Ostaisinko Minin...???

Neitonen

Niih, tossa tuli juuri suoritettua inssi ja läpi pääsinki... Nyt on sitte ajolupa ja korttia venaillaan. Tota Miniä olen nyt katellu ja musta se on todella upee, suoraan sanottuna seksikäs auto. Oon katellu kaiken maailman lehtiä ja mainoksistakin kuolaillu ku niin upee se vaan kertakaikkiaan on. Siispä, täältä sitä asiantuntevaa porukkaa varmasti löytyy ja niinpä kysäsen tästä autosta, eli kertokaa kaikki faktat Ministä!!! Minkä kokonen kone olis sopiva ja mikä on suurin kone jonka Miniin saa??? Bemareitakin oon katellu mut turhan kalliita vielä ku ikääkään ei oo paljoa, ehkä sitte myöhemmin. Mut kertokaa ny neitokaiselle tietoa tästä näyttävästä pelistä!!!

7

2603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J. Cooper
    • terska

      osta pois

    • mini

      ...ehkä kannattaa ensimmäiseksi autoksi ostaa joku käytetty pommi, kun tod.näk sitä kuitenkin kolhii, yms. No joo mut jos päätät ostaa uuden niin mini on kyllä varmaan iha jees valinta, S-versiossa on kyllä liikaa hevosia juuri kortin saaneella vaikka siinä onkin luistonestot yms.

      Toki jos on raskas kaasujalka niin sitten vaan ässä peliin ja insinööreille (Volvo-ja audiäijät)
      vittuilemaan. Sillä ei jää jalkoihin.

    • Neitonen

      Siis mä ajattelinki mennä saksasta kattomaan käytettyä Mini Onea, se Mini Cooper S on turhan luja peli mulle... Saksassa oli pari hienoo Mini One ja hintaa ei ollu ku n.15000€ ja ajettu about 70000km... Että sinne sitten varmaanki käymään, tosin en kyl tie tuleeko yhtään halvemmax ku uuden auton hankkiminen... Katotaan nyt...

    • katsotaanpa

      Katsotaan:
      auto saksassa 15000
      tuontikulut 1500
      verot 7000
      ---------------------
      Yhteensä 23500

      Käytin verojen laskennassa markkinahintaa 20000. Vero-% on 29 ja veroihin tulee vielä 22% alvia (elv). Meikäläisen laskelmat ei tietenkään sido tullia ;-) Ja, jos ei ole veroihin tyytyväinen, niin valittamalla voi saada sievoiset korkotulot liikaa maksetusta.

      En ota kantaa kannattavuuteen, koska MINIt ja Minit ovat jokatapauksessa hauskoja autoja, eikä niitä voi olla liikaa.

      • Neitonen

        Joo, no kai mä sitten ihan upouuden ostan, tulee halvemmax ja hyödyn siitä enemmän...
        No mutta mikäs sen hienompaa ku neitsyt autona MINI!!!!!


      • Köyhä
        Neitonen kirjoitti:

        Joo, no kai mä sitten ihan upouuden ostan, tulee halvemmax ja hyödyn siitä enemmän...
        No mutta mikäs sen hienompaa ku neitsyt autona MINI!!!!!

        ...niin tai siis ISI ostaa. *kiroilua*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe