korkeakorkoiset kumisaappaat

saappaitten ystävä

Onkohan kenelläkään kuvia Nokian korkeakorkoisista naisten kumisaappaista (Evita, Leena jne.)

8

2155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady

ei vielä. olen vasta ostamassa.miehenikin haluaa.....

• 150 paria

Olin kerran yksin setäni talossa pari päivää. Etsiskelin kaikenlaista ja eräässä huoneessa, mikä oli lukittu. Yksinkertaista minulle, joka olen lukkoseppä. Avasin oven ja hämmästykseni oli suuri, kun huone oli kuin kenkäkauppa. Suuret määrät naisten korkeakorkoisia kumppareita, nahkasaappaita, kokokenkiä, ym, ym. Yhdellä seinällä oli ovellisisa kaappeja 6 kpl ja niissä oli naisten asuja. Hyvin extreemejä, siis nahkaa muovia, kumia, korsetteja ja melkoinen kasa videoita ja dvd- filmejä.

Setäni onkin aika pervo leskeksi jäätyään. Tekisi mieli ottaa asia esille, sillä minäkin pidän kaikenlaisista tehosteista.

• Minna45

Miulla on käytössä 38 Patrik cox:n 10 cm koroilla olevat kumpparit, olen ainakin omasta mielestä erittäin tyylikäs hameessa ja saappaissa kaupungilla, kuvia ei ole mutta kuvia löytyy haulla. Patrik cox rubber boots.

• Ihanaa kun olet tyylikäs hameessasi ja kumppareissasi, arvostan kovasti.

• pera454

Meillä on leikeissä käytössä Patrik cox.n kiiltävät kymmenen sentin koroilla olevat siniset saappaat. Niissä vaimoni sidottuna jalat auki. Jessss

• ompas kauniita nuo korkokumpparit :) ,iso kiitos nimihaku- vinkistä

• Mahtavan näköiset, tiedän mallin. ja tuollaiset sänkyyn, voi juku..

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10762
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6893
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5553
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4820
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4104
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      28
      3461
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3434
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3352
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2784
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      54
      2539
    Aihe