Oon 27 vee nainen ja on mukavantuntuista välillä antaa pissan tulla housuun! Varsinkin raflaillan jälkeen tulee kävellessä halu pissata farkkuihin. Kotiovella usein sitten annan lämpimän pissan valua pikkareihin ja farkkuihin..
Kertokaa missä tilanteissa te olette pissanneet "vahingossa" housuun??
Housuunpissaus kysely!
59
20123
Vastaukset
- hih
Toi on just aivan ihanaa! itselläkin noita vahinkoja joskus sattuu, just esim noin. Kerran oli kyl ihan oikeekin vahinko, piti pissata housuun autossa. ruuhkassa en päässy yksinkertaisesti pois sieltä, enkä voinu pysäyttääkkään mihinkään. karkas väkisin housuun :D
työsuhde auto :D
no ei se mitään mieheni käytti penkkiä pesulassa.
se oli ihanin kokemus minun maailmassa :)
kotona annan lirittää joskus telkkuu katellessa tai muutenvaan. mieheni tahtoo joskus katsella :) - Sepi
Housuunpissaaminen on hyvinkin mukavaa, varsinkin jos joutuu yleisellä paikalla pissimään. Sitten on kiva seurata muiden ilmeitä, kun huomaavat märät housut. Ollaan joskus yhdessäkin ravintolasta tullessa pissattu housuun ja mukavaa oli!
- Tiina
Mä olen 19 v tyttö ja kokeilin viimekesänä housuihin pissamista meripäivillä, ensin kävin ostamassa kuusi isoa tölkkiä siideriä ja menin kotiin vaihtamaan bilekuteet päälle ja juomaan siideriä niin paljon kun yhdellä kertaa jaksoin loput mukaan ja menoksi.Puisto oli aivan täynnä porukkaa ja minua alkoi pissattaa menin kivimuurin viereen ja näin että siellä oli jätkiä kusella levitin jalkojani ja annoin tulla lähellä ollut kundi katseli mutta ei sanonut mitään vaikka hameeni alta valui pissaa että lorisi tuntui tosi sexylle sitten menin penkille juomaan lisää siideriä jaksoin juoda kaksi tölkkiä ja tunsin että aloin olla vähän kännissä, lähdin kävelemään kadulle pari kundia tarjosi ryypyä minä otin pitkän kulauksen raakaa kossua mahani oli aivan täynnä ja pissatti pysähdyn näyteikkunan eteen katselin siitä peilikuvaani hame näytti liian pitkältä kännisä kun olin rullasin hameen vyötäröä rullalle että se lyheni aivan miniksi sitten pissasin ja katselin kun pissaa valui kadulle iso lammikko näytti ja tuntui niin hyvälle että päässäni humisi.Puolen yön aikaan siiderit ja muut huikat oli juotu ja olin aivan käkenä pisailin kävellessä ja istuessa hame oli aivan märkä mutta kivaa oli.
- Anonyymi
huh miten kiihottavaa pakko runkata naamalleni ja sen jälkeen pissaa suuhuni ja farkut jalassa pissaaminen on ihanaa julkisissa kuten bussissa tykkään runkata ja pissata pukukoppeihin ja kirjastossa monesti pissannu just housuun tai osa mukiin ja juonu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huh miten kiihottavaa pakko runkata naamalleni ja sen jälkeen pissaa suuhuni ja farkut jalassa pissaaminen on ihanaa julkisissa kuten bussissa tykkään runkata ja pissata pukukoppeihin ja kirjastossa monesti pissannu just housuun tai osa mukiin ja juonu
Etkö todellakaan 18 vuoden miettimisellä parempaa keksinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai saatana! Tämä oli paras kommentti!!!
- pari
Joskus tullessamme ravintolasta kotiin kävellen pissaamme matkalla housuihin, ei nyt kuitenkaan näin talvipakkasella... Tuntuu ihanan tuhmalta ja rentouttavalta!
- Minna
kokeilkaa ihmees pissiä vaippoihin! se on tosi södee
- Topi
Minna kirjoitti:
kokeilkaa ihmees pissiä vaippoihin! se on tosi södee
Totta, pissailen vaippoihin ja nautin siitä, ensinnäkin pullea vaippa haaroissa ja sitten lämmin pissi vaipassa. Mahtava tunne. Aikuisille on myytävänä sopivia vaippoja vaikka Palvelu Oy Metsäpolun kautta. Ei muuta kuin kokeilkaa!
Jos jotakin kiinnostaa pissailla vaippaan, laittele mailia: [email protected]
- kasteltu mies
Joskus aamuisin naiseni nousee sängyssä lantioni päälle istumaan ja antaa pissan valua pikkareitten ja pyjaman läpi mun päälle. Se on kiihottavin herätys mitä oon kokenu. Vähän pyykkiähän siitä tulee, mutta se on pieni hinta!
- foorumivinkki
pissailun ystävät, katsokaa suomalaista pissafoorumia!! http://kastelukannu.hyperboards.com
- Ihmettelijä
Itsekin olen pissaleikkien harrastaja, samoin vaimoni. Vaipatkaan eivät ole aivan vieraita. Nyt vaan tuntuu siltä, että joku onneton miespuolinen friikki kirjoittelee naisena esiintyen tänne ja viitsii vielä kirjoittaa suurimman osan vastauksista itselleen. Tuntuu tuputtamiselta...
- tare
Ihmettelijälle voin sanoa julkisen liikenteen kuljettajana että ammatissani näkee sellaisia pissaus tilanteita yön tunteina joita tavalliset ihmiset eivät osaa edes kuvitella joten turha epäillä
- Martsa
tare kirjoitti:
Ihmettelijälle voin sanoa julkisen liikenteen kuljettajana että ammatissani näkee sellaisia pissaus tilanteita yön tunteina joita tavalliset ihmiset eivät osaa edes kuvitella joten turha epäillä
...näkeekin. Onko sinulla kertoa jotain hyviä esimerkkitapauksia?
Yöbussiako ajat? - tare
Martsa kirjoitti:
...näkeekin. Onko sinulla kertoa jotain hyviä esimerkkitapauksia?
Yöbussiako ajat?Viime vappuaamuna tolpalla odotellessa autoni ohi käveli tyttö erittäin lyhyessä hameessa, noin viiden metrin päässä hän pysähtyi ja alkoi pissata seisomiltaan sukkahousujensa läpi minä tööttäsin auton torvea tyttö kääsi päätään lähetti lentosuukon ja jatkoi pissaamistaan.
- Martsa
tare kirjoitti:
Viime vappuaamuna tolpalla odotellessa autoni ohi käveli tyttö erittäin lyhyessä hameessa, noin viiden metrin päässä hän pysähtyi ja alkoi pissata seisomiltaan sukkahousujensa läpi minä tööttäsin auton torvea tyttö kääsi päätään lähetti lentosuukon ja jatkoi pissaamistaan.
...näkymä, varsinkin jos hän ei välittänyt tai lopettanut toimitustaan vaikka tiesi sinun katsovan. Vappu on varmasti parhaimpia hetkiä havaita pisuttelijoita. Onko muita mielestäsi parempia ajankohtia? -viikonloppuisn varmaan yleensä ottaen näkee enemmän.
Onko autossasi kukaan laskenut alleen? - Jonni
Martsa kirjoitti:
...näkymä, varsinkin jos hän ei välittänyt tai lopettanut toimitustaan vaikka tiesi sinun katsovan. Vappu on varmasti parhaimpia hetkiä havaita pisuttelijoita. Onko muita mielestäsi parempia ajankohtia? -viikonloppuisn varmaan yleensä ottaen näkee enemmän.
Onko autossasi kukaan laskenut alleen?Itse ajelen taksia viikonloppuisin lisäansioina. Kaksi kertaa olen kyytiä odotellessa katsellut aivan vierestä, kun tyttö pissaa humalassa housuihinsa ja muutaman kerran tolpalle on tullut nainen märissä housuissa kyytiä kyselemään.
Melkein joka viikonloppuna joku tyttö pissaa aivan julkisesti keskellä katua.
Onneksi ainakaan minun ajovuorossani ei kukaan ole pissannut penkille. - Martsa
Jonni kirjoitti:
Itse ajelen taksia viikonloppuisin lisäansioina. Kaksi kertaa olen kyytiä odotellessa katsellut aivan vierestä, kun tyttö pissaa humalassa housuihinsa ja muutaman kerran tolpalle on tullut nainen märissä housuissa kyytiä kyselemään.
Melkein joka viikonloppuna joku tyttö pissaa aivan julkisesti keskellä katua.
Onneksi ainakaan minun ajovuorossani ei kukaan ole pissannut penkille....kysyn, että millä tolpalla näitä näkee parhaiten? :-)
Helsingissäkö ajat? - aamuyön tunteina varmasti näkyy ja tapahtuu...
- Tanja
Hei. Millaisissa paikoissa olette pissanneet housuihin niin että joku on nähnyt. Ja oletteko päästäneet "ihan kaiken" vai lirahduksia. Itse en ole julkisesti uskaltanut muuten kuin pimeällä mustiin farkkuihin. Haluaisin joskus laittaa farkut jalkaan ja kastella ne oikein (muka vahingossa) kunnolla niin että mahdollisimman moni näkee. Antakaa vinkkejä jos jollain on kokemuksia mikä olisi hyvä paikka. :)Tanja
- m32
Taannoin pissasin housuuni tankatessani autoa kylmäasemalla. Viereiselle mittarille tuli tankkaamaan mielestäni hyvännäköinen nuorehko nainen ja olin rohkealla tuulella. Oli iltamyöhä ja olin menossa töistä kotiin, joten ajattelin, että samantekevää, voin yhtähyvin pissata nyt housuihini. En uskaltanut katsoa näkikö nainen...
- Taina
Itse olen pissannut housuihin tai hameisiin kapakkaillan jälkeen humalassa ollessani ei mitään lirauksia vaan kunnon lorotus,kaverit kyllä ovat nähneet joku on joskus sanonut että Taina on taas ottanut pari paukkua liikaa. Kännissä sitä on vaan estottomampi.
- Tepsu
Taina kirjoitti:
Itse olen pissannut housuihin tai hameisiin kapakkaillan jälkeen humalassa ollessani ei mitään lirauksia vaan kunnon lorotus,kaverit kyllä ovat nähneet joku on joskus sanonut että Taina on taas ottanut pari paukkua liikaa. Kännissä sitä on vaan estottomampi.
kapakoissa liikut?... :)
- pisuhousu
itse olen viime aikoina testannut esim. kirjastossa ja kaupassa. isolla kirpputorillakin on jännää kastella housut.katselee ja kiertelee sit vaan pokkana housut märkänä.
viimeksi tänään kävin kirjastolla ja pissasin housuun. ihmiset tuijotti aikalailla. mut sehän toimii..oli mustat farkut nilkkoihin asti märkänä. - Jouni
pisuhousu kirjoitti:
itse olen viime aikoina testannut esim. kirjastossa ja kaupassa. isolla kirpputorillakin on jännää kastella housut.katselee ja kiertelee sit vaan pokkana housut märkänä.
viimeksi tänään kävin kirjastolla ja pissasin housuun. ihmiset tuijotti aikalailla. mut sehän toimii..oli mustat farkut nilkkoihin asti märkänä.Tuon kun olisi nähnyt! :)
Missä kirjastossa tuon toteutit? Oliko paljon väkeä?
-J. - pisuhousu
Jouni kirjoitti:
Tuon kun olisi nähnyt! :)
Missä kirjastossa tuon toteutit? Oliko paljon väkeä?
-J.oulun pääkirjastossa tapahtui ja olihan siellä väkeä.
- Jouni
pisuhousu kirjoitti:
oulun pääkirjastossa tapahtui ja olihan siellä väkeä.
kai aika paljon pokkaa, kun noin tekee. Märkyys näkyi vaikka oli mustat farkut?
- pisuhuosu
Jouni kirjoitti:
kai aika paljon pokkaa, kun noin tekee. Märkyys näkyi vaikka oli mustat farkut?
juuh kyllähän sitä pokkaa tarvitaan, mutta fiilis on sen verran mahtava että ei paljon estot haittaa.
- Jouni
pisuhuosu kirjoitti:
juuh kyllähän sitä pokkaa tarvitaan, mutta fiilis on sen verran mahtava että ei paljon estot haittaa.
on mahtava, uskon sen. Teetkö nykyään paljon julkisella paikalla? Talvella ei viitsi paljon ulkona kastella. Sen verran vilpoista :)
Kumpaa sukupuolta muuten edustat?? - pisuhousu
Jouni kirjoitti:
on mahtava, uskon sen. Teetkö nykyään paljon julkisella paikalla? Talvella ei viitsi paljon ulkona kastella. Sen verran vilpoista :)
Kumpaa sukupuolta muuten edustat??kyllä sitä aika usein tulee tehtyä..heheh.
teot pyrin tekemään niin että vain naispuoliset huomaavat "vahinkoni", mutta välillä sattuu muutkin näkemään johtuen väkirikkaista paikoista..olen mies. - Anonyymi
Minä olen kokeillut kaupassa, koulussa monesti, kirjastossa, muutaman kerran ihan vaan vessa jonossa ja kaupungilla ja uusimmat ovat kaveriwn luona. Huonoin idea oli luokan edessä pikku lirahdus =))
Olen siis tyttö 19v - Anonyymi
Taina kirjoitti:
Oispa kiva tutustua sinuun Taina, kirjoituksesi kuulostaa erittäin kiinnostavalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oispa kiva tutustua sinuun Taina, kirjoituksesi kuulostaa erittäin kiinnostavalta
Taidat olla tosi pinttynyt perämarilainen. Oletat, että siellä hän on sinua odottanut 17 vuotta! Kannattaisiko sinun ottaa yhteyttä kallonkutistajiin. Saisit kuoren vastaamaan sisältöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla tosi pinttynyt perämarilainen. Oletat, että siellä hän on sinua odottanut 17 vuotta! Kannattaisiko sinun ottaa yhteyttä kallonkutistajiin. Saisit kuoren vastaamaan sisältöä.
Ainahan sitä perämarilaisena saa yrittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sitä perämarilaisena saa yrittää.
Ajatusta kypsyttelit vain 18 vuotta. Onko nopeusennätys?
- Anonyymi
pisuhousu kirjoitti:
viimeksi tänään kävin kirjastolla ja pissasin housuun. ihmiset tuijotti aikalailla. mut sehän toimii..oli mustat farkut nilkkoihin asti märkänä.ooh ihana lukea tollast tosi kiihottavaa tykkään runkata ja pissata päälleni ja julkisesti housuun pissaaminen on ihanaa ja johtaa julki runkkaamiseen usein munkohdalla
- Kata
Olen pissannut pari kertaa vahingossa housuihin, yleisellä paikalla. Ensimmäinen kerta tapahtui muutama vuosi sitten kun olin lenkillä. Juuri puolessa välissä matkaa alkoi tulla kova pissahätä, yritin kävellä ripeästi kohti kotia. Juuri kun hätä alkoi käymään sietämättömäksi niin läheisestä pusikosta lähti jokin lintu lentoon, säikähdin niin että pissa pääsi tulemaan housuihin.
Toinen kerta sattui vuosi sitten kun olimme kavereitten kanssa menossa viettämään iltaa. Jouduimme jonottamaan ravintolaan ja minulla oli jo valmiiksi pissahätä. Kylmässä hätä lisääntyi nopeasti mutta kun jono alkoi edetä, päätin että käyn sitten sisällä wc:ssä. Aloimme olemaan lähellä sisälle pääsemistä kun huomasin että jotenkin minulta pääsi lirahtamaan...samassa pissaa pääsi tulemaan enemmänkin ennen kuin pystyin pidättämään.
Minun mielestäni molemmat kerrat ovat olleet todella noloja tilanteita, olin niin häpeissäni. Jotenkin se on niin tosi nöyryyttävää kun on aikuinen nainen (25v.) ja pissa tulee housuihin ja muut vielä näkevät. Molemmissa tilanteissa kaikki jotka huomasivat nauroivat, lisäksi kuulin kommentteja yksinkertaisesta blondista jne...Kaiken lisäksi mulla oli ekalla kertaa valkoiset trikoot ja toisella kertaa valkoiset farkut! Joten kaikki näkyi käytännössä läpi ja ei riittänyt etumuksen peittely vaan myös puoli peppua oli märkänä.
No.. tämä on vain minun mielipiteeni mutta en ymmärrä kuinka te kehtaatte pissata yleisellä paikalla housuihin, mun mielestä se on niin tosi noloa ja jotenkin jopa alistavaa... Minä tyydyn siis edelleen kyykkimään ja konttimaan metsässä jos wc:tä ei löydy läheltä ja hätä on kova. - juki
Ostin viime viikolla tenapantseja, sellaisia virtsankarkailuun tarkoitettuja alushousuntapaisia "vaippoja". Olin ulkona ne farkkujen alla ja annoin välillä tulla vähän pissaa. Tuntui hyvältä ja lämpimältä sekä ne turpos mukavasti kastuessaan. Eivät vaan oikein suostuneet imemään täyttä suihkua... :/
- mirja
pissasin hameeseen ratikassa mulla hirvittävä pissahätä.
siellä oli aika hilpeitä katseita kun pisu tuli pöksyyn - FantasyOfA11ium
Joskus tullut sipulipellolta niin kiire pissalle, etten ole voinut muuta kuin antaa tulla mahtavien purjojen päälle upean virtsasuihkun! Jaana tykkää katsoa vierestä, usein päästää pienen pisun itsekin!
- Anonyymi
Ja kusemiasi purjoja yrität kaupitella täällä. Olen järkyttynyt suomalaisen yrittäjän moraalittomuudesta.
- FantasyOfA11ium
Anonyymi kirjoitti:
Ja kusemiasi purjoja yrität kaupitella täällä. Olen järkyttynyt suomalaisen yrittäjän moraalittomuudesta.
Niin minäkin!
- Anonyymi
FantasyOfA11ium kirjoitti:
Niin minäkin!
Tee parannus ja anna Jeesuksen tulla elämääsi.
- FantasyOfA11ium
Anonyymi kirjoitti:
Tee parannus ja anna Jeesuksen tulla elämääsi.
Tämä selvä!
- Anonyymi
FantasyOfA11ium kirjoitti:
Tämä selvä!
En tarkoittanut sitä työtä vieroksuvaa puusepän hippipoikaa vaan turkulaista Koistisen Jeesusta. Jesse on kova poika nuolemaan purjoja virtsasta puhtaaksi. Ehkä hän pelastaisi sinut pinteestä?
- FantasyOfA11ium
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut sitä työtä vieroksuvaa puusepän hippipoikaa vaan turkulaista Koistisen Jeesusta. Jesse on kova poika nuolemaan purjoja virtsasta puhtaaksi. Ehkä hän pelastaisi sinut pinteestä?
Hyvä ajatus! Kiitti vinkistä!
- Anonyymi
olen pissannut suuhuni housuihini uimarannalla ja joku teinityttö porukka näki ton kaiken se kiihotti paljon myös bussin takapenkit olen kastellut useamman kerran ja toki olen pissannut myös sovituskopeissa ja s-marketissa salaa...
- Anonyymi
Siis 11 vuotta sitten?
- Anonyymi
Onko kukaan pissannut alleen niin että pissat ovat menneet kengille ja jos niin millaisille?
- Anonyymi
On,minihameessa ja staypeissa,jalkoja pitkin mustille korkkareille.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://4130555.com/H/A8cFk 👈
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://3205555.com/H/x8GT 👈
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://9999936.com/H/Em0vb 👈
- Anonyymi
No moi, Miia !
Kiva kuulla susta pitkän tauon jälkeen.
Chattailtiin joskus KissFM chatissa, silloin ku se viel oli olemassa.
Miten sulla nykyisin menee ?
t: ihalijasi - Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://9999936.com/H/b2YBI 👈
- Anonyymi
Pissasin farkkuni viikonloppuna aika märiksi metrossa, kun halunnut keskeyttää matkaa. Annoin kovan pissahädän helpottua varovasti lirahdellen, koska täysillä pissamalla ei tilanne ole enää hallinnassani ollenkaan. Seisoin ovien lähellä ja jotkut vilkuilivat kastuneita farkkujani, mutta menin sitten sopivaksi katsomaani kohtaan istumaan. Siinä olinkin nolona pääteasemalle asti ja poistuin viimeisenä.
- Anonyymi
Purjehtijatytöt kuulemma pissaavat housuihinsa ollessaan merellä. Kiihottavaa.
- Anonyymi
moni purjehtiapoika käyttää vaippaa
- Anonyymi
Käyn harvoin autollani Helsingissä ja laitan silloin penkille muovipussin suojaksi varmuuden vuoksi, koska joskus vuosia sitten laskin kunnolla alleni ruuhkassa. Ei se niin paljon haittaa, vaikka farkkuni kastuisivat, mutta en enää halua penkkiä pissata märäksi. Jos kyydissä on muita niin silloin kyllä vähän nolottaa.
- Anonyymi
Kaikista parasta on pissata talvella toppahousut jalassa ja paljon vaatetta alla joskus vaippakin kun tietää että voi karata,paksut vaatteetkin imee yllättävän hyvin
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984