Varkaudessa?

Ape

Missä Varkaudesta löytää huoria? Vai onko Varkaus Suomen ainoa huoraton kaupunki?

18

3675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wrttyrty

      Moikka

      Löytyy Varkaudesta vielä useampikin iloinen tyttönen. Pitää vain tietää mistä niitä etsiä. Tosin näillä linjoilla on ihan turha kysellä.

    • Nemo

      ei varkaudessa ole huoria. Siellä on sen verran vallattomia tyttöjä muuten että huorat ei pääse tienistille.

      • on marjat

        Minunkin muijani on Varkaudesta kotoisin. Sen villimpää naista ei olekkaan. Kun hän kerto kouluaikojaan, niin tuntu ettei Varkaudesta yli 15-vuotiaita neitsyitä ole koskaan löytynyt. Siellähän on kapakoitakin kuin jossain isommassakin paikassa. Ei kun metsästämään vaan.


      • Anonyymi
        on marjat kirjoitti:

        Minunkin muijani on Varkaudesta kotoisin. Sen villimpää naista ei olekkaan. Kun hän kerto kouluaikojaan, niin tuntu ettei Varkaudesta yli 15-vuotiaita neitsyitä ole koskaan löytynyt. Siellähän on kapakoitakin kuin jossain isommassakin paikassa. Ei kun metsästämään vaan.

        Helsingissä on Kolmen sepän patsas, sepillä moukarit ylhäällä. Kerrotaan, että ne kumauttavat moukareilla alsimeen aina kun yli 15-vuotias neitsyt kulkee ohi. Eipä ole kumauksia kuulunut ainakaa viime vuosina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingissä on Kolmen sepän patsas, sepillä moukarit ylhäällä. Kerrotaan, että ne kumauttavat moukareilla alsimeen aina kun yli 15-vuotias neitsyt kulkee ohi. Eipä ole kumauksia kuulunut ainakaa viime vuosina.

        Entäs poikuuden omaavia. Nylkytetään kaikkia keltä saadaan ja jos ei saada haukutaan huoraksi.


    • EPA

      Jatka vaan omia harrastuksiasi kuten metsästystä ja kalastus mutta elä sekoile huorissa : )
      Tiedän mitä teit viime kesänä?

    • Anonyymi

      Yllensä niillä on vakioasiakkat jo.

      • Anonyymi

        Niin on.


    • Anonyymi

      Tosiaan miksi pitäisi löytää hutsu kun ilmaiseksikin saa?

    • Anonyymi

      Oletko tosiaan ihan varma että haluat maksaa seksistä?

      • Anonyymi

        Olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen.

        Mee töihin hönö


    • Anonyymi

      Olen tehnyt huoran töitä neljä vuotta yleensä viikon loppusin. Seksuaallisesti olen kyltymätön, elän parisuhteessa ja mieheni luvalla liikuskelen. Käyn vaki töissä ja raha ei päällimmäinen asia vaikkakin pientä lisää saankin. Vaki asiakkaita tullut tänä aikana parisen kymmentä.

      • Vähän olen myöhässä kirjoituksestasi. Mutta vieläkö teet hommia Varkaudessa ? Ja jos teet, teetkö pariskuntia ( N + M ). Minun fantasia on nähdä mieheni panevan toista naista ja jos siinä samalla voisit maistaa minua. Pieni kaupunki, pienet piirit, emme hae julkisuutta. Mutta edes ajatus tämän fantasiani toteutuksesta saa minut todella märäks.


      • Anonyymi

        Tippuri tiina silliviivalla hyh hyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tippuri tiina silliviivalla hyh hyh

        Hyi saatana mene lääkäriin näyttämään persttäs


    • Anonyymi

      sponssaisin kun löytys varkaudesta huora

      • Anonyymi

        Mun exä on aikamoinen huora ja antaa kaikille.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe