Onkohan kenelläkään kuvia Nokian korkeakorkoisista naisten kumisaappaista (Evita, Leena jne.)
korkeakorkoiset kumisaappaat
8
2184
Vastaukset
- Lady
ei vielä. olen vasta ostamassa.miehenikin haluaa.....
- 150 paria
Olin kerran yksin setäni talossa pari päivää. Etsiskelin kaikenlaista ja eräässä huoneessa, mikä oli lukittu. Yksinkertaista minulle, joka olen lukkoseppä. Avasin oven ja hämmästykseni oli suuri, kun huone oli kuin kenkäkauppa. Suuret määrät naisten korkeakorkoisia kumppareita, nahkasaappaita, kokokenkiä, ym, ym. Yhdellä seinällä oli ovellisisa kaappeja 6 kpl ja niissä oli naisten asuja. Hyvin extreemejä, siis nahkaa muovia, kumia, korsetteja ja melkoinen kasa videoita ja dvd- filmejä.
Setäni onkin aika pervo leskeksi jäätyään. Tekisi mieli ottaa asia esille, sillä minäkin pidän kaikenlaisista tehosteista.
- Minna45
Miulla on käytössä 38 Patrik cox:n 10 cm koroilla olevat kumpparit, olen ainakin omasta mielestä erittäin tyylikäs hameessa ja saappaissa kaupungilla, kuvia ei ole mutta kuvia löytyy haulla. Patrik cox rubber boots.
- pera454
Meillä on leikeissä käytössä Patrik cox.n kiiltävät kymmenen sentin koroilla olevat siniset saappaat. Niissä vaimoni sidottuna jalat auki. Jessss
ompas kauniita nuo korkokumpparit :) ,iso kiitos nimihaku- vinkistä
Mahtavan näköiset, tiedän mallin. ja tuollaiset sänkyyn, voi juku..
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://seksi24.online/H/B0o4C2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8511798Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988956Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.894770Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364095- 1004044
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63896Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113689Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263509Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.433289Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei513073