Tietääkö kukaan, mikä on nimeltään drinkki, johon tulee frezza moccaa ja salmiakkikossua??? Vai onko sillä mitään virallista nimeä?!
Drinkin nimi!
6
6158
Vastaukset
- katja
Salmarin Frezzamokan / maito kermaliköri salmari, juuret juontuu täältä Puttaalta, Se on nimeltään KYRPÄHYRRÄ! Ja on muutren nannaa!!!!
- lulu
salmiakkikossu-kermalikööridrinkki on nimeltään mummontossu. ja on muuten pahaa! kermalikööri juoksettuu ja menee ryynimäiseksi, yäk!
- Anniskelija
lulu kirjoitti:
salmiakkikossu-kermalikööridrinkki on nimeltään mummontossu. ja on muuten pahaa! kermalikööri juoksettuu ja menee ryynimäiseksi, yäk!
Onpa ollut asiantuntija tekemässä
mummontossun *nauraa*
Ei juoksetu, jos oikeaa likööriä käyttää!
Toivottavasti et sentään ravintolassa
kyseistä paukkua saanut?
Jos tuollaista sattuu, ravintolassa
niin vie paukku takasin,
ja sano että opettelevat ammattinsa!
FinnCream on se likööri,
jota voi käyttää! - lulu
Anniskelija kirjoitti:
Onpa ollut asiantuntija tekemässä
mummontossun *nauraa*
Ei juoksetu, jos oikeaa likööriä käyttää!
Toivottavasti et sentään ravintolassa
kyseistä paukkua saanut?
Jos tuollaista sattuu, ravintolassa
niin vie paukku takasin,
ja sano että opettelevat ammattinsa!
FinnCream on se likööri,
jota voi käyttää!jep, ravintolassa juotua... no ihmettelinkin miten moista viitsii ihmiset juoda. kiitti kun valaisit:)
- Anniskelija
lulu kirjoitti:
jep, ravintolassa juotua... no ihmettelinkin miten moista viitsii ihmiset juoda. kiitti kun valaisit:)
Joo, sano seuraavan kerran kun tilaat,että
tekee oikein,
finncream ainakin varma että ei juoksetu!
IrishCream varmasti kokkeloituu:-)
Mulle kävi itselle myös näin, kerran,
ja baarimikko loukkaantui ensin,
kun vein paukun takaisin,
mutta kun teki ohjeen mukaan, ihmetteli itsekin
miksi kukaan ei aikasemmin ole huomauttanut!
Mutta tätä tämä on, kaikki me ollaan
erehtyväisiä! - Anonyymi
lulu kirjoitti:
No sehän se on pointtikin just että mummon tussusta valkuu valkoista pillupaskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782