Varkaudessa?

Ape

Missä Varkaudesta löytää huoria? Vai onko Varkaus Suomen ainoa huoraton kaupunki?

18

4491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wrttyrty

Moikka

Löytyy Varkaudesta vielä useampikin iloinen tyttönen. Pitää vain tietää mistä niitä etsiä. Tosin näillä linjoilla on ihan turha kysellä.

• Nemo

ei varkaudessa ole huoria. Siellä on sen verran vallattomia tyttöjä muuten että huorat ei pääse tienistille.

• on marjat

Minunkin muijani on Varkaudesta kotoisin. Sen villimpää naista ei olekkaan. Kun hän kerto kouluaikojaan, niin tuntu ettei Varkaudesta yli 15-vuotiaita neitsyitä ole koskaan löytynyt. Siellähän on kapakoitakin kuin jossain isommassakin paikassa. Ei kun metsästämään vaan.

• Anonyymi
        on marjat kirjoitti:

Minunkin muijani on Varkaudesta kotoisin. Sen villimpää naista ei olekkaan. Kun hän kerto kouluaikojaan, niin tuntu ettei Varkaudesta yli 15-vuotiaita neitsyitä ole koskaan löytynyt. Siellähän on kapakoitakin kuin jossain isommassakin paikassa. Ei kun metsästämään vaan.

Helsingissä on Kolmen sepän patsas, sepillä moukarit ylhäällä. Kerrotaan, että ne kumauttavat moukareilla alsimeen aina kun yli 15-vuotias neitsyt kulkee ohi. Eipä ole kumauksia kuulunut ainakaa viime vuosina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingissä on Kolmen sepän patsas, sepillä moukarit ylhäällä. Kerrotaan, että ne kumauttavat moukareilla alsimeen aina kun yli 15-vuotias neitsyt kulkee ohi. Eipä ole kumauksia kuulunut ainakaa viime vuosina.

Entäs poikuuden omaavia. Nylkytetään kaikkia keltä saadaan ja jos ei saada haukutaan huoraksi.

• EPA

Jatka vaan omia harrastuksiasi kuten metsästystä ja kalastus mutta elä sekoile huorissa : )
      Tiedän mitä teit viime kesänä?

• Anonyymi

Yllensä niillä on vakioasiakkat jo.

• Anonyymi

Niin on.

• Anonyymi

Tosiaan miksi pitäisi löytää hutsu kun ilmaiseksikin saa?

• Anonyymi

Oletko tosiaan ihan varma että haluat maksaa seksistä?

• Anonyymi

Olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen.

Mee töihin hönö

• Anonyymi

Olen tehnyt huoran töitä neljä vuotta yleensä viikon loppusin. Seksuaallisesti olen kyltymätön, elän parisuhteessa ja mieheni luvalla liikuskelen. Käyn vaki töissä ja raha ei päällimmäinen asia vaikkakin pientä lisää saankin. Vaki asiakkaita tullut tänä aikana parisen kymmentä.

• Vähän olen myöhässä kirjoituksestasi. Mutta vieläkö teet hommia Varkaudessa ? Ja jos teet, teetkö pariskuntia ( N + M ). Minun fantasia on nähdä mieheni panevan toista naista ja jos siinä samalla voisit maistaa minua. Pieni kaupunki, pienet piirit, emme hae julkisuutta. Mutta edes ajatus tämän fantasiani toteutuksesta saa minut todella märäks.

• Anonyymi

Tippuri tiina silliviivalla hyh hyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tippuri tiina silliviivalla hyh hyh

Hyi saatana mene lääkäriin näyttämään persttäs

• Anonyymi

sponssaisin kun löytys varkaudesta huora

• Anonyymi

Mun exä on aikamoinen huora ja antaa kaikille.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3535
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3321
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3134
    4. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      47
      2982
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2929
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2428
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2175
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2074
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1959
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1949
    Aihe