korkeakorkoiset kumisaappaat

saappaitten ystävä

Onkohan kenelläkään kuvia Nokian korkeakorkoisista naisten kumisaappaista (Evita, Leena jne.)

8

2339

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady

ei vielä. olen vasta ostamassa.miehenikin haluaa.....

• 150 paria

Olin kerran yksin setäni talossa pari päivää. Etsiskelin kaikenlaista ja eräässä huoneessa, mikä oli lukittu. Yksinkertaista minulle, joka olen lukkoseppä. Avasin oven ja hämmästykseni oli suuri, kun huone oli kuin kenkäkauppa. Suuret määrät naisten korkeakorkoisia kumppareita, nahkasaappaita, kokokenkiä, ym, ym. Yhdellä seinällä oli ovellisisa kaappeja 6 kpl ja niissä oli naisten asuja. Hyvin extreemejä, siis nahkaa muovia, kumia, korsetteja ja melkoinen kasa videoita ja dvd- filmejä.

Setäni onkin aika pervo leskeksi jäätyään. Tekisi mieli ottaa asia esille, sillä minäkin pidän kaikenlaisista tehosteista.

• Minna45

Miulla on käytössä 38 Patrik cox:n 10 cm koroilla olevat kumpparit, olen ainakin omasta mielestä erittäin tyylikäs hameessa ja saappaissa kaupungilla, kuvia ei ole mutta kuvia löytyy haulla. Patrik cox rubber boots.

• Ihanaa kun olet tyylikäs hameessasi ja kumppareissasi, arvostan kovasti.

• pera454

Meillä on leikeissä käytössä Patrik cox.n kiiltävät kymmenen sentin koroilla olevat siniset saappaat. Niissä vaimoni sidottuna jalat auki. Jessss

• ompas kauniita nuo korkokumpparit :) ,iso kiitos nimihaku- vinkistä

• Mahtavan näköiset, tiedän mallin. ja tuollaiset sänkyyn, voi juku..

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe