Miten hyvin vesimies (m) ja Leijona (n) sopivat yhteen?
Leijona ja vesimies
3
2824
Vastaukset
- Leijona
Joskus olen lukenu ettei kovin hyvin... tiedä sitten. itse olen leijona ja ollut vesimiehen kanssa, ja kaipaisin myös lisätietoa
- jellona
Yhteensopivuus: Leijona & Vesimies
Leijonan ja vesimiehen yhdistelmä on luova ja näyttävä. Leijona on äärettömän energinen ja vesimies idealisti, joten tylsiä hetkiä ei tässä suhteessa tule olemaan. Leijona ja vesimies voivat satunnaisesti joutua sanaharkkaan ja kilpailutilanteeseen toistensa kanssa, mutta lyhytvihaisina merkkeinä ongelmat saadaan nopeasti pois päiväjärjestyksestä. Nämä kaksi merkkiä voivat olla niin ystäviä, rakastavaisia kuin hyviä liikekumppaneita keskenään. Molemmat ovat ulospäinsuuntautuneita ja elämänmyönteisiä merkkejä, joita kiehtoo kaikki uusi ja erilainen.
Leijonaa kiehtoo vesimiehessä yksilöllisyys, kekseliäisyys ja tulevaisuusorientoituneisuus. Vesimiestä taas ihastuttaa leijonan energisyys, karismaattisuus ja tehokkuus. Vesimiehen pää pursuaa mitä mystisimpiä ideoita, mutta useimmat niistä jäävät vain ajattelutasolle. Leijona taas haluaa toiminnan merkkinä saada kaiken tehtyä oikeasti. Molemmat merkit ovat itsenäisiä, mutta leijona voi vaikuttaa vesimiehestä välillä liian päällekäyvältä ja dramaattiselta, ja vesimies leijonan mielestä liian etäiseltä ja arvaamattomalta.
Leijonaa ohjaa Aurinko ja vesimiestä Saturnus sekä Uranus. Uranus on luovuuden ja ajattelun planeetta, Saturnus ohjaa kovaa työtä, kunnianhimoa ja sisukkuutta. Aurinko ylläpitää elämää, lämpöä, valoa ja minuutta. Yhdistelmä on varsin tehokas ja luova. Molempien merkkien parhaat ominaisuudet ruokkivat ja täydentävät toisiaan, joten tämä parivaljakko voi menestyä asiassa kuin asiassa. Molemmat merkit ovat innostuneita melkein mistä tahansa ilmiöistä, joten nähtävää ja koettavaa riittää.
Vaikka leijona onkin luonteeltaan johtaja, ei tässä dynaamisessa suhteessa tarvita päättäjää. Vesimies ja leijona ovat niin tasaväkisiä merkkejä, että yhteistyö toimii ilman pomoakin. Parasta näiden kahden merkin suhteessa on yhteistyökykyisyys ja ymmärtäväisyys. Vaikka vesimies ja leijona ovatkin idearikkaita ja luovia merkkejä, on suhteessa myös tarpeeksi käytännön järkeä. Yleensä näiden kahden merkin suhde on onnellinen ja pitkäkestoinen. - katso
KAtso muutamaa otsikkoriviä alemmas, löydät aiheesta keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364590Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763025- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 211501
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851275PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894