Leijona + skorpioni??

_jellona_

Moi!! Oon leijona ja oon rakastunu skorpioniin.. Onx meiän tulevaisuus jo tuhoontuomittu??

11

1641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jellona tyttö

Riippuu vähän ihmisestä.Ehkä se on vähä henkilökohtastaki.Oon ollu kahesti skorpionin kanssa,toinen suhde päättyi 2vko ja toinen kesti 3kk.Joten sitä ei voi oikeestaan ennalta määrätä.
      Mut intohimoo ei välttämättä tuu puuttuun.Et onnee vaan.Rakkaus on ainaki aluks tosi kaunista ja täynnä tunnetta :)

• JELLONA

Mun mielestä skorpionit on tosi kiihkeitä, mikä tietysti Jellonalle sopii..Mutta siihen se sit lopahtaakin.Pelkästään se ei riitä Jellonalle, tarvitaan muutakin...

• virkku

Valitse jippiin etusivulta eri tähtimerkkien yhteensopivuus niin tiedät miten asiat on!!!

• meedio

No voin antaa kaksi esimerkkiä :)
      Hillary Clinton ja Bill Clinton.
      Arnold Scwarznegger ja Mari Shriver. ylemmillä ollut paljon ongelmia suhteessaan. Toinen pari taas olleet pitkään onnellisia. Tuli-Vesi liitto ei aina kyllä onnistu.

• Lumikki

ON!
      Aika pitkälti..mutta kokeile ja usko..*hymy*

• Saara

Mun mies on skorpioni, ja mä olen leijona. Voin luvata että jos samoja latuja kuljette meidän suhteen kanssa, että rakkautta, tulista seksiä ja onnellista elämää tulee riittämään. :) Me ollaan nyt oltu 4,5 vuotta yhdessä.

• minä vain..

En nyt sanos et se on tuhoon tuomittu..Ite seurustelen scorppion miehen kans..asutaan nykysin yhessä ja rakkaus kukoistaa..(ja seksielämä ei ainakaan ole tylsää)
      Pieniä riitoja on tietenkin aina välillä, mutta niinkuin sanotaan ne vaan vahvistaa suhdetta!!

• leijona nainen

suhteestanne tulee hyvä. Leijona ja skorpiooni sopivat yhteen.

• just me

Leijona ja skorppari on paras yhdistelmä, mitä maa päällään kantaa, usko mua ;) Riitoja on, mutta et tule ikinä unohtamaan vietettyä aikaa yhdessä skorppionin kanssa... En osaa sanoin enempää ylistää... :)

• vaikeaameillä

Minulla on sitten taas leijona mies ja itse skorppari. 1kk rulattu yhteistä tietä ja todella vaikeaa ollut jo tuo.
      en edes tiedä missä vaiheessa mennään, joskus jellona ilmoittaa ja käyttäytyy kun minä olisin hänelle ilmaa ja välillä sitten hän onkin ihana oma itsensä

• kokeiltu on!!!

ON!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2162
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1389
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1379
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1364
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      15
      1332
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1331
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1285
    Aihe