Mikä Wärtsilää nosti vaikka ilmoitettiin huonommista tuloksista? Osinkokaan ei ollut järin suuri.
Mikä Wärtsilää nosti?
6
495
Vastaukset
- veikkaan
kun katsoin toisella silmällä niin sain semmoisen kuvan, että irtisanomisia tuli ja lisäksi joku italialainen yritys oli ostanut wärtsilän. Joku joka katsoi tarkemmin sais kommentoida
- tuolla
"lisäksi joku italialainen yritys oli ostanut wärtsilän"
- tarkennan
tuolla kirjoitti:
"lisäksi joku italialainen yritys oli ostanut wärtsilän"
Wärtsilä Oyj Abp PÖRSSITIEDOTE 14.1.2004 klo 9.45
Wärtsilän syksyllä aloittaman liiketoiminta-analyysin toinen vaihe
on valmistunut. Aiemmin tehtyjen kapasiteettisupistusten lisäksi
Turun tehtaan tuotanto suunnitellaan lopetettavaksi. Suurten
moottoreiden valmistus keskitetään Triesteen, Italiaan. Tämän
suunnitelman mukaisesti Turun yksikkö keskittyy huoltotoimintaan.
Turun yksikössä työskentelee tällä hetkellä 680 henkilöä. - neljäs vaihe
tarkennan kirjoitti:
Wärtsilä Oyj Abp PÖRSSITIEDOTE 14.1.2004 klo 9.45
Wärtsilän syksyllä aloittaman liiketoiminta-analyysin toinen vaihe
on valmistunut. Aiemmin tehtyjen kapasiteettisupistusten lisäksi
Turun tehtaan tuotanto suunnitellaan lopetettavaksi. Suurten
moottoreiden valmistus keskitetään Triesteen, Italiaan. Tämän
suunnitelman mukaisesti Turun yksikkö keskittyy huoltotoimintaan.
Turun yksikössä työskentelee tällä hetkellä 680 henkilöä.Siirtyä aasian markkinoille lähemmäs asiakasta. Kiina&Intia kova sana
Toivotaan, että omistus pysyy Suomalaisten käsissä
- Pörssiguru
Paremmat tulevaisuudennäkymät (sekä Wärtsilän että yleinen markkinakehitys tai spekulaatiot tulevasta noususta) nostivat kurssia.
Kulujen pienentäminen ja tuotannon siirtäminen asiakkaiden luokse lienee hyvä veto joskaan ei lämmitä työttömäksi jääviä suomalaisia :-/
Omat Wärtsiläni aion myydä pois. Ostin 21.50 eurolla / kpl. Osinkojen myötä olen tosin jo omillani tai ainakin lähellä sitä. - Hackus
Lyhyt ajanjakso ei näytä hyvältä mutta tehdyt leikkaukset tulevat parantamaan kannattavuutta parin vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882