löytyisikö jostakin ilmahirviradan ja pienoishirviradan rakennusohjeita?
ilmahirvirata
8
15715
Vastaukset
- rakentaja
Ei löydy, mistään ei löydy. Ko. ohjeet ovat salaisia ja vain pääesikunnan tiedossa.
- mike
kettingeistä ja vanhasta tuulilasinpyyhkimen moottorista. Se on sellainen kiertävä malli, toisinpäin mennes ja toisinpäin tulles.
- Ratavahti
Jos tarvitset rataa niin osta kerralla ratarunko tai koko rata täydellisenä.
Valmis ratarunko sisältäen ajokiskon maksaa 140€.
Valmitettu 1,5mm galvanoidusta pellistä muotoon pokattu ja pistehitsattu. Aukkoleveys valittavissa 2,3 tai 2,0m. Radan kokonaispituus 3,0m. Täydellisiä ratoja automaatio asteesta riippuen 500-1500€. Saatavana myös ohjelmoitavia logiikoita halutuin toiminnoin valmiiksi ohjelmoituna kytkentäkaavoineen. Jos kiinnostaa pistä yhteystietoja.- Aloittelija
kun puhuit noista ilmahirviradan osista ja/tai valmiista radoista, niin voitko antaa jonkinlaisia yhteystietoja tahoista joilta ratoja voi hankkia? olen tässä etsiskellyt rataa tai sopivaa aihiota, mutta ei ole löytynyt vielä.
- Ratavahti
Aloittelija kirjoitti:
kun puhuit noista ilmahirviradan osista ja/tai valmiista radoista, niin voitko antaa jonkinlaisia yhteystietoja tahoista joilta ratoja voi hankkia? olen tässä etsiskellyt rataa tai sopivaa aihiota, mutta ei ole löytynyt vielä.
- kalastajakalle
laitappa tietoja radoista ja hinnoista tohon sähköpostiin kiitos jo etukäteen.
- ElGamo
Nyt on tullut myyntiin ElGamon tekemä "ilmahirvirata".
Myynnissä ainakin putjettiurheilussa, semmoisen ostin hintaan 150€.
En ole vielä koeajanut, mutta kyseisestä värkistä löytyy video:
http://www.gamousa.com//Catalog.aspx?Action=Videos
Sieltö valiten moving target...
Kun moisen saa tuohon hintaan, niin itse päädyin hankintaan...
Virallista ilmahirvirataa en ole nähnyt, mutta kyllä tuollakin liikkuvaa pystyy harjoittelemaan.- 16 kaatoa
Joko olet kerennyt koe ampumaan radan, onko radassa millaiset hallinta laiteet lähinnä onnistuuko yksin ampuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194689
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651033