Varkaudessa?

Ape

Missä Varkaudesta löytää huoria? Vai onko Varkaus Suomen ainoa huoraton kaupunki?

18

3897

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wrttyrty

Moikka

Löytyy Varkaudesta vielä useampikin iloinen tyttönen. Pitää vain tietää mistä niitä etsiä. Tosin näillä linjoilla on ihan turha kysellä.

• Nemo

ei varkaudessa ole huoria. Siellä on sen verran vallattomia tyttöjä muuten että huorat ei pääse tienistille.

• on marjat

Minunkin muijani on Varkaudesta kotoisin. Sen villimpää naista ei olekkaan. Kun hän kerto kouluaikojaan, niin tuntu ettei Varkaudesta yli 15-vuotiaita neitsyitä ole koskaan löytynyt. Siellähän on kapakoitakin kuin jossain isommassakin paikassa. Ei kun metsästämään vaan.

• Anonyymi
        on marjat kirjoitti:

Minunkin muijani on Varkaudesta kotoisin. Sen villimpää naista ei olekkaan. Kun hän kerto kouluaikojaan, niin tuntu ettei Varkaudesta yli 15-vuotiaita neitsyitä ole koskaan löytynyt. Siellähän on kapakoitakin kuin jossain isommassakin paikassa. Ei kun metsästämään vaan.

Helsingissä on Kolmen sepän patsas, sepillä moukarit ylhäällä. Kerrotaan, että ne kumauttavat moukareilla alsimeen aina kun yli 15-vuotias neitsyt kulkee ohi. Eipä ole kumauksia kuulunut ainakaa viime vuosina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingissä on Kolmen sepän patsas, sepillä moukarit ylhäällä. Kerrotaan, että ne kumauttavat moukareilla alsimeen aina kun yli 15-vuotias neitsyt kulkee ohi. Eipä ole kumauksia kuulunut ainakaa viime vuosina.

Entäs poikuuden omaavia. Nylkytetään kaikkia keltä saadaan ja jos ei saada haukutaan huoraksi.

• EPA

Jatka vaan omia harrastuksiasi kuten metsästystä ja kalastus mutta elä sekoile huorissa : )
      Tiedän mitä teit viime kesänä?

• Anonyymi

Yllensä niillä on vakioasiakkat jo.

• Anonyymi

Niin on.

• Anonyymi

Tosiaan miksi pitäisi löytää hutsu kun ilmaiseksikin saa?

• Anonyymi

Oletko tosiaan ihan varma että haluat maksaa seksistä?

• Anonyymi

Olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen.

Mee töihin hönö

• Anonyymi

Olen tehnyt huoran töitä neljä vuotta yleensä viikon loppusin. Seksuaallisesti olen kyltymätön, elän parisuhteessa ja mieheni luvalla liikuskelen. Käyn vaki töissä ja raha ei päällimmäinen asia vaikkakin pientä lisää saankin. Vaki asiakkaita tullut tänä aikana parisen kymmentä.

• Vähän olen myöhässä kirjoituksestasi. Mutta vieläkö teet hommia Varkaudessa ? Ja jos teet, teetkö pariskuntia ( N + M ). Minun fantasia on nähdä mieheni panevan toista naista ja jos siinä samalla voisit maistaa minua. Pieni kaupunki, pienet piirit, emme hae julkisuutta. Mutta edes ajatus tämän fantasiani toteutuksesta saa minut todella märäks.

• Anonyymi

Tippuri tiina silliviivalla hyh hyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tippuri tiina silliviivalla hyh hyh

Hyi saatana mene lääkäriin näyttämään persttäs

• Anonyymi

sponssaisin kun löytys varkaudesta huora

• Anonyymi

Mun exä on aikamoinen huora ja antaa kaikille.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1781
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1466
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      169
      1308
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      157
      1268
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1039
    Aihe