Härkä leijonan kanssa

epäröivä

Härkä ja leijona -> onko onnistumisen mahdollisuuksia ?

39

10349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla

Härkä ja Leijona ovat molemmat kiinteitä, vakaita mrkkejä. Suunnitelmissaan he tähtäävät pitkäaikaisuuteen ja pysyvyyteen. Yhdessä he lähtevät aina varman päälle liikkeelle ja suunnittelevat vakavasti elämää.

Toisaalta he voivat juuttua liiaksi totuttuun tai erilaisina luonteina (maa ja tuli) mielipiteet voivat erota niin paljon, että tulee riitaa. Kumpikin haluaa pitää oman päänsä ja kompromissien teko ei aina ole helppoa.

Maa ja Tuli yhdessä:

Tulityyppi voi parjata Maatyyppiä laiskaksi ja tylsäksi ja Maatyyppi taas voi nähdä Tulityypin kukkoilevana tyhjäntoimittajana.

Seurustelun onnistuvuuteen vaikuttaa myös muut tekijät kuin pelkät Aurinkomerkit. Kannattaa katsoa myös molempien nousevat- ja laskevat merkit, MC- ja IC-merkit, Kuumerkki, Venukset ja Marsit, sekä niiden sijoittuminen omien horoskooppikarttojen huoneisiin. Onnistumisen mahdollisuus on olemassa jo kiinteiden merkkien mukaan, mutta lisäväriä tulkintaan ja yhteensopivuuteen löytyy edellä mainitsemistani muista tekijöistä.

Tässä pari esimerkkiä:

Teillä voi olla kummallakin jotain planeettoja, Kuu yms. Ravussa ja Kaksosissa, mikä lisää yhteisymmärrystä ja rakkautta. Lisäksi Leijonan Aurinko voi olla kartan huoneessa 2, mikä on Härän huone astrologiassa. Härällä voi olla Aurinko vaikkapa 5. huoneessa, joka on Leijonan huone.

• Kanerva

10 v:n kokemuksella, onnistuu todella hyvin. Ainakin jos mies härkä ja nainen leijona. Arvostavat samanlaisia asioita ja tavoitteet yhteneväiset. Intohimoa riittää ja makuuhuoneessa viihdytään yhdessä ja uskollisina. Perhe on kummallekin tärkeä, samoin parisuhde. Mustasukkaisuutta esiintyy kummallakin joka auttaa ymmärtämään kumppaniaan ja selvittämään sekä elämään tämän asian kanssa. Härkä ja leijona täydentävät toisiaan ja tasoittavat kummankin luonteen ääripäitä. Suosittelen ...

• rouva

Härkä ja leijona, alku oli meillä hieman vaikeaa. Härkä ajatteli tasaisen rauhallisesti ja leijonan ajatus kiisi nopeaa joten viestintä meni joskus aivan metsään. Leijona selitti monisanaisesti ja härkä kuittasi asian parilla sanalla eikä kumpikaan aluksi ymmärtänyt aina toisiaan täydellisesti. Mutta kun opimme toisiamme tuntemaan niin tunsimme löytäneemme toisissamme kodin. Rakkautemme on kiinteää ja välillä tulista. Uskollisuuden varmistuminen puolin ja toisin antoi vapauden hengittää parisuhteessa. Meillä on toisemme härkä härkänä ja leijona leijonana, emmekä muuta haluaisikaan.

• härkäpäinen

Riippuu kuinka päin, jos mies leijona ja nainen härkä, niin hieman enemmän joudutte onnen eteen töitä tekemään.
      Mutta jos härkä mies jos leijona nainen niin onnistumisen edellytykset hyvät.

• Härä

Ehdottomasti on. Vaimoni on leijona ja itse olen härkä, tyypillinen sellainen kuulemani mukaan. Ensi tapaamiset aikoinaan olivat kaikkea muuta kuin onnistuneita, minä arastelin liikaa ja leijonani yritti taas liikaa - seurauksena usein vain väärinkäsityksiä, eikä kumpikaan ollut oma itsensä. Mutta onneksi meitä jokin veti toisiamme puoleensa ja jaksoimme tavata toisiamme. Sitten kaikki muuttui aivan kuin taikaiskusta ensimmäisen yhdessä vietetyn yön jälkeen. Olin avoimempi ja leijonani rauhallisempi, olimme pelkästään me omina itsenämme, ja löysimme yhteyden joka on ollut aivan uskomaton ja kestävä. Ainoastaan leijonani mustasukkaisuus on ollut minulle yllätys, hän tekee toki kaikkensa sen peittääkseen joka toisinaan minua huvittaa, sillä minä tiedän kyllä mitä hän sisimmissään tuntee - minähän olen itse kehittänyt mustasukkaisuudesta jopa oman lajin parisuhteeseen joten minua ei huiputeta...
      Parisuhteemme on täynnä herkkyyttä, hellyyttä ja intohimoa, välillä toki erimielisyyksien salamointia kuten kaikissa suhteissa. Monien tuttavien liittoja katsellen olen ollut erittäin kiitollinen meidän hyvästä parisuhteesta ja ennenkaikkea siitä, että meillä ei koskaan, edes riitatilanteissa uhata erolla - kumpikin tiedämme kuuluvamme toisillemme.

• Kena

On! Härkä vahvana aitauksessaan ja leijona vapaana kiertää aitauksessa olevaa vahvaa härkää. Kumpaakin kiehtoo toisensa erilaisuus ja samanlaisuus. Mieti kumpi voittaa........ kummallakin hyvät ja huonot puolet. Ja jos leijona on naaras ja härkä urospuolinen niin maailma näkee kahden erilaisen eläimen onnistuneen liiton.

• härkäjäbä

Niin rohkea ja itsevarma kuin leijona onkin, niin kantsii muistaa että leijonaa saattaa pelottaa härän terävät ja voimakkaat sarvet. Leijonahan ei myönnä pelkoaan, ei eläinten kuningas, tuo rohkeuden perikuva. Joten tee leijonalle selväksi ettet vahingoita häntä.

• make
        härkäjäbä kirjoitti:

Niin rohkea ja itsevarma kuin leijona onkin, niin kantsii muistaa että leijonaa saattaa pelottaa härän terävät ja voimakkaat sarvet. Leijonahan ei myönnä pelkoaan, ei eläinten kuningas, tuo rohkeuden perikuva. Joten tee leijonalle selväksi ettet vahingoita häntä.

Totta!
        Tyttöystävni on leijona ja mullekkin oli yllätys että nyt myöhemmin hän on kertonut, että pelkäsi mua aluksi ja yritti aluksi pitää mua kaukana vaikka olikin minuun ihastunut.

• härkä(n)
        make kirjoitti:

Totta!
        Tyttöystävni on leijona ja mullekkin oli yllätys että nyt myöhemmin hän on kertonut, että pelkäsi mua aluksi ja yritti aluksi pitää mua kaukana vaikka olikin minuun ihastunut.

mutta, entäs härkä(n) ja leijona(M)

• Astro
        härkä(n) kirjoitti:

mutta, entäs härkä(n) ja leijona(M)

Jostain syystä härkämies ja leijonanainen pari sijoittuu suotuisten tähtien alle.
        Leijonamies ja härkänainen pari on hieman ristiriitaisempi ja onnen eteen täytyy tehdä vähän enemmän töitä. Mutta muista ettei hyvä parisuhde ole horoskoopeista kiinni.
        Fyysisiltä tarpeiltaan kumpikin pariyhdistelmä on loistava.

• ikkimi
        Astro kirjoitti:

Jostain syystä härkämies ja leijonanainen pari sijoittuu suotuisten tähtien alle.
        Leijonamies ja härkänainen pari on hieman ristiriitaisempi ja onnen eteen täytyy tehdä vähän enemmän töitä. Mutta muista ettei hyvä parisuhde ole horoskoopeista kiinni.
        Fyysisiltä tarpeiltaan kumpikin pariyhdistelmä on loistava.

Härkä(n) ja leijona(m) on todellista vääntämistä. Kaksi jääräpäätä, mutta jos homman saa balanssiin on se sitäkin kauniimpaa!

• Miina
        härkäjäbä kirjoitti:

Jos leijona on joskus saanut siipeensä, niin se muistaa sen hyvin pitkään ja se voi pelätä sisimmässään vaikkei sitä näytä.
        Mun leijonamies oli hyvin sitoutumiskammoinen ja luulin et se johtuu musta mutta kun sain totuuden kaivettua niin selvis että joku nainen oli särkenyt sen sydämen oikein pahoin nuorempana. Lopuksi se sai sanottua että pelkää mun myös jättävän ja hylkäävä hänet jos kertoo oikeista tunteistaan. No me saatiin asiat kondikseen, mutta se pelko oli sillä tosi paha este meidän jatkolle silloin. Leijona voi siis pelätä vaikkei sitä näytä, myös rohkea ja varma leijonamies.

• Keba
        make kirjoitti:

Totta!

Kokemukseni mukaan leijona saattaa joskus itsekin säikähtää omaa intohimon tultansa, tietäen että se on sitten menoa eikä meinausta.

• simson

Onnistumisen mahdollisuudet ovat hyvät jos haet vakavaa suhdetta, mutta jos haluat vain heilastella hetken niin parikokonaisuus ei ole hyvä.

• Herra Härkä

Ja taatust onnistuvi. Suhteeseen härkä tuo kiinteyttä ja turvaa jot leijona kaipaavi ja Leijona tuopi yhteiseloon eloa ja jatkuvuutta.

• minä

Onnistuu. Mä ainaaski oon saanu toteutettua monta juttuu leijonanaiseni avustuksel ja rohkaisul. Juttuja jota en ikinä ois tohtinut iteksein. Joskus toki väsyy leijonan loputtomalt tuntuva energiaan, muta olen oppinu et annan hänen hössöttää rauhas ja kattelen vaan vierest. Tulee hälle hyvä olo ja mulle myös.

• Härkämies

Minäkin joskus väsyn siihen että joka paikka on niin täynnä leijonaa kun hän on paikalla. Toisinaan kaipaan sitä aikaa kun olin yksin kotona ja tämän leijonalleni kerroin. Hän ymmärsi ja ehdotti että silloin tällöin lähtee sukuloimaan tai jonnekkin pariksi päivää. Eka kerralla hänen oli tarkoitus olla 3 päivää vanhempiaan tapaamassa, minä nautin jo etukäteen kodin hiljaisuudesta ja rauhan tunteesta, mutta kuinkas kävikään. Eka tunti oli ihan mahtavaa, toinen tunti vielä meni mutta puolen päivän jälkeen olin valmis tekemään jo vaikka mitä että leijona palaisi kotiin luokseni. Koti tuntui tyhjältä ja kolkolta ilman leijonaani. Soitin hänelle ensimmäisen päivän loppupuolella melkein tunnin välein ja kun kuulin hänen energisen ja iloisen äänensä, niin yksinolo oli vielä vaikeampaa, enkä nauttinutkaan olostani ilman leijonaenergiaa vaikka niin olin luullut. Enää en halua leijonaani pitkäksi aikaa pois luotani vaan lähden itse hetkeksi pois kun saan yliannostuksen leijonan hössöttämistä, tällöin voin palata heti kun mieleni tekee tuohon joka paikasta pursuavaan leijonan olemassaoloon.

• riina
        Härkämies kirjoitti:

Minäkin joskus väsyn siihen että joka paikka on niin täynnä leijonaa kun hän on paikalla. Toisinaan kaipaan sitä aikaa kun olin yksin kotona ja tämän leijonalleni kerroin. Hän ymmärsi ja ehdotti että silloin tällöin lähtee sukuloimaan tai jonnekkin pariksi päivää. Eka kerralla hänen oli tarkoitus olla 3 päivää vanhempiaan tapaamassa, minä nautin jo etukäteen kodin hiljaisuudesta ja rauhan tunteesta, mutta kuinkas kävikään. Eka tunti oli ihan mahtavaa, toinen tunti vielä meni mutta puolen päivän jälkeen olin valmis tekemään jo vaikka mitä että leijona palaisi kotiin luokseni. Koti tuntui tyhjältä ja kolkolta ilman leijonaani. Soitin hänelle ensimmäisen päivän loppupuolella melkein tunnin välein ja kun kuulin hänen energisen ja iloisen äänensä, niin yksinolo oli vielä vaikeampaa, enkä nauttinutkaan olostani ilman leijonaenergiaa vaikka niin olin luullut. Enää en halua leijonaani pitkäksi aikaa pois luotani vaan lähden itse hetkeksi pois kun saan yliannostuksen leijonan hössöttämistä, tällöin voin palata heti kun mieleni tekee tuohon joka paikasta pursuavaan leijonan olemassaoloon.

Oli hyvä juttu tuo edellisen härkämiehen juttu, oikein alko hymyilyttämään, sitäköhän se minunkin mies välillä huokailee..........

• leijonanpari
        Härkämies kirjoitti:

...."joka paikasta pursuavaan leijonan olemassaoloon" - voiko paremmin kuvata, tuon kun vielä uskaltaisi emännälle sanoa ääneen.

• manly
        Härkämies kirjoitti:

joka paikasta pursuavaan leijonan olemassaoloon - on ilmaus joka sopii niin täydellisesti, se välillä ärsyttää mutta ilman sitä ei toimeen tule kun siihen on tottunut.

• Kateellinen

On jos olet valmis.
      Viime viikolla näin illalla keski-ikäisen parin taksia odottamassa, ja olen varma että siinä oli härkämies ja leijonanainen. Nainen katseli miestä silmiin ja hymyili ja kuiskutteli tämän korvaan kaikenlaista, välillä kai hieman "sellaisiakin" kuiskutellen. Mies punasteli ja tarkisti ympärilleen, eihän kukaan kuullut. Nainen ei kiinnittänyt mitään huomiota muihin ihmisiin ja tuntui hyvin viihtyvän miehen kainalossa tätä julkisesti suukotellen ja hyväillen. Miehestä näki selvästi että hän oli kiusaantunut ja mietti koko ajan mitä muut ajattelevat ja kärsimätön hän oli muutenkin jonottamiseen. Nainen käyttäytyi aika rohkeasti, eikä kenellekkään jonossa olijalle taatusti jäänyt epäselväksi mitä nainen miehelleen tekee kun ovat kahdestaan. Miestä nolotti aivan selvästi ja hän yritti pitää asiallista julkisivua viimeiseen asti. Mietin miten kaksi näin erilaista ihmistä on yhdessä. Mutta täällä kun olen lukenut näitä juttuja niin leijonanaisella ja härkämiehellä on jotain ihmeellistä vetovoimaa toisiinsa, jota kadehdin.

• Astro

Härkämiehen ja leijonanaisen suhde on onnekas. Kumpikin on kiinteä merkki ja kummallakin omat mielipiteensä, taipumusta määräilemiseen. Härkä on maamerkki, kärsivällinen ja hidasliikkeinen; Leijona on tulimerkki, toimelias ja tarmokas. Härkää hallitsee venus ja leijonaa aurinko. Heillä on paljon annettavaa toisilleen. Härkä rakastaa kotoista ympäristöään ja leijona on kiintynyt mieheensä ja osaa hoitaa taitavasti kotia. Härkämiehen ei tulisi olla mustasukkainen vaikka leijonanainen miellyttää vastakkaista sukupuolta, sillä leijonanainen on tosi uskollinen.
      Leijonamiehen ja härkänaisen suhde on hieman ristiriitaisempi. Auringon hallitsema leijonamies ja venuksen hallitsema härkänainen eivät helposti löydä yhteisymmärrystä. Leijonamies on liikkuvainen, mutta pitää myös kodistaan ja hänen kanssaan härkänainen tulee hyvin toimeen jos kehuu, rohkaisee ja saa leijonamiehen tuntemaan itsensä kuninkaaksi. Härkänainen on taiteellinen, pukeutuu kauniisti ja käyttäytyy hillitysti jota leijonamies arvostaa ja ihailee, mikäli valokeila ei siirry liikaa härkänaiseen, pois leijonamiehestä.
      Fyysisessä suhteessa kumpikin parivaljakko sopivat ihanteellisesti yhteen.

• matadori

Härkäareenoita kiertäessäni olen useinkin nähnyt leijonien viihtyvän tassut syvällä areenan kuumassa hiekassa vahvoihin härkiin nojaamassa eivätkä härät tuota oo pahakseen pistäneet, päinvastoin ovat niitä sinne jopa itse houkutelleetkin. Härkä toki ei lähde leijonan kanssa turvattomalle savannille tai viidakkoon mutta leijona, kumma kyllä, viihtyy areenan kuumassa hiekassa, kunhan siellä vain on juuri se oikea härkä.

• tytär

Vanhempani ovat härkä(isä) ja leijona(äiti)ja nuorena ihmettelin aina miten kaksi noin erilaista ihmistä voi olla naimisissa keskenään. Meille lapsille tuo yhdistelmä oli mahtava, isä piti jöröllä tavalla kuria ja kun se meni liiallisuuksiin niin äiti lepytti isän hetkessä, äiti taas keksi kaikkea jännää ja helli meitä joskus liikaakin.
      Nyt aikuisena ymmärrän että he ovat todellakin erilaisia mutta juuri sillä tavalla että täydentävät loistavasti toisiaan. Isä ei pärjäisi ilman äitiä ja äiti palvoo edelleen isää miehenä. Erilaisia he ovat edelleenkin mutta kuin toisilleen luodut.

• professori

Härkä on hyvin omistava ja kaikista horoskooppimerkeistä juuri leijona saa omistamishalun kaikilla voimakkaammin esiin joten katsottehan ettei se tuo onngelmia suhteeseen.

• assistentti

Asia kannattaa todellakin ottaa rehellisesti pöydälle ja keskustella nuo uskollisuus asiat selviksi, sillä sekä härkä että leijona ovat kummatkin hyvin mustasukkaisia. Mutta koska kummallekkin asia on tuttu, niin asiasta on helppo puhua. Pahinta on että asiasta ei välinsä keskustella ja kumpikin kantaa pettymystä mahdollisuudesta että toinen ei olekkaan uskollinen. Ei varmaankaan helppo keskustelunaihe härälle eikä leijonalle, mutta helpottava kun asia on käsitelty.

• härän leijona

Härkä ja leijona yhdistelmä on kahden tahto-ihmisen liitto. Kumpikin yrittää pitää päänsä mikäli asioista ollaan eri mieltä.
      Mutta mikä kumma leijonien käsittelytaito härillä on, kun ainakin meillä mieheni osaa asiaa niin pyörittää että huomaan puhuneeni itseni pussiin, tai olen samaa mieltä sittenkin hänen kanssaan.
      Sama juttu jos olen päättänyt että teemme jotain mistä härkämieheni ei pidä, niin halutessaan hän saa minut aivan toisiin ajatuksiin. Ja sitten myöhemmin ihmettelen että mitenkäs tässä näin kävi, härän virnuillessa selkäni takana.
      Härän näennäisen tyynen ulkokuoren alla piilee kyllä uskomattomia ihmisten käsittelytaitoja mikäli hän niitä haluaa käyttää. Leijonan kanssa niistä on varmaankin korvaamatonta hyötyä.
      Eli onnistumisen mahdollisuus on aina olemassa !

• naapuri

Olen hyvin kiinnostunut horoskoopeista ja mielenkiinnokseni naapurissamme asuu härkämies ja leijona pariskunta lapsineen, joiden kanssa olemme paljon tekemisissä.
      Jos heidät näkisi erikseen, niin ei uskoisi heidän olevan aviopari, niin erilaisia he ovat. Mutta kun näkee heidät yhdessä niin sanonta "vastakohdat täydentävät toisiaan" toteutuu. Kuitenkin heissä on paljon jotain samaakin, mitä, sitä on vaikea määritellä.
      Heidän suhteessaan tuntuu olevan arkipäivän hellyyttä ja rakkautta. Pusuja kesken lumitöitä ja halauksia kesken nurmikonleikkuun.
      Riidat kyllä kuuluvat naapuriin saakka, mutta niitä on harvoin ja ne luullakseni ovat hyvin ohimeneviä.
      Aikaisemmin minulla oli käsitys ettei tämä pariyhdistelmä onnistu, mutta olen joutunut muuttamaan käsitystäni. Kumpa joku katsoisi minuunkin samanlailla kuin rouva härkäänsä, siinä on jotain...

• härkätyttö

Oi kyllä toimii...mieheni on leijona suhteemme on todella tasapainoinen. Molemmilla tosin on kyllä taipumusta jääräpäisyyteen, mutta luulempa että meillä leijona mieheni saa puheen lahjoillaan minut aina taipumaan hänen tahtoonsa...ja hän on aina oikeassa!!!

Itse olen huomannut olevani todella mustasukkainen ja omistushaluinen...välillä tuntuu että vähän liiankin paljon, mutta luulisin hänen vähän nauttivankin siitä koska hänellä on itselläänkin taipumuksia samaisiin luonteenpiirteisiin...itse ainakin nautin.

Kotona hellyyden osoituksia satelee tasaisin väliajoin...rakastan sua tulee monta kertaa päivässä. Tosin julkisilla paikoilla haleja ja suukkoja saa rukoilla polvillaan.

Jos leijona mies on tosissaan niin se ei jää kyllä epäselväksi, sen olen huomannut. Ja hänelle on ainakin enemmän kuin tärkeää olla perheessä se joka maksaa ja antaa muille mielikuva hänen tavastaan kohdella naista...nam

• mr. härkä

Aivan kuin omaa härkä/leijona juttua ois lukenut. Tasapainoisuutta, maustettuna jääräpäivyydellä ja ripauksella mustasukkaisuutta.
        Ainoastaan ero oli toi julkisilla paikoilla halit ja pusut. Meillä taidan olla ainoastaan mä jota ne hiukka häiritsee, sillä mun leijonakissa kyllä on vähä turhankin innokas halailemaan ja pussaamaan julkisilla paikoilla, kun tuo miehisyyskin pakkaa toisinaan just silloin herätä ja se nolottaa.
        Niin ja hei, kyllä mä meillä pidän taloudesta huolen, ei leijonan siitä tartte huolehtia.

• Minä Härkä

Ensi alkuun meillä oli tosi paljon hiottavaa yhteiselämässämme, mutta nyt en luopuisi leijonasta mistään hinnasta. Tämä kimppapari todella rulettaa!!

• mahtis

Juu, aluksi leijona-härkä parin yhteiselomme muistutti lähinnä estejuoksua, mutta ajan myötä muuttunut leppoisaksi kävelyksi, välillä sprinttejä ottaen.
        Elämän matkakumppaneina sanoisin meidän olevan parhaimmat mahdolliset, ja minä sen todella tiedän sillä olen kokenut monia ihmissuhteita.
        Onko sitten horoskoopeillla mitään merkitystä, siihen en osaa sanoa mitään. Olemme kuitenkin tyypillisiä merkkimme edustajia.

• härkäsarvi
        mahtis kirjoitti:

Juu, aluksi leijona-härkä parin yhteiselomme muistutti lähinnä estejuoksua, mutta ajan myötä muuttunut leppoisaksi kävelyksi, välillä sprinttejä ottaen.
        Elämän matkakumppaneina sanoisin meidän olevan parhaimmat mahdolliset, ja minä sen todella tiedän sillä olen kokenut monia ihmissuhteita.
        Onko sitten horoskoopeillla mitään merkitystä, siihen en osaa sanoa mitään. Olemme kuitenkin tyypillisiä merkkimme edustajia.

Härän ja leijonan suhde onnistuu jos hakevat vakisuhdetta, mutta kevyet pikajutut eivät näitten merkkien välillä onnistu.

• miesleijona

Mulla on härkämorsian ja musta se on tosi suloinen ja herkkä, juuri sellainen kuin naisen tulee olla. Me ainakin ollaan onnistuttu yhteisessä elämässä.

• taurus

Alku meilläkin jellonan kanssa tosi hankalaa, mutta härän sitkeydellä ja kummankin tunteen ajamina pääsimme eteenpäin.
      Nyt tuntuu kuin olisimme yhteen kasvaneet, niin erottamattomat olemme.
      Kysyit onnistumisen mahdollisuuksia, on jos tunteita löytyy, mutta sinun härkänä täytyy olla se joka puskee tien alkuvaikeuksien läpi mikäli niitä on.

• pelleri

Ei kaikilla oo hankalaa, meillä ainaski oli heti eka näkemisestä aivan kymmi suhde ja toivottavast sellasena pysyykin.

• härkä

Paras kombinaatio minkä olen koskaan kokenut, härkä ja leijona. Myös meillä alkuhankaluuksia vuosia sitten ilmeni, mutta ne vain kasvattivat tiiviisti yhteen, nyt meitä ei erota mikään. Paras pari mitä voi olla.

• härän toive

Kun vain löytäisi ja saisi leijonan jostain. Vapaita leijonia jossain - yksikin riittäisi?

• Paras liitto

On uskomattoman hyvä yhdistelmä, olen onnesta sekaisin yhä vaikka 5 v. yhdessä jo. Arkea ei ole tullut! Hän puhaltaa minut eloon kun olen liian järkevä ja viivyttelen ja minä laitan hänelle kapuloita rattaisiin kun hän kiirehtii! Leijona mieheni on tosi innovatiivinen ja sosiaalinen, uskalias mutta joskus rauhaton. Minä olen rauhallisempi, jalat maassa ja herkkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe