Mitäs drinkkiin nimeltä Ville Vallaton tulee maidon lisäksi? Jotain vihreää...
Ville Vallaton?
7
4868
Vastaukset
- jasper
2 osaa vodka
2 osaa pisang Ambon
maito
jäitä- Emmiina
niin tai pisang ambonin voi korvata pisangilla, sillä pisang ambonia ei tällä hetkellä saa lainkaan maista... jotain verosotkuja... tai ainakin niin mulle alkossa sanottiin...
- tiedän
kyl siihen oikeaan tulee kossua 2 cl.
- Leena
Kyllä mä ostin alkosta uutena vuotena Pisan Ambon pullon.
- fabio
Tossa tammikuussa pisang ambon on ollu loppu ainakin muutamissa pk-seudun alkoissa...itse kun kysyin myyjiltä ni eivät sen enemmän selitelleet. Van Kuyper (tai jotain sinne päin) Pisang käy mulle ihan yhtä hyvin ja taitaa olla muutaman sentin halvempaa ku Ambon.
- dorka
kyllä saa pinsan ambonii alkosta
- 7+20
^^ huomaa päivämäärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810