarvioinnista, hyvät ihmiset.:P

        Eli tarkoitat siis, että sinulla on oikeus määrätä muut mitä tietävät?

        Eli sinä saat arvostella ja tuomita. Ja täysin tuhota toisen tiedon perustan?

        Mutta, jos joku erehtyy, edes kohteliaasti, huomauttamaan pienestä asiavirheestä, se on heti sinun aliarvioimistasi?

        Tiedätkö, minun mielestäni sinä käyttäydyt erittäin kypsästi. Suorastaan mallikelpoisesti.

        En haluaisi kyseen alaista ikääsi, olet varmasti täysi-ikäinen - ethän muuten täällä olisikaan - mutta vastauksesi (lue toisen katteeton arvostelu, vrt haukkuminen) jäävät tasoltaan kirjailijammme kirjoitelman alapuolelle.

        Ja vielä yksi kysymys. Minä luin nuorenpana (lue varhaisteininä) tuon ejakulointi tiedon kirjasta. Mutta jos en olisi näin tehnyt niin olisinko joku yö herännyt keskellä yötä, nähnyt valon ja kuullut tiedon äänen joka olisi kuiskannut korvaani: "Emätinkin voi laueta".

        Oletko ihan varma, että olet yhteiskuntakelpoinen?


      • totuus
        Ei mikkään asijantuntija kirjoitti:

        Eli tarkoitat siis, että sinulla on oikeus määrätä muut mitä tietävät?

        Eli sinä saat arvostella ja tuomita. Ja täysin tuhota toisen tiedon perustan?

        Mutta, jos joku erehtyy, edes kohteliaasti, huomauttamaan pienestä asiavirheestä, se on heti sinun aliarvioimistasi?

        Tiedätkö, minun mielestäni sinä käyttäydyt erittäin kypsästi. Suorastaan mallikelpoisesti.

        En haluaisi kyseen alaista ikääsi, olet varmasti täysi-ikäinen - ethän muuten täällä olisikaan - mutta vastauksesi (lue toisen katteeton arvostelu, vrt haukkuminen) jäävät tasoltaan kirjailijammme kirjoitelman alapuolelle.

        Ja vielä yksi kysymys. Minä luin nuorenpana (lue varhaisteininä) tuon ejakulointi tiedon kirjasta. Mutta jos en olisi näin tehnyt niin olisinko joku yö herännyt keskellä yötä, nähnyt valon ja kuullut tiedon äänen joka olisi kuiskannut korvaani: "Emätinkin voi laueta".

        Oletko ihan varma, että olet yhteiskuntakelpoinen?

        On se kumma, kun tällaisellakin palstalla ihmiset vetävät herneitä nenään ihan tuosta vaan... (Minua huvitti, että olit nähnyt mitättömän kommenttini analysointiin noinkin paljon vaivaa -anteeksi vain.;)
        Yhteiskuntakelpoinen?! LOL :D En nyt ehkä kuitenkaan ole missään seksinovellipalstalla sitä mittauttamassa..
        En ole oikeasti missään vaiheessa tarkoittanut paisutella tätä älytöntä asiaa tällaisiin mittasuhteisiin. Olen silti vilpittömästi pahoillani, jos pahoitit mielesi kirjoittajan puolesta.
        Löysätäänpä hieman pipoa, eikös vaan?;) Hyvää jatkoa!:)
        P.S. Olisi mielenkiintoista tietää, millaiseksi epäsivistyneeksi ääliöksi minut oikein kuvittelet..;)
        T. totuus (eli täysi-iän jo ylittänyt nainen)


    • kiimapillu
      • ***

        Tarinan jatkoosa tulee myöhemmin, joten odotahan...


      • romantic
        *** kirjoitti:

        Tarinan jatkoosa tulee myöhemmin, joten odotahan...

        Jippijaijee! Eroottinen mestariteos tulee saamaan arvoisensa jatkon!


    • romantic

      Katkelmia maailman romanttisimmasta lemmentuokiosta:

      "Juttelimemme jonkin aikaa kunnes jotenkin käteni kosketti hänen isoa reiteään."

      "...sitten opettaja alkoi katsoa minulla sillä erikoisella katseella ja jostain syystä hän suuteli minua"

      "...sanoin: Olet seksikäs nainen, haluaisin menettää poikuuteni sinulle! Niin opettaja siihen: Haluan että panet minua!"

      "Kun oli suudellut ja nuolennut hänen rintojaan ja nännejään... pyysin häntä makamaan opettajanpöydälle ja otin hänen isot pikkuhousunsa pois... emätin oli lauennut... Työnsin 13 senttisen kaluni hänen sisäänsä ja rupesimme rakastelemaan..."

      "...hän pyllisti minulle ja otin naisen 'pepusta' kiinni ja työnsin kaluni sisään... peppu hyllyi ja hyllyi kun työnsin lisää ja lisää... opettaja huohotti... 'Sinä olet ihana..."

    • kiimanen(n)

      niin mä haluisin kuulla siit sun jutustas vähä lisää jos sopiii...

      • *****

        Olen jo kirjoittanut jatkoosan mutta en ole vielä julkaissu;)


    • Cassius

      Miten voi pärjätä ruotsissa jos ei osaa edes suomea :D

    • Jussi_03

      voisi laittaa väliin... Tosi hankalaa lukea noin.

    • ammattikoululainen

      Koko juttu on keksitty.

      Amiksessa opetetaan vain y-h-t-ä vierasta kieltä ja se on englanti.

      Toinen juttu. En muista koskaan nähneeni missään luokassa sohvaa...en koskaan.

      Kolmanneksi. Mitä luokan muut oppilaat sanoivat kun paneskelit luokan sohvalla opea ?

      • Anshar

        Koko juttu on keksitty.

        - Ihan hyvä oivallus... Kaikki muut jutut ovat tositarinoita.

        Amiksessa opetetaan vain y-h-t-ä vierasta kieltä ja se on englanti.

        - Riippuu linjasta. Kauppa ja Hallinto-linjalla opetetaan myös ruotsia, halutessa myös ranskaa tai saksaa. Ja riippuu koulusta. Mutta toisaalta mielestäni teille perä hikiän traktorihitsaajille ei tarvisi opettaa edes englantia.

        Toinen juttu. En muista koskaan nähneeni missään luokassa sohvaa...en koskaan.

        - Ette te saastat semmoista ansaitsisikaan.

        Kolmanneksi. Mitä luokan muut oppilaat sanoivat kun paneskelit luokan sohvalla opea ?

        - Lukaisin jutun läpi. En löytänyt mainintaa muista oppilaista...


      • *****
        Anshar kirjoitti:

        Koko juttu on keksitty.

        - Ihan hyvä oivallus... Kaikki muut jutut ovat tositarinoita.

        Amiksessa opetetaan vain y-h-t-ä vierasta kieltä ja se on englanti.

        - Riippuu linjasta. Kauppa ja Hallinto-linjalla opetetaan myös ruotsia, halutessa myös ranskaa tai saksaa. Ja riippuu koulusta. Mutta toisaalta mielestäni teille perä hikiän traktorihitsaajille ei tarvisi opettaa edes englantia.

        Toinen juttu. En muista koskaan nähneeni missään luokassa sohvaa...en koskaan.

        - Ette te saastat semmoista ansaitsisikaan.

        Kolmanneksi. Mitä luokan muut oppilaat sanoivat kun paneskelit luokan sohvalla opea ?

        - Lukaisin jutun läpi. En löytänyt mainintaa muista oppilaista...

        Ja yleensähän seksinovellithan on keskittyjä tarinoita. Novellihan tarkoittaa kirjallista teosta!!! :)

        Nyt julkaisin sen jatko-osan joten lukemisiin!


      • buuuu *buuaus*
        Anshar kirjoitti:

        Koko juttu on keksitty.

        - Ihan hyvä oivallus... Kaikki muut jutut ovat tositarinoita.

        Amiksessa opetetaan vain y-h-t-ä vierasta kieltä ja se on englanti.

        - Riippuu linjasta. Kauppa ja Hallinto-linjalla opetetaan myös ruotsia, halutessa myös ranskaa tai saksaa. Ja riippuu koulusta. Mutta toisaalta mielestäni teille perä hikiän traktorihitsaajille ei tarvisi opettaa edes englantia.

        Toinen juttu. En muista koskaan nähneeni missään luokassa sohvaa...en koskaan.

        - Ette te saastat semmoista ansaitsisikaan.

        Kolmanneksi. Mitä luokan muut oppilaat sanoivat kun paneskelit luokan sohvalla opea ?

        - Lukaisin jutun läpi. En löytänyt mainintaa muista oppilaista...

        Mä kanssa ihmettelin niitä toisia oppilaita...?

        Sitä että tunti loppui ( välitunti ) ja sen on noin 10 - 15 minuuttia ja yleensä mennään heti tunnin päätyttyä luokasta toiseen. Jos on ruokatunti niin sitten vietiin laukut valmiiksi seuraavaan luokkaan. Joten toisia oppilaita oli paikalla...

        Opettajan kanssa touhuttiin sen verran ajan kanssa että varmaan katselijoita oli ja paljon. No olihan se seksivalistusta... ;o)


      • *****
        buuuu *buuaus* kirjoitti:

        Mä kanssa ihmettelin niitä toisia oppilaita...?

        Sitä että tunti loppui ( välitunti ) ja sen on noin 10 - 15 minuuttia ja yleensä mennään heti tunnin päätyttyä luokasta toiseen. Jos on ruokatunti niin sitten vietiin laukut valmiiksi seuraavaan luokkaan. Joten toisia oppilaita oli paikalla...

        Opettajan kanssa touhuttiin sen verran ajan kanssa että varmaan katselijoita oli ja paljon. No olihan se seksivalistusta... ;o)

        Tässä olikin niin että koulu loppui kun tää novellin tapahtumat alkoi;)


    • *****

      Rakastelin Ruotsin-sijaisopettajan kanssa Osa 2

      Eilen olin menettäny poikuuteni meidän luokan ruotsin sijaisopettaja Niinalle joka oli jumalattoman seksikäs. Hänellä oli ruskeat hiukset, siniset silmät silmälasit, erittäin muodokas erityisesti hänen iso takapuolensa,
      joka oli pehmeä ja hyllyi kävelessä... Samana iltana kuitenkin vedin käteen ja ajattelin häntä... Soitin seuraavana päivänä hänelle ja sanoin että 'Haluaisin sinua uudelleen' niin opettaja sanoi että 'Tuleha vaan meille'... Noh nyt tarina jatkuukin: Oli torstai-päivä kello oli kolme iltapäivällä kun koulu loppui ja lähdin kävelemään sen naisen luo... Nainen asui aika lähellä koulua joten oli helppo kävellä hänen luokseen... Hän kertoi että hän laittaa saunan päälle että voisimme saunoa... Hän asui omakotitalossa pienen kaupungin laidalla... Pimpotin ovikelloa ja hän avasi oven. Sitten otin päällystakin pois ja kävelin olohuoneeseen. Huomasin että olohuoneen sohvalla istui toinen nainen. 'Hei...' hän sanoi. Minä sanoin: 'Hei...' ja opettaja tuli ja sanoi: 'Tässä on minun pikkusiskoni Riikka.' Riikkakin näytti todella seksikkäältä kun näin hänet: Siniset silmät, silmälasit, punaiset pitkät hiukset, muodokkaat isot rinnat ja iso seksikäs vatsanympärys. Hänkin omasi ison hyllyvän takapuolen... Mulla rupesi melkein seisomaan kun Niina sanoi: 'Joo sauna on jo lämmin, haluatko sinä saunoa meidän kanssa?...'... sanoin siihen että: 'Joo tottakai, mä käyn vain ensin vessassa...' Menin vessaan ja mun oli pakko vetää käteen... kun se näin sen ihanan Riikan... mutta en haluaisi pettää Niinaakaan.... ajattelin aah olis ihanaa saada molempia.... ' No menimme saunaan ja istuimme tyttöjen kanssa yläpenkillä ja heitimme löylyä kiukaaseen... Mulla rupesi seisomaan... Riikka istuikin minun vieressäni ja käteni kosketti hänen reiteään... Riikka siihen: 'Kyllä mä tiedän että sulla tekee mieli...' Minä siihen: 'Niin tekeekin...' Riikka kuuli Niinalta että olimme rakastelleet luokassa... Niina siihen: Haluaisitko panna meitä molempia..?... Sanoin että: 'Aah, se olisi ihanaa saada kahta muodokasta ja seksikästä isokokoista naista...' Niin menimme suihkuhuoneeseen ja pyysin että ottaisivat mut suihin... ja niin Niina ja Riikka rupesivat lutkuttamaan suussa varttani... Huokaisin: 'Aah ihanaa, jatkakaa...' Katsoin kun isot tytöt vetivät suuhun asettani ja nuolivat sitä... Minä seisoin ja kun tytöt olivat kontallaan ja vetivät asettani... Sitä jatkui joku kymmenen minuuttia.... Välillä alkoi tuntua kipeeltä... mutta kestin paineen... Sitten tytön nousivat pystyyn ja käskin Niinan ensin pyllistämään minulle. Ja niin hän teki ja pyllisti ja hänen rintansa osuivat kylmään kaakeliseinään... ja rupesin nuolemaan häntä... Nuolin ja nuolin... kun Riikkakin rupesi nuolemaan hänen takapuoltaan kanssani... välilä tein Riikan kanssa kielarin ja työnsin sormen hänen pilluunsa ja hän huusi että 'syvemmälle' ja niin minä työnsin... Jonkin ajan kuluttua laitoin suihkun päälle ja vesi rupesi virtamaan suihkusta. Pyysin Niinaa edelleen pyllistämään minulle että saisin otteen hänen pakaroistaan.. ja niin sainkin kunnon otteen... Rupesin työnteleen takaapäin Niinaa ja vesi vaan virtasi... Niina vaan huokaili ja sanoi: 'Aah nussi mua kovempaa, kovempaa!' Riikka oli puolestaan rupesi hyväilemään minun selkää ja muuta osaa vartaloa... tuntui ihanalta... Kun olin tarpeeksi Niinaa työnnelly ja otin aseen pois ja suljin suihkun... Suutelin Niinaa ja Riikka samoin. Pyysin että jatkaisimme hommia olohuoneessa. Peseydyimme suihkussa ja laitoimme saunatakit päälle ja joimme siiderit. Sen jälkeen minulla teki mieli rakastella ja mulla rupesi seisomaan.. Seisoin ja Niina ja Riikka rupesivat riisumaan saunatakkia pois minulta ja 13 senttinen aseeni jo siellä odotti pesäänsä. Istuin olohuoneessa olevan parisängylle ja käskin että ottaisivat minut taas suihin... ja siin tytöt vetivät melaa suuhunsa... Huokasin tuskasta... Sitten pyysin että jonpi kumpi tulisi päälleni... Niin Niina istui päälleni ja pylly rupesi hyllymään kun rupesin työntelemään jälleen ratsastus-asennossa... Työnsin syvälle ja syvälle... aah pääsin hekumanhuipulle ihanaa... Jonkin aikaan työntelin Niinaa huipulle ja Niina huokasi: 'Aah ihanaa!'... Sitten pyysin että Riikka tulisi kanssani ratsaille... ja niin Riikka tulikun tulikin... Riikka oli hieman isokokoisempi mutta sain kunnon otteen tuntui ihanalta kun iso nainen oli päälläni... Riikkakin huokaisi onnesta ja sanoi 'Sinähän se karju oletkin!'.. Samaan aikaan kun työnsin niin Niina suuteli ja hyväili Riikan vartaloa... ja tekivät kielarinkin Riikan kanssa Pyysin Riikkaa makamaan sohvalle ja nostamaan jalkansa olkapäilleni. Halusin häntä nussia siinä asennossa ja niinhän minä teinkin... Tällä kertaa ajattelinkin työntää todella kovasti että hän saisi orgasmin... ja niin tyttö saikin... Samaan aikaan Niina suuteli Riikan rintoja kun työntelin häntä.. Yhtäkkiä sanoinki että mulla alkaa lasti tulla oletko valmis! Niin Riikka sanoi että: Nussi kovemmin!... niin työntelin viimeisiä sekuntteja kun sanon että nyt on pakko ottaa pois! Niin otin aseeni pois ja Riikka ja Niina ottivat aseen suuhun ja saivat suuhun kuuman lastin... Huokasin 'Aah ihanaa!'... kun olivat imenneet lastin mikä aseestani tuli niin pyysin vielä että saisin nuolla molempia takapuolesta... Niina meni makuulle sänkyyn ja pyllisti minulle että sain kunnon otteen että sain nuolla häntä... Nuolin ja suutelin hänen isoa peppua joka oli suurin fantasiani hänessä... isopeppuiset naiset olivat unelmiani... samoin Riikalle tein samoin ja työnsin jopa sormenkin hänen sisäänsä... Olin jo kovin uupunut... ei tällänen nallekarhu jaksaa kovasti rehkiä ja sanoinki että 'Riittäisköhän tällä kertaa' niin tytöt sanoivat että 'Riittää'. Molemmat kertoivat että olivat unelmoineet että nuorempi mies harrastaisi seksiä heidän kanssa ja olin toteuttanut heidän suurimman toiveen'... Niina oli vaan 25 vuotta vanha, ja Riikka 23... Mutta huomasin että pitää lähteä kotiin kello oli jo ties mitä... Kotona omasssa huoneessa unelmoin päivän tapahtumia... Seuraavana päivänä kun koulu oli loppumassa niin näin kun Niina käveli ohitseni ja takerroin kiinni heti ja työnsin sen seinää vasten ja rupesin suutelemaan häntä.. ja hyväilemään... niin Niina sanoi: 'Eihä me voida täällä'! Mä sanoin: 'Nyt on pakko saada sua!' ja niin menimme koulun vessaan... ja mitä sitten... selviää sitten jos vielä haluutte jatkoa..?
      *****

      • Pasi Kuikka

        Et olis jatkanu. Tooooooosi huono!!


      • jusa

        JATKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! o_O pakko saada jatkoo...


      • justjoo

        Mikä pikkulapsi sä oikein olet? Kyllä näissä tarinoissa olis hyvä olla ees VÄHÄN todenperäisyyttä, eikä kukaan ruotsin sijainen tuu mitää tyylii 'pane mua!' tai sellasta. Et joo ota ihan tosissaa toi et tänne ei saa tulla alle 18v, ja pysy pois täältä. Ihan surkee, varmaa surkein mitä oon lukenu! :D


    • voi ihme

      Nyt vaan sit turpa kii kaikki,jotka mussuttaa kirjoitus tai tarkoitus virheestä/virheistä.Tokihan jokainen teistä on äidinkielen ope(täysoppinut)sellanen ,mallikansalainen ja kaikkien kaveri.Oneeks olkoon vaan teille!!ET VITUTTAA TEIDÄN LAISET PIKKU IDIOOTIT!
      mutta kirjoittajille::kirjotelkaa jatkossakin ja unohtakaa noi joilla ei oo omaa elämää koska tarinoita on sika kiva lukee.jatkoja t.Mara

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe