Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

korkeakorkoiset kumisaappaat

Onkohan kenelläkään kuvia Nokian korkeakorkoisista naisten kumisaappaista (Evita, Leena jne.)
82342
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

ei vielä. olen vasta ostamassa.miehenikin haluaa.....

Äänestä
  • Olin kerran yksin setäni talossa pari päivää. Etsiskelin kaikenlaista ja eräässä huoneessa, mikä oli lukittu. Yksinkertaista minulle, joka olen lukkoseppä. Avasin oven ja hämmästykseni oli suuri, kun huone oli kuin kenkäkauppa. Suuret määrät naisten korkeakorkoisia kumppareita, nahkasaappaita, kokokenkiä, ym, ym. Yhdellä seinällä oli ovellisisa kaappeja 6 kpl ja niissä oli naisten asuja. Hyvin extreemejä, siis nahkaa muovia, kumia, korsetteja ja melkoinen kasa videoita ja dvd- filmejä.

Setäni onkin aika pervo leskeksi jäätyään. Tekisi mieli ottaa asia esille, sillä minäkin pidän kaikenlaisista tehosteista.

Äänestä

Miulla on käytössä 38 Patrik cox:n 10 cm koroilla olevat kumpparit, olen ainakin omasta mielestä erittäin tyylikäs hameessa ja saappaissa kaupungilla, kuvia ei ole mutta kuvia löytyy haulla. Patrik cox rubber boots.

Äänestä
  • Ihanaa kun olet tyylikäs hameessasi ja kumppareissasi, arvostan kovasti.

1Äänestä

Meillä on leikeissä käytössä Patrik cox.n kiiltävät kymmenen sentin koroilla olevat siniset saappaat. Niissä vaimoni sidottuna jalat auki. Jessss

Äänestä

ompas kauniita nuo korkokumpparit :) ,iso kiitos nimihaku- vinkistä

Äänestä

Mahtavan näköiset, tiedän mallin. ja tuollaiset sänkyyn, voi juku..

Äänestä

H­­ei! Oma str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aikille, jotk­­­a haluav­­­at pi­­­tää hauskaa 👉 https://seksi24.online/H/B0o4C2

Äänestä

Kommentoi aloitusta

saappaitten ystävä kirjoitti:

Onkohan kenelläkään kuvia Nokian korkeakorkoisista naisten kumisaappaista (Evita, Leena jne.)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu