Että oluen myynti loppuu kaupoista jonku uuden tuontiveron takia...Luultavasti siirtyy Alkon myyntiin!PERKELE!!!
Ookko kuullu?
3
602
Vastaukset
- ni víssiin
Olet joko kuullut väärin tai ymmärtänyt väärin.
Saattaa olla vähissä helmikuun lopussa, kun alkoholivero alenee maaliskuun alussa. Luultavasti kaupat eivät halua tilata helmikuun lopulla korkeamman veron olutta niin paljoa, että sitä jäisi yli kuunvaihteen, jolloin joutuisivat myymään sen asiakkaille uusilla hinnoilla ja saisivat siitä veronalennuksen verran takkiinsa.
Jemmaa ajoissa - jos luonteellesi on mahdollista juomattoman oluen säilyttely - helmikuun viimeisten päivien oluset (huom. viikonloppu!). Maaliskuun alussa kaljaa varmasti saat. - Svikkis
Onpa paha juttu!
- ExPersu
Keskikalja lopetetaan ja kauppassa saa myydä vain uutta kakkosolutta ja vanhaa ykkösolutta - kaikki muut alkoholijuoma menevät takaisin Alkoon.
Ookkona kuullu, että viinasta tulee humalaa, on se hyvä, että se Hakkaraisen setä kertoi sen kaikille muillekin. Maailma on niin ihmeellinen ja ihmiset vielä siihen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98879- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545