korkeakorkoiset kumisaappaat

saappaitten ystävä

Onkohan kenelläkään kuvia Nokian korkeakorkoisista naisten kumisaappaista (Evita, Leena jne.)

8

1977

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady

      ei vielä. olen vasta ostamassa.miehenikin haluaa.....

      • 150 paria

        Olin kerran yksin setäni talossa pari päivää. Etsiskelin kaikenlaista ja eräässä huoneessa, mikä oli lukittu. Yksinkertaista minulle, joka olen lukkoseppä. Avasin oven ja hämmästykseni oli suuri, kun huone oli kuin kenkäkauppa. Suuret määrät naisten korkeakorkoisia kumppareita, nahkasaappaita, kokokenkiä, ym, ym. Yhdellä seinällä oli ovellisisa kaappeja 6 kpl ja niissä oli naisten asuja. Hyvin extreemejä, siis nahkaa muovia, kumia, korsetteja ja melkoinen kasa videoita ja dvd- filmejä.

        Setäni onkin aika pervo leskeksi jäätyään. Tekisi mieli ottaa asia esille, sillä minäkin pidän kaikenlaisista tehosteista.


    • Minna45

      Miulla on käytössä 38 Patrik cox:n 10 cm koroilla olevat kumpparit, olen ainakin omasta mielestä erittäin tyylikäs hameessa ja saappaissa kaupungilla, kuvia ei ole mutta kuvia löytyy haulla. Patrik cox rubber boots.

      • Ihanaa kun olet tyylikäs hameessasi ja kumppareissasi, arvostan kovasti.


    • pera454

      Meillä on leikeissä käytössä Patrik cox.n kiiltävät kymmenen sentin koroilla olevat siniset saappaat. Niissä vaimoni sidottuna jalat auki. Jessss

    • ompas kauniita nuo korkokumpparit :) ,iso kiitos nimihaku- vinkistä

    • Mahtavan näköiset, tiedän mallin. ja tuollaiset sänkyyn, voi juku..

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3390
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1889
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1684
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1532
    Aihe