Että oluen myynti loppuu kaupoista jonku uuden tuontiveron takia...Luultavasti siirtyy Alkon myyntiin!PERKELE!!!
Ookko kuullu?
3
602
Vastaukset
- ni víssiin
Olet joko kuullut väärin tai ymmärtänyt väärin.
Saattaa olla vähissä helmikuun lopussa, kun alkoholivero alenee maaliskuun alussa. Luultavasti kaupat eivät halua tilata helmikuun lopulla korkeamman veron olutta niin paljoa, että sitä jäisi yli kuunvaihteen, jolloin joutuisivat myymään sen asiakkaille uusilla hinnoilla ja saisivat siitä veronalennuksen verran takkiinsa.
Jemmaa ajoissa - jos luonteellesi on mahdollista juomattoman oluen säilyttely - helmikuun viimeisten päivien oluset (huom. viikonloppu!). Maaliskuun alussa kaljaa varmasti saat. - Svikkis
Onpa paha juttu!
- ExPersu
Keskikalja lopetetaan ja kauppassa saa myydä vain uutta kakkosolutta ja vanhaa ykkösolutta - kaikki muut alkoholijuoma menevät takaisin Alkoon.
Ookkona kuullu, että viinasta tulee humalaa, on se hyvä, että se Hakkaraisen setä kertoi sen kaikille muillekin. Maailma on niin ihmeellinen ja ihmiset vielä siihen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522