Missä Varkaudesta löytää huoria? Vai onko Varkaus Suomen ainoa huoraton kaupunki?
Varkaudessa?
18
3897
Vastaukset
- wrttyrty
Moikka
Löytyy Varkaudesta vielä useampikin iloinen tyttönen. Pitää vain tietää mistä niitä etsiä. Tosin näillä linjoilla on ihan turha kysellä. - Nemo
ei varkaudessa ole huoria. Siellä on sen verran vallattomia tyttöjä muuten että huorat ei pääse tienistille.
- on marjat
Minunkin muijani on Varkaudesta kotoisin. Sen villimpää naista ei olekkaan. Kun hän kerto kouluaikojaan, niin tuntu ettei Varkaudesta yli 15-vuotiaita neitsyitä ole koskaan löytynyt. Siellähän on kapakoitakin kuin jossain isommassakin paikassa. Ei kun metsästämään vaan.
- Anonyymi
on marjat kirjoitti:
Minunkin muijani on Varkaudesta kotoisin. Sen villimpää naista ei olekkaan. Kun hän kerto kouluaikojaan, niin tuntu ettei Varkaudesta yli 15-vuotiaita neitsyitä ole koskaan löytynyt. Siellähän on kapakoitakin kuin jossain isommassakin paikassa. Ei kun metsästämään vaan.
Helsingissä on Kolmen sepän patsas, sepillä moukarit ylhäällä. Kerrotaan, että ne kumauttavat moukareilla alsimeen aina kun yli 15-vuotias neitsyt kulkee ohi. Eipä ole kumauksia kuulunut ainakaa viime vuosina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä on Kolmen sepän patsas, sepillä moukarit ylhäällä. Kerrotaan, että ne kumauttavat moukareilla alsimeen aina kun yli 15-vuotias neitsyt kulkee ohi. Eipä ole kumauksia kuulunut ainakaa viime vuosina.
Entäs poikuuden omaavia. Nylkytetään kaikkia keltä saadaan ja jos ei saada haukutaan huoraksi.
- EPA
Jatka vaan omia harrastuksiasi kuten metsästystä ja kalastus mutta elä sekoile huorissa : )
Tiedän mitä teit viime kesänä? - Anonyymi
Yllensä niillä on vakioasiakkat jo.
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Tosiaan miksi pitäisi löytää hutsu kun ilmaiseksikin saa?
- Anonyymi
Oletko tosiaan ihan varma että haluat maksaa seksistä?
- Anonyymi
Olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen.
Mee töihin hönö
- Anonyymi
Olen tehnyt huoran töitä neljä vuotta yleensä viikon loppusin. Seksuaallisesti olen kyltymätön, elän parisuhteessa ja mieheni luvalla liikuskelen. Käyn vaki töissä ja raha ei päällimmäinen asia vaikkakin pientä lisää saankin. Vaki asiakkaita tullut tänä aikana parisen kymmentä.
Vähän olen myöhässä kirjoituksestasi. Mutta vieläkö teet hommia Varkaudessa ? Ja jos teet, teetkö pariskuntia ( N + M ). Minun fantasia on nähdä mieheni panevan toista naista ja jos siinä samalla voisit maistaa minua. Pieni kaupunki, pienet piirit, emme hae julkisuutta. Mutta edes ajatus tämän fantasiani toteutuksesta saa minut todella märäks.
- Anonyymi
Tippuri tiina silliviivalla hyh hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tippuri tiina silliviivalla hyh hyh
Hyi saatana mene lääkäriin näyttämään persttäs
- Anonyymi
sponssaisin kun löytys varkaudesta huora
- Anonyymi
Mun exä on aikamoinen huora ja antaa kaikille.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039