herkkupeppu-drinkki????

jinni

tietäisikö joku kuinka sekoitellaan herkkupeppu-drinkki. siihen tulee ainakin jotain mansikkahössötystä ja kermaa. aivan älyttömän hyvänmakuista, kuin pirtelöä, siis vähän sellaista paksumpaa. tai tiedätkö mahdollisesti jonkun kuvaukseen sopivan drinksun eri nimellä??
kiitos avusta!

7

3754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiria

      Itse ollaan ainakin kaveripiireissä vedetty vodkalla terästettyä mansikkapirtelöä, nimeä en tidä mutta se on peräisin jostain hämärän baari-illan muistojen lokerosta.

    • Räkä

      Se se saattaisi olla. Pohjalle viinakset ja päälle laitentaan mansikkamehua osittain jäätyneenä, vähän niin kuin notkea sorbetti. Kokeile mansikkamehutiivisteellä reilusti sauvaskoittimella hienonnettua jäätä!

      • kiki

        ei siihen tule mitään mansikka tai marja sotkua! siihen tulee esim bailyessii tai jotain saman kaltasta, loraus maitoa, jotain vähän vahvempaa, kuten votkaa ja jää murskaa. ja drinkki voidaan tarjota joko lämpimänä tai kylmänä


    • NN

      2 cl vodkaa
      2 cl kermalikööriä
      2 cl kahvilikööriä
      maitoo
      loraus mansikkasiirappia

      • LS

        Pirtelödrinkkejä saat tehtyä parhaiten blenderillä. Voit käyttää tuoreita aineksia (hedelmiä tai marjoja) tai käyttää esim. pyreitä. Alkomahooliksi voi laittaa 2cl kirkasta ja 2cl likööriä, tai jos suosii makeaa, pelkkää likööriä. Maitoa/kermaa voi käyttää, itse suosin soft icea.

        esim:
        2cl vodkaa
        2cl mustikka-tai mansikkalikööriä
        mustikkakeittoa
        mansikkapyrettä
        soft icea

        myös kermaliköörit toimii vastaavissa mainiosti. smoothie-tyyppisen saat kun laitat blenderiin soft icen sijasta mehua.

        esim.
        2cl peach
        2cl cointreau/triple sec
        4cl appelsiinimehu
        4cl ananasmehu
        mango- ja persikkapyrettä
        dash sitruunamehua


    • Enriko

      Hyvä resepti. Tissit alle ja siitä ryystää pillillä. http://www.tissit.livesexcam.fi/tissit.php

    • pyllypyllypylly

      Täytyy muuten sanoa että kuulostaa uskomattoman hintahtavalta drinkiltä.
      Kuvitelkaa itsenne tiskille "Yks herkkupeppu".
      Toki sellaisella neitimäisen nasaalilla äänellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe