Hevosten nimet

hevosrakas

Mitkä on teistä kauniita hevosten nimiä? Laittakaapa pitkiä listoja :P

392

48313

Vastaukset

• Minusta hyviä hevosten nimiä ovat Vieteri, Vekseli, Viesker, Vieser, Vieruska, Vieterilla, Viehkeys, Vieskerin Vire, Vokker, Vokkerin Veikko, Vokmor,Voiton Isku, Vimoriinan Viri, Tunteva, Neuvoton, Löytävä, Kaartaja, Vaakuna, Osuma, Poika-Vinkaus, Liptus, Vappu-Heppu, Matukka, Hovi-Ari, Ponseri, Pette, Patrik, Toniori, Tuuveli, Ponsuelli, Julma-Jussi, Sikon Lento, Silinteri, Rikhart, Aatami, Milia, Siviä, Tähtitar, Tähtihuvi, Rajali, V.H. Suvitar, Messi, Venta, Tupla-Heli, Saran Salama, Lumekkitar, Savon Susanna, Apassi, Turotuuli, Turon Palma, Turon Maine, Turo, Tytön Pilke, Tytön Vilske, Fannin Muisto, Hattara, Huituli, Vilihauskis, Pikku-Impi, Pietarsaaren Poju, Muiston Roope, Petsari, Paras, Vinner, Sivik, Faksi, Vokkerin Purje, Viltterin Vile, Hovi-Meeri, Loisto-Vokker, Kaleva, Tesla, Tinuri, Tinurin Tähti, Päistäre, Petu Ponsi, Aavatar, Muiskutar, Tuokseri, Taikova, K.K Kössi, Rallaus, Rallin Onni, Rillaus, Rinkeli, Pompeli, Tevila, Sinkku, Taatan Tyyne, Oikuna, Sinkun Vinkku, Vara-Veli, Linkkari, Assin Komu, M.L Vokki, Hissun Vili, Lehto-Vinski, Tähden Jojo, M.V.Virnet, Justi, Vikke-Pekkula, Huiman Pyste Anton H, Virvan Suikku, Sintun Sirocco, Riipilän Topi, Raniitti, Hovi-Jallu, Nasakka, EetuEdvard, Ehori, Vepper, Naftali, Reteo.

Valitettavasti nämä kaikki nimet ovat jo varattuja.

• Olipa mukava löydös. Vilihauskis on syntynyt meillä. Tarjottiin nimeksi vaikka mitä, Onnenpoikaa, Onnia, kaikki varattuja kunnes äitini keksi, että laitetaan varsan nimeksi Vilihauskis. Se on peräisin jostain lastenkirjasta.

• Tossa mainittiin vimoriinan viri hassua mutta minun serkulla on vimoriinan viri heppa kellä käyn itse ratsastamassa :)

• miten sä tiiät noi kaikki?????????????????????????

• KIVOJA NIMIÄ

• Suhariina kirjoitti:

Olipa mukava löydös. Vilihauskis on syntynyt meillä. Tarjottiin nimeksi vaikka mitä, Onnenpoikaa, Onnia, kaikki varattuja kunnes äitini keksi, että laitetaan varsan nimeksi Vilihauskis. Se on peräisin jostain lastenkirjasta.

tammoille ja orille RIKU SAMI SISSI VIIRU DREAM HEPO VALTTERI HOPAORI SANNI RAFAEL RAKSU VELLU NIINA

• Aika paljo nimiä tiiät

• Tuo Vokkerin Purje on mummini ja ukkini entinen hevonen Purje oli kyllä ihana ja söpö.. purjeen kisoja en ole nähnyt kuin vain nauhalta mutta muuten hevosen kanssa olen ollut tekemisissä :)

• heppatyttö kirjoitti:

Aika paljo nimiä tiiät

200/2000/4000/Aikapaljon:-);-):-)

• Hyviä nimiä

• heppa5 kirjoitti:

KIVOJA NIMIÄ

niin on

• I love purje kirjoitti:

Tuo Vokkerin Purje on mummini ja ukkini entinen hevonen Purje oli kyllä ihana ja söpö.. purjeen kisoja en ole nähnyt kuin vain nauhalta mutta muuten hevosen kanssa olen ollut tekemisissä :)

musta kauniita hevosten nimiä on: Salama,Vikke,Poju,Kirppu,Elli,Campia,Lady,Vester,Nadia,MALLA,REMU,Ansa,Meiner,DINA,DÄNI,MIKSU

Kaikki isolla kirjoitetut nimet on mun omia hevosia.

• Tervwmesajuf

• Suhariina kirjoitti:

Olipa mukava löydös. Vilihauskis on syntynyt meillä. Tarjottiin nimeksi vaikka mitä, Onnenpoikaa, Onnia, kaikki varattuja kunnes äitini keksi, että laitetaan varsan nimeksi Vilihauskis. Se on peräisin jostain lastenkirjasta.

Vau hieno nimi

• moi xd

• Suhariina kirjoitti:

Musta hyviä nimiä on tähtönen robin roosa silja osku buksi otto vili karlo pampula hande
      Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli.

• Suhariina kirjoitti:

Musta hyviä nimiä on tähtönen robin roosa silja osku buksi otto vili karlo pampula hande
      Primi-primabonna spirit suklaa santtu-sami lilli miranda hipsu väinö ponsku-ponita nipa hobit nasta jade milli.

• Suhariina kirjoitti:

• Viesker on osaomistushevoseni isä :D

• B RAPPU SQUAD

MISSÄ JEREN NUUSKAT???

• Mun mielestä vois olla sinttu ,Ville,kamu,fani,pilkku,Sami,salli,topi ja Vili en keksi enään😍

• Mieleenjääneitä, mielestäni nättejä nimiä:

Dream Ideal
    TG Golden Way
    Razzetto
    Dream Hunter
    My Heart's Chosen
    Brendon Not Quilty
    Pionier's Sjoerd
    Dynasty River
    Requiem
    Main Attraction
    L'Umonia
    Campare

puttenimiä:
    Lorentso
    Lester
    Jaime
    Montsaana
    Jaani
    Magia
    Taikuri

• Tuo Pionier's Sjoerd on minun kaverini heppa. :) tosi nätti ori!

• Aika kivoja nimii tykään :)

• moi noi sun nimet oli tosikivoja mutt mun mielestä lorentso on ison hepan nimi

• Razzetto on aina ollut suosikki nimeni :) Ennen siis kun luin tekstisi ja se on ihana nimi :)

• OLENHOWRSESSAWilloww kirjoitti:

Razzetto on aina ollut suosikki nimeni :) Ennen siis kun luin tekstisi ja se on ihana nimi :)

Hei mä tunnen sut OLENHOWRSESSAWilloww... :DD Oot mun irlikamu :DD Nyt tien mistä keksit sen nimen!! :DD

• HOWRSESSAWhiteDomino kirjoitti:

Hei mä tunnen sut OLENHOWRSESSAWilloww... :DD Oot mun irlikamu :DD Nyt tien mistä keksit sen nimen!! :DD

Enpäs.. Kerroin sulle jo! :DDD

• Tallilla missä minä käyn niin sieltä tunnen tuon TG Golden Way

• Oreille:
      Twilight
      Blackey
      Golden Fire
      Salama
      Diablo

Tammoille:
      Twilight Sparkle
      Fluttershy
      Silver
      Sparkle

• I love horse kirjoitti:

Oreille:
      Twilight
      Blackey
      Golden Fire
      Salama
      Diablo

Tammoille:
      Twilight Sparkle
      Fluttershy
      Silver
      Sparkle

upeita nimiä:)

• Huomaaja kirjoitti:

Tallilla missä minä käyn niin sieltä tunnen tuon TG Golden Way

Osku

• Osku1 kirjoitti:

Osku

Osku oskari aivansama!

Oon itekki howrsessa. Pyydä kamuks vaan.

Tammoille:
      rini,skorri ja selmiina

Ruunille/oreille:
      jakkeri,salama, lopis, muumi,jösse ja arska

• Howrse tyyppi kirjoitti:

Oon itekki howrsessa. Pyydä kamuks vaan.

Tammoille:
      rini,skorri ja selmiina

Ruunille/oreille:
      jakkeri,salama, lopis, muumi,jösse ja arska

Nimi merkillä haidi howrsessa.

ok oon heppa hovi howrsessa

• poikaystäväni nimi on jaani :---D

• My Madeleine
    Mùsli
    Aimè
    Sweet Vanilla
    Lady White Vera
    Tina
    Dama

• Värin-Väläys
      Vieskerin Ilo
      Miss Monus
      Taigho

• Sweet vanilla on siskon kaverin ponin nimi :)

• Jos etsiskelet nimiä nii tuossapa pari: Jarlhetta, Bouther, Bo'thilder, Stjarna, Kultanen, O'tta, Skjöni, Hvitflipi, Steitja, Gervali, Strömur, Stjana'se, Iso-derdas, Tatjas, Tatalu, Tiiter, Tölvis, Tölttis, Ravari, Papas, Piiåuri, Hennes, Hattåås, Jooris, Joonatan, Dooris, Fantty, Fogoas, Pikku-pootu, Sesil ja Anasta.

Ps. Noista on melko moni vähän hankalii..

• Haluisin yksinkertaisia, mutta kauniita nimiä.
      Mieluiten L, S, E, U, V tai B kirjaimilla alkavia nimiä. Mutta muutkin käyvät mainiosti!

• Nimiä tänne päin kirjoitti:

Haluisin yksinkertaisia, mutta kauniita nimiä.
      Mieluiten L, S, E, U, V tai B kirjaimilla alkavia nimiä. Mutta muutkin käyvät mainiosti!

moi! minun shettisponini nimi on: Banana Lady
      Se on mielestäni kaunis nimi!:)

• sipsi kirjoitti:

moi! minun shettisponini nimi on: Banana Lady
      Se on mielestäni kaunis nimi!:)

orille DANNY,RIKU,FENNI,VILMARI,MUKI,FERRARI,HOPSU,VILO,VILLE,VALTTE,VANILIA,KERPPU,KERMA,KIRIL,RAFAEL,KAAPO,AMI,AMIGO,BROIDI,BRUNJO,ANTTI,ATTE,BRUNO,LASSI,PINGGIS,PRINSSI,NALAN,RÖLLI.PETE,SÖPÖ,STEVEN,ROI,SIMO,TIPO,TULPPU

• HEPPOHULLU kirjoitti:

orille DANNY,RIKU,FENNI,VILMARI,MUKI,FERRARI,HOPSU,VILO,VILLE,VALTTE,VANILIA,KERPPU,KERMA,KIRIL,RAFAEL,KAAPO,AMI,AMIGO,BROIDI,BRUNJO,ANTTI,ATTE,BRUNO,LASSI,PINGGIS,PRINSSI,NALAN,RÖLLI.PETE,SÖPÖ,STEVEN,ROI,SIMO,TIPO,TULPPU

Osa noista nimistä on ponihaasta

• Nimiä tänne päin kirjoitti:

Haluisin yksinkertaisia, mutta kauniita nimiä.

oskari hemppa ville lamatar vellu tiina lila leila siiri

• Verasta, Vera, Verange, Farsaste, Don Natas, Dream Horse, Zalia, Roogus, Souf, Sohvage, Dana, Danie. Einesti, Einir, Pottu, Pölga, O'lga, Donna, Boybou, Bebehart, X Xender ja Åtta/Otta.

Ainiin, X Xender lausutaan niinkuin kirjoitetaan.

• Mä laitan Kaikkein kauniimpia nimi eli Issikoiden nimiä! (islanninkielisiä): Dögg, Glóblesi, Dimma, fenja, adalfar, Irpa, Dropi, Brennir, Radhetta, Lending, Freyr, Askja, Blaeja, Gaefa, Geisla, Selja jne. En jaksa luetella

• Myrsky , Storm , Faksi , Seteli , Shiina , Shira , Ronja , Manteli , Kaneli , Minttu , Virma , Vikun Omppu - Pomppu , Omppu , Pomppu , Viku , Visku , Alpo , Zara , Sara , Gwara , Kiddy , Namu , Fanta , Sweety , Jaffa , Coca - Cola , Cola , Coca , Viola , Vilma , Lila , Vili , Rene , Pätkis , Jätkis , Jätkä , Jössi , Jösse , Camilla , Milla , Cami , Karamelli , Melli , Kara , First Classic , First , One Classic , One , Spotti , Hot - Spot , Vinna , Venna , Vinka , Venla , Sirpa , Sikun Sirpa , Sirkka , Sikke , Mikke , Miksu , Muffe , Muffi , Della , Bella , Ruuti , Quicksilver , Nappi , Nabor , Bea , Nea , Dea , Nanna , Nana , Nelli , Rousku , Rosku , Rekku , Vanilla , Vani , Nilla , Tyttö , Sumu , Sumu - Tyttö , Gwarantcja , Cja , Silla , Cilla

> Lisää tulee , kunhan keksin =)

• Myrskyponi<3 kirjoitti:

Myrsky , Storm , Faksi , Seteli , Shiina , Shira , Ronja , Manteli , Kaneli , Minttu , Virma , Vikun Omppu - Pomppu , Omppu , Pomppu , Viku , Visku , Alpo , Zara , Sara , Gwara , Kiddy , Namu , Fanta , Sweety , Jaffa , Coca - Cola , Cola , Coca , Viola , Vilma , Lila , Vili , Rene , Pätkis , Jätkis , Jätkä , Jössi , Jösse , Camilla , Milla , Cami , Karamelli , Melli , Kara , First Classic , First , One Classic , One , Spotti , Hot - Spot , Vinna , Venna , Vinka , Venla , Sirpa , Sikun Sirpa , Sirkka , Sikke , Mikke , Miksu , Muffe , Muffi , Della , Bella , Ruuti , Quicksilver , Nappi , Nabor , Bea , Nea , Dea , Nanna , Nana , Nelli , Rousku , Rosku , Rekku , Vanilla , Vani , Nilla , Tyttö , Sumu , Sumu - Tyttö , Gwarantcja , Cja , Silla , Cilla

> Lisää tulee , kunhan keksin =)

Selma , Serpa , Fantastic Friday , Friday , Fri , Rida , Frida , Day , Liekki , Lieska , Salla , Mini , Enniponi , Enni , Elliponi , Emmiponi , Poni , Elli , Emmi

> Lisää tulee !

• myrskyponi kirjoitti:

Selma , Serpa , Fantastic Friday , Friday , Fri , Rida , Frida , Day , Liekki , Lieska , Salla , Mini , Enniponi , Enni , Elliponi , Emmiponi , Poni , Elli , Emmi

> Lisää tulee !

oisko mitää sellasii helpompii=) mun ja mun pikkusiskon yhteisen keppihevosen nimi on Muscat ja mä saan ehk ensviikol uuden jonka nimeks tulee ehkä pixie (8888888.

• kkkjub kirjoitti:

oisko mitää sellasii helpompii=) mun ja mun pikkusiskon yhteisen keppihevosen nimi on Muscat ja mä saan ehk ensviikol uuden jonka nimeks tulee ehkä pixie (8888888.

Mun mielestä hieno nimi on Fabian, tai "Fake". En itse tykkää mistään Cinderellasta, sillä pitäähän nimiellä luonnetta olla.

• kkkjub kirjoitti:

Hei mullakin on keppihevos talli sielä on pari nimee jotka käy jotenkin E.M Carlos, T.M Kellus, S.T Pörris, H.M Karjus
      PS on muitakkin ja paljon mutta ne on hyviä oonteke mässä uutta ja haluasin sille jonkun esim: I.P Vipotiini

• kkkjub kirjoitti:

mullakin on keppi hevos talli : D on kyl vaan vähän pieni muotosta toi toiminta ku on vaa 2 kepparii mut niitte nimet on GL Europe=Eppu ja Natalies Juli=Nanna

• kkkjub kirjoitti:

Onhan niitä nimiä vaikka mitä esim:Royal,senni,sesi,senni,Dukke,Donitsi,Pam,Sigge.Robi,Lehvi,Jojo,Pähkinä,Snaige....

• joku vaan.... kirjoitti:

mullakin on keppi hevos talli : D on kyl vaan vähän pieni muotosta toi toiminta ku on vaa 2 kepparii mut niitte nimet on GL Europe=Eppu ja Natalies Juli=Nanna

Eiks KhtChevalilla oo tuo KP Nantalia Juli's = Nanna? Et tuo on aika samanlainen ..
      Nimiä: Nanomus, Freedom , Fredi , Mirabella , Bingo , Bravo, Bango , Cora

• ::::.:::.:::: kirjoitti:

Mun mielestä hieno nimi on Fabian, tai "Fake". En itse tykkää mistään Cinderellasta, sillä pitäähän nimiellä luonnetta olla.

Joo pitäähän nimellä olla luonnetta, mutta eikö cinderellalla just sitä löydy? :DD koska jos se hevonen on semmone niinku tuhkimo, että sitä pompotetaa ylös, alas, ympäri sivulle jne. jne. nii eikö sitä voi sanoa tuhkimoks :DD joo sori en osannu selittää mut joo.. toivottavasti edes joku ymmärsi :DD

• Mun tutun hevosen nimi on Globlesi

• ::::.:::.:::: kirjoitti:

Mistä otiti ton nimen sillä se on mun keksimä nimi howrse pelissä........????? Senki matkia!

• ghghgh kirjoitti:

Mistä otiti ton nimen sillä se on mun keksimä nimi howrse pelissä........????? Senki matkia!

Siis toi Fabian Fake nimi??

• ghghgh kirjoitti:

Siis toi Fabian Fake nimi??

ghghgh ett sä välttämättä niitä oo keksiny koska kyll on olemassa sen nimisii heppoi

• erimieltä kirjoitti:

Joo pitäähän nimellä olla luonnetta, mutta eikö cinderellalla just sitä löydy? :DD koska jos se hevonen on semmone niinku tuhkimo, että sitä pompotetaa ylös, alas, ympäri sivulle jne. jne. nii eikö sitä voi sanoa tuhkimoks :DD joo sori en osannu selittää mut joo.. toivottavasti edes joku ymmärsi :DD

Mun yhen keprun nimi on odessa cindarella ja se on pukki-poni :DD Siin on just sopivasti luonnetta :)

• ghghgh kirjoitti:

ai jaa mun serkun hepan nimi se on ja et sä sitä keksinyt

• radhetta ei kirjoteta noi!!

• ei kirjoitti:

Hei mullakin on keppihevos talli sielä on pari nimee jotka käy jotenkin E.M Carlos, T.M Kellus, S.T Pörris, H.M Karjus
      PS on muitakkin ja paljon mutta ne on hyviä oonteke mässä uutta ja haluasin sille jonkun esim: I.P Vipotiini

kuule se on ravurin nimi se I.P Vipotiina >:((

• ghghgh kirjoitti:

Mä oon howrses ja nyt just etin nimee hevoselle.
      täs on muutama nimi: Josu, Viki, Pepe, Veeti, Jeppe, Vanilia, Nelli, Lixa, Ruusu, Lilyz, Siiri, Sunny, Desteny, Vido, Storm, Salama, Vivan Helmi, ViimanViki, Jussin Josu, Prepe, Viuhkan Veeti, Serjeppe, Sweet Vanilla, Nipon Nelli, LixsusDream, RommiRuusu, Rommi, Lexun Lilyz, SiirappiSiiri, FunnySunny, Diimesteny, Vikin Vido, Yön Salama.
      Mä Rakastan Keppareit. Mul on 17 kepparia.

• kkkjub kirjoitti:

Ei kiinnosta mikkään keppari nimet tai et sä saat sellasen...

• Onko Pokkaa!! kirjoitti:

kuule se on ravurin nimi se I.P Vipotiina >:((

Ja Vipotiina on ravi-kuningatar!

• raviponi11111 kirjoitti:

Ja Vipotiina on ravi-kuningatar!

Mut ei tänä vuonna :D

• ei kirjoitti:

Mullakin on keppareit ja niit on 10

• kkkjub kirjoitti:

Mun kaverin koira on nimeltään Pixie XDD

• kkkjub kirjoitti:

VAU HIENOJA NIMIÄ KOHT TULEE ENEMMÄ.
      SINTTU SAMI HILLA HATOPA

• thewillie6. kirjoitti:

Mullakin on keppareit ja niit on 10

mull 9

• Olipa ny tylsää, niin laitampa minäkin muutaman nimen :)

Televangelist, Royal Day, Erä-Taru (ja Erä-Elina), Ukon Purje, Sirilei, Pikku-Loisto, Luonto-Vauhti, Keswick, Favorit, Sylvan, Mozart, Picasso, Miss Ellie, Dutchsess..

• Meillä kotona on hevostalli ja tässä muutamia hepojemme nimiä:
    Papsi, Venla, Tähti, Piirto, Husse ja Miracle.

• Tunsin kerran yhe suokin jonka nimi oli Piirto. Oli kyllä todella ihana hevonen.

• Golden star,sandra,spirit,thowra,nightlife,sunebay,charmen,carol,smoothie,redi,leimaus,dance,fantacy,potku,casiro ja golden charm

• eli tässä meidän heppojen nimet: Amanda ( Amanda Sera), Lady ( White Lady Li), Cindy ( Yankee Cindy), Tikkis (Tiktaattori), Kingi ( Planet King) Lasse ( Afternoon Boy) Pätkis ( Jokimäen Pähkinä) Ippu ( T.M. Mirage) Jasu (Jasun Pyhitys) Sanni ( Tulee : Eve`s Sunshine) Petelius , Sipelius , Evelius ( Tulee: Eve´s Eight) Sissi ( Home Girl MYYNNISSÄ 1500 euroa) Myrsky ( Rose´s Storm) Marsu, ja tulossa Piitu ( Pinjuska) :)

• Bella,Kukka Donna, ja kaikkia muita mutta en muista...

• nooo Pandora ja Balance on must nätit nimet tammalle :)

• Jokke,snopi,snuupi,teksi,lola,erina,rina,muntti,montti,rolle,rölle,rölli,punttu,nero,tönö,töbö,stiina........

• noh olihan tossa pari ihkuu nimee.....

• Liatan nyt vaa yhen mut Charlot on kaunis (:

• Tässä mun ja mun kaverin kepparitallin keppihevosien nimiä jos niitä etsiskelet
    LUnaway, Galaxi, Fly, Diablo, Black Diabolo, Lennart, Lenni, Musta Hurmuri, Mustis, Essi, Napu, Helmi, Camomilla, Moona, Moonlight, Helmen Kulkuri, Helmen Myrskytuuli

• Jeeh, tikkueläimet rulettaa... ; D
    Monia tuttuja nimiä löytyy listoista, ravureita, tuntipolleja ym. Ihania nimiä täytyy sanoa : D Mutta jos hevoselleen nimeä etsii, en välttämättä suosittele mitään tunnetun hevosen (Esim. Vieteri, Vekseli...) nimeä ottamaan, saattaa mennä helposti sekaisin...
    Oisko nimi-ideoita ideoita vuono-oriille?

• Shadow Dancer, Silver spirit, Artemis, Kashmire, Arizona Sunset, Golden fire, Magic Rebel, Capriccio, Chicagos Lady, Tequila Sunrise, Code Blue, Joker, Hollywood Shuffle, Hunter´s Pride, Happy Daze, Billie ja Bermuda. Siinä vähän hevosten nimiä :)

• Miusta nimi Rosé ois nätti :) tai... joku :)

• vanility hair,dimma-kaunis,hilde,mitja,lalsku,sandra,fleimi,lotte,inrit,rosemary,villi-nika

• Dopp
      Mozzarella
      Sweet Spirit
      Domino
      Dumle
      Mango
      Papaia
      Liquorice
      Humun-Havu
      Appelssiinitaikuri
      Salmiakki
      Kuperkeikka
      Sisun Kipinä
      Nallekarkki
      Halipula
      Kameleontti

• simo,sulo,elvis,pomo,viiru ja heta

• lv:t ~
    Cara Mia Accent
    De La Chance
    Small Christina
    Typhaine

putet ~
    Ramonette
    Vuoksitar
    Vilkkaan Valo
    Taika

• Small Christine on Nummelan Ponitalli sarjassa:):)

• hepo fani love hepot kirjoitti:

Small Christine on Nummelan Ponitalli sarjassa:):)

niin muute on ki
      muutenkin nummelan ponitalli sarjoissa on paljon kivoja nimiä esim kafka :)

• moi, kaikki! Mul on oikeit hevosii kolme. ori,tamma ja varsa!

mun hevosten nimet on: varsa on Hattara, tamma on Mini ja ori on Safari!

Mut laitan hyviä hevosten nimiä: Kipinä, usva, linda, diandra, ananas, omena, manta, irina, bingu, binkku, dara, sinttu, aida ja vieteri.

ps Niit on viel lukuisii määrii, mut en jaksa kirjottaa!

• noo, mulla ja mun pikkusiskolla on kepparitalli sain just uuden hevosen sen nimeä en oo viel päättäny:-Dd
    Pikkusiskon hevoset: Piretta , Domino , Flipper , Robin Hood (Bobby) , Melissa , Lenja :-)) ja sen poni on : Fredja =))

Muita ihania nimiä:

Zackery, Mark, Jippo, Pilven Varjo, Osku, Rellu, Velorous (-:

• FLIPPER KUULOSTAA TOSI SULOSESTA HEPALTA

• oot kyl hyvä keksiin nimii xd.....

• moi44 kirjoitti:

oot kyl hyvä keksiin nimii xd.....

KUKA!

• my sister angst :-Ddd

• Moi kaikki! Omistan keppihevostallin. : ) Tallini uusin tulokas on seeprakuvioinen tamma, nimeltään Viivi. Uupuisi vielä ns. "oikea" nimi. Ehdotuksia..? Pitäisi olla englanninkielinen, v :llä alkava, ja kuvastaa jotain rohkeaa, uljasta tms.

• Strong valentine ' viivi'

Ehdottaisin tuota. :)

• Valiant on englantia ja tarkoittaa urhoollista:)

• No, tämä ei ole englanniksi, mutta silti: Vapaus
    Muita vaikka: (no, alkaa w) Wild Wind, Vikarus, Volume, Voice, Velvet,
    Ja muita: Swish, Fullmoon, Splash, Elegant

• mielästäni nämä ovat hienoja

• aajhaireoyhoaugdsjodthowyhtouawh

• Sisu, Kassu, Röpönen, Pegasos, Klaus, Krystal, Mineal, Patric, Anelma, Anel, Salsa, Minttu, Julie, Pringles, Fasu, Halla, Pyry, Tuisku, Lilli, Pärsky, Pasha, Pinokkio. Siinä jtn. :) Toivottavasti löyty jollekkin hevoselle nimi:)

• Kiikun Toto
      Poppapoika
      Pikkeriina
      Töpitär
      Victor
      Veikko-Valtteri
      Hallikainen
      Djuran
      Peppi
      Muffe
      Tiziana
      Zarino
      Brygg
      Jesmanta
      Fanni
      Lento-Vili
      Pöly-Pasaatti
      Akaatti
      Daisy

Siinä muutamia mitä on jäänyt mieleen

• titarr kirjoitti:

Kiikun Toto
      Poppapoika
      Pikkeriina
      Töpitär
      Victor
      Veikko-Valtteri
      Hallikainen
      Djuran
      Peppi
      Muffe
      Tiziana
      Zarino
      Brygg
      Jesmanta
      Fanni
      Lento-Vili
      Pöly-Pasaatti
      Akaatti
      Daisy

Siinä muutamia mitä on jäänyt mieleen

Toi Muffe on kans Nummelan Ponitalli sarjassa

• Voiteko laittaa pitkiä listoja orilleni jonkun hauskan nimen :)

• Whisper of autumn :)

• Prince
    Day of April
    Magie
    Sinetti
    Eko G
    Eko Fighter
    Chocolate Coffee
    Almangunes Yes
    Cindrella´s dreaming
    Melody
    Nicky
    Olli
    Sissi
    Tiger
    Pikku Pilkku
    Bella
    Lazy Lady
    My Della
    Rico
    Twilight
    Ford
    Nissan
    Bamse
    Poika
    Mikado
    Miranda
    Mic Mac
    Chica
    Maukka
    Matzurkka
    Sandy
    Silver Star
    Guapager

Tässä pari! Nimet eivät ole omasta päästä kekksittyjä, vaikka jotkin saattavat tuntua siltä.

• Orille voisi sopia Fynny Boy, Eldoro, ED, Roope ja Eemeli siinä olisi pari ehdotusta.

• tammalle ihana nimi olisi La Bel

• Tunnen aiemmin mainitun TG Golden Wayn :)
    LaDonna on hyvä nimi

• Kannattaa laittaa hakusanaksi: "hobuste nimed - hevosten nimet", sivuilta löytyy mielettömästi hevosten nimiä.

• minulla on ihan perus nimiä ehdottettavana Aatos, Grim, Kekksi, Sylvi, Sylveri, Peetu, Eetu,Gabriella, Alex, Sandra, Alexsandra, Ella, Elsku, Elias ja Pyry

• kaipaan heposten nimiä kun ei keksi niitä.... saisinko nimi vaihto ehtoi?

• Pepsi, Juuli, Polle ja Tähti.
    Ne on mielestäni kauniita nimiä

• no mun mielest polle ja tähti on hienoi.

• oletteko penny girlissä?

• minun mielestäni nämä ovat kauniita nimiä: Natalia, Sweet Vanilla, Shira, Miner, Zazazaa, Vinka, Ziruliina, Bliki, Hekla, Sneggla, Hekla, Hilla, Rusina

• DURAN on kaunein, parhain, ihanin ja luomoavvin nimi johon olen ikinä törmännyt

• Daisy, Sandra, Silver, Stella, Donna, Arabella, Candy, Stina, Lovelly, Zedina, Princess, Prince, Julia, Julie, Juulia, Rosella, Angel, Spolight, Twilight, Diana ja Flofer

• Dream, Zion, Veke, Arppa, Seltti, Hipsu, Helmi, Hessi, Erikasson.

No tos jotai, aika moni varmaa tietää Erikassonin : ))

• Dragon, Saga, Vera, Duke, Zara, Zero, Dark Star, Milou, Angel, Cilla...

• Mielestäni esimerkiksi värin tai luonteen mukainen nimi on ihana, pelaan howrsessa nimellä TiuhtiZz, ja irlannincobienini nimiä ovat muunmuassa; Lady White Vera, Rosé, Camillá, Prince of Darkness, Chocolate, Caffe, Casanova, Aloe Vera, Laguna's Smile, Epona, yms... Mielestäni kirjaimen päälle tuleva ´ merkki on persoonallinen ihan tavallisessakin nimessä :)

• Minusta ihanempia nimiä ovat

Ella,Liptus,Bella,Vieski,Histamiini,Troja,Rölli,
    Stella,Pekka,Casanova,Piccolo,Beethowen,
    Alejandro,Rosa,Muumi,Bogy,Lento-niksi "niksi",
    Zara,Helmi,Poju,Salama,Täplä,Vieske,Pisara,Säde
    Kuun paiste,Tähdenlento,Kaunotar,Rubiini.

Siinä oli ainakin muutama nimi,toivottavasti auttoi nämä nimet.
    pidetään peukkuja pystyssä.

• rommi,ransu,schumi,allu.petteri,klara,pariis,penny,poju,valo,vili,örkki,siiri,väiski,kawa,belle,wallu,hilma,senni,viivi,juuli,nopsa,fryga,luukas,gina,mara

• Schumi on niin ihana, viime kesän leirihoitsu:)

• Caramel ja Berry Mun oman hevosen nimi on toffee se on ihan caramellin värinen sen pikkuvelipuoli on berry Jos joku nimistä kävi ilmota heti tai reki vie nimet :DDD

• Musta kauniita nimiä keppareille on:
    -Freyas Krystall
    -Celtas Quebe
    -Sasha
    -Myffy
    Omilla keppareillani on esim noita...:)

• Onks toi Celtas Quebe tamman vai orin/ruunan nimi? :)

• Oisko shettistammalle hyviä nimiehdotuksia? :)

• Mimosa,Mova.Vitma,Liinu,Lili, peppi ja Butterfly

• On parti Mimosa,Nova,Virma,Vilma,Bella,Bella Donna,Lili,Peppi,Olleriina,Lume,Butterfly,Viirre ja Aamu Rusko sekä Illan taika

• Kauniita nimiä: Fredja, Melissa, Ölve, Hornet, Wonder, Jekku (Flipper), Bobby, Melinda, Ricco, Estrella, Lèmaga, Ziggy, Battlecry, Viveka, Benjamin, Navajo, Oliwer, Rainbow, Lumimyrsky, Secret, Recless, Packer, Sunsire, Lenja, Tinka, Taifan, Pepe, Härmän-tyttö, Allan, Weema, Pörris, Mörris, Hopeaharja, Domino, Tricky.

Noi on mun ja mun siskon keppareita.. vähä tullu lisää =))))999

• Kaverini (oikea ihminen!) nimi on Saga :D

• Tässä olisi pari nimeä jotka pongasin hevoshullun sivuilta: Wind of Change (Wind of Change = en muista tarkalleen, taisi olla joku: Muuttuvat tuulet), ja White Warrior, (White Warrior = Valkoinen sotilas) ja tämä nimi on oman näkkäri heppani nimi: Little Casanova ♥ (lempinimeltään Cassu, Cassu on risteytys poni ori, pikkasen reilut 130 cm korkea ja musta)

APUA!
    Itse kaipaisin myös hevosten nimiä, näkkäreilleni! Eli tarvittaisiin tamman nimi, rodultaan tamma on joku näistä, (riippuen nimestä) risteytys poni/ ratsuponi. Toivottavasti autatte. Nimen tulisi olla aika hieno, kuten Little Casanova, mutta kuitenkin sellainen joka on suht helppo lausua, tai nimestä on sitten hyvä lempinimi. Ja englananinkielinen sen PITÄÄ olla :) jos sinulla on joku hyvä suomenkielinen hieno nimi, mene google kääntäjään ja käännä se englanniksi! :D Tämä on tärkeä, toivottavasti keksitte hyviä nimiä (:

• näkkäriratsastaja :D kun halusit englannin kielisiä nimiä niin minusta Velvet Rose(Samettiruusu) on aika kiva nimi jollekkin risteytys poni tammalle.

• Minusta ihana nimi on myös Moonlight Rose, tutummin/lyhyemmin, Moona. (: tätä ehdottaisin myös näkkäriratsasta :D: lle. :) sopii minusta ponillekkin, lempinimen puolesta, ja on englanninkielinen :)

• Moi :) Mun siskon Arabi saa luultavasti kuukauden pääst varsan ja siit tulis mulle oma, mut mä en keksi sille nimee. Siit on arvioitu tammaa ja se ois tosi kiva jos sen nimi ois englanniks.

• Täs ois pari lempinimeks kelpaavaa:
    Dougan, Shiara, Warren, Barbi, Pinto, Shet, Fleka, Flika, Sentti, Neema, Lotte, Dale, Pekoni, Muffinssi, Bjarki, Livi, kendra, Svarri, Lena, Lizzette,Patton

• Minullakin on ehdotuksia: Dina(tamma), Vassu, Putte(ori), Vesrik(ori), Romero(ori), Romeo(ori), Nalle(ori,tamma), Roosa(tamma), Peggi(ori,tamma), Kinuuskiori,tamma), Toffeé(ori,tamma), Sulan(ori), Tyra(tamma), Turre(ori), Syltty(ori,tamma) ja Syltti(tamma).

Pitemmät nimet (mitä tiedän):
    Dynamiitti Kuu(ori)
    Voi kutsua:
    Sylvana, Sylvi(tamma)
    Silver Dream, Umpula, Unelma, Unksi(tamma)

• Kauhun Kipinän joskus kuulin ja oli vaa nii ihana ! (:

• Kiitti kaikist ihanist nimistä! Varsa syntyi noin kaks kk sitte. Siitä tuli tamma ja sai nimekseen Teddy Bear "Nalle"

• Sori... Piti pistää kaks vk sitte :D

• Shanghai, Gloria, Diamond, Sugar, Muru, Sweet, Vicky, Angelina, April, mielestämme hyvin nättejä hevosen nimiä :) poneille ja hevosille, molemmille. oma lempparini on April ja Gloria, keksipääkä siitä niiden kahden nimen yhdistelmä! (;

• NillaSalama, Karvinen, Isabella, Isa, Linnea, Amaliina, Annika, Volcano,

• Mä saan oman hevosen mut en keksi minkä nimen annan olen tyttö ja olen 9v.

• Wave of the sea

Itse keksimä.En tiiä onko nätti.=)

• englanninkielinen, pitkä, suht helppo lausua, nimi puoliveri tammalle, ja nopeasti! kiitos kaikille! ;)

• heei! :) tässä minultakin muutama nimi, ihan kaikille yleisesti; (HUOM; kaikki enkun kielisiä!!)

nämä nimet mielestäni sopivat paremmin hevosille kuin poneille;
    ♥ Little Wonder = pikkuinen/pieni ihme.
    ♥ Spring Wonderland = kevään ihme. "Wonder"
    ♥ Black Beauty = vanha tuttu; uljas musta :) "Black / Beauty"

ja tässä tälläisiä hieman ponmaisempia nimiä;
    ♥ Pepper Pony = pippuri poni
    ♥ Dandelion = eli voikukka :) itse ihastuin tähän nimeen totaalisesti! :D
    ♥ Sleepy = unelias

tässä niitä oli muutama! toivottavasti näistä oli edes jotain apua jollekkulle ;) toivottavasti näitä nimiä ei ollut vielä mainittu, pahoittelen jos oli joku jo kertaalleen sanottu! (: osa omasta mielestäni ihania, ja osa taas vähän sitä sun tätä... :D

• Tarvitsen kolme nimeä!

yhden gotlanninruss ruunalle (ikää 4-v. ja väri tumma ruunikko/joku musta)

sitten nimi gotlanninruss tammalle (ikä 5-v. ja väri tumma ruunikko)

ja vielä nimi puoliveri tammalle, väriltään on rautias ja ikää 12-v.

• Englanniksi
    Dark Night = Tumma yö (2 Hevosta suomessa tällä nimellä on/on ollut)
    Small But Peppery = Pieni, mutta pippurinen (Ei hevosia suomessa tällä nimellä)
    Supplicant For Peace = Rauhan Anoja (Ei hevosia suomessa tällä nimellä)

Hollanniksi
    Paardebloem = Voikukka (Ei hevosia suomessa tällä nimellä)
    Bloemenmeisje = Kukkais tyttö (Ei hevosia suomessa tällä nimellä)

• EmmaBella
    SissiBella
    NitaBella
    Bella
    Sinttu
    Rasmus
    Sissi
    Timantti
    Rubiini
    Safiiri
    Minttu
    Suklaa
    Mansikka
    Vanilia
    Päärynä
    Mustikka
    Vadelma
    Ceira
    Aino
    Siiri
    Santtu
    Sabina
    MinttuBella
    IinaBella
    VilmaBella

• Moi tässä pari nimeä:
    Vappu
    Unelma
    Bruno
    Melissa
    Camilla
    Caramel
    Charles
    Peppi
    Bella

• Bruno on mun mielestä kiva nimi ja kaikki noi muut nimet jotka helluhepalla on

• Rousku ja Myrsky on miun Irlannincobien nimet !!

• Saisinko pari nimeä andalusialaiselle orille?

• Nimeä kaipaava kirjoitti:

Saisinko pari nimeä andalusialaiselle orille?

Englantilasia nimiä mieluiten...

• Nimeä kaipaava kirjoitti:

Saisinko pari nimeä andalusialaiselle orille?

Lassi, Prinssi, Vihje oli ainakin.

• Tammalle Chimona. Orille Hugo tai Eemil.

• Moi meil on jotain 14 kepruu mut meidän talllis on 3 Ja niitten nimet on:Sabrina,Dream ja yhtä en muista:==) Heidoo

• Jotain hienoja nimiä vois olla jotkut kreikkalaisten jumalien nimet esim.
    Zeus
    Poseidon
    Haades
    Ares
    Afrodite
    Athene
    Demeter
    Dionysos :D
    Hestia
    jne. niit on ihan hirveesti, et kannattaa kattoo wikipediasta ;)

• Trinity X
    Bon Bon
    Velvet Dream
    Guardian
    Dragonfly
    Black Adder
    Lady BlackJack
    April's Glory
    Moody Boss
    Grafenwalder
    Shadow Advert
    Golden Clover
    Trophy's Taifuun
    Yellow Rose
    Gimme A Kiss
    Runaway
    WonderBoy
    Squeeky
    Laephricon (henk.koht suosikkini nimenä)
    Peppermint
    Bubble Bubble
    Hunter Tylo
    Flashback
    Licour
    Self-Control
    Alter Ego
    Jenissa
    Vernissa
    Viretär
    Vilimitähti

• Tarvitsisin nimiä sekä Arabi orille että tammalle ja Friisiläis tammalle ja orille. Mieluiten englannin kielisiä, kaksi osaisia ja mahdollisimman helppoja lausua. :)

• Dark Shadow
      Moonlight
      Goldi
      Sticker
      Play Boy
      Dark Angel
      Dream Dancer
      Blue Bell

Tässä pari nimeä

• Esim. Atlas, Tornada, Vietratar, Isku-Poika, Sinttu ja moia muita.

Huom! osa äitini entisiä hevosia.

• Minulla on yksi Arabialainen täysiverinen ja se on ori. Ja toivoisin sille mahtavan nimen esim. Tuulen puuska tai niinku sellane että se on semmone pitkä ja vaikka Punapellava että ei lyhenne vaan ihan oikea nimi antakaa paljon oikeita nimiä söpölle orilleni.

• Minusta kauniita nimiä on:

Batic bay (Batsu)
    Punapellava (Pella)
    Ekun Viiri (Erkki)
    Wester Norram Romario Nld (Rommi)
    Ricor (Rico)
    Chantal (Shalla)
    Liile
    Rix-Rax (Rixu)
    Donja
    Rannikon Salsa (Salsa)
    Ale Jantro (Sherry)
    Neopolitano Cimo (Cimo)
    Maestoso Montuzza J (Romeo)
    Carina
    Conversano Nefelejcs (Betty)
    Rokki-Tyttö
    Pia vii (Affu)
    Marttilan Caston (Masi)
    Cobby Chi (Cobi)
    Allgott (Allu)
    Kiti-Dina (Pirre)
    Arttu
    Tiipii
    Toobias (Topi)
    Binni (Pinni)
    Val-D Isere (Nalle)
    Tamara V. Terschelling (Tamara)
    Popommac (Pommac)
    Jerry
    Roxi
    Pystin Hovi (Pumpuli)
    Fiilinki
    Helmi Vilistäjä
    Cayojaa (Keju)
    Phas (Vamppu)
    Japadapajaa (Jamppa)
    Laeryds Hectors (Heke)
    Petronella (Pepe)
    Paljon muita nimiä

• hirveesti nimeij mut osa oli hyvii

• Dalanar ( Dale ) , Villi Pepsi ( Pepsi ) , Osmankäämi ( Osmi )

• Comendara ( Comi )
      Weel stray ( Wess )
      Viluka ( Viku )

• =) Dale kirjoitti:

Comendara ( Comi )
      Weel stray ( Wess )
      Viluka ( Viku )

Orille : Dale
      Tammalle : Minni
      Orille : Niki
      Tammalle : Weluna
      Orille : Astronaut
      Tammalle : Thina

• =) Dale kirjoitti:

Orille : Dale
      Tammalle : Minni
      Orille : Niki
      Tammalle : Weluna
      Orille : Astronaut
      Tammalle : Thina

Orille ja Tammalle : Fart

• Moikka!

Haluaisin nimiehdotuksia rautiaalle islanninhevos ruunalle. Nimi saa olla jo käytössä, sillä se ei tule oikealle hepalle. Sanan frá käyttö nimen välissä olisi suotavaa ja tosi kiva jos joku sitä käyttää:)
    Toivon paljon nimiehdotuksia!

• Niin ja tuon issikka ruunan nimen täytyisi sopia yhteen niin että lempinimi on Nappi.

• Muutamia ihania nimiä: Chanel,Karola,Promhes,Fuuria,Nopsa-Tuuli,Stiggie,Passion,Kastanjet,Caramel,
      Rolex. Valitattavasti ne on varattuja.

• Gimsteinn frà Brekku?

• Muutamia nimiä joita tulee mieleen: Secret Melody, Rosella, Be My Talent, Vanilla, Queen Spirit, Silverquick, Firedancer, Moonlight, Eternal Soul :)

• Ihana nimi mun mielestä on Tuplarilla ja Casa Winston (; Ja Esku EST :D

• mun kepparit ja mun tuleva poni tarvi nimee!! voisko joku kesksiii

• Aatu

• Meiner :)))

• Tammalle~
    Fari, Blanca, Jelinda, Daisy, Sira, Mira, Kayla, Nica, Nami, Nappi, Rusetti, Berta,

Ruunalle/Orille~
    Piat, Riku, Wallu, Benny, Rehti, Tuuri, Lucas, Ferry, Grevi, Pinto, Domi, Atte, Fido, Brio, Ville, Tommy, Pixi, Late, Danny, Lartsa, Ets, Lilli, Reima, Jepe, Jappe, Platina, Pilleri, Pirelli, Zorro, Rommi, Daniel, Mokke, Mokka, Sisu, Eetu, Aatu,

• Hienoja nimiä on:
    Aatu,Aku,Rico,Celebess,Avain,Avaus ja öööö... Aatu sanoinks mä sen jo...

• Yhessä tallissa on varsa jonka nimi on Jekku ja sitten on Diva ja sen varsa Missi. Kaupungin nimet ovat myös kivoja esim. Lontoo, Amsterdam ja Luxenburg. Kirjoittakaa Googleen: Hagnasintila.fi (mä ratsastansiellä) siellä on ihania heppa ja poni nimiä! Vinki vinki!!! ;)

• tässä on:
    ambrosolivia,nikita,mallu,olympus,oscar,joosa,hastigur,fatima,rosalii,esmeralda,lyydia,taru,kompis fritiof,kompelinda,sabina,letizia,lasse,caramel,cream day
    Abaccus
    Abdullah
    Above and Beyond
    Absent
    Acapella
    Acer
    Acorn
    Adagio
    Admiral
    Aerosmith
    Afterglow
    Agape
    Ahlerich
    Aida
    Ain't Misbehavin
    Air Express
    Akasha
    Al Akbar
    Alanah
    Alcatraz
    Alexander the Great
    Ali Baba
    All My Heart
    Alladin's Treasure
    Allegria
    Allouette
    Ally
    Alomar
    Altair
    Always
    Amanda
    Amazing
    Ambara
    Amber Dancer
    Ameera
    Amethyst
    Amulet
    Anakin
    Ancient Orange
    Angel
    Angelfire
    Angel's Glory
    Anna Bell
    Annie
    Another Chance
    Anthony
    Anziyan
    Apache Outlaw
    Apollo
    Appichi
    Apple Butter
    Applejack
    Apples
    April Showers
    Arabella
    Arabian Night
    Arbor ann
    Archie
    Areo
    Arial
    Aristotle
    Armand
    Arnica de la Barre
    Artemis
    Artist
    Asgard
    Ash Winder
    Ashka
    Asia
    Assistance
    At Last
    Atkins Gold
    Au Lait
    Aurora
    Autum
    Autumn Spirit
    Ava
    Averti
    Awesome Wild One
    Azbo
    Aztec
    A Chic in Time A Famoues Design A Jungle Prince
    A Lady's Man A Little Extra Credit A Little Joe Brick
    A Sure Thing A True Zippo A.K.A.
    Abby Abbys (Pronounced - Abbiss) Abdullah
    Able Master Above and Beyond Absent
    Absolute Bullet Proof Abu Ace
    Ace of Spades Acer Acker Bilk
    Acorn Ad Alta Adat
    Addie over Aerosmith Aferditie
    Afternoon Delight Agape Aggie's Diamond
    Ahlerich Ahwa Ai (japanese for love, pronounced as a long "i")
    Aida Aiko Air
    Air Born Air Express Aitch
    Akhademy Al Akbar Aladdin
    Alberton Star Alcatraz Alex
    Alexa Alexander the Great Ali Baba
    Alia Kazam Alki All Natural
    All that Jazz Allen's Charmer Allison Fast
    Aabel
    Alfa
    Algõr
    Arias
    Amareto
    Aiksu
    Akustika
    Aurum
    Alibi
    Anisah
    Abbervail Dream
    Abercrombie
    Above The Clouds
    Absolute Bullet Proof
    Ace
    Aces Diamond Rio
    Acromantula
    Adat
    Adrian
    Aferditie
    Afternoon Delight
    Agent 007
    Ahwa
    Aidan
    Air
    Airborne Magic
    Akhademy
    Alacazam
    Alaska
    Alex
    Alfie
    Alia Kazam
    All Natural
    All-American Rocket
    Allegro
    Alloverdaplace
    Almonds
    Alotastuff
    Altivo
    Always A Dot
    Amaretto
    Amazing Grace
    Ambassador
    Ambition
    American Beauty
    Amfortas
    Amy
    Ananda
    Andale
    Angel Eyes
    Angelina
    Angle
    Annabel
    Annie Oakley
    Answered Prayers
    Anton
    Apache
    Apache Sunrise
    Apollo's Chariot
    Applause
    Apple Candy
    AppleJacks
    April
    Aqua
    Arabian Dancer
    Aragon
    Arcadia
    Archimedes
    Argo
    Aries
    Arizona
    Armed & Dangerous
    Arnie
    Artex
    Artoo
    Ash
    Ashanti
    Ashleigh
    Aspects of Love
    Astro Boy
    Athena
    Atlanta
    Audrey

• sä tiiät tosi paljon nimii

• Eluardo, Black Swan, Flaébe, Lucrezia, Massorie ovat mielestäni kauniita nimiä.

Massorie tulee nimistä Natalie ja Massari,,, keksin itse.=)

• V.V. Lisbeth,Ivanhoe,Yellow,Vikkelä Vaappu,Kospeli,Alwent,Frezija,Nondo II, Zamorana,Aida,Ruubia II,Ronda III,V.V. Julio,V.V. Inger,Néeltje,Pandora,Sorinan Kajsa,Woodstock LL,V.V. Erita,Taittonen,Tian Poika,Millie,Goldie,V.V. Aamu,V.V. Aurinko,Raisu,Gvineja III,Lucky Man,Nylands Tösen,June's Suprise,Cassiopeya,Abdullah II,Aniara, Anisette II ,Astra,
    Bingo v.d., Zandkamp, Bloemershof’s Chera,
    Brantshammar, Julius, Britella ,Cindy Lane, Cord
    Darling ,Diana, Dorty, Earl van Evers, Ero-Piku,
    Frank van Evers, Gerald van Evers, Hagens Helina,
    Hagens Juli, Hetman Ian van Evers, Idol III,
    Karmalita, Gipsy Girl, Kasper, Kotimäen Gesna,
    La Petite, Linda, Loocky Lucy II, Lucky Bastelie,
    Mounette, Moxie, Nolly ,Oliver III, Paprica, Paul,
    Petronella, IV Prisse, Red Slip, Rosetta ,Samuel,
    Sariba, Sgjors, Shérie v.d., Woerd, Siboney, Sinja,
    Washington Wood, Nymphe, Windmill’s Country Boy,
    Vuokko Camelia ,V.V. Afrodite, V.V. Endie,
    V.V. Episse ,V.V. Halita, V.V. Hannah,
    V.V. Hans ,V.V. Icce, V.V. Ilias ,V.V. Indaba,
    V.V. Isetta, V.V. Ivan, V.V. Ivor ,V.V. Jalle, V.V.Janiara,
    V.V. Jasper ,V.V. Jevel,
    V.V. Karina, V.V. Kimitra, V.V. Kirella,
    V.V. Kleopatra, V.V. Kniffe, V.V. Kongo, V.V. kössi,
    V.V. Larissa, V.V. Liliane , V.V. Lucas,
    V.V. Lucky Star, V.V. Millie, V.V. Nicolette .

Tossa noita nyt tuli,joitain saatto tulla kaks :D

• siis oot keksiny hirmuna nimii suurin osa on ihania nimiä....

• mikä olisi schleich shetlanninponi tammalle hyvä nimi (yksinkertainen)

• Cindy, Candy

• Sinna, Iitu, Netta, Nella, Nelli, Niia/Nia, Pipsa, Pihla, Ninni :D Siinä on yksinkertaisia ja mielestäni ihan kivoja nimiä :D

• nii minustaki xx dd......................................

• kaikki islantilaiset on tosi hienoja:)♥

• Hei, minun naapurissa on 2 ponia, joiden nimet on vili ja hertta. vähän ne on söpöjä!!

• EI KU AATTELIN ETTÄ SE HERTTA ON ORI!!! :DD

• Kuka antaa tammalle nimeks vili??? :0

• zico fan<3 kirjoitti:

Kuka antaa tammalle nimeks vili??? :0

no en kyllä anna mutta tiiän yhen orin jonka nimi on vili. onks se muka tamman nimi.

• Vilpertti kirjoitti:

EI KU AATTELIN ETTÄ SE HERTTA ON ORI!!! :DD

Pelle xD!

• -Dark Night
    -Snow White
    -Athena
    -Mirasen
    -Sam
    -Airos
    -Xena
    -Black Jack
    -Maybe
    -Glory

Siinä pari kun en jaksa luetella niin monta...

• hi....

• no kauheesti nimeij

olisit laittanut

muunki alkuisia nimejä
      ku vaan

aan. alkuisia nimii. muuten

hyviä
      nimiä

• Haluaisin suomalaisen nimen ihanalle Paint orilleni.

• ghghgh minkä niminen oot Howrsessa mä oon cheergirl,cheerleading132,nöpönenuli ja nöpönenuli12 :) pyydä mua kamuks

• kivoja hevosten nimiä Esim: Bella,Fiola,Girl,Jack,Josefin,Jade,Knaster,Tutti,Robbie,Vaps,Madeira,Admiral,Aatu,Ira,Ansis,E.T.,Fenix,Fidel,Indigo,Umona,Mooni,Patrik,Saku,Vermont,Victory,HamptonEi oo oma keksimiä mut siinä niitä on}

• nää oli hyviä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nii i ...

• ..... kirjoitti:

nää oli hyviä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

öööööööööööööööööööööööhhhhhh--------------

• Moi Mä oon Howrsessa ja mun Ukon nimi on SaraSa Kaikki S:ät isolla! Ja mulla on kaksi hevosta Cora ja Glydia
    PS: PYYTÄKÄÄ MUN KAMUKSI

• Tuo on hieman ärsyttävää kun joka toinen sanoo jotain "Barbie", "Princess" jne. Eivät kauraturpamme kumminkaan mitään barbeja ja prinsessoja ole ja minusta nämä nimet ovat hieman tyhmiä. Itse valitsisin hevosen nimen värin ja luonteen mukaan ;) Ovat toki hienoja kaikki englanninkieliset hevosten nimenne! :)

• No tiedän muutaman suosikkini: Piitu, Ridella, Zorro, Valdemar, Waldemar....:)

• Tietäiskö kukaan orille ponille nimeä? Nimen pitäisi sopia valkoiselle shetlanninponille jolla on muts harja :) Kiitos jos autat :)

• sen täytyy olla lyhyt ja "hassu" nimi :D

• Kivoja nimiä: Barisse, Muffe, Dexter, Indian(=Inkkari) ja Pokemon.

• Eemeli ja Sweet Vanilla on ihanii nimii♥

mä en saa koskaan heppaa tai ponii :((

• Anke,Lyyli,Niki,Nalle,Milla,Aili, joitain nimii jota keksin

• Mulla on kaksi keppari joindenka nimet on Cendra ja Meridel.Tammoja molemmaT.Ihanat nimet molemmilla mun mielestä.

• ihania nimiä****

• Marsedia,Kiadels,Perniled,Paulelin,Garnillad,Arabiea,Frenda,Hani,Irla,Irkku,Janski,Jeminia,Laruet,Nora-Kuke Oonetar,Riidia,Siruado,Taranda,Wendy siinä muutama nimi:)

• meidän entisellä tallilla heppoi bella taavi iita johny orffeus jätkä knytta demi heppu odi cindy ramero vanuri suvi umma stella lopetettiin kimo syövän takia uuden tallin heppoi siglir lance poka skumppi blök muita en muista!

• mun keprujen nimiä!
    sunrise avenue tutummin sannttu.
    princ
    prinses rouses=ruusa
    polle stara=polle
    misty
    brovn star lausutaan braun star=brauni
    terracotta
    cino
    punaomena=omppu

lisääkii on mut en jaksa kirjottaa!

• no mä ainaki jaksaisin mut siistei nimei.

• Nimiä:

Haribo
    Santtu
    Donna
    Flara
    Lovisa
    Hopeatuuli
    Mocca
    Woody
    Bolt
    Tornado
    Trombi
    Ame
    Gloria
    Florida
    Iitu
    Unda
    Kelly
    Fizz
    Walinde
    Neptu
    Fidgi
    Sera

Ei hyviä mutta toivottavasti autto edes vähän!!

• sleipnir

• ai eikö muka oo

nuo

kelly ja
      sera oli makeita nimiä....................

• Filina, Tiitus, Hytteli, Assi, Lasse, Veera, Rosa, Lumous, Polle, Nuoli, Nappi, Lola Lolita, Lahja, Lady, Poju, Bisse, Soihtu, Muisto, Tytti, Rölli, Mustahelmi, Ilotar, Humina, Humu, Prinssi, Tamara ja Uljas En keksi enenpää.

• Tässä olis vähän nimiä ;) Itteni mielestä on hyviä ....

Myrsky (Storm) Manteli Täplä ( V.K Lena ) Faksi, Sentti Miska, Pallo, Ruuti( Rubens II) Ässä Lumi ( S.B Snow ) Mystery, Mix(C.S Mixie ) Eemeli( Emiir II ) Töpö ( Amadeus ) Voltti ( Voltigiere ) Power( Power All ) Maisa( Matruckha ) Kerttu( Kertoune ) Mikki ( Mikcey ) Minni, Pimu, Rasmus

sinä on vähän nimiä :)

• Mielestäni hyviä nimiä hevosille:
    Summer dream,
    Sheila,
    Freedom,
    Diabolo,
    Hadrian,
    Maiami,
    Riinan Toive

• Eomer
    Royal Pam
    Lakevillage princess
    Lovely Prince
    Royal Prince

• Meidän tallin yks heppa on royal prince tutummin prinssi.

• Rockyhorse kirjoitti:

Meidän tallin yks heppa on royal prince tutummin prinssi.

selva juu.

• Minusta hevosille on hyviä nimiä orille:Prinssi, Nino, Rommi, Nalle, Vinski, Luke, Entti ja Ritari.
    Ja tammoille vähän enemmän:Bella, Pia, Della, Netta, Harmonia, Margareta/Margetta, Milka, Menni ja Tuulia.
    Onhan nuo kasvitkin hienoja nimiä esim.Kukka, mutta nämä tähän laitoin. Itse pidän myös leikkimielisistä nimistä. Haluaisin auttaa sinua en tiedä onko näistä mikään sinun mieleesi. Vinkki:kannattaa keksiä jostain tietystä nimestä joku uusi nimi esim.Vinski/Vellu.
    En pidä liian yleisistä nimistä, mutta laitoin niitäkin tähän, koska en tiedä mistä itse pidät!
    Toivon, että joku nimistä käy sinulle!:)

• hevosille on hinoja nimiä mutta minä tykkään Eemelistä ja Suklaasta

• Bad Boy, Wilma,Selma, Unelma, Zanzibar, Arotuuli, Wildfire, Wildwind, Tootsie, Duke, Kaaleppi, Unto-Eemeli, Carita, Elmeri, Sir, Mauritius, Aamu-Usva, Dream, Snow-Beauty, Anthony, Aili, Aurora, Roihu, Roihutar, Mocca,Stalin, Smoona,Storm, Black Night, Battlecry, Molly, Maukka, Yasmine, Voldemort, Ilmiliekki, Richard, Cedric, Phantom, Grazie, Sky, Taika, Star, Tähdenlento, Myrskytuuli, Pikku-Myy, Latte, Edward, Every Day, Angel Star, Christina, Christoffer, Declan, Aamos, Arska, Janette, Eleonoora, Éowyn, Arwén, Hermione, Ginevra, Minerva, Benjamin, Ben, Leo, Legolas, Aragorn, Merlin, Arthur, Monster, Inkku, Murmeli, Muru, Seppo, Kalevi, Urho, Johnny, David, Elias, James, Kake, Aamunkoitto, Bahia, Ritu, ilo, Kúnst, Jacky, Rocky, Vektor, Ransu, Spotti, Patulla, Weltsu, Mercca, Dani, Roi, Roni, Duke-Poika, Goldie, Ulrik, Salamapallo, Salama, Zaza, Torger, Stale, Granat, Felix, Glaara, Bruce, Butch, Pole Star, Yrmy, Poika, Junkkari, Yrjö, Nana, Nala, Oskari, Tabatha, Kovu, Kiara, Simba, Cecil, Kotkansilmä, Tuike, Gleo, Black Eye, Blue Sky, Little girl, Spirit, Kuutamo, Adam, Joe, Jordan, Angycry, Atamon, Pauke, Pocahontas, Suklaanappi, Duchess, Calico, Lucky, Lucy, Suvi-Tuuli, Tuuletar, Frieco, Alcanta, Olav, Brol, Al Jahdu, Helenkan, Irene, Helen, Lyra, Gambrinuius, Sumutar, Päällikkö, nita, Kenai, Koda, Meriadoc, Pippin, Severus, Albus, Lily, Neville, Boromir, Faramir, Sharon, Mustarastas, Stephanie, Argon, Sakarias, Orlando, Elijah, Mr.Bean, Dobby, Oljo, Smeagol, Klonkku, Gimli, Pimeyden lordi, Puolituinen, Konkari, Nagini, Surkki, Nuuhku, Bill, Bo, Bilbo, Bercky, Özgür, Sternus, Ruusa, Valedro, Lumikki, Pakkasukko, Hurmuri, Dean, Elea, Iida, Joel, Jack, Ardon, XL, XS, Frodo, Samvais, Hobitti, Uruk-Hai, Kalkaros.........

Niitä löytyy :DDD

Paljo ois lissää, mutta ei jaksa kirjottaa kaikkia... Kavereiden kanssa kirjoteltiin nämä, ja paljo niitä löytyis. :)))))))

• Et ole lukenut tai katsonut taru sormusten herraa ku legolas, aragorn, smeagol, klonkku ym...

• Täs on pikkusen pulmia haluun hevoselle nimen mutta en siellä millä käyn ratsastamassa. siellä: ponit: sani, vallu (valiant), sani, pee, eemu, windy, karvinen hevoset: elli, helmi, nette, ria, hilja,inka öö no mikään niistä ei kelpaa mulle :D no mähän nyt oon niin nirso sopisko joku noist nimist ehkä sulle ehdota mullekki niinku nimi. :) t: manteli1000

• tammat:
    Starlight
    Minttu
    Siida
    Iitu
    Misty
    Hilla
    Vinha
    Kiki
    Lissu
    salsa
    Ulla
    Didy
    Idis
    Zarabella

• Mun mielest nää on kivoja nimiä:
    Tammat
    Amoreia
    Amira
    Anastasia/anastasy
    Aniola
    Rose d' amour
    Amoriina
    Adela
    Adalja
    Algonkina
    Alona
    Suokki tammat
    Linda
    Liinu
    Nella
    Veera
    Lento
    Nopsa
    Orit
    Aruba
    Gazelle
    Gabriolle
    Fabio
    Royal prince
    Alpha

• samoin...............moi44

• Mun mielest nää on kivoja nimiä:
    Tammat
    Amoreia
    Amira
    Anastasia/anastasy
    Aniola
    Rose d' amour
    Amoriina
    Adela
    Adalja
    Algonkina
    Alona
    Suokki tammat
    Linda
    Liinu
    Nella
    Veera
    Lento
    Nopsa
    Orit
    Aruba
    Gazelle
    Gabriolle
    Fabio
    Royal prince
    Alpha

• Olisit suoraan vain kirjottanut että katsokaa Sarin tallin nettisivut (:

• Heips! voisikojoku auttaa olen unelmoinut n. - vuotiaasta
    että saisin joskus oman hevosen tällä hekellä olen 12 vinkkejä miten saisin oman ponin ja sille kivoja nimiä mieluiten v. ja b alkuisia nimiä ruunalle kiitos.

• No täs... Brenna,Walto ja Masa

• Sama tääl. Oon unelmoinu 4 vuotiaasta saakka hevos tallia, mut mun isä sano et mö saisin sitten vasta hevostallin jo me voitettais lotossa. Mun äiti on allerginen issikoille mut ei muille hevosille onneks. Minä itse olrmen nyt 14v. Ja olen siis 10 vuotta haaveillut hevostalleista. Mun pahin ongelma. Mun unelma tallit ois sellanen mis on 6-8 hevosta sellanen upee. Mut joskeksitte mitään keinoja miten me muutettais ja saison tallit niin, ideoita tänne!!

• mulla ja mun siskoil on oma keprutalli, täs on nykyisiä, tulevia ja niit vanhoi nimiä:
    Taifan, Amadeus,Kismet,Sweet Vanilla,Lenja,Jekku ja Nekku,Ölve,Weetos,Weema,Battlecry,Wild Son ja Wild Pepper, Pörris ja Mörris, Tesla,Biafur,Geisla,Neema,Pööti xd, Tuittu ja Härmän Poju ja Härmän Vilske,
    Sitten veljeksiä/siskoksia/sisaruksia,kavereita, yms aina kaksi keprun nimeä:

Fredja ja Petja, Naksu ja Nipsu, Fire ja Rife, May ja Play Boy, Takku ja Selkku

:)

• Nappula on söpö nimi ja brädi ja Flipper ja viel onni ja klaus

• mun keppareitte nimet on Tytti,Nelli,Nana,Milli,Molla,Tähti,Korkki,Napsu,Neppis,Felisia,Leksa,Aku ja Fiona

• cloudis,lukka,freija,hetja,

• Meiän hevosten nimet: Misty, Gangster, Heka, Kukka Veelis. :)

• Tässä on joitakin nimiä:

Tammoille: Helmi,Isabella,Bella,Nipsu,Niksu,Ruusu,Kukka,Della,Holly,Molly,Donna,Tähti,Hippa,Hellu,Helma,Liira,Amanda,Viivi,Karo,Windy, Nella,Netta,Kasmir,Tea,Terhi,Elli,Nelli,Missi,Cindy,Pilvi,Piia,Pia,Aurinko,Tuuli,Kia,Kiia,Lissu.

