Mitä ajattelette boxista, hyvä vai huono, vaiko siltä väliltä?
Nightmare on Elm street box
3
406
Vastaukset
- Kerettiläinen
No siis boxihan on ihan ehdoton kerälijälle tai kauhuleffojen ystäville. Vaikka leffat huononevatkin loppua kohti niin ei tuo boxi mikään huono ostos ole.
Taitaa hintaakin olla HUIMAT 39,95 euroa, joten 40:llä eurolla 7 leffaa ja oheistuotteet ei todellakaan ole huono ostos! Itselläni löytyy kyseinen boksi hyllyistäni. - kauhuonparas
kyllä kannattaa ostaa! ite oon nähnyt kaikki elm streetit ja hyviä oli. ykkönen paras (kuten aina). itse olen myös harkinnut boxin ostamista ja kohta semmoinen varmaankin löytyy sieltä hyllystä. jos ei ole kallis niin kyllä kannattaa ostaa!
p.s. oma suosikki järjestykseni:
1.alkuperänen
2.the dream warriors
3.the dream master
4.new nightmare
5.freddy's revenge
6.the dream child
7.freddy's dead
8.freddy vs jason (vaikka sitä ei boxissa olekkaan) - Krueger
Hyvä ostos on, kolmellakympillä neljä hyvää (osat 1-4) ja kolme vähemmän hyvää leffaa. Jos kasarikauhua diggailet, niin ehdoton pakko-ostos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676093- 1325435
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4563352Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091727Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3741259- 311137
- 671071
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46956Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889