Niih, tossa tuli juuri suoritettua inssi ja läpi pääsinki... Nyt on sitte ajolupa ja korttia venaillaan. Tota Miniä olen nyt katellu ja musta se on todella upee, suoraan sanottuna seksikäs auto. Oon katellu kaiken maailman lehtiä ja mainoksistakin kuolaillu ku niin upee se vaan kertakaikkiaan on. Siispä, täältä sitä asiantuntevaa porukkaa varmasti löytyy ja niinpä kysäsen tästä autosta, eli kertokaa kaikki faktat Ministä!!! Minkä kokonen kone olis sopiva ja mikä on suurin kone jonka Miniin saa??? Bemareitakin oon katellu mut turhan kalliita vielä ku ikääkään ei oo paljoa, ehkä sitte myöhemmin. Mut kertokaa ny neitokaiselle tietoa tästä näyttävästä pelistä!!!
Ostaisinko Minin...???
7
2629
Vastaukset
- J. Cooper
Eiköhän tuolta löydy faktaa:
http://www.mini.com - terska
osta pois
- mini
...ehkä kannattaa ensimmäiseksi autoksi ostaa joku käytetty pommi, kun tod.näk sitä kuitenkin kolhii, yms. No joo mut jos päätät ostaa uuden niin mini on kyllä varmaan iha jees valinta, S-versiossa on kyllä liikaa hevosia juuri kortin saaneella vaikka siinä onkin luistonestot yms.
Toki jos on raskas kaasujalka niin sitten vaan ässä peliin ja insinööreille (Volvo-ja audiäijät)
vittuilemaan. Sillä ei jää jalkoihin. - Neitonen
Siis mä ajattelinki mennä saksasta kattomaan käytettyä Mini Onea, se Mini Cooper S on turhan luja peli mulle... Saksassa oli pari hienoo Mini One ja hintaa ei ollu ku n.15000€ ja ajettu about 70000km... Että sinne sitten varmaanki käymään, tosin en kyl tie tuleeko yhtään halvemmax ku uuden auton hankkiminen... Katotaan nyt...
- katsotaanpa
Katsotaan:
auto saksassa 15000
tuontikulut 1500
verot 7000
---------------------
Yhteensä 23500
Käytin verojen laskennassa markkinahintaa 20000. Vero-% on 29 ja veroihin tulee vielä 22% alvia (elv). Meikäläisen laskelmat ei tietenkään sido tullia ;-) Ja, jos ei ole veroihin tyytyväinen, niin valittamalla voi saada sievoiset korkotulot liikaa maksetusta.
En ota kantaa kannattavuuteen, koska MINIt ja Minit ovat jokatapauksessa hauskoja autoja, eikä niitä voi olla liikaa.- Neitonen
Joo, no kai mä sitten ihan upouuden ostan, tulee halvemmax ja hyödyn siitä enemmän...
No mutta mikäs sen hienompaa ku neitsyt autona MINI!!!!! - Köyhä
Neitonen kirjoitti:
Joo, no kai mä sitten ihan upouuden ostan, tulee halvemmax ja hyödyn siitä enemmän...
No mutta mikäs sen hienompaa ku neitsyt autona MINI!!!!!...niin tai siis ISI ostaa. *kiroilua*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä475234Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1224001Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.182396Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391915- 1061863
HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki91811Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1411779- 851434
- 1091266
- 521121