hankittiin vaimolle paristokäyttönen perhonen jossa 5 cm pitkä penis.aivan mahtavan hyvä peli.on käyty lenkillä ja vaimolla surisee,silittäessään vaimo pitää perhosta housuissa jne.joskus saan töihin textiviestejä joissa kerrotaan perhosen aiheuttamista tuntemuksista jne.illalla vaimoni pillu suorastaan huutaa kullia.orgasmit on ihan mielettömiä (myös minulla).suosittelen kaikille(en saa mitään provikoita tästä myyntipuheesta).kirjoittakaa ihmeessä omista kokemuksista ja jos on jotain uusia laite vinkkejä...kertokaa...
perhonen ja orgasmit
6
3905
Vastaukset
- Hinta ja ääni?
Mitähän tuollainen perhonen maksaa? Entä minkälaista ääntä se pitää; voiko sitä todellakin pitää esim. ulkona ilman, että ohikulkijat jne. huomaavat = kuulevat äänen?
- onnellinen
sexi shopit myy.myös netin kautta.25-30 euroa.sisätiloissa aika äänekäs mutta ulkona ääni häviää muuhun taustameluun.voi käyttää ulkona vaikka muita olisikin lähellä.
- Hess
Vaimolla on ollut pari vuotta Venuspenis- merkkinen perhonen. Siinä on alunperin 7cm pitkä penis, mutta seksikaupasta kerran bongattiin sellanen jatko-osa. Tämä paksuterskainen laite tarkoitettu antamaan 6-7sm lisää pituutta miehen vehkeeseen.
Istutettiin se perhosen peniksen jatkeeksi, ja kutistesukan avulla tarttui tosi lujasti kiinni. Vaimoni käyttää perhosen kanssa tiukkoja housuliivejä, jotka painaa perhosen tiukasti paikoilleen häpyhuulien väliin. Oikea orgasmikone kuulemma.- ilon pilaaja
Mitä hienoa on mennä lenkille sellaisen perhosen kanssa? Orgasmi tulee ja ehkäpä toinen ja kolmaskin, mutta sitten minä ainakin kyllästyihin siihen suristimeen. Missä sen sitten huomaamattomasti pois otat? Saisikohan niitä kaukosäätimellä varustettuna, että saisi näppärästi virrat poikki kun alkaa riittämään? *älytöntä*
- Jep
ilon pilaaja kirjoitti:
Mitä hienoa on mennä lenkille sellaisen perhosen kanssa? Orgasmi tulee ja ehkäpä toinen ja kolmaskin, mutta sitten minä ainakin kyllästyihin siihen suristimeen. Missä sen sitten huomaamattomasti pois otat? Saisikohan niitä kaukosäätimellä varustettuna, että saisi näppärästi virrat poikki kun alkaa riittämään? *älytöntä*
No ei kai sen kanssa mihinkään maratonille oo tarkotuskaan lähtee!!!
- seija
ostin.aivan mahtava laite.suosittelen kaikille jotka tykkää pitkästä esileikistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750