Mitkä on teistä kauniita hevosten nimiä? Laittakaapa pitkiä listoja :P
Hevosten nimet
727
142884
Vastaukset
- pelaaja
Minusta hyviä hevosten nimiä ovat Vieteri, Vekseli, Viesker, Vieser, Vieruska, Vieterilla, Viehkeys, Vieskerin Vire, Vokker, Vokkerin Veikko, Vokmor,Voiton Isku, Vimoriinan Viri, Tunteva, Neuvoton, Löytävä, Kaartaja, Vaakuna, Osuma, Poika-Vinkaus, Liptus, Vappu-Heppu, Matukka, Hovi-Ari, Ponseri, Pette, Patrik, Toniori, Tuuveli, Ponsuelli, Julma-Jussi, Sikon Lento, Silinteri, Rikhart, Aatami, Milia, Siviä, Tähtitar, Tähtihuvi, Rajali, V.H. Suvitar, Messi, Venta, Tupla-Heli, Saran Salama, Lumekkitar, Savon Susanna, Apassi, Turotuuli, Turon Palma, Turon Maine, Turo, Tytön Pilke, Tytön Vilske, Fannin Muisto, Hattara, Huituli, Vilihauskis, Pikku-Impi, Pietarsaaren Poju, Muiston Roope, Petsari, Paras, Vinner, Sivik, Faksi, Vokkerin Purje, Viltterin Vile, Hovi-Meeri, Loisto-Vokker, Kaleva, Tesla, Tinuri, Tinurin Tähti, Päistäre, Petu Ponsi, Aavatar, Muiskutar, Tuokseri, Taikova, K.K Kössi, Rallaus, Rallin Onni, Rillaus, Rinkeli, Pompeli, Tevila, Sinkku, Taatan Tyyne, Oikuna, Sinkun Vinkku, Vara-Veli, Linkkari, Assin Komu, M.L Vokki, Hissun Vili, Lehto-Vinski, Tähden Jojo, M.V.Virnet, Justi, Vikke-Pekkula, Huiman Pyste Anton H, Virvan Suikku, Sintun Sirocco, Riipilän Topi, Raniitti, Hovi-Jallu, Nasakka, EetuEdvard, Ehori, Vepper, Naftali, Reteo.
Valitettavasti nämä kaikki nimet ovat jo varattuja.- Suhariina
Olipa mukava löydös. Vilihauskis on syntynyt meillä. Tarjottiin nimeksi vaikka mitä, Onnenpoikaa, Onnia, kaikki varattuja kunnes äitini keksi, että laitetaan varsan nimeksi Vilihauskis. Se on peräisin jostain lastenkirjasta.
- böönnö
Tossa mainittiin vimoriinan viri hassua mutta minun serkulla on vimoriinan viri heppa kellä käyn itse ratsastamassa :)
- settis
miten sä tiiät noi kaikki?????????????????????????
- heppa5
KIVOJA NIMIÄ
- GFHV
Suhariina kirjoitti:
Olipa mukava löydös. Vilihauskis on syntynyt meillä. Tarjottiin nimeksi vaikka mitä, Onnenpoikaa, Onnia, kaikki varattuja kunnes äitini keksi, että laitetaan varsan nimeksi Vilihauskis. Se on peräisin jostain lastenkirjasta.
tammoille ja orille RIKU SAMI SISSI VIIRU DREAM HEPO VALTTERI HOPAORI SANNI RAFAEL RAKSU VELLU NIINA
- heppatyttö
Aika paljo nimiä tiiät
- I love purje
Tuo Vokkerin Purje on mummini ja ukkini entinen hevonen Purje oli kyllä ihana ja söpö.. purjeen kisoja en ole nähnyt kuin vain nauhalta mutta muuten hevosen kanssa olen ollut tekemisissä :)
- Lemmikki3
heppatyttö kirjoitti:
Aika paljo nimiä tiiät
200/2000/4000/Aikapaljon:-);-):-)
- heppa hullu
Hyviä nimiä
- heppa hullu
heppa5 kirjoitti:
KIVOJA NIMIÄ
niin on
- norkutti
I love purje kirjoitti:
Tuo Vokkerin Purje on mummini ja ukkini entinen hevonen Purje oli kyllä ihana ja söpö.. purjeen kisoja en ole nähnyt kuin vain nauhalta mutta muuten hevosen kanssa olen ollut tekemisissä :)
musta kauniita hevosten nimiä on: Salama,Vikke,Poju,Kirppu,Elli,Campia,Lady,Vester,Nadia,MALLA,REMU,Ansa,Meiner,DINA,DÄNI,MIKSU
Kaikki isolla kirjoitetut nimet on mun omia hevosia. - jfgy
Tervwmesajuf
- Oskari 1
Suhariina kirjoitti:
Vau hieno nimi
- oon best
moi xd
- Oskari 1
Suhariina kirjoitti:
Musta hyviä nimiä on tähtönen robin roosa silja osku buksi otto vili karlo pampula hande
Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli. - Oskari 1
Suhariina kirjoitti:
Musta hyviä nimiä on tähtönen robin roosa silja osku buksi otto vili karlo pampula hande
Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli. - Oskari 1
Suhariina kirjoitti:
Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli. - rokuliii
Viesker on osaomistushevoseni isä :D
- Anonyymi
Mun mielestä vois olla sinttu ,Ville,kamu,fani,pilkku,Sami,salli,topi ja Vili en keksi enään😍
- Anonyymi
GFHV kirjoitti:
tammoille ja orille RIKU SAMI SISSI VIIRU DREAM HEPO VALTTERI HOPAORI SANNI RAFAEL RAKSU VELLU NIINA
Itse hoidan Viiru nimistä ponia🙂
- Anonyymi
heppatyttö kirjoitti:
Aika paljo nimiä tiiät
Jep
- Anonyymi
GFHV kirjoitti:
Meijän tallilla jossa käyn on ainaki sanni ja vellu noista nimista😂
- Anonyymi
GFHV kirjoitti:
eikö ruunille? kivoja nimiä
- Anonyymi
rokuliii kirjoitti:
Viesker on osaomistushevoseni isä :D
Minusta hyviä nimijä on hattara tuulikki nanu lumi sinttu prinsessa
- Anonyymi
Miten niin varattuja?
- Anonyymi
heppa hullu kirjoitti:
Hyviä nimiä
Ihan sairaan hyviä. Sain päätettyä hyvän nimen uudelle tulokkaalle. 😊(varsalle) ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
Samaa mielt
- Anonyymi
Tosi kivoja nimiä kaikilla
- Anonyymi
Oskari 1 kirjoitti:
Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli.TÄÄLTÄ EI LÖYTYNY MITÄÄN HYVIÄ KU NÄÄ KAIKKI NIMET ON JO MEIJÖN HEVOSTEN NIMIÄ!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meijän tallilla jossa käyn on ainaki sanni ja vellu noista nimista😂
Millä tallilla käyt koska meijänki tallilla on Sanni ja vellu
- Anonyymi
Oskari 1 kirjoitti:
Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli.Ihana hevosen nimiäjä
- Anonyymi
Ihana hevosen nimiäjä
- Anonyymi
heppa5 kirjoitti:
KIVOJA NIMIÄ
Ihana hevosen nimiäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruuna on uros hevonen eli sillä voi käyttää orin nimiä.
- Anonyymi
No jos on ori hevonen niin Prinssi,Voitto,kassu,Caru,Kari,Carlos,Musti,Säkki,Lennu,Kristo ja jos tamma niin Kikka,Karamelli,Lilja,prinsessa,Mii,Minea,luna,Beibi,Ruusu,Nuppu,kukka,prihanna,Mandy,Maya,Tofu ja no kyllä mä varmaan muutakin päästäni voisin vetästä mutta en jaksa kirjoittaa UwU
- Anonyymi
Oskari 1 kirjoitti:
Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli.Mä oon menny Väinö nimisellä hepalla mantsälän ratsastuskoulussa ilman satulaa ja maastossa ja ihan hyper lempeä ja omistaa ihanan nimen joten Väinö on aivan ihana nimi
- Anonyymi
Oskari 1 kirjoitti:
Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli.Niin ja myös Roosa oli ihan paras shettis ja kaverit kehu 24/7 jadea
- Anonyymi
Oskari 1 kirjoitti:
Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli.Meidän koiran nimi on Hipsu
- Anonyymi
diabolo on yks hyvä nimi jota ei ollu tossa
- Anonyymi
norkutti kirjoitti:
musta kauniita hevosten nimiä on: Salama,Vikke,Poju,Kirppu,Elli,Campia,Lady,Vester,Nadia,MALLA,REMU,Ansa,Meiner,DINA,DÄNI,MIKSU
Kaikki isolla kirjoitetut nimet on mun omia hevosia.Mun nimi on Elli
- Anonyymi
Noi kaikki on ravihevosia
- Anonyymi
Kyllä maailmassa voi olla monta samn nimistä hevosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon menny Väinö nimisellä hepalla mantsälän ratsastuskoulussa ilman satulaa ja maastossa ja ihan hyper lempeä ja omistaa ihanan nimen joten Väinö on aivan ihana nimi
Väinö on kai ostettu Espoon Tallillta! Ite käyn siel ja väinö on kyl upee heppa <3
- Anonyymi
tosi hyviä nimiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maailmassa voi olla monta samn nimistä hevosta!
Niin, mutta suomessa ei saa olla kahta saman nimistä hevosta. Kaikilla hevosilla on lain mukaan oltava täysin uniikki nimi.
- Anonyymi
Onko Toniori vain ruunalle/orille, vai voiko käyttää tammalleni? kuulostaa niin kivalta.
- Anonyymi
Oskari 1 kirjoitti:
Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli.Mun serkkujen nimet on Roosa ja Silja
- Anonyymi
GFHV kirjoitti:
Mun hevosen nimi on Dream!🐎💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta suomessa ei saa olla kahta saman nimistä hevosta. Kaikilla hevosilla on lain mukaan oltava täysin uniikki nimi.
Niin siis ns oikeeta nimee joo mutta täällä on aika paljon kutsuma nimiä ja niitä voi olla vaikka miljoona samaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surusilmä prinsessa nadalee sintti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana hevosen nimiäjä
Mulla kuoli howrsessa tänään heppoi 6kpl niillä oli terveyttä laitoin niitä nukkumaan
- Anonyymi
Moon eli kuu on myös mustalle tai valkoselle hevoselle kiva nimi😌☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lempinimi saa olla sama🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysy
äitis ku sua teki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö no ori ja ruuna on melkein sama asia
- Anonyymi
Kenelle sanoit😊?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän koiran nimi on Hipsu
No se ei ole hevonen
- Anonyymi
GFHV kirjoitti:
Sanni on mun naapuri mut voi se olla myös hepan nimi😀
- Anonyymi
Aika epä kohteliasta ja ketä tarkotat tolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lempinimi saa olla sama🤦♀️
Oisko jotain ihanii nimii hepalle. (Valkonen). Se on uus heppa tallil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko jotain ihanii nimii hepalle. (Valkonen). Se on uus heppa tallil
Snö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kuoli howrsessa tänään heppoi 6kpl niillä oli terveyttä laitoin niitä nukkumaan
Mun mielestä hyviin nimii ois Mysteeri leisku nopsa Nipsu sissi Lego Oreo Lilli Anita pinsku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ei voi laittaa "orin" nimeä ruunan nimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä paikasta se Viiru on?
- Anonyymi
heppa hullu kirjoitti:
niin on
Hyi vitja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äitis ku sua teki
noi oi mikä rousti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ei ole hevonen
No kyllä kaikilla on oikeutta sanoa vaikka oman pupun nimen ei sillä oo mitään väliä,kaikki eläimet ja ihmiset ovat yhtä arvokkaita💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hevon eli heppu. pikkiksessä oli sen niminen joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis ns oikeeta nimee joo mutta täällä on aika paljon kutsuma nimiä ja niitä voi olla vaikka miljoona samaa
koskee ravureita. ratsuilla on vaikka kuinka monta samannimistä. tiedän Kleopatra eli Cleo nimisen ja sama nimi voi olla ratsulla Ja ravurilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mielt
Barus eli Tintti nimisen ruunan tiedän myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marmor eli Make tai Keltsi oli kiva nimi. asui järssissä.
- Anonyymi
heppa hullu kirjoitti:
niin on
ahha
- Anonyymi
Kuka on tää tollasia nimiä hevosille
- Anonyymi
Siis mitä noi nimet on🙄
- Anonyymi
heppatyttö kirjoitti:
Aika paljo nimiä tiiät
Minusta hyviä nimiä ovat: Santtu, Fasu, Tuhkimo, Silver
- Anonyymi
settis kirjoitti:
miten sä tiiät noi kaikki?????????????????????????
Mooi mun mielestä on. Uljas loki silver Donna.
- Anonyymi
oon best kirjoitti:
moi xd
Mun mielestä hyvä poni on nimi ois seppo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos on ori hevonen niin Prinssi,Voitto,kassu,Caru,Kari,Carlos,Musti,Säkki,Lennu,Kristo ja jos tamma niin Kikka,Karamelli,Lilja,prinsessa,Mii,Minea,luna,Beibi,Ruusu,Nuppu,kukka,prihanna,Mandy,Maya,Tofu ja no kyllä mä varmaan muutakin päästäni voisin vetästä mutta en jaksa kirjoittaa UwU
Mun nimi on Minea 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ihan noin mene ruuville on omat nimet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun nimi on Minea 😅
Sama
- Anonyymi
Vähän outoja
- Anonyymi
Oskari 1 kirjoitti:
Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli.Kääriä häärijä Jere Pöyhönen Tomi Pöyhönen
Kääriä IS best!!! Peitto matto sänky Cha Cha Cha kot kot. Auto jää välikuolema kuolema paidaton riehuja paidaton kiehuja - Anonyymi
Mun mielestä rinkeli oli tosi hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tallilla käyt koska meijänki tallilla on Sanni ja vellu
Munki tallilla jossa käyn niin on sanni ja vellu
- chocol@te
Mieleenjääneitä, mielestäni nättejä nimiä:
Dream Ideal
TG Golden Way
Razzetto
Dream Hunter
My Heart's Chosen
Brendon Not Quilty
Pionier's Sjoerd
Dynasty River
Requiem
Main Attraction
L'Umonia
Campare
puttenimiä:
Lorentso
Lester
Jaime
Montsaana
Jaani
Magia
Taikuri- SS
Tuo Pionier's Sjoerd on minun kaverini heppa. :) tosi nätti ori!
- hfg
Aika kivoja nimii tykään :)
- poo likka
moi noi sun nimet oli tosikivoja mutt mun mielestä lorentso on ison hepan nimi
- OLENHOWRSESSAWilloww
Razzetto on aina ollut suosikki nimeni :) Ennen siis kun luin tekstisi ja se on ihana nimi :)
- HOWRSESSAWhiteDomino
OLENHOWRSESSAWilloww kirjoitti:
Razzetto on aina ollut suosikki nimeni :) Ennen siis kun luin tekstisi ja se on ihana nimi :)
Hei mä tunnen sut OLENHOWRSESSAWilloww... :DD Oot mun irlikamu :DD Nyt tien mistä keksit sen nimen!! :DD
- Samatyyppisunrilkamu
HOWRSESSAWhiteDomino kirjoitti:
Hei mä tunnen sut OLENHOWRSESSAWilloww... :DD Oot mun irlikamu :DD Nyt tien mistä keksit sen nimen!! :DD
Enpäs.. Kerroin sulle jo! :DDD
- Huomaaja
Tallilla missä minä käyn niin sieltä tunnen tuon TG Golden Way
- I love horse
Oreille:
Twilight
Blackey
Golden Fire
Salama
Diablo
Tammoille:
Twilight Sparkle
Fluttershy
Silver
Sparkle - allu tätskä
I love horse kirjoitti:
Oreille:
Twilight
Blackey
Golden Fire
Salama
Diablo
Tammoille:
Twilight Sparkle
Fluttershy
Silver
Sparkleupeita nimiä:)
- Osku1
Huomaaja kirjoitti:
Tallilla missä minä käyn niin sieltä tunnen tuon TG Golden Way
Osku
- Oskari1
Osku1 kirjoitti:
Osku
Osku oskari aivansama!
- Howrse tyyppi
Oon itekki howrsessa. Pyydä kamuks vaan.
Tammoille:
rini,skorri ja selmiina
Ruunille/oreille:
jakkeri,salama, lopis, muumi,jösse ja arska - Howrse tyyppi
Howrse tyyppi kirjoitti:
Oon itekki howrsessa. Pyydä kamuks vaan.
Tammoille:
rini,skorri ja selmiina
Ruunille/oreille:
jakkeri,salama, lopis, muumi,jösse ja arskaNimi merkillä haidi howrsessa.
- heppa hovi
ok oon heppa hovi howrsessa
- yufyvjkn
poikaystäväni nimi on jaani :---D
- Anonyymi
Mun hoitohepan nimi on Razzetto
- Anonyymi
I love horse kirjoitti:
Oreille:
Twilight
Blackey
Golden Fire
Salama
Diablo
Tammoille:
Twilight Sparkle
Fluttershy
Silver
SparkleMai little pounii
- Anonyymi
Näistä mä tykkään jos uus tulokas on tulossa niin mietiskelen tässä nimee
- Anonyymi
yufyvjkn kirjoitti:
poikaystäväni nimi on jaani :---D
Herran jumala tääl on vanhoi ”kommenttei”😏
- Anonyymi
Mun heppojen nimii on esim: Pepper,nona,nipsu, Dark,gigi,tito,topside ja starlite❤️
- Anonyymi
OLENHOWRSESSAWilloww kirjoitti:
Onko se orin vai tamman nimi?
- leluponi
My Madeleine
Mùsli
Aimè
Sweet Vanilla
Lady White Vera
Tina
Dama- Tuulitytö
Värin-Väläys
Vieskerin Ilo
Miss Monus
Taigho - nnamme
Sweet vanilla on siskon kaverin ponin nimi :)
- ...:::...:::...::::.
Jos etsiskelet nimiä nii tuossapa pari: Jarlhetta, Bouther, Bo'thilder, Stjarna, Kultanen, O'tta, Skjöni, Hvitflipi, Steitja, Gervali, Strömur, Stjana'se, Iso-derdas, Tatjas, Tatalu, Tiiter, Tölvis, Tölttis, Ravari, Papas, Piiåuri, Hennes, Hattåås, Jooris, Joonatan, Dooris, Fantty, Fogoas, Pikku-pootu, Sesil ja Anasta.
Ps. Noista on melko moni vähän hankalii..- Nimiä tänne päin
Haluisin yksinkertaisia, mutta kauniita nimiä.
Mieluiten L, S, E, U, V tai B kirjaimilla alkavia nimiä. Mutta muutkin käyvät mainiosti! - sipsi
Nimiä tänne päin kirjoitti:
Mieluiten L, S, E, U, V tai B kirjaimilla alkavia nimiä. Mutta muutkin käyvät mainiosti!moi! minun shettisponini nimi on: Banana Lady
Se on mielestäni kaunis nimi!:) - HEPPOHULLU
sipsi kirjoitti:
moi! minun shettisponini nimi on: Banana Lady
Se on mielestäni kaunis nimi!:)orille DANNY,RIKU,FENNI,VILMARI,MUKI,FERRARI,HOPSU,VILO,VILLE,VALTTE,VANILIA,KERPPU,KERMA,KIRIL,RAFAEL,KAAPO,AMI,AMIGO,BROIDI,BRUNJO,ANTTI,ATTE,BRUNO,LASSI,PINGGIS,PRINSSI,NALAN,RÖLLI.PETE,SÖPÖ,STEVEN,ROI,SIMO,TIPO,TULPPU
- hevos rakas
HEPPOHULLU kirjoitti:
orille DANNY,RIKU,FENNI,VILMARI,MUKI,FERRARI,HOPSU,VILO,VILLE,VALTTE,VANILIA,KERPPU,KERMA,KIRIL,RAFAEL,KAAPO,AMI,AMIGO,BROIDI,BRUNJO,ANTTI,ATTE,BRUNO,LASSI,PINGGIS,PRINSSI,NALAN,RÖLLI.PETE,SÖPÖ,STEVEN,ROI,SIMO,TIPO,TULPPU
Osa noista nimistä on ponihaasta
- osku 1
Nimiä tänne päin kirjoitti:
Mieluiten L, S, E, U, V tai B kirjaimilla alkavia nimiä. Mutta muutkin käyvät mainiosti!oskari hemppa ville lamatar vellu tiina lila leila siiri
- Anonyymi
HEPPOHULLU kirjoitti:
orille DANNY,RIKU,FENNI,VILMARI,MUKI,FERRARI,HOPSU,VILO,VILLE,VALTTE,VANILIA,KERPPU,KERMA,KIRIL,RAFAEL,KAAPO,AMI,AMIGO,BROIDI,BRUNJO,ANTTI,ATTE,BRUNO,LASSI,PINGGIS,PRINSSI,NALAN,RÖLLI.PETE,SÖPÖ,STEVEN,ROI,SIMO,TIPO,TULPPU
Mua sanotaan kerpuks haha
- Anonyymi
Ihanii nimii❤️❤️
- X Xender
Verasta, Vera, Verange, Farsaste, Don Natas, Dream Horse, Zalia, Roogus, Souf, Sohvage, Dana, Danie. Einesti, Einir, Pottu, Pölga, O'lga, Donna, Boybou, Bebehart, X Xender ja Åtta/Otta.
Ainiin, X Xender lausutaan niinkuin kirjoitetaan. - Dögg fani
Mä laitan Kaikkein kauniimpia nimi eli Issikoiden nimiä! (islanninkielisiä): Dögg, Glóblesi, Dimma, fenja, adalfar, Irpa, Dropi, Brennir, Radhetta, Lending, Freyr, Askja, Blaeja, Gaefa, Geisla, Selja jne. En jaksa luetella
- Myrskyponi<3
Myrsky , Storm , Faksi , Seteli , Shiina , Shira , Ronja , Manteli , Kaneli , Minttu , Virma , Vikun Omppu - Pomppu , Omppu , Pomppu , Viku , Visku , Alpo , Zara , Sara , Gwara , Kiddy , Namu , Fanta , Sweety , Jaffa , Coca - Cola , Cola , Coca , Viola , Vilma , Lila , Vili , Rene , Pätkis , Jätkis , Jätkä , Jössi , Jösse , Camilla , Milla , Cami , Karamelli , Melli , Kara , First Classic , First , One Classic , One , Spotti , Hot - Spot , Vinna , Venna , Vinka , Venla , Sirpa , Sikun Sirpa , Sirkka , Sikke , Mikke , Miksu , Muffe , Muffi , Della , Bella , Ruuti , Quicksilver , Nappi , Nabor , Bea , Nea , Dea , Nanna , Nana , Nelli , Rousku , Rosku , Rekku , Vanilla , Vani , Nilla , Tyttö , Sumu , Sumu - Tyttö , Gwarantcja , Cja , Silla , Cilla
> Lisää tulee , kunhan keksin =) - myrskyponi
Myrskyponi<3 kirjoitti:
Myrsky , Storm , Faksi , Seteli , Shiina , Shira , Ronja , Manteli , Kaneli , Minttu , Virma , Vikun Omppu - Pomppu , Omppu , Pomppu , Viku , Visku , Alpo , Zara , Sara , Gwara , Kiddy , Namu , Fanta , Sweety , Jaffa , Coca - Cola , Cola , Coca , Viola , Vilma , Lila , Vili , Rene , Pätkis , Jätkis , Jätkä , Jössi , Jösse , Camilla , Milla , Cami , Karamelli , Melli , Kara , First Classic , First , One Classic , One , Spotti , Hot - Spot , Vinna , Venna , Vinka , Venla , Sirpa , Sikun Sirpa , Sirkka , Sikke , Mikke , Miksu , Muffe , Muffi , Della , Bella , Ruuti , Quicksilver , Nappi , Nabor , Bea , Nea , Dea , Nanna , Nana , Nelli , Rousku , Rosku , Rekku , Vanilla , Vani , Nilla , Tyttö , Sumu , Sumu - Tyttö , Gwarantcja , Cja , Silla , Cilla
> Lisää tulee , kunhan keksin =)Selma , Serpa , Fantastic Friday , Friday , Fri , Rida , Frida , Day , Liekki , Lieska , Salla , Mini , Enniponi , Enni , Elliponi , Emmiponi , Poni , Elli , Emmi
> Lisää tulee ! - kkkjub
myrskyponi kirjoitti:
Selma , Serpa , Fantastic Friday , Friday , Fri , Rida , Frida , Day , Liekki , Lieska , Salla , Mini , Enniponi , Enni , Elliponi , Emmiponi , Poni , Elli , Emmi
> Lisää tulee !oisko mitää sellasii helpompii=) mun ja mun pikkusiskon yhteisen keppihevosen nimi on Muscat ja mä saan ehk ensviikol uuden jonka nimeks tulee ehkä pixie (8888888.
- ::::.:::.::::
kkkjub kirjoitti:
oisko mitää sellasii helpompii=) mun ja mun pikkusiskon yhteisen keppihevosen nimi on Muscat ja mä saan ehk ensviikol uuden jonka nimeks tulee ehkä pixie (8888888.
Mun mielestä hieno nimi on Fabian, tai "Fake". En itse tykkää mistään Cinderellasta, sillä pitäähän nimiellä luonnetta olla.
- ei
kkkjub kirjoitti:
oisko mitää sellasii helpompii=) mun ja mun pikkusiskon yhteisen keppihevosen nimi on Muscat ja mä saan ehk ensviikol uuden jonka nimeks tulee ehkä pixie (8888888.
Hei mullakin on keppihevos talli sielä on pari nimee jotka käy jotenkin E.M Carlos, T.M Kellus, S.T Pörris, H.M Karjus
PS on muitakkin ja paljon mutta ne on hyviä oonteke mässä uutta ja haluasin sille jonkun esim: I.P Vipotiini - joku vaan....
kkkjub kirjoitti:
mullakin on keppi hevos talli : D on kyl vaan vähän pieni muotosta toi toiminta ku on vaa 2 kepparii mut niitte nimet on GL Europe=Eppu ja Natalies Juli=Nanna
- minä<3
kkkjub kirjoitti:
Onhan niitä nimiä vaikka mitä esim:Royal,senni,sesi,senni,Dukke,Donitsi,Pam,Sigge.Robi,Lehvi,Jojo,Pähkinä,Snaige....
- tämmöneVaa
joku vaan.... kirjoitti:
mullakin on keppi hevos talli : D on kyl vaan vähän pieni muotosta toi toiminta ku on vaa 2 kepparii mut niitte nimet on GL Europe=Eppu ja Natalies Juli=Nanna
Eiks KhtChevalilla oo tuo KP Nantalia Juli's = Nanna? Et tuo on aika samanlainen ..
Nimiä: Nanomus, Freedom , Fredi , Mirabella , Bingo , Bravo, Bango , Cora - erimieltä
::::.:::.:::: kirjoitti:
Mun mielestä hieno nimi on Fabian, tai "Fake". En itse tykkää mistään Cinderellasta, sillä pitäähän nimiellä luonnetta olla.
Joo pitäähän nimellä olla luonnetta, mutta eikö cinderellalla just sitä löydy? :DD koska jos se hevonen on semmone niinku tuhkimo, että sitä pompotetaa ylös, alas, ympäri sivulle jne. jne. nii eikö sitä voi sanoa tuhkimoks :DD joo sori en osannu selittää mut joo.. toivottavasti edes joku ymmärsi :DD
- diu
Mun tutun hevosen nimi on Globlesi
- ghghgh
::::.:::.:::: kirjoitti:
Mistä otiti ton nimen sillä se on mun keksimä nimi howrse pelissä........????? Senki matkia!
- ghghgh
ghghgh kirjoitti:
Mistä otiti ton nimen sillä se on mun keksimä nimi howrse pelissä........????? Senki matkia!
Siis toi Fabian Fake nimi??
- mi moi
ghghgh kirjoitti:
Siis toi Fabian Fake nimi??
ghghgh ett sä välttämättä niitä oo keksiny koska kyll on olemassa sen nimisii heppoi
- Kepruilija
erimieltä kirjoitti:
Joo pitäähän nimellä olla luonnetta, mutta eikö cinderellalla just sitä löydy? :DD koska jos se hevonen on semmone niinku tuhkimo, että sitä pompotetaa ylös, alas, ympäri sivulle jne. jne. nii eikö sitä voi sanoa tuhkimoks :DD joo sori en osannu selittää mut joo.. toivottavasti edes joku ymmärsi :DD
Mun yhen keprun nimi on odessa cindarella ja se on pukki-poni :DD Siin on just sopivasti luonnetta :)
- uima-allas
ghghgh kirjoitti:
ai jaa mun serkun hepan nimi se on ja et sä sitä keksinyt
- -....-
radhetta ei kirjoteta noi!!
- Onko Pokkaa!!
ei kirjoitti:
Hei mullakin on keppihevos talli sielä on pari nimee jotka käy jotenkin E.M Carlos, T.M Kellus, S.T Pörris, H.M Karjus
PS on muitakkin ja paljon mutta ne on hyviä oonteke mässä uutta ja haluasin sille jonkun esim: I.P Vipotiinikuule se on ravurin nimi se I.P Vipotiina >:((
- KeppariFani
ghghgh kirjoitti:
Mä oon howrses ja nyt just etin nimee hevoselle.
täs on muutama nimi: Josu, Viki, Pepe, Veeti, Jeppe, Vanilia, Nelli, Lixa, Ruusu, Lilyz, Siiri, Sunny, Desteny, Vido, Storm, Salama, Vivan Helmi, ViimanViki, Jussin Josu, Prepe, Viuhkan Veeti, Serjeppe, Sweet Vanilla, Nipon Nelli, LixsusDream, RommiRuusu, Rommi, Lexun Lilyz, SiirappiSiiri, FunnySunny, Diimesteny, Vikin Vido, Yön Salama.
Mä Rakastan Keppareit. Mul on 17 kepparia. - nolo oot
kkkjub kirjoitti:
Ei kiinnosta mikkään keppari nimet tai et sä saat sellasen...
- raviponi11111
Onko Pokkaa!! kirjoitti:
kuule se on ravurin nimi se I.P Vipotiina >:((
Ja Vipotiina on ravi-kuningatar!
- Loltzipoppaaja
raviponi11111 kirjoitti:
Ja Vipotiina on ravi-kuningatar!
Mut ei tänä vuonna :D
- thewillie6.
ei kirjoitti:
PS on muitakkin ja paljon mutta ne on hyviä oonteke mässä uutta ja haluasin sille jonkun esim: I.P VipotiiniMullakin on keppareit ja niit on 10
- poni hullu
kkkjub kirjoitti:
Mun kaverin koira on nimeltään Pixie XDD
- OSKU 1
kkkjub kirjoitti:
VAU HIENOJA NIMIÄ KOHT TULEE ENEMMÄ.
SINTTU SAMI HILLA HATOPA - heppa hovi
thewillie6. kirjoitti:
Mullakin on keppareit ja niit on 10
mull 9
- Anonyymi
nolo oot kirjoitti:
Haista paska nolo oot
- Anonyymi
KeppariFani kirjoitti:
Mä oon howrses ja nyt just etin nimee hevoselle.
täs on muutama nimi: Josu, Viki, Pepe, Veeti, Jeppe, Vanilia, Nelli, Lixa, Ruusu, Lilyz, Siiri, Sunny, Desteny, Vido, Storm, Salama, Vivan Helmi, ViimanViki, Jussin Josu, Prepe, Viuhkan Veeti, Serjeppe, Sweet Vanilla, Nipon Nelli, LixsusDream, RommiRuusu, Rommi, Lexun Lilyz, SiirappiSiiri, FunnySunny, Diimesteny, Vikin Vido, Yön Salama.
Mä Rakastan Keppareit. Mul on 17 kepparia.KEPPARI-GANG🤘🔥
- Anonyymi
mi moi kirjoitti:
ghghgh ett sä välttämättä niitä oo keksiny koska kyll on olemassa sen nimisii heppoi
Jep
- Anonyymi
Loltzipoppaaja kirjoitti:
Mut ei tänä vuonna :D
Kepparit on best oisko jotain nimii. Saan huomen uuden. Jeeeeee🤞🏻🤞🏻🥰🥰💪🏻
- Anonyymi
nolo oot kirjoitti:
No kaikkee ei tarte kertoo jos on mukavaa asiaa nii voi kertoo jos ei nii ei tartte kommentoida voi pitää sanansa omassa päässään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista paska nolo oot
ÄLÄ KIROILE KESKITY NIIHI NIMII
!!
- metsäkana
Olipa ny tylsää, niin laitampa minäkin muutaman nimen :)
Televangelist, Royal Day, Erä-Taru (ja Erä-Elina), Ukon Purje, Sirilei, Pikku-Loisto, Luonto-Vauhti, Keswick, Favorit, Sylvan, Mozart, Picasso, Miss Ellie, Dutchsess.. - hepotyttö_96
Meillä kotona on hevostalli ja tässä muutamia hepojemme nimiä:
Papsi, Venla, Tähti, Piirto, Husse ja Miracle.- Piirto<33
Tunsin kerran yhe suokin jonka nimi oli Piirto. Oli kyllä todella ihana hevonen.
- Anonyymi
Piirto<33 kirjoitti:
Tunsin kerran yhe suokin jonka nimi oli Piirto. Oli kyllä todella ihana hevonen.
Millä tallilla?
- n
Golden star,sandra,spirit,thowra,nightlife,sunebay,charmen,carol,smoothie,redi,leimaus,dance,fantacy,potku,casiro ja golden charm
- Nimiä
eli tässä meidän heppojen nimet: Amanda ( Amanda Sera), Lady ( White Lady Li), Cindy ( Yankee Cindy), Tikkis (Tiktaattori), Kingi ( Planet King) Lasse ( Afternoon Boy) Pätkis ( Jokimäen Pähkinä) Ippu ( T.M. Mirage) Jasu (Jasun Pyhitys) Sanni ( Tulee : Eve`s Sunshine) Petelius , Sipelius , Evelius ( Tulee: Eve´s Eight) Sissi ( Home Girl MYYNNISSÄ 1500 euroa) Myrsky ( Rose´s Storm) Marsu, ja tulossa Piitu ( Pinjuska) :)
- muuteojyn
Bella,Kukka Donna, ja kaikkia muita mutta en muista...
- jokuuuh
nooo Pandora ja Balance on must nätit nimet tammalle :)
Jokke,snopi,snuupi,teksi,lola,erina,rina,muntti,montti,rolle,rölle,rölli,punttu,nero,tönö,töbö,stiina........
- moi44
noh olihan tossa pari ihkuu nimee.....
- .-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Liatan nyt vaa yhen mut Charlot on kaunis (:
- ...,...
Tässä mun ja mun kaverin kepparitallin keppihevosien nimiä jos niitä etsiskelet
LUnaway, Galaxi, Fly, Diablo, Black Diabolo, Lennart, Lenni, Musta Hurmuri, Mustis, Essi, Napu, Helmi, Camomilla, Moona, Moonlight, Helmen Kulkuri, Helmen Myrskytuuli - Nj.
Jeeh, tikkueläimet rulettaa... ; D
Monia tuttuja nimiä löytyy listoista, ravureita, tuntipolleja ym. Ihania nimiä täytyy sanoa : D Mutta jos hevoselleen nimeä etsii, en välttämättä suosittele mitään tunnetun hevosen (Esim. Vieteri, Vekseli...) nimeä ottamaan, saattaa mennä helposti sekaisin...
Oisko nimi-ideoita ideoita vuono-oriille?- Anonyymi
Nemo,oliver,otto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nemo,oliver,otto
Ronja, Olga, Jasmiini, Rico, Milo, Liliana, ja Jade on hienoja.
- Anonyymi
Felix
- Miina-mäyräkoira
Shadow Dancer, Silver spirit, Artemis, Kashmire, Arizona Sunset, Golden fire, Magic Rebel, Capriccio, Chicagos Lady, Tequila Sunrise, Code Blue, Joker, Hollywood Shuffle, Hunter´s Pride, Happy Daze, Billie ja Bermuda. Siinä vähän hevosten nimiä :)
- joku-joku...
Miusta nimi Rosé ois nätti :) tai... joku :)
- Rossuponi
vanility hair,dimma-kaunis,hilde,mitja,lalsku,sandra,fleimi,lotte,inrit,rosemary,villi-nika
- X
Dopp
Mozzarella
Sweet Spirit
Domino
Dumle
Mango
Papaia
Liquorice
Humun-Havu
Appelssiinitaikuri
Salmiakki
Kuperkeikka
Sisun Kipinä
Nallekarkki
Halipula
Kameleontti
- ponihullu
simo,sulo,elvis,pomo,viiru ja heta
- Digg
lv:t ~
Cara Mia Accent
De La Chance
Small Christina
Typhaine
putet ~
Ramonette
Vuoksitar
Vilkkaan Valo
Taika- hepo fani love hepot
Small Christine on Nummelan Ponitalli sarjassa:):)
- moi iom lol lol
hepo fani love hepot kirjoitti:
Small Christine on Nummelan Ponitalli sarjassa:):)
niin muute on ki
muutenkin nummelan ponitalli sarjoissa on paljon kivoja nimiä esim kafka :) - hevosfani1
moi, kaikki! Mul on oikeit hevosii kolme. ori,tamma ja varsa!
mun hevosten nimet on: varsa on Hattara, tamma on Mini ja ori on Safari!
Mut laitan hyviä hevosten nimiä: Kipinä, usva, linda, diandra, ananas, omena, manta, irina, bingu, binkku, dara, sinttu, aida ja vieteri.
ps Niit on viel lukuisii määrii, mut en jaksa kirjottaa!
- bspperhevosetponit<3
noo, mulla ja mun pikkusiskolla on kepparitalli sain just uuden hevosen sen nimeä en oo viel päättäny:-Dd
Pikkusiskon hevoset: Piretta , Domino , Flipper , Robin Hood (Bobby) , Melissa , Lenja :-)) ja sen poni on : Fredja =))
Muita ihania nimiä:
Zackery, Mark, Jippo, Pilven Varjo, Osku, Rellu, Velorous (-:- LENTÄVÄ YKSISARVINEN
FLIPPER KUULOSTAA TOSI SULOSESTA HEPALTA
- moi44
oot kyl hyvä keksiin nimii xd.....
- osku 1
moi44 kirjoitti:
oot kyl hyvä keksiin nimii xd.....
KUKA!
- omggg...
my sister angst :-Ddd
- Elisabetti99
Moi kaikki! Omistan keppihevostallin. : ) Tallini uusin tulokas on seeprakuvioinen tamma, nimeltään Viivi. Uupuisi vielä ns. "oikea" nimi. Ehdotuksia..? Pitäisi olla englanninkielinen, v :llä alkava, ja kuvastaa jotain rohkeaa, uljasta tms.
- laurapop
Strong valentine ' viivi'
Ehdottaisin tuota. :) - Zidu
Valiant on englantia ja tarkoittaa urhoollista:)
- X
No, tämä ei ole englanniksi, mutta silti: Vapaus
Muita vaikka: (no, alkaa w) Wild Wind, Vikarus, Volume, Voice, Velvet,
Ja muita: Swish, Fullmoon, Splash, Elegant - rieri
mielästäni nämä ovat hienoja
- fdozhgökljzsg
aajhaireoyhoaugdsjodthowyhtouawh
- HorsevaanihQdaa
Sisu, Kassu, Röpönen, Pegasos, Klaus, Krystal, Mineal, Patric, Anelma, Anel, Salsa, Minttu, Julie, Pringles, Fasu, Halla, Pyry, Tuisku, Lilli, Pärsky, Pasha, Pinokkio. Siinä jtn. :) Toivottavasti löyty jollekkin hevoselle nimi:)
- titarr
Kiikun Toto
Poppapoika
Pikkeriina
Töpitär
Victor
Veikko-Valtteri
Hallikainen
Djuran
Peppi
Muffe
Tiziana
Zarino
Brygg
Jesmanta
Fanni
Lento-Vili
Pöly-Pasaatti
Akaatti
Daisy
Siinä muutamia mitä on jäänyt mieleen - i love horse
titarr kirjoitti:
Kiikun Toto
Poppapoika
Pikkeriina
Töpitär
Victor
Veikko-Valtteri
Hallikainen
Djuran
Peppi
Muffe
Tiziana
Zarino
Brygg
Jesmanta
Fanni
Lento-Vili
Pöly-Pasaatti
Akaatti
Daisy
Siinä muutamia mitä on jäänyt mieleenToi Muffe on kans Nummelan Ponitalli sarjassa
- kyselevä
Voiteko laittaa pitkiä listoja orilleni jonkun hauskan nimen :)
- Wiluuh
Whisper of autumn :)
- Minä!
Prince
Day of April
Magie
Sinetti
Eko G
Eko Fighter
Chocolate Coffee
Almangunes Yes
Cindrella´s dreaming
Melody
Nicky
Olli
Sissi
Tiger
Pikku Pilkku
Bella
Lazy Lady
My Della
Rico
Twilight
Ford
Nissan
Bamse
Poika
Mikado
Miranda
Mic Mac
Chica
Maukka
Matzurkka
Sandy
Silver Star
Guapager
Tässä pari! Nimet eivät ole omasta päästä kekksittyjä, vaikka jotkin saattavat tuntua siltä. - Orii
Orille voisi sopia Fynny Boy, Eldoro, ED, Roope ja Eemeli siinä olisi pari ehdotusta.
- ...
tammalle ihana nimi olisi La Bel
- brog
Tunnen aiemmin mainitun TG Golden Wayn :)
LaDonna on hyvä nimi Kannattaa laittaa hakusanaksi: "hobuste nimed - hevosten nimet", sivuilta löytyy mielettömästi hevosten nimiä.
- marjut00
minulla on ihan perus nimiä ehdottettavana Aatos, Grim, Kekksi, Sylvi, Sylveri, Peetu, Eetu,Gabriella, Alex, Sandra, Alexsandra, Ella, Elsku, Elias ja Pyry
- vampire..Love horses
kaipaan heposten nimiä kun ei keksi niitä.... saisinko nimi vaihto ehtoi?
- Freya-poni
Pepsi, Juuli, Polle ja Tähti.
Ne on mielestäni kauniita nimiä- moi44
no mun mielest polle ja tähti on hienoi.
- osku 1
oletteko penny girlissä?
- hevoset<3
minun mielestäni nämä ovat kauniita nimiä: Natalia, Sweet Vanilla, Shira, Miner, Zazazaa, Vinka, Ziruliina, Bliki, Hekla, Sneggla, Hekla, Hilla, Rusina
- Duran<33
DURAN on kaunein, parhain, ihanin ja luomoavvin nimi johon olen ikinä törmännyt
- Heppahullu 98
Daisy, Sandra, Silver, Stella, Donna, Arabella, Candy, Stina, Lovelly, Zedina, Princess, Prince, Julia, Julie, Juulia, Rosella, Angel, Spolight, Twilight, Diana ja Flofer
- Minää74389
Dream, Zion, Veke, Arppa, Seltti, Hipsu, Helmi, Hessi, Erikasson.
No tos jotai, aika moni varmaa tietää Erikassonin : )) - Ivvu1
Dragon, Saga, Vera, Duke, Zara, Zero, Dark Star, Milou, Angel, Cilla...
- TiuhtiZz__Howrse
Mielestäni esimerkiksi värin tai luonteen mukainen nimi on ihana, pelaan howrsessa nimellä TiuhtiZz, ja irlannincobienini nimiä ovat muunmuassa; Lady White Vera, Rosé, Camillá, Prince of Darkness, Chocolate, Caffe, Casanova, Aloe Vera, Laguna's Smile, Epona, yms... Mielestäni kirjaimen päälle tuleva ´ merkki on persoonallinen ihan tavallisessakin nimessä :)
- Sararh
Minusta ihanempia nimiä ovat
Ella,Liptus,Bella,Vieski,Histamiini,Troja,Rölli,
Stella,Pekka,Casanova,Piccolo,Beethowen,
Alejandro,Rosa,Muumi,Bogy,Lento-niksi "niksi",
Zara,Helmi,Poju,Salama,Täplä,Vieske,Pisara,Säde
Kuun paiste,Tähdenlento,Kaunotar,Rubiini.
Siinä oli ainakin muutama nimi,toivottavasti auttoi nämä nimet.
pidetään peukkuja pystyssä. - heppahullu
rommi,ransu,schumi,allu.petteri,klara,pariis,penny,poju,valo,vili,örkki,siiri,väiski,kawa,belle,wallu,hilma,senni,viivi,juuli,nopsa,fryga,luukas,gina,mara
- Wiimali
Schumi on niin ihana, viime kesän leirihoitsu:)
- Nimiiiii!!!!!!!!!!!!
Caramel ja Berry Mun oman hevosen nimi on toffee se on ihan caramellin värinen sen pikkuvelipuoli on berry Jos joku nimistä kävi ilmota heti tai reki vie nimet :DDD
- titu98
Musta kauniita nimiä keppareille on:
-Freyas Krystall
-Celtas Quebe
-Sasha
-Myffy
Omilla keppareillani on esim noita...:)- Jeddu
Onks toi Celtas Quebe tamman vai orin/ruunan nimi? :)
- Heppahöperö :)
Oisko shettistammalle hyviä nimiehdotuksia? :)
- Poni fani
Mimosa,Mova.Vitma,Liinu,Lili, peppi ja Butterfly
- Polle poni
On parti Mimosa,Nova,Virma,Vilma,Bella,Bella Donna,Lili,Peppi,Olleriina,Lume,Butterfly,Viirre ja Aamu Rusko sekä Illan taika
- Hepo RAKAS
Kauniita nimiä: Fredja, Melissa, Ölve, Hornet, Wonder, Jekku (Flipper), Bobby, Melinda, Ricco, Estrella, Lèmaga, Ziggy, Battlecry, Viveka, Benjamin, Navajo, Oliwer, Rainbow, Lumimyrsky, Secret, Recless, Packer, Sunsire, Lenja, Tinka, Taifan, Pepe, Härmän-tyttö, Allan, Weema, Pörris, Mörris, Hopeaharja, Domino, Tricky.
Noi on mun ja mun siskon keppareita.. vähä tullu lisää =))))999 - Blååblaa
Kaverini (oikea ihminen!) nimi on Saga :D
- näkkäriratsastaja :D
Tässä olisi pari nimeä jotka pongasin hevoshullun sivuilta: Wind of Change (Wind of Change = en muista tarkalleen, taisi olla joku: Muuttuvat tuulet), ja White Warrior, (White Warrior = Valkoinen sotilas) ja tämä nimi on oman näkkäri heppani nimi: Little Casanova ♥ (lempinimeltään Cassu, Cassu on risteytys poni ori, pikkasen reilut 130 cm korkea ja musta)
APUA!
Itse kaipaisin myös hevosten nimiä, näkkäreilleni! Eli tarvittaisiin tamman nimi, rodultaan tamma on joku näistä, (riippuen nimestä) risteytys poni/ ratsuponi. Toivottavasti autatte. Nimen tulisi olla aika hieno, kuten Little Casanova, mutta kuitenkin sellainen joka on suht helppo lausua, tai nimestä on sitten hyvä lempinimi. Ja englananinkielinen sen PITÄÄ olla :) jos sinulla on joku hyvä suomenkielinen hieno nimi, mene google kääntäjään ja käännä se englanniksi! :D Tämä on tärkeä, toivottavasti keksitte hyviä nimiä (:- Nompparelli
näkkäriratsastaja :D kun halusit englannin kielisiä nimiä niin minusta Velvet Rose(Samettiruusu) on aika kiva nimi jollekkin risteytys poni tammalle.
- iquttaja ^^
Minusta ihana nimi on myös Moonlight Rose, tutummin/lyhyemmin, Moona. (: tätä ehdottaisin myös näkkäriratsasta :D: lle. :) sopii minusta ponillekkin, lempinimen puolesta, ja on englanninkielinen :)
- B)
Moi :) Mun siskon Arabi saa luultavasti kuukauden pääst varsan ja siit tulis mulle oma, mut mä en keksi sille nimee. Siit on arvioitu tammaa ja se ois tosi kiva jos sen nimi ois englanniks.
- Anonyymi
Moi:)
Mulla on keppari nimeltä Diamond ja se on arabi tamma. Ehotin vaa kosk rakastan arabeja niin paljon!💕
- Pilvisiipi
Täs ois pari lempinimeks kelpaavaa:
Dougan, Shiara, Warren, Barbi, Pinto, Shet, Fleka, Flika, Sentti, Neema, Lotte, Dale, Pekoni, Muffinssi, Bjarki, Livi, kendra, Svarri, Lena, Lizzette,Patton - Hevoshullu!
Minullakin on ehdotuksia: Dina(tamma), Vassu, Putte(ori), Vesrik(ori), Romero(ori), Romeo(ori), Nalle(ori,tamma), Roosa(tamma), Peggi(ori,tamma), Kinuuskiori,tamma), Toffeé(ori,tamma), Sulan(ori), Tyra(tamma), Turre(ori), Syltty(ori,tamma) ja Syltti(tamma).
Pitemmät nimet (mitä tiedän):
Dynamiitti Kuu(ori)
Voi kutsua:
Sylvana, Sylvi(tamma)
Silver Dream, Umpula, Unelma, Unksi(tamma) - Anna-Leenanen
Kauhun Kipinän joskus kuulin ja oli vaa nii ihana ! (:
- B)
Kiitti kaikist ihanist nimistä! Varsa syntyi noin kaks kk sitte. Siitä tuli tamma ja sai nimekseen Teddy Bear "Nalle"
- B)
Sori... Piti pistää kaks vk sitte :D
- heppailijat
Shanghai, Gloria, Diamond, Sugar, Muru, Sweet, Vicky, Angelina, April, mielestämme hyvin nättejä hevosen nimiä :) poneille ja hevosille, molemmille. oma lempparini on April ja Gloria, keksipääkä siitä niiden kahden nimen yhdistelmä! (;
- Tähti-Tyttö
NillaSalama, Karvinen, Isabella, Isa, Linnea, Amaliina, Annika, Volcano,
- hevos-tyttö
Mä saan oman hevosen mut en keksi minkä nimen annan olen tyttö ja olen 9v.
- Jokunen
Wave of the sea
Itse keksimä.En tiiä onko nätti.=) - !!!!
englanninkielinen, pitkä, suht helppo lausua, nimi puoliveri tammalle, ja nopeasti! kiitos kaikille! ;)
- nimimerkki ♥
heei! :) tässä minultakin muutama nimi, ihan kaikille yleisesti; (HUOM; kaikki enkun kielisiä!!)
nämä nimet mielestäni sopivat paremmin hevosille kuin poneille;
♥ Little Wonder = pikkuinen/pieni ihme.
♥ Spring Wonderland = kevään ihme. "Wonder"
♥ Black Beauty = vanha tuttu; uljas musta :) "Black / Beauty"
ja tässä tälläisiä hieman ponmaisempia nimiä;
♥ Pepper Pony = pippuri poni
♥ Dandelion = eli voikukka :) itse ihastuin tähän nimeen totaalisesti! :D
♥ Sleepy = unelias
tässä niitä oli muutama! toivottavasti näistä oli edes jotain apua jollekkulle ;) toivottavasti näitä nimiä ei ollut vielä mainittu, pahoittelen jos oli joku jo kertaalleen sanottu! (: osa omasta mielestäni ihania, ja osa taas vähän sitä sun tätä... :D - HELP!
Tarvitsen kolme nimeä!
yhden gotlanninruss ruunalle (ikää 4-v. ja väri tumma ruunikko/joku musta)
sitten nimi gotlanninruss tammalle (ikä 5-v. ja väri tumma ruunikko)
ja vielä nimi puoliveri tammalle, väriltään on rautias ja ikää 12-v. - Nimiä
Englanniksi
Dark Night = Tumma yö (2 Hevosta suomessa tällä nimellä on/on ollut)
Small But Peppery = Pieni, mutta pippurinen (Ei hevosia suomessa tällä nimellä)
Supplicant For Peace = Rauhan Anoja (Ei hevosia suomessa tällä nimellä)
Hollanniksi
Paardebloem = Voikukka (Ei hevosia suomessa tällä nimellä)
Bloemenmeisje = Kukkais tyttö (Ei hevosia suomessa tällä nimellä) - JeminaHeiskanen
EmmaBella
SissiBella
NitaBella
Bella
Sinttu
Rasmus
Sissi
Timantti
Rubiini
Safiiri
Minttu
Suklaa
Mansikka
Vanilia
Päärynä
Mustikka
Vadelma
Ceira
Aino
Siiri
Santtu
Sabina
MinttuBella
IinaBella
VilmaBella - helluheppa
Moi tässä pari nimeä:
Vappu
Unelma
Bruno
Melissa
Camilla
Caramel
Charles
Peppi
Bella- TATTU EILJDSK
Bruno on mun mielestä kiva nimi ja kaikki noi muut nimet jotka helluhepalla on
- -Elzkuu-
Rousku ja Myrsky on miun Irlannincobien nimet !!
- Nimeä kaipaava
Saisinko pari nimeä andalusialaiselle orille?
- Nimeä kaipaava
Nimeä kaipaava kirjoitti:
Englantilasia nimiä mieluiten...
- hj11
Nimeä kaipaava kirjoitti:
Lassi, Prinssi, Vihje oli ainakin.
- apina12345
Tammalle Chimona. Orille Hugo tai Eemil.
- HeporakasHEPOT
Moi meil on jotain 14 kepruu mut meidän talllis on 3 Ja niitten nimet on:Sabrina,Dream ja yhtä en muista:==) Heidoo
- chica <3
Jotain hienoja nimiä vois olla jotkut kreikkalaisten jumalien nimet esim.
Zeus
Poseidon
Haades
Ares
Afrodite
Athene
Demeter
Dionysos :D
Hestia
jne. niit on ihan hirveesti, et kannattaa kattoo wikipediasta ;) - Kaappi-Jooseppi
Trinity X
Bon Bon
Velvet Dream
Guardian
Dragonfly
Black Adder
Lady BlackJack
April's Glory
Moody Boss
Grafenwalder
Shadow Advert
Golden Clover
Trophy's Taifuun
Yellow Rose
Gimme A Kiss
Runaway
WonderBoy
Squeeky
Laephricon (henk.koht suosikkini nimenä)
Peppermint
Bubble Bubble
Hunter Tylo
Flashback
Licour
Self-Control
Alter Ego
Jenissa
Vernissa
Viretär
Vilimitähti - <3
Tarvitsisin nimiä sekä Arabi orille että tammalle ja Friisiläis tammalle ja orille. Mieluiten englannin kielisiä, kaksi osaisia ja mahdollisimman helppoja lausua. :)
- simpukka:D
Dark Shadow
Moonlight
Goldi
Sticker
Play Boy
Dark Angel
Dream Dancer
Blue Bell
Tässä pari nimeä
- Siiri
Esim. Atlas, Tornada, Vietratar, Isku-Poika, Sinttu ja moia muita.
Huom! osa äitini entisiä hevosia. - Jertta Jortta
Minulla on yksi Arabialainen täysiverinen ja se on ori. Ja toivoisin sille mahtavan nimen esim. Tuulen puuska tai niinku sellane että se on semmone pitkä ja vaikka Punapellava että ei lyhenne vaan ihan oikea nimi antakaa paljon oikeita nimiä söpölle orilleni.
- Nimiä
Minusta kauniita nimiä on:
Batic bay (Batsu)
Punapellava (Pella)
Ekun Viiri (Erkki)
Wester Norram Romario Nld (Rommi)
Ricor (Rico)
Chantal (Shalla)
Liile
Rix-Rax (Rixu)
Donja
Rannikon Salsa (Salsa)
Ale Jantro (Sherry)
Neopolitano Cimo (Cimo)
Maestoso Montuzza J (Romeo)
Carina
Conversano Nefelejcs (Betty)
Rokki-Tyttö
Pia vii (Affu)
Marttilan Caston (Masi)
Cobby Chi (Cobi)
Allgott (Allu)
Kiti-Dina (Pirre)
Arttu
Tiipii
Toobias (Topi)
Binni (Pinni)
Val-D Isere (Nalle)
Tamara V. Terschelling (Tamara)
Popommac (Pommac)
Jerry
Roxi
Pystin Hovi (Pumpuli)
Fiilinki
Helmi Vilistäjä
Cayojaa (Keju)
Phas (Vamppu)
Japadapajaa (Jamppa)
Laeryds Hectors (Heke)
Petronella (Pepe)
Paljon muita nimiä- moi44
hirveesti nimeij mut osa oli hyvii
- =) Dale
Dalanar ( Dale ) , Villi Pepsi ( Pepsi ) , Osmankäämi ( Osmi )
- =) Dale
Comendara ( Comi )
Weel stray ( Wess )
Viluka ( Viku ) - =) Dale
=) Dale kirjoitti:
Comendara ( Comi )
Weel stray ( Wess )
Viluka ( Viku )Orille : Dale
Tammalle : Minni
Orille : Niki
Tammalle : Weluna
Orille : Astronaut
Tammalle : Thina - =) Dale
=) Dale kirjoitti:
Orille : Dale
Tammalle : Minni
Orille : Niki
Tammalle : Weluna
Orille : Astronaut
Tammalle : ThinaOrille ja Tammalle : Fart
- Mitsurakas
Moikka!
Haluaisin nimiehdotuksia rautiaalle islanninhevos ruunalle. Nimi saa olla jo käytössä, sillä se ei tule oikealle hepalle. Sanan frá käyttö nimen välissä olisi suotavaa ja tosi kiva jos joku sitä käyttää:)
Toivon paljon nimiehdotuksia! - Mitsurakas
Niin ja tuon issikka ruunan nimen täytyisi sopia yhteen niin että lempinimi on Nappi.
- horsepower01
Muutamia ihania nimiä: Chanel,Karola,Promhes,Fuuria,Nopsa-Tuuli,Stiggie,Passion,Kastanjet,Caramel,
Rolex. Valitattavasti ne on varattuja. - simpukka:D
Gimsteinn frà Brekku?
- Horrrse
Muutamia nimiä joita tulee mieleen: Secret Melody, Rosella, Be My Talent, Vanilla, Queen Spirit, Silverquick, Firedancer, Moonlight, Eternal Soul :)
- Tyttö-00
Ihana nimi mun mielestä on Tuplarilla ja Casa Winston (; Ja Esku EST :D
- trolololoolllllooo
mun kepparit ja mun tuleva poni tarvi nimee!! voisko joku kesksiii
- joku
Aatu
- :) YOU
Meiner :)))
- JUUPSSSSA
Tammalle~
Fari, Blanca, Jelinda, Daisy, Sira, Mira, Kayla, Nica, Nami, Nappi, Rusetti, Berta,
Ruunalle/Orille~
Piat, Riku, Wallu, Benny, Rehti, Tuuri, Lucas, Ferry, Grevi, Pinto, Domi, Atte, Fido, Brio, Ville, Tommy, Pixi, Late, Danny, Lartsa, Ets, Lilli, Reima, Jepe, Jappe, Platina, Pilleri, Pirelli, Zorro, Rommi, Daniel, Mokke, Mokka, Sisu, Eetu, Aatu, - joku
Hienoja nimiä on:
Aatu,Aku,Rico,Celebess,Avain,Avaus ja öööö... Aatu sanoinks mä sen jo...- Anonyymi
Nättejä nimiä kaikilla oisko jollain nimiä kepparille jonka kutsuma nimi on Lady
- SM
Yhessä tallissa on varsa jonka nimi on Jekku ja sitten on Diva ja sen varsa Missi. Kaupungin nimet ovat myös kivoja esim. Lontoo, Amsterdam ja Luxenburg. Kirjoittakaa Googleen: Hagnasintila.fi (mä ratsastansiellä) siellä on ihania heppa ja poni nimiä! Vinki vinki!!! ;)
- tos on jotain
tässä on:
ambrosolivia,nikita,mallu,olympus,oscar,joosa,hastigur,fatima,rosalii,esmeralda,lyydia,taru,kompis fritiof,kompelinda,sabina,letizia,lasse,caramel,cream day
Abaccus
Abdullah
Above and Beyond
Absent
Acapella
Acer
Acorn
Adagio
Admiral
Aerosmith
Afterglow
Agape
Ahlerich
Aida
Ain't Misbehavin
Air Express
Akasha
Al Akbar
Alanah
Alcatraz
Alexander the Great
Ali Baba
All My Heart
Alladin's Treasure
Allegria
Allouette
Ally
Alomar
Altair
Always
Amanda
Amazing
Ambara
Amber Dancer
Ameera
Amethyst
Amulet
Anakin
Ancient Orange
Angel
Angelfire
Angel's Glory
Anna Bell
Annie
Another Chance
Anthony
Anziyan
Apache Outlaw
Apollo
Appichi
Apple Butter
Applejack
Apples
April Showers
Arabella
Arabian Night
Arbor ann
Archie
Areo
Arial
Aristotle
Armand
Arnica de la Barre
Artemis
Artist
Asgard
Ash Winder
Ashka
Asia
Assistance
At Last
Atkins Gold
Au Lait
Aurora
Autum
Autumn Spirit
Ava
Averti
Awesome Wild One
Azbo
Aztec
A Chic in Time A Famoues Design A Jungle Prince
A Lady's Man A Little Extra Credit A Little Joe Brick
A Sure Thing A True Zippo A.K.A.
Abby Abbys (Pronounced - Abbiss) Abdullah
Able Master Above and Beyond Absent
Absolute Bullet Proof Abu Ace
Ace of Spades Acer Acker Bilk
Acorn Ad Alta Adat
Addie over Aerosmith Aferditie
Afternoon Delight Agape Aggie's Diamond
Ahlerich Ahwa Ai (japanese for love, pronounced as a long "i")
Aida Aiko Air
Air Born Air Express Aitch
Akhademy Al Akbar Aladdin
Alberton Star Alcatraz Alex
Alexa Alexander the Great Ali Baba
Alia Kazam Alki All Natural
All that Jazz Allen's Charmer Allison Fast
Aabel
Alfa
Algõr
Arias
Amareto
Aiksu
Akustika
Aurum
Alibi
Anisah
Abbervail Dream
Abercrombie
Above The Clouds
Absolute Bullet Proof
Ace
Aces Diamond Rio
Acromantula
Adat
Adrian
Aferditie
Afternoon Delight
Agent 007
Ahwa
Aidan
Air
Airborne Magic
Akhademy
Alacazam
Alaska
Alex
Alfie
Alia Kazam
All Natural
All-American Rocket
Allegro
Alloverdaplace
Almonds
Alotastuff
Altivo
Always A Dot
Amaretto
Amazing Grace
Ambassador
Ambition
American Beauty
Amfortas
Amy
Ananda
Andale
Angel Eyes
Angelina
Angle
Annabel
Annie Oakley
Answered Prayers
Anton
Apache
Apache Sunrise
Apollo's Chariot
Applause
Apple Candy
AppleJacks
April
Aqua
Arabian Dancer
Aragon
Arcadia
Archimedes
Argo
Aries
Arizona
Armed & Dangerous
Arnie
Artex
Artoo
Ash
Ashanti
Ashleigh
Aspects of Love
Astro Boy
Athena
Atlanta
Audrey- Emole
sä tiiät tosi paljon nimii
- Massorie
Eluardo, Black Swan, Flaébe, Lucrezia, Massorie ovat mielestäni kauniita nimiä.
Massorie tulee nimistä Natalie ja Massari,,, keksin itse.=) - Broken Pieces <3
V.V. Lisbeth,Ivanhoe,Yellow,Vikkelä Vaappu,Kospeli,Alwent,Frezija,Nondo II, Zamorana,Aida,Ruubia II,Ronda III,V.V. Julio,V.V. Inger,Néeltje,Pandora,Sorinan Kajsa,Woodstock LL,V.V. Erita,Taittonen,Tian Poika,Millie,Goldie,V.V. Aamu,V.V. Aurinko,Raisu,Gvineja III,Lucky Man,Nylands Tösen,June's Suprise,Cassiopeya,Abdullah II,Aniara, Anisette II ,Astra,
Bingo v.d., Zandkamp, Bloemershof’s Chera,
Brantshammar, Julius, Britella ,Cindy Lane, Cord
Darling ,Diana, Dorty, Earl van Evers, Ero-Piku,
Frank van Evers, Gerald van Evers, Hagens Helina,
Hagens Juli, Hetman Ian van Evers, Idol III,
Karmalita, Gipsy Girl, Kasper, Kotimäen Gesna,
La Petite, Linda, Loocky Lucy II, Lucky Bastelie,
Mounette, Moxie, Nolly ,Oliver III, Paprica, Paul,
Petronella, IV Prisse, Red Slip, Rosetta ,Samuel,
Sariba, Sgjors, Shérie v.d., Woerd, Siboney, Sinja,
Washington Wood, Nymphe, Windmill’s Country Boy,
Vuokko Camelia ,V.V. Afrodite, V.V. Endie,
V.V. Episse ,V.V. Halita, V.V. Hannah,
V.V. Hans ,V.V. Icce, V.V. Ilias ,V.V. Indaba,
V.V. Isetta, V.V. Ivan, V.V. Ivor ,V.V. Jalle, V.V.Janiara,
V.V. Jasper ,V.V. Jevel,
V.V. Karina, V.V. Kimitra, V.V. Kirella,
V.V. Kleopatra, V.V. Kniffe, V.V. Kongo, V.V. kössi,
V.V. Larissa, V.V. Liliane , V.V. Lucas,
V.V. Lucky Star, V.V. Millie, V.V. Nicolette .
Tossa noita nyt tuli,joitain saatto tulla kaks :D- moi44
siis oot keksiny hirmuna nimii suurin osa on ihania nimiä....
- schleichtyyppi
mikä olisi schleich shetlanninponi tammalle hyvä nimi (yksinkertainen)
- ttttttttiiiiiiiiiiiu
Cindy, Candy
Sinna, Iitu, Netta, Nella, Nelli, Niia/Nia, Pipsa, Pihla, Ninni :D Siinä on yksinkertaisia ja mielestäni ihan kivoja nimiä :D
- moi44
nii minustaki xx dd......................................
- s.v.p
kaikki islantilaiset on tosi hienoja:)♥
- Hebbahullu!
Hei, minun naapurissa on 2 ponia, joiden nimet on vili ja hertta. vähän ne on söpöjä!!
- Vilpertti
EI KU AATTELIN ETTÄ SE HERTTA ON ORI!!! :DD
- zico fan<3
Kuka antaa tammalle nimeks vili??? :0
- moi44
zico fan<3 kirjoitti:
Kuka antaa tammalle nimeks vili??? :0
no en kyllä anna mutta tiiän yhen orin jonka nimi on vili. onks se muka tamman nimi.
- daaah:D
Vilpertti kirjoitti:
EI KU AATTELIN ETTÄ SE HERTTA ON ORI!!! :DD
Pelle xD!
- Hevosten rakastaja
-Dark Night
-Snow White
-Athena
-Mirasen
-Sam
-Airos
-Xena
-Black Jack
-Maybe
-Glory
Siinä pari kun en jaksa luetella niin monta...- moi44
hi....
- moi44
no kauheesti nimeij
olisit laittanut
muunki alkuisia nimejä
ku vaan
aan. alkuisia nimii. muuten
hyviä
nimiä
- Paintit rulaa!
Haluaisin suomalaisen nimen ihanalle Paint orilleni.
- cheergirl
ghghgh minkä niminen oot Howrsessa mä oon cheergirl,cheerleading132,nöpönenuli ja nöpönenuli12 :) pyydä mua kamuks
- Esme
kivoja hevosten nimiä Esim: Bella,Fiola,Girl,Jack,Josefin,Jade,Knaster,Tutti,Robbie,Vaps,Madeira,Admiral,Aatu,Ira,Ansis,E.T.,Fenix,Fidel,Indigo,Umona,Mooni,Patrik,Saku,Vermont,Victory,HamptonEi oo oma keksimiä mut siinä niitä on}
- .....
nää oli hyviä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- moi44
nii i ...
- moi44
..... kirjoitti:
nää oli hyviä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
öööööööööööööööööööööööhhhhhh--------------
- Anonyymi
Suurin osa noista nimistä on korpikyläm tallilta:)
- SaraSaSa
Moi Mä oon Howrsessa ja mun Ukon nimi on SaraSa Kaikki S:ät isolla! Ja mulla on kaksi hevosta Cora ja Glydia
PS: PYYTÄKÄÄ MUN KAMUKSI - Aanniskkuu
Tuo on hieman ärsyttävää kun joka toinen sanoo jotain "Barbie", "Princess" jne. Eivät kauraturpamme kumminkaan mitään barbeja ja prinsessoja ole ja minusta nämä nimet ovat hieman tyhmiä. Itse valitsisin hevosen nimen värin ja luonteen mukaan ;) Ovat toki hienoja kaikki englanninkieliset hevosten nimenne! :)
- hevosennimet658
No tiedän muutaman suosikkini: Piitu, Ridella, Zorro, Valdemar, Waldemar....:)
- Se tuntematon
Tietäiskö kukaan orille ponille nimeä? Nimen pitäisi sopia valkoiselle shetlanninponille jolla on muts harja :) Kiitos jos autat :)
- Se tuntematon
sen täytyy olla lyhyt ja "hassu" nimi :D
- PoniAmppu
Kivoja nimiä: Barisse, Muffe, Dexter, Indian(=Inkkari) ja Pokemon.
- heppahullu
Eemeli ja Sweet Vanilla on ihanii nimii♥
mä en saa koskaan heppaa tai ponii :(( - Pumba fani
Anke,Lyyli,Niki,Nalle,Milla,Aili, joitain nimii jota keksin
- HorsePoni
Mulla on kaksi keppari joindenka nimet on Cendra ja Meridel.Tammoja molemmaT.Ihanat nimet molemmilla mun mielestä.
- Adlia
ihania nimiä****
- PonyHeppa
Marsedia,Kiadels,Perniled,Paulelin,Garnillad,Arabiea,Frenda,Hani,Irla,Irkku,Janski,Jeminia,Laruet,Nora-Kuke Oonetar,Riidia,Siruado,Taranda,Wendy siinä muutama nimi:)
- settis
meidän entisellä tallilla heppoi bella taavi iita johny orffeus jätkä knytta demi heppu odi cindy ramero vanuri suvi umma stella lopetettiin kimo syövän takia uuden tallin heppoi siglir lance poka skumppi blök muita en muista!
- heppatyttö
mun keprujen nimiä!
sunrise avenue tutummin sannttu.
princ
prinses rouses=ruusa
polle stara=polle
misty
brovn star lausutaan braun star=brauni
terracotta
cino
punaomena=omppu
lisääkii on mut en jaksa kirjottaa!- moi44
no mä ainaki jaksaisin mut siistei nimei.
- Sanu19
Nimiä:
Haribo
Santtu
Donna
Flara
Lovisa
Hopeatuuli
Mocca
Woody
Bolt
Tornado
Trombi
Ame
Gloria
Florida
Iitu
Unda
Kelly
Fizz
Walinde
Neptu
Fidgi
Sera
Ei hyviä mutta toivottavasti autto edes vähän!!- Odinin lähetti
sleipnir
- moi44
ai eikö muka oo
nuo
kelly ja
sera oli makeita nimiä....................
- Hepokarkkki
Filina, Tiitus, Hytteli, Assi, Lasse, Veera, Rosa, Lumous, Polle, Nuoli, Nappi, Lola Lolita, Lahja, Lady, Poju, Bisse, Soihtu, Muisto, Tytti, Rölli, Mustahelmi, Ilotar, Humina, Humu, Prinssi, Tamara ja Uljas En keksi enenpää.
- Iiduli....
Tässä olis vähän nimiä ;) Itteni mielestä on hyviä ....
Myrsky (Storm) Manteli Täplä ( V.K Lena ) Faksi, Sentti Miska, Pallo, Ruuti( Rubens II) Ässä Lumi ( S.B Snow ) Mystery, Mix(C.S Mixie ) Eemeli( Emiir II ) Töpö ( Amadeus ) Voltti ( Voltigiere ) Power( Power All ) Maisa( Matruckha ) Kerttu( Kertoune ) Mikki ( Mikcey ) Minni, Pimu, Rasmus
sinä on vähän nimiä :) - foreverhorses
Mielestäni hyviä nimiä hevosille:
Summer dream,
Sheila,
Freedom,
Diabolo,
Hadrian,
Maiami,
Riinan Toive - Hepanomistaja
Eomer
Royal Pam
Lakevillage princess
Lovely Prince
Royal Prince- Rockyhorse
Meidän tallin yks heppa on royal prince tutummin prinssi.
- moi44
Rockyhorse kirjoitti:
Meidän tallin yks heppa on royal prince tutummin prinssi.
selva juu.
- auttaja1
Minusta hevosille on hyviä nimiä orille:Prinssi, Nino, Rommi, Nalle, Vinski, Luke, Entti ja Ritari.
Ja tammoille vähän enemmän:Bella, Pia, Della, Netta, Harmonia, Margareta/Margetta, Milka, Menni ja Tuulia.
Onhan nuo kasvitkin hienoja nimiä esim.Kukka, mutta nämä tähän laitoin. Itse pidän myös leikkimielisistä nimistä. Haluaisin auttaa sinua en tiedä onko näistä mikään sinun mieleesi. Vinkki:kannattaa keksiä jostain tietystä nimestä joku uusi nimi esim.Vinski/Vellu.
En pidä liian yleisistä nimistä, mutta laitoin niitäkin tähän, koska en tiedä mistä itse pidät!
Toivon, että joku nimistä käy sinulle!:) - heppa tyttö
hevosille on hinoja nimiä mutta minä tykkään Eemelistä ja Suklaasta
- Unto-Eemeli
Bad Boy, Wilma,Selma, Unelma, Zanzibar, Arotuuli, Wildfire, Wildwind, Tootsie, Duke, Kaaleppi, Unto-Eemeli, Carita, Elmeri, Sir, Mauritius, Aamu-Usva, Dream, Snow-Beauty, Anthony, Aili, Aurora, Roihu, Roihutar, Mocca,Stalin, Smoona,Storm, Black Night, Battlecry, Molly, Maukka, Yasmine, Voldemort, Ilmiliekki, Richard, Cedric, Phantom, Grazie, Sky, Taika, Star, Tähdenlento, Myrskytuuli, Pikku-Myy, Latte, Edward, Every Day, Angel Star, Christina, Christoffer, Declan, Aamos, Arska, Janette, Eleonoora, Éowyn, Arwén, Hermione, Ginevra, Minerva, Benjamin, Ben, Leo, Legolas, Aragorn, Merlin, Arthur, Monster, Inkku, Murmeli, Muru, Seppo, Kalevi, Urho, Johnny, David, Elias, James, Kake, Aamunkoitto, Bahia, Ritu, ilo, Kúnst, Jacky, Rocky, Vektor, Ransu, Spotti, Patulla, Weltsu, Mercca, Dani, Roi, Roni, Duke-Poika, Goldie, Ulrik, Salamapallo, Salama, Zaza, Torger, Stale, Granat, Felix, Glaara, Bruce, Butch, Pole Star, Yrmy, Poika, Junkkari, Yrjö, Nana, Nala, Oskari, Tabatha, Kovu, Kiara, Simba, Cecil, Kotkansilmä, Tuike, Gleo, Black Eye, Blue Sky, Little girl, Spirit, Kuutamo, Adam, Joe, Jordan, Angycry, Atamon, Pauke, Pocahontas, Suklaanappi, Duchess, Calico, Lucky, Lucy, Suvi-Tuuli, Tuuletar, Frieco, Alcanta, Olav, Brol, Al Jahdu, Helenkan, Irene, Helen, Lyra, Gambrinuius, Sumutar, Päällikkö, nita, Kenai, Koda, Meriadoc, Pippin, Severus, Albus, Lily, Neville, Boromir, Faramir, Sharon, Mustarastas, Stephanie, Argon, Sakarias, Orlando, Elijah, Mr.Bean, Dobby, Oljo, Smeagol, Klonkku, Gimli, Pimeyden lordi, Puolituinen, Konkari, Nagini, Surkki, Nuuhku, Bill, Bo, Bilbo, Bercky, Özgür, Sternus, Ruusa, Valedro, Lumikki, Pakkasukko, Hurmuri, Dean, Elea, Iida, Joel, Jack, Ardon, XL, XS, Frodo, Samvais, Hobitti, Uruk-Hai, Kalkaros.........
Niitä löytyy :DDD
Paljo ois lissää, mutta ei jaksa kirjottaa kaikkia... Kavereiden kanssa kirjoteltiin nämä, ja paljo niitä löytyis. :)))))))- Hobiitti
Et ole lukenut tai katsonut taru sormusten herraa ku legolas, aragorn, smeagol, klonkku ym...
- manteli1000
Täs on pikkusen pulmia haluun hevoselle nimen mutta en siellä millä käyn ratsastamassa. siellä: ponit: sani, vallu (valiant), sani, pee, eemu, windy, karvinen hevoset: elli, helmi, nette, ria, hilja,inka öö no mikään niistä ei kelpaa mulle :D no mähän nyt oon niin nirso sopisko joku noist nimist ehkä sulle ehdota mullekki niinku nimi. :) t: manteli1000
- pöö890
tammat:
Starlight
Minttu
Siida
Iitu
Misty
Hilla
Vinha
Kiki
Lissu
salsa
Ulla
Didy
Idis
Zarabella - Amppja
Mun mielest nää on kivoja nimiä:
Tammat
Amoreia
Amira
Anastasia/anastasy
Aniola
Rose d' amour
Amoriina
Adela
Adalja
Algonkina
Alona
Suokki tammat
Linda
Liinu
Nella
Veera
Lento
Nopsa
Orit
Aruba
Gazelle
Gabriolle
Fabio
Royal prince
Alpha- moi44
samoin...............moi44
- Amppja
Mun mielest nää on kivoja nimiä:
Tammat
Amoreia
Amira
Anastasia/anastasy
Aniola
Rose d' amour
Amoriina
Adela
Adalja
Algonkina
Alona
Suokki tammat
Linda
Liinu
Nella
Veera
Lento
Nopsa
Orit
Aruba
Gazelle
Gabriolle
Fabio
Royal prince
Alpha- cinnamon
Olisit suoraan vain kirjottanut että katsokaa Sarin tallin nettisivut (:
- voisiko joku auttaa
Heips! voisikojoku auttaa olen unelmoinut n. - vuotiaasta
että saisin joskus oman hevosen tällä hekellä olen 12 vinkkejä miten saisin oman ponin ja sille kivoja nimiä mieluiten v. ja b alkuisia nimiä ruunalle kiitos.- peetuu
No täs... Brenna,Walto ja Masa
- IWantHorseFarm!
Sama tääl. Oon unelmoinu 4 vuotiaasta saakka hevos tallia, mut mun isä sano et mö saisin sitten vasta hevostallin jo me voitettais lotossa. Mun äiti on allerginen issikoille mut ei muille hevosille onneks. Minä itse olrmen nyt 14v. Ja olen siis 10 vuotta haaveillut hevostalleista. Mun pahin ongelma. Mun unelma tallit ois sellanen mis on 6-8 hevosta sellanen upee. Mut joskeksitte mitään keinoja miten me muutettais ja saison tallit niin, ideoita tänne!!
- hepathildajakape
mulla ja mun siskoil on oma keprutalli, täs on nykyisiä, tulevia ja niit vanhoi nimiä:
Taifan, Amadeus,Kismet,Sweet Vanilla,Lenja,Jekku ja Nekku,Ölve,Weetos,Weema,Battlecry,Wild Son ja Wild Pepper, Pörris ja Mörris, Tesla,Biafur,Geisla,Neema,Pööti xd, Tuittu ja Härmän Poju ja Härmän Vilske,
Sitten veljeksiä/siskoksia/sisaruksia,kavereita, yms aina kaksi keprun nimeä:
Fredja ja Petja, Naksu ja Nipsu, Fire ja Rife, May ja Play Boy, Takku ja Selkku
:) - brädi hevonen <3
Nappula on söpö nimi ja brädi ja Flipper ja viel onni ja klaus
mun keppareitte nimet on Tytti,Nelli,Nana,Milli,Molla,Tähti,Korkki,Napsu,Neppis,Felisia,Leksa,Aku ja Fiona
- Isssikka fani
cloudis,lukka,freija,hetja,
- Hilla
Meiän hevosten nimet: Misty, Gangster, Heka, Kukka Veelis. :)
- hevoset1
Tässä on joitakin nimiä:
Tammoille: Helmi,Isabella,Bella,Nipsu,Niksu,Ruusu,Kukka,Della,Holly,Molly,Donna,Tähti,Hippa,Hellu,Helma,Liira,Amanda,Viivi,Karo,Windy, Nella,Netta,Kasmir,Tea,Terhi,Elli,Nelli,Missi,Cindy,Pilvi,Piia,Pia,Aurinko,Tuuli,Kia,Kiia,Lissu.
Oreille:
Pipari,Nekku,Mörkö,Black,Black Boy, Vili, Romeo, Alpo,Veikka,Werner,Coca-Cola,Riio,Riku,Myrky,Myrskytuuli,Hopea,Konna,Kamu,Manu,Mauno,Mister,Mokka,Toffee,Coffee,Karkki,Suklaa,Suklaa Salama,Salama, Salaman Nopea, Ressu,Snooby,Musti,Musta,Urhea,Capu,Hessu,Taivas,Kuu,Meteoriitti,Niitti.
Tos on nyt ainaski parii nimeä - illu ilona
täsolis aika hyviä! viltsu, suiteri, emmu, lakka, sikke ja montis.
- lodeking
Tässä mainioita nimiä hepoille ja poneille:
Tammat:
Liberia, Linda, Neran, Nekku, Hope, Sumer, Besta
Orit,ruunat:
Kotzone, Cuber 360, Hans, Passo, NASSE - Toffeeponi
Summertime Sadness, And you are, Maybe not, Abadonne, Lady Charlotte, My last chance, Dotn't you think!, Vappu-Tötterö, Huiskaus, Tuulen-Tuiske, Silvery Sunrise, Foundation, Vauhti-Jätkä, Urmeli, Kirina, Balina, Master, Minimanteli, Soilu, Summer Spirit, Dario, Mirel, Marianna, Miss you ja Trevor.
- minnimimmininni
Wiennah ja Vanillah
Ne on varattuja jo=) - <Pony>(:
Tässä jotain:
Malte, Pandora, indra, Kiskuri, Seteli, Diablo, Kiito, Kiitäjä, Jokeri, Patruuna, Manteli, Kilpa, Soihtu, Felix, Pikatsu, Rölli, Gipsy, Dominator, Dynamit, Nalle, Pamela, Valto, Poke, Lincholm, Pampula, Sukkula, Kirma, Vieteri, Lissu, Hilpuri, Kipinä, Hyrrä, Blanca, Blondi, Balleriina, Lucia, Rinkeli, Raketti, Polle, Nuoli, Nuotti, Nopsa, Tupsu, Ponteva, Pontus, Arabella, Ariadne, Ralli, Liekki, lieska, Ruuna, Leimu, Loimu, Cesar, Huisku, Tuisku, Tenava, Kimo, Viksu, Vikuri, Hupsu, Pokeri, potkuri, Alma, Tellu, Tesu, Tepsuri, Nefer, Esteri, Molla, Sinttu, Erkki, Omppu, Oiva, Neppis, Eppu, Ilona, Highway Express, Näpsä, Salama, Friidu, Superi, Abriange, Angel, Ujo, Epeli, Kasakka, Riitu, Sangrita, Hermanni, Gloria, Killer, Norppa, Spiraali, Atle, Sprite, Eukal, Tarra, Luisto, Kiara, Perdita, Karkki, carton, Caston, Reino, Onni, Sulo, Tellu, Mysteeri, Myssy, Mysse, Malde's, Kajo, Teppo, Indy, Wanessa, Aura
KEKSIN NYT JOTAKIN NIMIÄ! XD ;D - arkakeppari
Minun keppari nimet ovat Cavallo oikealla nimellä SiperiuksenCavallo. Sulo oikealla nimellä WintterWhitesulo . öö Wenda ihan wendalla jaa Magia kanssa vain ihan magia ja Tassu oikealla Tiker (ei minun keksimä vaan sen entisen omistajan keksimä) öööööööööööööööööö Topias eli oikealla nimellä ThoubinBlack ja Wendi oikealla kirjoituksella wendy ja rasmus oikeaa nimeä ei nyt mieleen lennä ja Monica oikealla Monica song Ostia oikealla OstiaGer jaaaaaaa Missi oikealla Misabella ja Mella oikealla Mella :D
- heppa fani
Tarvisin hyvän orille sopivan nimen. Mun muut hepat on Musta ori, Max, Geisha jaAmanda. Hevoseni on ruskea valko täplikäs. Jos keksit orille hyvän nimen kerro ihmeessä
- Hyvä nimi orille
Fart
- ponihullu2
Minusta hyviä nimiä olisi:
-Tuisku
-Pyry
-Essi
-Lilli
-Osku
-Esko
-Kalle
-Spirit
-Lakritsi
-Mona
-Prinssi
-Veikko
-Veikka
Tässä oli nyt vähän nimi ehdotuksia. Toivottavasti oli kivoja nimiä MOIKKA!! - Tulpax
Her Sey Harika eli Hessu Orille/Ruunalle
BellaDonna Eli Bella Tammalle - Heppanimet@
Jos Tamma Niin Cilli,Natascha,Seraphika,Skuld, Crystal tear..... Jos ori niin,Kaito,Donnar,Herkku,Vili,Wassu.....
Lempparini noista: Jos tamman nimi niin Crystal Tear..
Jos ori niin Donnar... - Mustikka-poni
Mango
Lotus
Napoleon
Serif
Kiki
Choco
Mustikka
Jade
Bili
Usva
Kroisos
Onni
Dola
Josefia
Lumia
Sami
Dark
Noomi
Candy
Sini
Voitto
Lily
Mia
Peggy
Layla
Sessa
Gina
Ginger
Cinnamon
Minteli
Lara
Tessa
Sonja
Kassu
Blacky
Moon
Nipsu
Alysa
Fenja
Nella
Titanium
Titanic
Terri
Napsu
Bongo
Nelly
Sandy
Cindy
Sulevi
Domi
Tytti
Pepe
Hyttynen
Sky
Nasu
Mario
Sonic
Lilian
Fengur
Mona
Leonardo
Vinsentti
Vipsu
Friday
Mozarella
Firefox
Veikka
Delina
Deline
Queen
Kingi
Kunkku
Omena
Riki
Essi
Salama
Volcano
Ässä
Nelli
Talent
Baby
Nestori
Nepali
Hipsu
Tiffany
Megan
Veronica
Garnet
Eppu
Believe
Flora
Lion
Tiger
Helios
Vappu
Jillie
Nepsu
Celeste
Jimmy
Teppo
Rania
Nekku
Ilona
Liina
Sanni
Princess
Prince
Valentine
Midsummer
Jeans
Blue
Carole
Säde
Nippe
Nellie
Tiffy
Kronos
Onion
Pineapple
Apple
Orange
Kanaria
Jenna
Madaliina
Madacaskar
Peikko
Helga
Olga
Viltti
Osku
Emilia
Netta
Tutti
Max
Ninja
Amy
Ronja
Neppi
Soturi
Warrior
Läiskä
Läikkä
Monday
Lucia
Coraline
Caroline
Koral
Rio
Musti
Rebekka
Unto
Ben
Siinä oli pari 8) - plää
öö no vaikka. Taavi,Iita,Jätkä,Knytta,Demi.Heppu,Odi,Suvi,tuuli,Umma,Riku,Vanuri,Bella,Orffeus , Nasu,Juhla,Zoe,Stella,Ramero... glói,siglir,fjalar,góudis......
- arkakeppari
öö no vaikka
Siperiuksen Cavallo = lempinimi Cavallo
Wenda
Kauppilan Rasmus = lempinimi Rasmus
Monica song = lempinimi Monica
Mella¨
Misable = lempinimi Missi
TassuTigru = lempinimi Tassuti
Arttu
Myy
Terry
Tom
Tommy
Jerry
Merida
Santtu
sipe
face
myster
Roope
timppa
Linda
Ostia - peetuu
Öö... Petu,Virter,Wolter,Cider,Siideri,Brenna,Kiida,
Lissu,Lissi,Snoutra,Snotra,Kukka,Lilli,Elli,Helepi,Hugo ja Mortti - Lalaa!!!
Meillä on 4 ponia, Voitto (Connemaranponi), Cavallo (Islanninponi), Lilli ( shetlanninponi), Amy (Shetlanninponi). Ja lisää on tulossa niille jo nimet: Fasu ja Voiceoffortuna ``Voice`` (8
- Noloooooooooo
Voi että on POKKAA!! Lalaa!! Joo IHAN varmaan teillä on neljä ponia ja Voitto ja Lilli nimiset ja on tulossa voiceoffortuna!! Hanki aivot! Luuletko sä et me niinku uskottais? Että on pokkaa! Tiia Suomalainen omistaa Hollannin puoliveri ruunan Voice Of Fortunan tutummin Voitto,ja Pinja Suomalainen omistaa tilastoponi tamman Bon Bonin tutummin Lillin! Mää kyl sanon täs Tiialle ja Pinjalle niitten blokissa!
- sea
Lady White Vera eli "Versku" on kaverini entinen poni! Sympaattinen tapaus :)
- Alina <3
Omistan orin nimeltä Prince Charmer, suomeksi hurmuriprinssi tai prinssi hurmuri lempinimi sillä on "Prinssi" Itse pidän nimestä, mutta se on maku asia. Muita heppoja joita asustelee tallillamme:
- Angel Voice "Whisper"
- Little Casabova " Cassu"
- Brad De Volume "Vaavi"
Tossa siis tallimme kauneimmat nimet - :D:D
tässä on joitai : Angel Of Mine,Angel Eyes,Wild Child,Rarity :)
- Poll€
Täältä löytyy paljo heppojen nimiä. :) Paina vaan kirjainta millä haluut se alkavan
http://www.lilletall.com/nimed/ - Hanki pois
Mitä te viell laitatte tänne juttui... Kattokaa aloittajan lähetys vuotta...
9 vuotta vanha juttu!
2004!!! - horses (:
talilla jossa käyn on ollu tälläsiä heppoja/ on tälläisiheppoja edelleen:
Amoreia, Amira, Alona, Adela, Aniola, Floxy, Simona, Victor, Bohemo Pascha, Aabra, Arppa, Liinu, Linda, Ramses, Aruba, Gasella, Smurffi, Lady Mirella, Aziza, Rose D' Amour, Gabriello, Ronja, Liekki, Amoriina, Samba, Rumba, Amor, Fabio, Silke.
En muista enempää- Böö horses
Onks siel myös Price?! Se on ihunaaaa!
- Qimma
Omasta milestäni parhaita nimiä on:
Orille:
Bruno
Jokeri
Picardie
Tomproyce
Sarocho
Hatteras
Hugo
Tammalle:
Ramon (Tai Ramona)
Santana
Coraline
Tinker Bell
Diamond
Benyka (Lausutaan Benika)
Ronsanas - Janis Petke
Vesikulho
- heppafani<3
allu,albert,leksa,bertta,jasola,matu,osku,bella,pyry,monski,omppu,kuula,malte,manta,lilli,gapru,heikki,henkka,aksu,risto
siinä olisi vähän heppa nimii - Love_horses
No Esim: Kukka,Enduro,Kaakao,Max,Draama,Miro,Cherri,Sanni,Minni ja Iines ;)
- MOI44
TUO KUKKA DRAAMA MINNI ON HIENOJA NIMIÄ.
- Villivarsa 01
Hmm tää on jo 9vuot vanha juttu tai enemmänki mut:
Tammat:Roseline,Gandy,Onsku,Feronia,Aristomache
Orit/Ruunat:Onni potkun rubert,Synkkä Salmis,Spiridon,Baneful Omen- Villivarsa01 best
Mää keksein noist jo nimen kiitos Villivarsa 01!
- MOI44
MOI OON EHTMÄSSÄ KEPPARILLE NIMEE SILLÄ KATON AINA TÄÄLTÄ NIMEE.
NIIIN OON MIETTINY NIMEKS LEO TAI MANU.
TARVIN EHOTUKSII ANTA AKAA .SIIS VASTATKAA NIMEÄ KEPPARIlLE ELI VAIHTO EHTOA OLKAA KILTTEJÄ.- SmallPony
Onks se ori vai ruuna? Jos on niin tässä olis muutamia: Story, Rally, Staily, Rock, Wiccy
- moi44
moi siis jos joku ehtii hevoselle nimee niin tässä on vaihto ehtoi
esim. leo manu riina nelly pumpuli lila kukka fanni selina ella ja
oppe. - <Pony>(:
tässä olisi muutama nimi:
oriille: Figaro, Deniro, Tupsu, Tuuma, Darri, Tussi, Laikku, Kipinä, Tenori, Opan, Duku, Bopo, Sixback, Viltti.
Tammalle: Felicia, Krafla, Brunett, Nasu, Kitty, Gitte, Ettan, Heidi, Lateksi, Alice, Tyra, Valentina, Omppu, Pikkis, Nuppu, Alma, Valto, Mysan, Pandora, Indra, Vihinä.
Toivottavasti löytyi jollekkin ponille/hevosella nimi - moi44
en oo pitkiin aikoihin kirjottanu ku en oo kerennu
- moi44
minusta hevosille ja poneille hienoja nimiä ovat
tammoille..
anni
roosa
peppi
tiina
sanni
fanni
tammi
leila
lilli
lilja
lila
kukka
lila-kukka
anni-tiiti
tiiti
meerit
meeri
meeri-lisa
liisa
sonja
tetti
ja oreille ja ruunille.....
dino
doni
isku
laisky
läisky
täplä
iiro
matti
iiro-matti
pontti
pentti
polle
mommi
leino
leino-vertti
vooni
manu
laukka
perttu
nonno
tässä ne oli. vastatkaa
onko nuo nimet
teidän
mielestä hyviä.
tai ainakin et mitkä oli hienoja.
tv-moi44 - moi44
ok
- muumi8
Polero,Erppa tai Aprill
- Anonyymi
Sille,Drem,Dex'Star, StarDream, HorseDream,Laryssa'Star
- but me up but me down
Mun mielestä nämä nimet on parhaita: Blaze, Oscar, Star, Veera, Sirocco, Pegasus, Välke, Silver, Frutti, Zeta, Sesha, Amadeus, Sabrina, Maya, Isto, Gnu ym. erikoisemmat nimet
- howrse rimppis00
Mun mielestä esim . no ainaki Black eyes (Musti) , Sandhole Little Madam ( Sandy)
Clivia , Rainbow Bye Bye ne on must kivoi nimii :) - heposf
nämä nimet ovat omasta mielestäni kivoja nimi :) : Randver frá Geldingaá (Randver)
Klettur frá Ármóti (Klettur),Þeyr frá (Deyr),Sirpa frá Eystra-Fróðholti (Stjärna),Prins frá Borgarnesi(Prins),Staka frá Hamri (staka),Júpiter frá Eylandi (Jupiter) nää on mun mielestä tosi kivoja nimiä :) kaikki issikoita :) ja meidän perheen entisiä hevosia :) - moi44
mul on uus keppari nimi on ella elkää ottako samaa nimee kiitos....
- Ella-Alla
Meetwursti, metukka, salami, lyypekki, venäläinen, bratwusti, valkosipulimetukka, pippuriwursti.
- EveliinanHevosNimet
Minusta kauniita hevosten nimi ovat:
Mustat:
Black Monster
Mustan Piirron Sankari
Black Game
Mustan Salaman Sankari
Black
Mustaa Taikaa
Kuuraparta
Valon Pilke
Lumi
Lumikki
Lumina
Silke
Aruba
Simona
Ruskeat:
Amira
Lento
Price
Kruiseri ''Väinö''
Lorinda ''Lola/Lila''
Sarastiina
Ansa
Aromi
BelBoy ''Bella''
Vastailkaa mitkä oli parhaimpiaxD - heppa ja ponifani
Minusta kauniita hevosten nimiä on: Safiiri, Rubiini, Della, Doni, Whits, Milla donna, Viva ja Tiny.
- MOIMOIFBJY
MOI MOI MOI MOI MOI MOI MOI MOI MOI MOI MOI EN SAA HEVOSTA JOTEN EN ANTAISI NIIDEN NIMEKSI NOISTA NIMISTÄ MITÄÄN
- mä vaan
minulla on keppihevosia joiden nimiä ovat esim:
red roses rosalie "rose"
Dazzling daisy "ditte"
My melody "mindy"
Robin hood "robin"
ja yhdestä tulee almond --- auttakaa keksimään loppuosa englanniksi mielellään a:lla alkava- Oudot nimet
Sori en kyllä halua loukata, mutta en antaisi hevosen nimeksi Robin Hood
- apua tarvitseva
oliskos jotain ihan suomalaisia hevosten nimiä?
- moi44
Täs ois hevosten nimiä------xdd
lilja ema amy ja riisa - :Dmoi
Sori en halua loukata mutta ema vaikuttaa kyl vähän niinku emä ja riisa niinku riisi
- voivoivoivoivoi
Moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi en halua loukata mutte en antais nimeksi ikinä mikään ditte enkä myöskääm robin hood
- Hevosystävä
Tässäpä hieman nimiä. Nämä on sitten pitkiä virallisia nimiä. (osa ainakin). :)
Wild Angel
Winner Boy
Flower
Prince of the Night
King of Hearts
Yankee Rose
Khal Drodo
Royce - Hirnauskis
Hyvä nimi hevoiselle: RAUNO
...eikö? - I LOVE GLOI
täs nimii:gli,fjalar,poka,hemppa,iisac,lance,suffeli,naskr,skumur,fimur,blkk,kolbra,sigril,jne,PS,ISSIKOIDEN NIMET
- ilovehorses1
Mun hevosen nimi on jaro
- Heppanimiä
Orille oisko Serin Veka, Retun Humu, Kaputeri, Kaston, Best Horse. Ja tammalle Ein Cherry Blossom, Kleopatran Surffiinia, Charodeyka, Rada. No sillasia mie keksin. Jos joku käy ni kiva.:-D
- Peksiä mie kaipaan
Oriille Voice Of Fortuna. Ja sille shettis tammalle Bon Bon "Lilli". Ei oo itte keksittyjä. Vaan YouTubesta katottuja. Tai Quite Storm. No tuos nyt pari!
- Väärin meni
YouTube kanavan nimi on voiceoffortuna, ei orin. Orin nimi on Voitto
- Hanki aivot, Väärin meni
Väärin meni kirjoitti:
YouTube kanavan nimi on voiceoffortuna, ei orin. Orin nimi on Voitto
Kuule Väärin meni, sen Voiton oikea nimi on Voice Of Fortuna ja ei.kantsis kirjotella et sen nimi ei oo Voice Of Fortuna et se orin nimi on vaan voitto, koska sen nimi ON VOICE IF FORTUNA!
- Voffe
Tammat:
Troija
Vohveli
Toffee
Winha
Alzu
Poots
Dora
Shira
Nicki
Jennifer
Orit ja ruunat:
Twilight
Star
Nemesis
Silbe
Pippuri
Namu
Rico
Quater- HEPPOJEN NIMIÄ
tosi ihania hevosten nimiä on
- osku1
Täältä tulee nimiä
Tornado hobit jade tarasi tuplero
Sira veeraannika sanni l
ovestar Lumi linda jutts
Roomeo ruusu
Oona inka anni
- tietäjä lisää tuleee
amelia anni alli anniina aave aatu aapo alvari aarni antero banu bantsku chili chakki celestia danu daniel daniela dormen eetu eemeli eppu elmo erkki elias eeluan esmeralda essi evine elle fani faniela farri fantti garmiel garmi genma harri hassu hattara hemppa helena heju heiju helinä helu heluna hanual ilmari issi ismo ilkka iivana irma irmanen jukka jani jan jessi jessica jallu jewel jasmin kalle kasse kati katariina katja kulta kassu leo leevi lrma lissu lasso latina milla millu millo miikka jns..............................................................................................
- HEPPOJEN NIMIÄ
Mä olen keppihevos harrastaja ja mä on ihan hulluna niihin :D
- ~Elluu~
Oon tosihuono keksimään nimii.. No mut sentää yritän :D
Merely
Ozcar
Vellone
Razzomba
Seleniia
Cilly's dream
Lirrel
Lousiana
Loiz
Laraly
Razax
Siinä pari nimeä, en tiiä onko hevosilla näitä, kun itse pähkäilin.. :P Tytöt:
Liisa
Lili
Peppi
Sylvi
Ninni
Hetta
Pojat:
Jere
Vesku
Hakke
Irkku
Jami
Kurre
Peetu
Papu
Ilo- Hevos rakas
No tässä on jotakin tiedän Kyl muitakin mutta en jaksa kirjoittaa kaikkia:
Tähti,Bruno,Vallu,Ville,Sauli,Elli,Salama,Fopi,Maija,Santtu,Fakta,Bella,Eetu,Aksu,Cilla,Silver...
Siinä oli jotakin:)
- Amazing horse
Tässä vähän:)
Shooting star
Angel
Once upon a time
Dream
Sunshine
Muru
Sleeping Beaty
Kusti
Chance Cinnamon
Ocean
Chocolate Dream
Meri
Atle
Iiris
Violet
Cupcake
Ace of diamond
Printsessa
Rainbow
Rainbow dash
Alice
Salama
Bruno
Sunny
Chocolate
Snow white
Toffee
Diamond
Secretariat
Marie
En nyt keski enempää:) Osa on mun kepparien nimiä..Osa ihan hevosii joita oikeesti tunnen.- Owen's Club
Mä haluisin O:lla alkavia hienoja tamman nimiä. Mä tarttisin mun omalle valko mustalle connermaralle o:lla alkavan nimen ja mun musta valkoselle kepparille nimen! Nimiä!
- tartten äkkiä nimiä!!
Owen's Club kirjoitti:
Mä haluisin O:lla alkavia hienoja tamman nimiä. Mä tarttisin mun omalle valko mustalle connermaralle o:lla alkavan nimen ja mun musta valkoselle kepparille nimen! Nimiä!
Mä tartten tammalle ja orille nimet. Tämän hetkiset on Orient Express Okke, ori, ja Owen's Club ( ei lempinimeä) tamma. Haluisin molemmille uuet nimet. Ori on ruskea jolla valkonen viiva ja valkonen alaturpa, ja tamma must jolla valkonen tähti ja valkone alaturpa. Nimiä!!!!
- Salla
Mulla on 4 hevosta ja 2 ponii.Orit: Grand Cavallo(friisiläinen) Pohjoisen Polle(shetlanninponi) ja Atle(Trakehner) tammat: Cherry Charlotte(Irlannincob) Golden Dream(hannoverinhevonen) ja Salla Jr.(connermaranponi). Meillä on yhteensä 16 hevosta.
- Salla
Keksin äsken tällaiset nimet. P.S! Nimet on keksittyjä,eli vapaita kenen vaan käyttöön.
Orille:Grand Cavallo, Gapa,Gappis..jne
Special Boy, Speko..jne
Hupsin Vermis, Hupe,Hermi..jne
She Forgot Loves,Sore, Sove..jne
Tammalle:Cherry Charlotte,Salla..jne
Golden Dream, Gole..jne
Lady Rock, Leidi..jne
Mares Vuole Saltare,Mari..jne
Eli nimet on keksitty. Yksi kaverini on täysi ravihevosfani ja keksi She loves you ravihevosesta She Forgot lovesin. P.S! Mares vuole saltare on italiaa, ja tarkoittaa Tammat haluaa hyppiä, eli tarkoitettu estetammalle! - Täs on ihanii!
Roxy, Croket "Kettu", Fimma, Friidu, Stemma :D
- EveJust
Ihania nimiä: (Osa on keppareitteni osa heppojen...)
Ruunalle/Orille:
Price, Black Monster, Princles, Flibu, Poku, Aps, Kalle, Nyytti, Otto, Primas, Myrsky, Pontus...
Tammalle:
Lorinda, Pipariina, Pipari, Lippis, Sofiend, Friend, Shira, Ronja, Natalies, Linderella, Piretta, Melissa, Rose, Linda, Natalie, Saga, Krystal, Cilla, Lixa, Stiina...
Keksin: (Joillakin voi olla näitä nimiä?)
Slaby, Jaxy, Jatzy, Happy Girl, Angry Moster.... - Kepruharrastaja
Kepparin nimiä mitä minulla on:
Chocolate Dream
Princess Madeleine
HeTan Lakritsi(HeTa lyhenne Kht hopeaharja)
The royal sunshine
Faunatar
Yms.Niitä on niin paljon etten nyt jaksa kaikkia luetella. - Höääh
Yks lempparini on SnowAngel :)
- Tylsä
Keksin nyt joitaki jotka vois ehkä sopii heppojen ´nimiks. Minni, Malla, Minna, Lauri, Henna, Golden Star, White Princess, Prinsessa, Prinssi, Milla - Molla, Ilona, Fiina, Dana, Domino, Donitsi, Hepo, Heppuliini, Liinuska, Liina, Liinu, Cilla Black, Zilla, Oona, Mia, Miia, Flamingo, Sara, Surina, Tikru, Tiikeri, Mandariini, Pink Girl, Black Boy, Black Girl, Vili, Vallu, Valentine, Ekku, Edward, Pökö, Pikimusta, Julia, Iina.
- htryujt
Te saatanan kakarat älkää tulko huutelemaan näille nettipalstoille toisten etu- ja sukunimiä! Jumalauta sentään.
- oripoju<3
Oisko kenelläkään nimiideoita oripojalle? :)
- Salaperäinen :3
Vieteri, Vekseli, Viesker, Vieser, Vieruska, Vieterilla, Viehkeys, Vieskerin Vire, Vokker, Vokkerin Veikko, Vokmor,Voiton Isku, Vimoriinan Viri, Tunteva, Neuvoton, Löytävä, Kaartaja, Vaakuna, Osuma, Poika-Vinkaus, Liptus, Vappu-Heppu, Matukka, Hovi-Ari, Ponseri, Pette, Patrik, Toniori, Tuuveli, Ponsuelli, Julma-Jussi, Sikon Lento, Silinteri, Rikhart, Aatami, Milia, Siviä, Tähtitar, Tähtihuvi, Rajali, V.H. Suvitar, Messi, Venta, Tupla-Heli, Saran Salama, Lumekkitar, Savon Susanna, Apassi, Turotuuli, Turon Palma, Turon Maine, Turo, Tytön Pilke, Tytön Vilske, Fannin Muisto, Hattara, Huituli, Vilihauskis, Pikku-Impi, Pietarsaaren Poju, Muiston Roope, Petsari, Paras, Vinner, Sivik, Faksi, Vokkerin Purje, Viltterin Vile, Hovi-Meeri, Loisto-Vokker, Kaleva, Tesla, Tinuri, Tinurin Tähti, Päistäre, Petu Ponsi, Aavatar, Muiskutar, Tuokseri, Taikova, K.K Kössi, Rallaus, Rallin Onni, Rillaus, Rinkeli, Pompeli, Tevila, Sinkku, Taatan Tyyne, Oikuna, Sinkun Vinkku, Vara-Veli, Linkkari, Assin Komu, M.L Vokki, Hissun Vili, Lehto-Vinski, Tähden Jojo, M.V.Virnet, Justi, Vikke-Pekkula, Huiman Pyste Anton H, Virvan Suikku, Sintun Sirocco, Riipilän Topi, Raniitti, Hovi-Jallu, Nasakka, EetuEdvard, Ehori, Vepper, Naftali, Reteo, Minni, Malla, Minna, Lauri, Henna, Golden Star, White Princess, Prinsessa, Prinssi, Milla - Molla, Ilona, Fiina, Dana, Domino, Donitsi, Hepo, Heppuliini, Liinuska, Liina, Liinu, Cilla Black, Zilla, Oona, Mia, Miia, Flamingo, Sara, Surina, Tikru, Tiikeri, Mandariini, Pink Girl, Black Boy, Black Girl, Vili, Vallu, Valentine, Ekku, Edward, Pökö, Pikimusta, Julia, Iina, Lorinda, Pipariina, Pipari, Lippis, Sofiend, Friend, Shira, Ronja, Natalies, Linderella, Piretta, Melissa, Rose, Linda, Natalie, Saga, Krystal, Cilla, Lixa, Stiina, Price, Black Monster, Princles, Flibu, Poku, Aps, Kalle, Nyytti, Otto, Primas, Myrsky, Pontus, Grand Cavallo, Gapa,Gappis..jne
Special Boy, Speko, Hupsin Vermis, Hupe,Hermi,She Forgot Loves,Sore, Sove, Shooting star :)
Oisko siinä jotain mitkä kelpaa :3- heppa tytsy
Ihania nimiä kaikilla.
Minun mielestäni kauniita nimiä ovat:
Arko
Muru
Roosa
Dixi
Pefe
Minja
Mimu
Faksi
Donna
Defi
Dina
Jekku
Junnu
Hessu
Allu
Moona
Juuso
Jymy
- Julia 11
"Mun kaverin serkun hevosen nimi on toi!"
Siis ettekö te ihmiset tajuu, että on monta samannimistä hevosta. Ja en usko, et kukaan teistä voi sanoa, et mä keksin ton nimen!!
Ok, vaikka sun kepparilla ois nimenä vaikka Midnight tai Moonlight, miksi kellään muulla ei sais olla samaa nimee. Ja vaikka mun oikean hevosen nimi ois Suprise, niin eihän se tarkoita, että joku, jonka hepalla (oikealla tai ei) on sama nimi, ois matkinuyt mua. Tähän maailmaan mahtuu montas hyvää ja ei niin hyvää nimeä. Myönnän, et tää oli tälläin vähän turha viesti, mut.. Ja niille, jotka sanoo, että vaikka Larissa on niiden mummin hevonen, miten vatussa te voitte tietää, onko se just se heppa? - moi44
must on hyvii nimii ella,diksi,elle ja karkki ja dippi on söpö nimi myös......
- Muutama^^☺️
D'Artagnan, Omar Fakir(varattu mut kaunis), Buffy, Angelus(latinaa tarkoittaa ylläri pylläri enkeliä), Rusty, Dusty, Café, rainbow dash.....
- nimiä..?
Nämä nimet on varmaan jo käytössä jollakin, mutta itse pidän näistä:
Banner
Goljath
Brandon "Brankku"
Huppeli "Hupp"
Sumu-Poika "Sumppi"
Laatokan Pujo "Pujo"
Tikru
Colorado "Köpi"
Toivottavasti näistä löytyi jollekin hepalle nimi :) - Kht star horsen fani
Hei!
Minä haluaisin tietää mahdollisimman SUOMALAISEN nimen.
On jo kolme ehdotusta Aada, Peppi,Kiia, onko ehdotuksia?
PLEASE vastatatkaa PIAN!- Anonyymi
Lahja helmi tara lumi
- PoniLovePoni
EveliinanHevosNimet ne on otettu (jotku) sarin tallilta matkija
mulla on 7 kepparii ja saan kohta uuen niitten nimet on
delfiini
pokuriina
eetu
kirsti
vanilia
nalle
pietar
donna on uuen kepparin nimi ja vuokralla mun tallilla on salama ja namu
jos noista nappais hyvät nimet :P - PoniLovePonille
Tässä alun perin kysyttiin MITKÄ OVAT TEIDÄN MIELESTÄ KAUNIITA HEVOSEN NIMIÄ. Ei siinä itse niitä pitänyt keksiä. Price on mun mielestä aivan ihana nimi samoin Aruba! SIINÄS KUULIT
EveliinanHevosNimet olivat hyviä! - hepsuli
Musta nättei on : Konsta,Tuutti,Pipsa,Valessa,arttu,samppa,Ruusu,roosa,pumpuli,tyttö,poika,napsu,viesker,epo,polle,vieteri,kultapoika,sälli,mortti,azalea,coco
- inkkari243
Täs ois muutama nimi (:
ori/ruuna:
-Birk
-Calle
-Djullan
-Reino
-Donte
-Hode
-Möhkö
-Lelanda
Tamma:
-Telma
-Lara
-Kaija
-Lilli
-Hertta
-Mymmi
-Nella
-Priz - HeppaHullu<3
Moi! Tietääkö ketään mitään kivoja nimiä 2:delle keppari tamalle ja 1:delle keppari orille?
Mieluisasti koko nimi ja siihen perään sitten sen kutsuma nimi:)- Anonyymi
Mestena tuulen taika ”tuuli tai taika”
Mestena onnen taika ”onni”
Mestena aika pommi ”pommi”
Helmi lehdon lumoaja ”laina,helmi”
HH Belinda
- katapultti1
Raksu
- Jossuzz
Mun mielestä kauniita nimiä on.......
Hissu
Sauli
Roco
Kati
Wilma(Vilma)
Poika
Ponsku
Taika
Mersu(mese)
Salli
Pisko
Karkki
Tähti
Toto
Aatu
Maisa
Fiona
Noisette
Pena
Jönssi
Ukur(ukkur)
Juksu
Late
Tomppa
Mosse
Mirka
Jaska
Dani
Masi
Emppu
Bensku
Leku
Mimmi
Pulla
Hanna
Käpälä
Lassi
Rusina
Helmi
Heppu
Roope
Nopsa
Samppa
Melvis
Padrico
Tomppa
Stokkis
Alma
Elmo
Lutte
Falco
Suprice
Veikko
Gemmi
Garsu
Taru
Ruudi
Make
Jogi
Rippe
Venni
Vire
Roope
Kessi
Niitä oli melko monta- sleic
mun kepparien nimiä on:Inkkari,Lady,Ikasis DK,Hani,Priz,Ape,Kulti
- Anonyymi
Mä tunnen HISSU nimisen hevosen!!!!!!!!!!!
- sleic
mun hoito shettiksen nimi on priio ja sen varsan nimi tingelinge
- Birhcwood Vanilla
Mun mielest on:
NASSE
NAPPIS
LUMI
SIRU
GOLDIE
JOE
AISSI
TÖSSELI
MAXI
EINARI
MÖLLI
MELLI
SIKKE
NIKKE
JULIA
COBOUT
KIKSU
NIKSU
MILLI
SILLI
JOKERI
POKERI
SOKRU
NOKSU
VILI
LUCAS
ZAMB
RAMBO
MURU
TUSSU
TUSSI
PULLA
ULLA
PÖRÖ
PYRY
MICAEL
REETTA
RAKSU
JA....... - HeppaHulluu
Victor
Vioelet
Vilperi
Vilma
Vanukas
Sandy
Santtu
Sindy
Sissi
Galaxy
Cicca
Hiutale
Hippu
Ruska
Reiska
Roope
Riemu
Roomeo - Sonja Salonpää
raffetta
kinuski
toffee
sandycaskar
miukumauku - hevosaivo
mun mielestä kivoja hevosen nimiä on ORILLE: Diabolo, Voitto, Lari, Starlight, Salama TAMMALLE:
Tulilintu, Barre, Sierra, Ava,Shinding
en nyt keksi enempää. - Elmoliini
Twinkle
Symphony
Story
Sweety
Satellite
Stormie
Spirit
Royal Sparkle
Roxanne
Rhytm
Roberto
Carol
Cinnamon
Cindy
Candy
Cirius
Cloudy
Lucius
Light
Lazy Lady
Licourice
Dandelion
Dream - Agarttu
Ässä
Nipsu
Roki
Spook
Luca
Calvin
Ruutu
Abra
Ruu - notiettytuleva
meetvursti
- jysso
Verseja
Salvador
Pin Rokc*s
Falcome
Zauberflöte
Sirutar
Silverin tähti - Name_Girl
Mielestäni kivoja nimiä vaikkapa hevosille on:
Candella
Claudia
Cecilia
Moon
Bella
Star
Don
Dirella
Litsasvindel
Lady
Silver hope
Golden dream
Silver
Pronze
Secret star
Blackest star
Sun shine
Diamond
Safir
Lucky luke
Beauty
Stormy
Thunder boy
Bucefalos
Victoria
Rose
Princess
Queen
Valtias
King
Lovely
The misery
Sinitähti
Tornado
Serafina
Regina
Love
Silent heart
White angel
Tophorn
Cryselish
Arietta
Langennut enkeli
Winter flower
Snow bell
Tornado
Nuppu
Beatrice
Penelope
Warrior
Wild heart
Prince
Klein
Petit
Sky sparkle
Wish
Cloudy
Aquamarine
Cara
Kiara
Leonora
Velvet
Shadow
Enempää en keksiny.😌
Mut toivottavasti löytyy mieluisia nimiä😅- Name_Girl
Piti viä lisätä
Dragonia
Nefertiti
Belladon
Balios
Sun son (auringon poika)
Bisqup
Kafka
Vanilla
Browni
Miss Moon
Qwerty
Falling star
Silver racer
Flower
Mystical
Roxy
Love
Macey
Miley
Mercy
Shy
Elli
Hugo
Saku
Strong
Butterfly
Ocean
Sahrami
Monte
Minuet
Siinä viä muutama.
- PuraRaza
Hei jos voisitte vastaa mul tähän: Tarttisin mun kauniille tammalle nimen sen rotu on Pura Raza Espanola eli andalysian hevonen (P.R.E. PuhdasRotuinenEspanialainen) Viittittekö laittaa ehdotuksii (mielellää jotain suht 2sanasii tai muutki käy iha hyvi) ?
Sitten mun mustalle ponillee tarvii kans nimen se on siis miniponi mut kuitenkin se on siis ruuna. Tuun kattoo ensviikol et paljonks tääl on vastauksii :) - Horsegirl_
Ei mitää parhait mut joitai mitä tuli mielee:
tammalle
- White Rose
- Moonshine
- Sunshine
- Fairy tale
-Honey moon
- Wild honey
-fire fairy
-holly
-amber
Ruunalle:
-Blackey
- Black storm
-thunder
-Dreamcatcher
-fellow
-Casper
-trooper
- Fire
Tossa joitai mitä tuli mielee☺ - hevosenrakastaja666999
Meetvursti tai makkara
- Yufenau
Ruuna Trump
- Heppahullu1234
Emerald
- Hevosfani
Lyra,Ruusu,Simo,Suffeli ja Paddy.
- Ponygirls
Eli täs on hevosien/ponien nimiä toivottavasti näistä on apua jollekki
Melissa,Felix,Salama,Vihuma,Mill`samanda.Amalia,Namu,Karoliina,Princes,Rose,Pisara,Caramel,Tarzan,Virma,Vilho,Niilo,Pipari,Rosella,Taffel,Viesker,Valkopurje,Valkoruusu.
Siinä vähä nimijä.Meillä kans pari heppaa ja yks poni.Mun ponin nimi on Melissa ja hevosten on sit Mill`s amanda ja Vihuma.on kans ollu toinenki poni Felix ja mun iskällä on ollu toi Virma ja on viel ollu toi Valkoruusu ja sen emä on toi Valkopurje et kaikki nimet on melki meijän vanhojen/nykysien heppojen nimiä. - 1ssu
Hevoset:
Aikansa Tähti(suokki)
Phantasie ( PV)
Sukkasilla (Suokki)
Micador (Pv)
Topin Musta (Suokki)
Ponit:
Haaveen Hämy (suokki)
Garbo (RP)
Honey (RP)
Haaveen Humina (Suokki)
Piaffina (Shettis)
Hagens Quli (Connemara) - 1ssu
ja omalle antaisin nimeksi Fiona tai jotain sellaista.
- 1ssu
Tammalle:
Pamela
Iris
Lady Like
Silver Dame
Cerafine
Miss Exotic
Lady Lou
Lippe
Catherine
Wera
Neira
Katherine
Honey Be
Natasha
Serafine
Royal Ria
Royal Rexona
Blue Moon
Final Unicorn
Vivian
Wuokko
Petranella
ruunalle:
Piccolo
Don Diego
Cumulus
Mister Ego
Lari
Wicus
Hobby Boy
Karrino
Royal Rex
Blue Moon
Valter - 1ssu
tammalle:
Tiffany Ellen
Amazon
Savatyttö
Saga
Hey Lucia
Miss Ego
Nilla Perle
Beatha
Jade
Juliana
Ihme Tyttö
Zarah
Vikki Neito
Same Halti
Yaspis Fidalffia
Pispa
Butter Milk
Hania
Exo Star
Dutchess
Valkyria
ruunalle:
Le roy
Hafking
Sulo
Lill Baron
James
Kilroy
Top cat
Justus
Eco Star
Duke
Tirol - 1ssu
hevoselle:
Kerttuli
Sireenin tähti
Unelmaanelma
Opera Ghost
Zeldja
ponille:
Lippe
Sagan Impi
Unitähti
Fantasia Girl
Yaspis
Gertrude - 1ssu
hevoselle:
Fantasia I.p. Jalava Flamenco
La Planet Rip-Rap Little Fan
Garnett Sadun-Posti Rexona
Hui Hai R.R. Kihutar Haaveen Hämy
Belarus Revon-Tuli Seljanka
Ponille:
Bonitha V.V. Jaffa Bianca
My Hero Pouta-Pilvi Miss Nova
Janica Tia-Maria Tarzan
Sun Runner K.M Tyttö Super Ted
Octavio Pia-Fiina Cherful
Texu Pikku-Dami Florek - 1ssu
Hevosille:
Nettaus
La Planett
Verna
Queen Elisabeth
Unna - 1ssu
hevoselle:
Nettaus
Primavera
Lady Diana
Lilla My
Saga - 1ssu
Ponille:
Apsara
Flamingo
Don Juan
Cara Mia
Sara
Viennetta - 1ssu
hevoselle:
Pricilla (puoliverinen)
Wild Rose(amerikanravuri)
Unifique(Welshcob)
Madam Tussee(hackneyhevonen)
Nallekarkki(suomenhevonen) - 1ssu
Ponille:
Bonitha(newforest)
Dark Mocha (connemaraponi)
Vaahtokarkki (hackneyponi)
Nova (gotlanninruss)
Emilienne Staar (welshmountain)
Rosita (pooloponi) - 1ssu
Hevoselle:
Nettaus
Varma Voitto
Ciira
Anton T
Candy - 1ssu
Ponille:
Apsara
Vekun Velho
Fiivi
Waterloo R
Pikkis
Nurejev - 1ssu
suomenhevoset:
Väinötär, Lorun Loppu
Puoliverihevosetset: Thelma, Miss Molly, Rhea
eestinponit: Sasha,Petra Primus
saksanratsuponit: Aurora Borealis, Orfelie, Ulrica
suomenhevoset:
Vekkuliina, Lorun Loppu
Puoliverihevoset: Thelma, Malone Man, Rytmical - 1ssu
Isadora Ilona Ihmetys
Viola Viivi lax
Salina Satun Muisto
Cynthia Cara Mia
Minttu My Elyce
Wendela Wenecia Star
Sade Super Girl
Odessa Odette Swan
Inky Imola Ferrari
Quebec Queen Qilda
Ulla Ulan Bator
Isablone
Vega
Surol
Cathy
Moe
Warenna
Säde
Odidogi
Irmeli
Quu
Una - Anonyymi
En todellakaa jaksa lukee kaikkii noita aiempia mutta täs on joitaki ja on siel muutama ihana nimi heppakirjoista:) Ja toivottavasti ihan kaikki ei oo samoja...
Husaari
Kafka
Muffe
Ponski
Lucius
Nepallus
Melan
Merlin
Molly
Amadeus
Anku
Aili
Ainokainen
Ainu
Assi
Allan
Bertta
Birgit
Bamir
Basse
Bella
Bianka
Cesilia
Cindy
Dumle
Daria
Dooris
Della
Diana
Deisi/Daisy
Däni
Dion
Drussel
Diego
Dynamite
Eleonor
Elli
Ella
Epe
Eppu
Eeli
Eikka
Eevert
Essi
Eppe
Fiona
Fafa
Fanni
Fiinu
Greeta
Gudrun
Hellu
Hjalmar
Hilma
Hilpe
Hemppu
Hasse
Husto
Hellevi
Hilla
Hikka
Hilu
Heidi
Heikku
Haiho
Haiku
Hinne
Ilo
Isa
Isadoora
Ilpo
Iiles
Jasse
Jilla
Jimme
Jille
Julle
Jalmari
Jake
Juuli
Jenina
Jemppu
Kille
Keijo
Kosti
Kauko
Katri
Kaneli
Kati
Kaitsu
Kiki
Lumi
Liina
Liinukka
Laikku
Lasse
Laiski
Lalla
Meeri
Mellu
Mirja
Milo
Miina
Miiles
Milja
Mirkku
Miksu
Masu
Möksö
Maire
Miki
Niilo
Neil
Nappe
Naksu
Nessu
Nelli
Neo
Nooa
Nopsa
Olga
Oodi
Oljo
Oili
Ompsu
Omppu
Oona
Polle
Petrus
Pietari
Peikko
Polka
Ponski
Pike
Rasmus
Rasse
Reijo
Riikka
Ripa
Risse
Riina
Rio
Rolle
Raimo
Rampe
Sussu
Sissi
Seija
Sarkku
Sartsa
Siiri
Sipe
Sinikka
Tumppu
Tessa
Taika
Tiuhti
Topi
Tellus
Tsassa
Tinka
Tuomi
Uljas
Urho
Ulpu
Ukko
Uikku
Uolevi
Usko
Vilu
Vili
Vilpi
Viske
Viljami
Viljo
Vire
Valma
Veini
Vieno
Vanilja
Vatsu
Viola
Viivi
Vivian
Vappu
Vilpertti
Vilske
Vihuri
Viuhti
Waltteri
Wallu
Wenni
Winneri
Yönsilmä
Zeus
Zara - Anonyymi
Minusta kauniita hevosten nimiä .Hafnelle,onni,kidja,Sonja,Kassu,mara,Selma,majuri,myys,Tuisku,mysti,harmi,Bob,sinttu,viri,hippu,taaki,riko,spirit
- Anonyymi
Itellä on keppihevostalli ja niiden nimet ovat Minttu,Popi,Polly,Karkki,Sally,Dakar,Sunday,KaneliBulla,Haisukasa,Hiutale,Lukas,Omena,Rulett,Dream,Basilika
- Anonyymi
"Mitkä on teistä kauniita hevosten nimiä? Laittakaapa pitkiä listoja :P"
Yhden hyvän tiedän: Äitini kertoi että kun karjalasta tuli hänen lapsuudenkotiinsa siirtolaisia, heillä oli mukana hevonen nimeltä Hopponen. - Anonyymi
Amelie,Akseli,Aku,Alina,Ansku,Ametist,Ruuben,Rolle,Rundo/Ruanda
- Anonyymi
Antaisin pienelle shettikselle tai welshille nimeksi Mango!💓
- Anonyymi
Laittakaas mulle kimo tammalle nimiä😇
- Anonyymi
Vivaldi,Bella,Balinda,meli
- Anonyymi
Ihan mahtavia nimiä
- Anonyymi
Tarinahan kertoo erään saksalaisturistin ihmetelleen kotonaan miten innokkaasti suomalaisisännät hevosiaan kannustivat, ja ennen kaikkea sitä että kaikkien suomalaishevosten nimi oli Kerpele.
- Anonyymi
Maisa tai Tuksu hyvä nimi hevoselle.
- Anonyymi
Mun mielestä hyviä hevosen nimiä on
Sumu, Sini,Valtteri, Saija,Seija,Milja,Sinttu,Eppu,Sami valora Samira,
Hopea-kavio ja Saara - Anonyymi
Harri on yks nimi joka ois kiva
- Anonyymi
Tässä on tammoille ja oreille,
Ville, Roosa, Majuri, poju, Sani, Toppur, Topa, Kassu, Luna, Sissi, Lordi, Kaneli, Lumikki, Vallu, Manu ja Nasse.
Siinä oli joitain nimii ja en oo matkinut keltään:) - Anonyymi
lauri nestori nisu konkku kordika emmätiiä
- Anonyymi
tammalle bella ite rakastan sitä nimee :D
- Anonyymi
Hei, sie oot kopioinut aiemman viestin ja lisännyt omia! Ei ole kannattavaa, laittaa vielä loppuun että keksimpä muutaman, jne.. jos ei ole suurin osa edes omasta päästä
- Anonyymi
Mä tykkää näistä nimistä: Aksu,Aku,Anselmi,Arvo,Anssi,Aurora,Aramiia, Bonita, Bonitra, Bamse, Cora, Clara, Claire, Casmir,Dumbo, Duuri,Diabolo,Dani, Dakota, Danny,Danja,Estrella, Ellu, Fanni,Flora, Fanny, Frank,Frisbee, Hiiri,Hupsu,Ilo, Irish,Iris,Jumbo, Janita,Janika,Jasmin,Jack,Klara,Kiia,Kiira,Kolina,Kalina,Lemu, Lukas, Lucas,Larsen,Luka,Lina,Luna,Lana, Lulu, Lasse,Late Lammas, Monica,Mastery,Melody,Molly,Malta, Mansikka,Moona, Melissa, Nooitgedacht,Nooa,Nasu,Namu, Oikku, Pasi,Patrik,Pate, Patu, Robin,Rasmus,Remu,Raisu,Rami,Simba,Saana, Sunny,Sami,Sirena,Seppo,Sissi, Sussu,Sanny, Tatu,Taiga, Usva, Uuno, Victoria, Vicky,Villi Justiina, Vili.
Tykkään paljon muistakin, mutta nää tuli ekana mieleen. - Anonyymi
Minusta hyviä nimijä on hattara tuulikki nanu lumi sinttu prinsessa mysteri leidi sisu ja minun lempinimi on taika tai esteri
- Anonyymi
Hevosten nimijä on tosi paljon olemassa
- Anonyymi
Tässä pari nimee:
Tivoli
Domino
Caramel
Vappu
Kirsikka
Savu
Lehti
Tähti
Pilvi
Tuuli
Myrsky
Kukka
Laulu
Sointu
Nuotti
Hattara
Vappu
Ässä
Jokeri
Minttu
Magia
Tornado- Anonyymi
Mun nimi on MINTTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun nimi on MINTTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei kiinosta😒
- Anonyymi
Malla❤️💗❤️🥺😍ihana nimi
- Anonyymi
Helga,hilli,halla ,dino,Oskar ,neito,kukka,lumo,😂loitsu,Lilli,nerea,niida,kipinä,Tamara ,❤️💗
- Anonyymi
No mulla on kepparitalli niin voin sanoa niiden nimet RÖLLI, HILLA, ROVIO, BLACK, ONNI, SNOW, QUEEN, SUKLAA, TERRACOTTA, OSCAR, CARO, SAFIIRI/KORPPI, JUPITER, BUMERANG, WHITE STAR/FELLA, SALMIAK/SALMIAKKI siinä oli mun kepparitalli hevosten nimet mulla on tällä hetkellä 16 hevosta 😂
- Anonyymi
On esim mäntä musik Jansson monti rilla ja alberd ansaner holtinton
- Anonyymi
Minun mieleistä kivoja nimiä hepoille on
Nipsu, Taavi, Bella, Sosku, Milli, Nelson, Dani, Ruusu - Anonyymi
Mikä hyvä nimi olisi suomenhevos orille ? 🐴
- Anonyymi
Örkki,pörri,kasssu,kessu,voima,prinssi cristo,pinokkio,rambo
- Anonyymi
Pillu-Polle on hyvä nimi tammalle.Ja Kulli-Koni vanhalle uroolle.
- Anonyymi
Minusta hienoja nimiä hevosille on Safiiri, Juniori,Morte, Salli, Lucky, Luke, Hani, Aska, Antura tai Princ
- Anonyymi
Ets viirus ronnie jap
- Anonyymi
Piku Oskari lila
- Anonyymi
Minusta kaikki nimet on hyviä hevosen nimiä
- Anonyymi
Minusta hyvä hevosen nimi on Sinttu. On olemassa Sinttu kirjakin. Siinä kerrotaan hevosesta nimeltä Sinttu ja monia muita hevosia. Minusta Sinttu kirja on hyvä kirja. Kuuntelin sitä keväällä lukulumosta paljon.
- Anonyymi
moi
- Anonyymi
mulla on nimiehdotuksia
- Anonyymi
rölli turbo
- Anonyymi
Musta ois ihan kiva nimi vaikka myrsky tai aksell
- Anonyymi
Hevoset on tosi kauniita
- Anonyymi
Hei tarvisin ruunalle nimen joka olisin kiva voisitteko auttaa:)
- Anonyymi
No ainakin Beauty, Korppi
- Anonyymi
Saisiko apua englantilaiseen nimeen jonka alku kirjain olisi "B"? mieluiten pitkä nimi mut lempi nimi olis Beth?
- Anonyymi
Mokka tai Vanilla
- Anonyymi
Osku, Sussi, Serena, Apollo, Tamara, Serena, Oliver, Rasmus, Lissu, Safira, Bella, Kurre, Jere, Mimmi, Mitsy/Mizi, Lorenzo, Sirpa, onni, Bobi, Retiisi, Donna, Molly, Koda, Bambi, Princes, Tinkerbel/Tinke, Muumi, Vanilla, Emil, Mocca, Cilla/Silla, Jakir, Kaitsu, Muffins, Lady, Boy, Buller, Loxey/Loxi, Cream, Bruntti, Krasse, Daisy, Pilkku, Belinda, Brenda, Wonne, Laguna, Baila, Nalle, Wilhelm, Fleetwood, Pandora Livius, Nipsu, Fuxi, Pepe, Steppi, Dancer, Rifeera/Riffi,
- Anonyymi
Hömppä
Sisu
Tarmo
Virkku
Vili
Jasmi
Omppu
Ruusu
Peikko
Muumi
Hattara
Ballerina
Hyttynen
Roosa
Aamu
Nappi
Neppi
Aini
Kaura
Rapsu- Anonyymi
Tähti
Viiru
Poju
Jekku
- Anonyymi
Usva, Halla, Hilla, Liinu, Minttu, Tilda, Salli, Salla (tammoille)
- Anonyymi
Eriel korpi tuli kärpänen
- Anonyymi
Mikä on hyvä pojan nimi hevosille
- Anonyymi
Korppi,Dixie,Pippuri
- Anonyymi
hmm no ainakin Green Lord', Sirocco Selcier, Zoletta, The Policitian
- Anonyymi
Mitkä olis kivoja sleissi nimiä? Kun mä oon sleissi hullu,sleissit on hevos leluja. T:hevos hullu
- Anonyymi
Ai schleich nimiä?
- Anonyymi
Jojo,Sparky,Luna,Junior,Donna,Minni,Windy,Rocky,Storm,Kismet,Pätkis,Jappe,Suffeli,Mars,
Kauno,Kaunotar,Candy,Mimmi,Tilda,Hippu,Nipsu,Nasu,Felix,Lady,Lissu,Pluto,Pumpuli,Pampula
Pompula,Kasper,Helmi, Alvar,Valdemar,Voltti,Dagmar,Prinssi,Rudolf,Mimosa,Kiti,Nuti,Tähti,
Rufus,Touko,Veikko,Pörrö,Talvikki,Roosa,Ruusa,Orvokki,Kukka,Jade,Kaijan,Ruunan,Lola..... En keksi muuta 🐴😅😳
- Anonyymi
Ömm No Nanna, Dumle, Jokeri, voitto, Tera, Milia, Wenda,
- Anonyymi
Thunder
Calypso
Candy
Risto
Kasper - Anonyymi
Chili, Pepper, Salt; Couscous; Mocca; Rose; Tiffanie, siinä muutama
nim.Huugo pony - Anonyymi
Tammoille:
Akselina
Axelina
Akseliina
Ellu
Ellukka
Elsi
Lissu
Orit/Ruunat:
Lipa
Bamir
Itu
Utu - Anonyymi
En löytänyt mitää
- Anonyymi
Korppi
- Anonyymi
Moi:) Oisko ns oikeeta nimee hevoselle jonka lempinimi on Kassu. Ja jos pystytte nii ehottakaa muitaki nimii ku Little Casanova;)
- Anonyymi
Mestena captain
Tuli kapu
Tuli captain - Anonyymi
Kashmir Cassiopeia tai Kapteeni
- Anonyymi
Kasper
- Anonyymi
Turre
- Anonyymi
Luna,Dixie,Piku ja Anette
- Anonyymi
Dixie ja Dablo
- Anonyymi
Laittakaapas jotain tammalle sopivia yhdys-nimiä.🥰
- Anonyymi
nämä ainakin :
Mortti (hevonen)
Moona (poni)
Funkel (hevonen)
Fatu (poni)
Marski(hevonen)
nim. exhevostelija - Anonyymi
nämä ainakin myös:
Vertti (hevonen)
Venla (poni)
Ronia (hevonen)
Rolek (poni)
Väinö (hevonen)
Sisu (muuli)
nim. exhevostelija - Anonyymi
Minkä vois laittaa orin nimeks
- Anonyymi
Koska mulla on schleic ori jolle en tiiä nimee
- Anonyymi
Viktoria, Fido Dina Manta Shiara Rico Cira Mocha Nuppu Milo Majuri Natasha Peppi Ceira Laukan velmu Auran Rölli Edith
Oisko kellään tamma ponille nimeä ponin nimi on siis Zibute ja haluisin sille jonkun vähän helomman lempi nimen ja mielellään Z S D tai Q alkava lempinimi
- Anonyymi
Samira ois ihana nimi...
- Anonyymi
Taikatulen Liekki on hieno nimi. Tässä nimessä on suuren elämyksen harmoniaa..
- Anonyymi
Trudy :)
- Anonyymi
Minusta kivoja hevosen nimiä ovat: Mira,tyyne-inkeri,Vinha,weikko,Siria,Alexa,Ukko,Rambo,Bambi, Fiona, Donna,Wertti,veekari,Olga,Ruusu,Rose,Ella,molla
- Anonyymi
Diabolo on yks paras nimi
- Anonyymi
No tiedän että tulee TOSI myöhässä mutta musta esim. Lady, Caramel, Cake, Smurffi, Tikru, Nasu, Amor
- Anonyymi
No olisiko esim:
Ruuna rambo polle Sami Nuppu Vippe Matti - Anonyymi
Hyviä
- Anonyymi
Eiffel Vinha Zorro Hohto Hehku
- Anonyymi
Luna
Luumu
Omena
Purkka
Anni
Hillo/Hilla
Feelix
Prinssi
Donna
Ei oo mitään hyvii :D - Anonyymi
Mummullani on 4 hevosta, joiden nimet ovat Mikki Hiiri (Pulla), Castille, Viplala, ja Tarmo. Tarmon oikea nimi on jokin englantilainen, mutta en ole varma mikä. Pulla ja Tarmo ovat molemmat shettisruunia. Pulla on todella tummanruskea, melkein musta, ja Tarmo on kirjava. Viplala on todella vaalea hallakko, jolla on läsi otsassa, ja se on eestinhevonen. Castille puolestaan on Ranskasta tuotu valkoinen boulognenhevonen, joka on nyt vasta noin vuoden ikäinen.
Kommentoikaa jos tiedätte jotain näistä hevosista!
T: yksi heppahöperö Hämeenlinnasta ❤️ - Anonyymi
Mielestäni hyviä hevosien nimiä olisi lilli roosa roni luca ja uljas
- Anonyymi
50 vuotta sitten kartanon hevosen nimi oli Lamora.
- Anonyymi
Keksin jonkun verran nimiä mutta en paljoa
Lumi. Neutriino. Neutsi. Romeo. Roope. Liksu.
Donna. Rusko. Pippuri. Leima. Bettiina.
Blase. Hilu. Hattara. Suola. Kimalle. Loiste.
Selli. Retu.
Neutriino, Neutsi, Donna, Pippuri, Suola ja Romeo on Tallinna hevosten nimiä . ... Suosittelen🥰👍 - Anonyymi
Siis tallini
- Anonyymi
Mun hevosen nimi on Zero🤗
- Anonyymi
Moi hevoset on parhaita ja oon 100.v
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Sabrina tai Lady
- Anonyymi
Mammona,Tad,caramel,nuppu,Lilli ja Hassel
- Anonyymi
Minusta ihania ja kauniita hevosten nimiä olisi Hessu, vire, tälli, paju, taxi, napo, nalle, pupu ja helinä. Ei tullut mieleen enempää juuri nyt.
- Anonyymi
Minun mielestäni. Bella,MIRA,roki,Heta,Lilli,Kasperi,
- Anonyymi
Parhhaita nimiä on mun mielestä Priimus Benjam primadonna:)
- Anonyymi
Täs on hyvin nimii jojo Kullervo Jari eba Kiira.........?
- Anonyymi
No mun mielestä hyviä ja kauniita hevosen nimiä ovat apila loca maca zeta ässä Siren
- Anonyymi
Clapton,Bontus,Sanni,Peppi,Ella,Aatos.
- Anonyymi
Vinski, sanni, evita, bombei, bumerangi, salama, halla.
- Anonyymi
kipinä,tähtisade,sade,kukkasade ja orvokkiaamu
- Anonyymi
Oreille/ruunille: Mario, Marlo, Domino,
Tammoille:Princess, Merida, Mindy - Anonyymi
Aply
- Anonyymi
Pena
- Anonyymi
Cecilia Rose Rosalia Ottiilia sisko Max falkon Tekila stara Siiri Ninja
- Anonyymi
Minusta hyviä hevosien nimiä ovat Amu Kapo Nala Pyry Vote Karkki Friida Star
- Anonyymi
Oreille/ruunille nimiä: Hemuli, Holmes, Aku, Nestori, Harri, Kai, Nikke, Tuisku, Ässä, Äxä/X, Hurrikaani, Hype, Galle, Kalle, Scar, Ritari, Prince, King/Kingi, Maestro, Harold, Leo, Domi, Sonic, Jeti, Viksu, Diabolo, Voitto, Carlos, Cester, Amigo, Spot, Luke, Lukas, Dukat, Dutchess, Picasso, Aksu, Poju, Hopper, Ferdi, Simba, Carol, Camos, Joker, Velvet, Klaus, Vilperi. Tammoille: Sumu, Lexi, Sindy, Nella, Helmi, Bella, Sini, Orvokki, Nuppu, Y, Emerald, Missy, Chesi, Solitar, Daisy, Netta, Misty, Twix/Twiksi, Leinikki, Jessy, Staicy, Sweety, Delta, Nalle, Malla, Juliet, Winnie, Glory, Dina, Pinja, Vera, Zalia, Dena, Cora, Liz, Usva, Estrella, Cherish, Victoria, Devina, Dara, Dana, Mara, Cara
- Anonyymi
Ei tuu mieleen itekki oon näitä selannu mut en vaa keksi tammalle nimeä
- Anonyymi
WALLU
- Anonyymi
Diamond ja Donna on mun lempparit
- Anonyymi
Musta kauniita nimiä hevosille on Tara tällä mursky milli sedan kalypso
- Anonyymi
Olisiko teillä hyviä keppihevosen nimiä?:)
- Anonyymi
Nää on kyllä tosi hyviä nimiä ja vielä olisi TIITUS, PICCOLO, ELLA, KANELI, DESE, TESSA, HOTTIS, LISSU, TROCADERO, APPLE, ÄXÄ, HYPE, en kyllä muuta keksi
- Anonyymi
Mun mielestä hyviä hevosten nimiä on Vahditar ja Timantti en oikein keksi hevosten nimiä
- Anonyymi
Siis Vauhditar
- Anonyymi
Tammoille: Malla, Nikita, Fiona, Cata, Nuppu, Milli, Karkki, Bella, Katla, Ruusu
Oreille: Max, Prinssi, Tahvo, Veikka, Korppi - Anonyymi
Nelly,SilverFlash,Vanilla,Malva,Taika ja vaikka Roki ja Carlo
Näitä mä käytän mun schleich hevosilla ja on han mulla enemmänkin schleich hevosia mut en jaksa luetella kaikkia.😍 - Anonyymi
Tammoille: Rosa, Aira, Bella, Malla, Stella, Katla, Nuppu, Pipsa, Cata, Klara, Ninni, Stara, Maisu
Oreille: Korppi, Maksi, Kassu, Nipsu, Mara, Carlos, Capu - Anonyymi
Valkosuklaa,Täplä,Nana,Donna,Salama,Tyrsky,Luna,Tähti,Rölli,Kaunotar,Kukka,Pilkku,Karkki,Nikita,Ulla,Toffee,Vanilla,Pompula,Star,Kokis,Vanessa,Tuli kärpänen,Vietti,Isku,Pete,Vikke,Vili,Tupla,Silver,Safiiri.
- Anonyymi
Hienoja nimiä
- Anonyymi
Tammoille:
Stella, Rosa, Luna, Bambi, Bella, Bonnie, Minni, Odessa, Muska, Usva, Pipsa, Cara, Martta, Hali, Fanny, Pepita, Sera, Molly, Stara, Aira, Ninni, Malla, Elli
Oreille:
Korppi, Kapta, Kassu, Maksi, Capu, Nipsu, Mara, Carlos, Eppu, Prinssi, Rölli, Osku, Felix, Taco, Santtu, Sinttu, Tahvo, Sam, Sylvester, Rokki, Silver, Eetu, Salama - Anonyymi
Alfa Varjo Sara
Ja korppi - Anonyymi
Pippeli on hyvä nimi
- Anonyymi
Pilluki
- Anonyymi
Lopettakaa jo tää ällötysten laitto
- Anonyymi
Ei lopeteta pylly ja kakka on myös hyvii nimii
- Anonyymi
Kakka
- Anonyymi
Ihania nimiä kaikki Vieteri on huvittava mielestäni se sopii uudelle hevoselleni
- Anonyymi
Minusta hyviä hevosen nimiä olisi myös Aida, Silver, Emmy ja Wexi
- Anonyymi
Loviisa, Lilli, Salama, Linko, Pikku ja Kukkanen.
- Anonyymi
Kivoja nimiä tykkään nimestä Vili
- Anonyymi
Hyviä hevosen nimiä on
Pami,Keke,Hassu,karkki,Rio, Aapo,Velho,Kapu,Missi, Armi, Risto, Lily,Rotto,Roope,Bob, Tulikärpänen, Pörrö, Mokka,Elvis,Lumi,Nikita,Söpö❤️🐎 - Anonyymi
Minun mielestä hyviä nimiä ovat melody, stardash,cristo ja silver
- Anonyymi
Tammat
Nita.
Siru.
Sunsine.
Lissu.
Alma.
Veera.
Floora.
Tara.
Tuisku.
Donna.
Sadou.
Nuppu.
Prinsessa.
Halla .
Eedif.
Fiona.
Luminen.
Jonka.
Qouven.
Tuuli liina.
Orit
Silver.
Pingviini.
Kuninkas.
Rio.
Prinssi.
Taikor.
Voitto.
Oreo.
Myrsky.
Mysteeri.
Tivoli.
Tsrom.
Tsaar.
Korppi.
Black tsrom.
Moskova.
Feelikx.
Ramdo.
Kalypso.
Risto.
Black.
Tuli.
Tuli kärpänen.
Neuvo.
Siinä ne
. - Anonyymi
Lissu tuleesi tä mun lempi hevosesta mutta nyt se on lemmikkien taivaassa🥺
- Anonyymi
tuureborelius, hennyharjusola,sakoniirinen ym muut hybridinimet. oh sori, kysymys ei ollutkaan alhaisesta älykkyyden määrästä. vielä pahoitteluni.
- Anonyymi
Alma,ruska,rölli,Pierre,tuisku,viima,Kerttu,Nemo,nappi,pörrö, ticorette,hero,Roi, Penny,dew, mysteeri, Elvis
- Anonyymi
Aira
Arttu
Bella
Birbana
Capu
Carlos
Cata
Enska
Eppu
Evita
Felix
Fiona
Iina
Iita
Ilari
Jepa
Kapta
Kassu
Klara
Lempi
Maisu
Maksi
Mara
Nalle
Ninni
Nipsu
Omar
Osku
Pella
Rosa
Stara
Taru
Teppo
Tikru
Tofu
Usva
Vili- Anonyymi
Meijän tallilla on yks heppa jota kutsutaan epuksi mutta sen oikea nimi on eboniit
- Anonyymi
Omasta mielestä kivoja nimiä: Helmi, Roni,Hani,Ressu,Nalle,Omppu,Rommi, Pätkä,Laku,Tara,Halla,Hessu,Lettu,Ville,Henkka,Lady,Pörris,Bossi, Kalle,Mara,Ville ja Nenna
- Anonyymi
Dodo
- Anonyymi
Mindi
- Anonyymi
Mun mielestä hienoja nimiä on vaikka
Soni
Titanik
Lucky
Jojo - Anonyymi
Fanni Anni Alli Anu Lili Lola Oona Sella
- Anonyymi
Mulla on uusi keppihevonen nimeltä Prinssi mutta oikea nimi puuttuu olisiko ehdotuksia
- Anonyymi
R kirjaimella alkavia: Rellu, Raiku, Reimo, Reimu, Raksu, Rommi, Rocky, Reinando, Rimo, Rambo, Riku, Rape. Siin oli mitä tuli mieleen🥰
- Anonyymi
Oreille ja ruunille:
Superhessu, Valamont, Myrsky, Ukkonen, Ukko, Heppu, Pålle, Polle, Joe, Big Red, Salama, Hönttö, Pummi, Räätäli, Kake, Vieterin-Veikko, Vieterin-Viima ja Vekseli.
Tammoille:
Undis, Astrid, Tuuli, Kevät, Tähdikki, Kukka, Tähtönen, Talvi, Sade, Sinna, Asta, Heila, Kielo, Vilja, Hertta ja Unelma. Nämä kaikki nimet on joko joltain hevosilta ketkä tunnen/tiedän, tai sitten ne ovat vain pulpahtaneet mieleeni. - Anonyymi
Moro! Mun mielestä hyviä nimiä heppoille ois: Sid, Viivii, Ukko, Spirit,Bluberry, Fred, Nango, Nasu,Polle, Orango, Dino, Poppari, Timantti, Sunlight, Diabollo, Onni, Aura, Viiru, Donna, Hamppari.
Siinä ois muutama😅 - Anonyymi
Oisko harmaalle tammalle nimiä?
- Anonyymi
Ruska Pakkanen😅
- Anonyymi
Urho, uro, urkki, urpe, orille
- Anonyymi
kikkelipippuri piudenpommittaja
- Anonyymi
Dina Hilda bibi zibi kirppu Sofia pöpi Oona sveea meea mummeli masi pilvi halla savu hurma/hurja homma pepa mette nette heili Ronja lordi
- Anonyymi
Fiona
- Anonyymi
Mun mielestä hyviä nimiä on:
Orille/ruunalle
VELLU
VEXER
MUUMI
KERRY
HEKSU
ALPPI
tammoille
DIANA
AMY
MANDY
DAISY
BARBI
KATARIINA - Anonyymi
No siis.Täs ei oo läheskään kaikki.Luna,Wikke,Orkidea, Cloud, Miss lady, Mindy,Cloudy,Hattara,Pisara,Loiske,Lumme,Leaf,Lumpeenlehti,Dreamy,Hope, Jade,Uljas,Mara,Max,Pihka.
Siin ois joitakin toivottavasti saitte vinkkejä! - Anonyymi
Aapo
- Anonyymi
Touko on ihana nimi! Minun lempihevoseni nimi on Touko. :) Sattuisiko joku tietämään, että onko hevosen Touko nimipäivä samana päivänä kuin ihmisen Touko-nimi? :))
- Anonyymi
Rossi,Maija,Rami,hercules,herzeus
- Anonyymi
Ois vaikka
donna
riku
iiris
kristalli
nanna
Melli
tiitu
taika
kunkku
tuike
super
Hertta
prinssi
pixsie
fiona
täplä
nero
Tiitus
Ari
nelli
friida
Ja
Feelix - Anonyymi
Hevonenhan voi olla vaikka Untamo tai Vienoirmeli.
Mitä hiton väliä kuten ei koirienkaan kennelnimillä "Kiljukaulan Roswita kaunotar" (tekaistu kennelnimi), tulee olemaan vaikka "Rosa". - Anonyymi
Nadia,Bella,Dacapo,Vera,Gini.
Noi kaikki on mun keppihevosten nimiä - Anonyymi
Kaivinkone
- Anonyymi
Pirkko-Iitta-Hevonen
- Anonyymi
Lilja, se on söpö ja hento nimi tammalle:)
- Anonyymi
Tuikku
- Anonyymi
Jamilahdessa Poitsilassa oli Lamora.
- Anonyymi
Minun mielestäni on Luna, Samira, Fiona ne ovat mukavia hevosen nimiä🙂
- Anonyymi
tiedän hevosen jonka nimi oli Zaklad eli Sakke.. oli pikkiksessä yksityisenä. suomeksi nimi tarkoitti suklaata. kiva nimi.
- Anonyymi
Lakija eli Kia tai Kiia. oli tamma pikkupihlajassa
- Anonyymi
Hyviä nimiä: choko cara namu honey curly lenni oreo
- Anonyymi
Musta ois Sini Selena Sippe Sonja Manteli Luna Polle Fiona Senja Lordi Hemuli
- Anonyymi
Sitä ois Tilde Cellu Mörkö Minni Stefan Leila
- Anonyymi
Henna. Noomi. Milka. Milja. Henni. Senni. Moona Frida. Tähti. Neea. Matilda. Iida. Papu
- Anonyymi
Dooris
- Anonyymi
minusta kauniita hevosen nimiä ovat: Meteo i Ossi Ami Comsu Pauski Vili Disse Viska Vili Patrick Sumu Usva Unto Unelma Toivo Tupla Toffee Dokce Leffi Pikku - Pinsku Prinssi Yö. :D
- Anonyymi
Felix, Fiona, Silver, Star (en jaksa tehä pitempää)
- Anonyymi
Ja ai nii Vili
- Anonyymi
Olli, Sutki, Touko, Touho, Aaron, Julia, Tuisku, Hyvis yms, nämä hevoset tallillani❤
- Anonyymi
Hera on hieno nimi :)
- Anonyymi
Unelmien täyttymys. kertoo hevosesta jo jotain. sen niminen hevonen kuin unelmien täyttymys on oikeasti olemassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelmien täyttymys. kertoo hevosesta jo jotain. sen niminen hevonen kuin unelmien täyttymys on oikeasti olemassa!
ja samaa luokkaa on Kaunis-Vera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja samaa luokkaa on Kaunis-Vera.
taisi sittenkin olla Kaunis-Veera mutta en ole varma. voi olla molemmat olemassa. suomalaisella rodulla kuitenkin tulisi aina olla suomalainen nimi. eri juttu on jos on syntynyt suomen ulkopuolella. silloin nimi voi olla vaikka mandariinikiinaa jos se siellä päin on syntynyt.
- Anonyymi
suomalaiselle rodulle täytyy tietysti olla suomalainen nimi . joku suomea kunnioittava nimi kuten Suomen Neito olisi hyvä.
- Anonyymi
olen kuullut väittämän että Musta-Maija oli sekä poliisihevonen että jonkun baarin emäntä. nimi Musta-Maija siis tulut toisella puolella suomea hevosesta toisella baarin emännästä. näin joku poliisi itse viime vuosituhannella selitti. uskon jos tuon on poliisi kertonut.
- Anonyymi
tutuilla oli joskus Artisti Maksaa niminen ravuri. nimi tuli jostain sketsisarjasta.
- Anonyymi
itse en tykkää Korsu-Petteri ym tyyppisistä nimistä yhtään. mikä ihmeen Korsu-Petteri?!
- Anonyymi
ja Ikuinen Vappu on hyvä nimi.
- Anonyymi
eikö jonkun hevosen nimeksi pitänyt tulla Poika-Rakkaus mutta ei mennyt läpi?
- Anonyymi
itse tykkään nimestä Linnan Neito. se kuulostaa kauniilta. muistanko väärin vai oliko Linnan Neito syntynyt Pelson vankilassa? haha. varsin osuva nimi.
- Anonyymi
Karrin puomi
- Anonyymi
Viivi,Sita😄
- Anonyymi
Kivoja nimiä on myös
Tuulenvire, rocktähti, Hilja, Suvi, Kara ja Vekku - Anonyymi
No mun mielestä nimi vois olla vipu lakritsi suklaa Pekka korppi ja vielä Petteri ja Nasu
- Anonyymi
Minun mielestäni isolle hevoselle Rex. Ponille Vilma,Mara. Sitten pienelle ponille birbana tai Mosse
- Anonyymi
ootko käynyt tiinan tallilla
- Anonyymi
Dani Repe ja iidi,
- Anonyymi
Moonlight, Thunder, Corazon, Estrella.
- Anonyymi
Roosa,creem,roki,stara,nicke,Donna,maco,rubi,ramona,barbi,
- Anonyymi
Dido (Dii) on hieno nimi. Dii on ennen asunnut ylitalon tilalla. kyllä kyseessä on sama tamma.
- Anonyymi
Tuo Rodin nimi oli ihan mahtava annan sen mun kepparin nimeksi
- Anonyymi
Nää kaikki on ihan super kivoja nimiä en osaa päättää🤗
- Anonyymi
Arembra
- Anonyymi
Runkku,punaviina,sugardaddy,seski,ämmä,raato,pillu,dildo,trekki,sampo,Jukka,jupiter,sugarmommy,sugarbaby,suga,yoshi,huolimaton paskoja
- Anonyymi
Mun mielestä on Monni, vinni, osti, mesi, kiitti, miipu ja zippi
- Anonyymi
Minulla olisi aika erilaisia nimiä yhdellä kepparillanikin on yksi näistä:) Seppo, phelisia, Zareus tämä on kepparillani, Krösus,
Silver, Lover, Zepi, Yrjänä. En keksinyt muuta. - Anonyymi
Tähde,tähti,hilsku,himmaro
- Anonyymi
Meillä on kaks hevosta, toinen on Safi ja toinen Ramses. Molemmat on Mustii.
Musta safi ja Ramses on hyvii nimii - Anonyymi
Safi on not kantava, Joten pitää miettii nimiä varsalle
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Mun mielestä
Acora
Silver mist
Eboniit
Aadel
Veron
Corre
On kivoja nimiä kaikki varattuja kylläkin - Anonyymi
Minun mielestä pompula,korppi,justus,princes-prince,luca,nelli,nelly,ellen,mila,milla,muru ja en tiiä niin paljoo enä
- Anonyymi
HEVOSTEN NIMIÄ:
Donna
Fiona
Felix
Pinni
Pompula
Luna
Storm
Black angel
Caramel
Fazer
Dumle
Kifford
Lumi
Pyry
Nipsu
Nasu
Halla
Nikita
Chas.
Tässä oli suomalaisia hevosten nimiä - Anonyymi
Minun hevonen Risto kuoli 3 vuotta sitten,sitten sain hevosen mutta se jouduttiin lopettaa 2 viikkoa sitten
- Anonyymi
Ja myös olisi Romeo. Tai Silver, erittäin hyviä nimiä hevosille
- Anonyymi
Reipas on hyvä nimi hepalle
- Anonyymi
Mun mielesta
Lumi
Pihla
Kaunotar
Lempi
Ja sitten ainakin Fanni
Prinsessa
Amu
Ja namu... - Anonyymi
Minun mielestäni on Touho,Monki,Elli,Bertta,välke,
- Anonyymi
Minun mielestä Touho,Monkki,Elli,Bertta,Välke
- Anonyymi
P:llä alkavat heppojen nimet on esim Pisara, Pinsku, Piaca, Pulla, Pincheman, Pelina, Peicha, Peesi tai Peige b:llä tai p:llä
- Anonyymi
Minun mielestä heppu oisi hyvä nimi
- Anonyymi
Minun mielestä
Nuppu,Donna,Ali,Bob,Fanni, Felix,Fiona, Domino,Nalle,pikku myy vatsalle,muru,ja on muitakin mutta en muista . Toivottavasti on tarpeeksi. - Anonyymi
Hyviä nimiä
- Anonyymi
A-kirjaimella hevosen nimiä käytän yhteen Pinterest päivitykseen jonkun niistä
- Anonyymi
Kalle
- Anonyymi
Lulu, Risto, Ulla, Rosanna, Valo tai Salama?
- Anonyymi
Sanoisin että pastilli on paras nimi hevoselle!
- Anonyymi
Veksi
- Anonyymi
Minusta kivoja hevosten nimiä on Ralli,Lumi,Rikke,Luna,Siiri,Deive,pipsa,afro,Helmi,Pilvi,Nita,Norri,Harri,Pasi,Ellu,Fanta,Lissu,Sepe,Jusa
- Anonyymi
POMPULA LUMI NALLE MURU DONNA KALLE ADELIINA FELIX FANNI FIONA TANE TANELI VIKTORI STAR CAS KRISTO RISTO NELLI RAMBO SHETAN BONI ELICTRO. OLE HYVÄ
- Anonyymi
Minun mielestä parhaimmat hevosen nimet on Diablo, Lusica, ja Picasso
- Anonyymi
Lilo, Hazel, Remi, Hali, Luke, Hassu, Trio, Freya, Silver, Mocca, Ruu, Coco, Romeo, Tupsu, Voitto, Stara, Star, Sisu, Pulla, Dumbo, Bob, Kingi, Milo, Demon. Siinä jotain
- Anonyymi
Hevosen nimiä
- Anonyymi
R.
- Anonyymi
Minun mielestä
Sanni,Bella,Inka,Rudi,Doris,Molli,Moppe,Topi,Sessa,Kristo ja Risto en oikeen keksi muita - Anonyymi
Mun mielestä hyviä nimiä on esimerkiksi, Cola, Rio/Riio, Niilo, karkki, Mira Nalle, Mila,
- Anonyymi
Minusta aramiska ja usvaniityn Jemina ovat hienoja hevosia
- Anonyymi
Ukkini hevosen nimi oli Seija.
- Anonyymi
Meidän schleich heppojen nimet on:
Risto,ruusu,ruusu,Windy,star,muru,sara,lilia,Nalle,tuuli,lola. Muita en muista jos ees on enenpääm - Anonyymi
Vanilla,layla,fanny,daisy,toffee,stormy,icey,silver,sindy,amy,may,donna,helmi
- Anonyymi
Minä tykkään Kalle nimisestä hepasta. Toki tämä nimi sopii vain oreille
- Anonyymi
Tammoille:
Halla, Hali, Ruu, Nasu, Lilo, Pixar, Queen, Disney, Lilja, Fiona, Vappu, Nuppu, Pilkku, Domino, Tähti, Frosty, Nala, Misty, Quinn, Valo, Välke, Sumu, Feta, Savu, Hazel, Siru
Oreille/ruunille:
Oreo, Sisu, Silver, Demon, Fazer, Star, Täplä, Remi, Carlos, Trio, Cream, Coco, Clay, Risto, Cash, Gene, Rico, Tico, Rio, Salama, Tupsu, Voitto, Stara, Elmo, Hubbe
Siinä jotain toivottavasti auttaa joitain keksimään nimiä - Anonyymi
Mikä nimi sopis mustalle orihevosellle?
- Anonyymi
Donna
- Anonyymi
osa 1
Lakija (ratsastuskoulu pikkupihlaja) Polo Star (hyvinkään ratsastuskeskus) Sg Unicorn 8järvenpään ratsastusseura) dust (hyvinkään ratsastuskeskus) Mac Twain ( ratsastuskoulu pikkupihlaja) egon II (järvenpään ratsastusseura) Germiona (ratsastuskoulu Pikkupihlaja) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osa 1
Lakija (ratsastuskoulu pikkupihlaja) Polo Star (hyvinkään ratsastuskeskus) Sg Unicorn 8järvenpään ratsastusseura) dust (hyvinkään ratsastuskeskus) Mac Twain ( ratsastuskoulu pikkupihlaja) egon II (järvenpään ratsastusseura) Germiona (ratsastuskoulu Pikkupihlaja)osa 2
Barus (ratsastuskoulu pikkupihlaja) Conversana desiree (hyvinkään ratsastuskeskus)
Sw Canella (järvenpään ratsastusseura) Gara (hyvinkään ratsastuskeskus) Meadow star (ratsastuskoulu pikkupihlaja) Bamse II (järvenpään ratsastusseura) Tarino (hyvinkään ratsastuskeskus) Esteet (puolimatkan talli) Impala ( ratsastuskoulu ponihaka)
Jappelup (rauhalahden ratsastuskoulu) Landlord (Sassi Talu) Iko (white rainbow)
- Anonyymi
Voisko joku ehdottaa hevoselle koko nimiä
- Anonyymi
Mielestäni kauniita hevosen nimiä ovat; Freja, Morn, Aida, Sunshine, Shiny, Carrie, Silver, Diana, Willow, Spark, Lily, Frost ja Achy
- Anonyymi
Wau sika kivoi nimii! Mun hepan nimi on aika tylsä. Sellane perus Ninni
- Anonyymi
Varmaan nämä korppi,prinssi,spirit,Kasper,mortti,Luca,choco,
- Anonyymi
Moi mun Alexa
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152121Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842058- 1011367
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101166Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1431165Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663791122Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha171853Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249846- 61818
- 59811