Oreille:
    Pipari,Nekku,Mörkö,Black,Black Boy, Vili, Romeo, Alpo,Veikka,Werner,Coca-Cola,Riio,Riku,Myrky,Myrskytuuli,Hopea,Konna,Kamu,Manu,Mauno,Mister,Mokka,Toffee,Coffee,Karkki,Suklaa,Suklaa Salama,Salama, Salaman Nopea, Ressu,Snooby,Musti,Musta,Urhea,Capu,Hessu,Taivas,Kuu,Meteoriitti,Niitti.

Tos on nyt ainaski parii nimeä

• täsolis aika hyviä! viltsu, suiteri, emmu, lakka, sikke ja montis.

• Tässä mainioita nimiä hepoille ja poneille:

Tammat:
    Liberia, Linda, Neran, Nekku, Hope, Sumer, Besta

Orit,ruunat:
    Kotzone, Cuber 360, Hans, Passo, NASSE

• Summertime Sadness, And you are, Maybe not, Abadonne, Lady Charlotte, My last chance, Dotn't you think!, Vappu-Tötterö, Huiskaus, Tuulen-Tuiske, Silvery Sunrise, Foundation, Vauhti-Jätkä, Urmeli, Kirina, Balina, Master, Minimanteli, Soilu, Summer Spirit, Dario, Mirel, Marianna, Miss you ja Trevor.

• Wiennah ja Vanillah

Ne on varattuja jo=)

• Tässä jotain:

Malte, Pandora, indra, Kiskuri, Seteli, Diablo, Kiito, Kiitäjä, Jokeri, Patruuna, Manteli, Kilpa, Soihtu, Felix, Pikatsu, Rölli, Gipsy, Dominator, Dynamit, Nalle, Pamela, Valto, Poke, Lincholm, Pampula, Sukkula, Kirma, Vieteri, Lissu, Hilpuri, Kipinä, Hyrrä, Blanca, Blondi, Balleriina, Lucia, Rinkeli, Raketti, Polle, Nuoli, Nuotti, Nopsa, Tupsu, Ponteva, Pontus, Arabella, Ariadne, Ralli, Liekki, lieska, Ruuna, Leimu, Loimu, Cesar, Huisku, Tuisku, Tenava, Kimo, Viksu, Vikuri, Hupsu, Pokeri, potkuri, Alma, Tellu, Tesu, Tepsuri, Nefer, Esteri, Molla, Sinttu, Erkki, Omppu, Oiva, Neppis, Eppu, Ilona, Highway Express, Näpsä, Salama, Friidu, Superi, Abriange, Angel, Ujo, Epeli, Kasakka, Riitu, Sangrita, Hermanni, Gloria, Killer, Norppa, Spiraali, Atle, Sprite, Eukal, Tarra, Luisto, Kiara, Perdita, Karkki, carton, Caston, Reino, Onni, Sulo, Tellu, Mysteeri, Myssy, Mysse, Malde's, Kajo, Teppo, Indy, Wanessa, Aura

KEKSIN NYT JOTAKIN NIMIÄ! XD ;D

• Minun keppari nimet ovat Cavallo oikealla nimellä SiperiuksenCavallo. Sulo oikealla nimellä WintterWhitesulo . öö Wenda ihan wendalla jaa Magia kanssa vain ihan magia ja Tassu oikealla Tiker (ei minun keksimä vaan sen entisen omistajan keksimä) öööööööööööööööööö Topias eli oikealla nimellä ThoubinBlack ja Wendi oikealla kirjoituksella wendy ja rasmus oikeaa nimeä ei nyt mieleen lennä ja Monica oikealla Monica song Ostia oikealla OstiaGer jaaaaaaa Missi oikealla Misabella ja Mella oikealla Mella :D

• Tarvisin hyvän orille sopivan nimen. Mun muut hepat on Musta ori, Max, Geisha jaAmanda. Hevoseni on ruskea valko täplikäs. Jos keksit orille hyvän nimen kerro ihmeessä

• Fart

• Minusta hyviä nimiä olisi:

-Tuisku
    -Pyry
    -Essi
    -Lilli
    -Osku
    -Esko
    -Kalle
    -Spirit
    -Lakritsi
    -Mona
    -Prinssi
    -Veikko
    -Veikka

Tässä oli nyt vähän nimi ehdotuksia. Toivottavasti oli kivoja nimiä MOIKKA!!

• Her Sey Harika eli Hessu Orille/Ruunalle
    BellaDonna Eli Bella Tammalle

• Jos Tamma Niin Cilli,Natascha,Seraphika,Skuld, Crystal tear..... Jos ori niin,Kaito,Donnar,Herkku,Vili,Wassu.....

Lempparini noista: Jos tamman nimi niin Crystal Tear..
    Jos ori niin Donnar...

• Mango
    Lotus
    Napoleon
    Serif
    Kiki
    Choco
    Mustikka
    Jade
    Bili
    Usva
    Kroisos
    Onni
    Dola
    Josefia
    Lumia
    Sami
    Dark
    Noomi
    Candy
    Sini
    Voitto
    Lily
    Mia
    Peggy
    Layla
    Sessa
    Gina
    Ginger
    Cinnamon
    Minteli
    Lara
    Tessa
    Sonja
    Kassu
    Blacky
    Moon
    Nipsu
    Alysa
    Fenja
    Nella
    Titanium
    Titanic
    Terri
    Napsu
    Bongo
    Nelly
    Sandy
    Cindy
    Sulevi
    Domi
    Tytti
    Pepe
    Hyttynen
    Sky
    Nasu
    Mario
    Sonic
    Lilian
    Fengur
    Mona
    Leonardo
    Vinsentti
    Vipsu
    Friday
    Mozarella
    Firefox
    Veikka
    Delina
    Deline
    Queen
    Kingi
    Kunkku
    Omena
    Riki
    Essi
    Salama
    Volcano
    Ässä
    Nelli
    Talent
    Baby
    Nestori
    Nepali
    Hipsu
    Tiffany
    Megan
    Veronica
    Garnet
    Eppu
    Believe
    Flora
    Lion
    Tiger
    Helios
    Vappu
    Jillie
    Nepsu
    Celeste
    Jimmy
    Teppo
    Rania
    Nekku
    Ilona
    Liina
    Sanni
    Princess
    Prince
    Valentine
    Midsummer
    Jeans
    Blue
    Carole
    Säde
    Nippe
    Nellie
    Tiffy
    Kronos
    Onion
    Pineapple
    Apple
    Orange
    Kanaria
    Jenna
    Madaliina
    Madacaskar
    Peikko
    Helga
    Olga
    Viltti
    Osku
    Emilia
    Netta
    Tutti
    Max
    Ninja
    Amy
    Ronja
    Neppi
    Soturi
    Warrior
    Läiskä
    Läikkä
    Monday
    Lucia
    Coraline
    Caroline
    Koral
    Rio
    Musti
    Rebekka
    Unto
    Ben

Siinä oli pari 8)

• öö no vaikka. Taavi,Iita,Jätkä,Knytta,Demi.Heppu,Odi,Suvi,tuuli,Umma,Riku,Vanuri,Bella,Orffeus , Nasu,Juhla,Zoe,Stella,Ramero... glói,siglir,fjalar,góudis......

• öö no vaikka

Siperiuksen Cavallo = lempinimi Cavallo
    Wenda
    Kauppilan Rasmus = lempinimi Rasmus
    Monica song = lempinimi Monica
    Mella¨
    Misable = lempinimi Missi
    TassuTigru = lempinimi Tassuti
    Arttu
    Myy
    Terry
    Tom
    Tommy
    Jerry
    Merida
    Santtu
    sipe
    face
    myster
    Roope
    timppa
    Linda
    Ostia

• Öö... Petu,Virter,Wolter,Cider,Siideri,Brenna,Kiida,
    Lissu,Lissi,Snoutra,Snotra,Kukka,Lilli,Elli,Helepi,Hugo ja Mortti

• Meillä on 4 ponia, Voitto (Connemaranponi), Cavallo (Islanninponi), Lilli ( shetlanninponi), Amy (Shetlanninponi). Ja lisää on tulossa niille jo nimet: Fasu ja Voiceoffortuna ``Voice`` (8

• Voi että on POKKAA!! Lalaa!! Joo IHAN varmaan teillä on neljä ponia ja Voitto ja Lilli nimiset ja on tulossa voiceoffortuna!! Hanki aivot! Luuletko sä et me niinku uskottais? Että on pokkaa! Tiia Suomalainen omistaa Hollannin puoliveri ruunan Voice Of Fortunan tutummin Voitto,ja Pinja Suomalainen omistaa tilastoponi tamman Bon Bonin tutummin Lillin! Mää kyl sanon täs Tiialle ja Pinjalle niitten blokissa!

• Lady White Vera eli "Versku" on kaverini entinen poni! Sympaattinen tapaus :)

• Omistan orin nimeltä Prince Charmer, suomeksi hurmuriprinssi tai prinssi hurmuri lempinimi sillä on "Prinssi" Itse pidän nimestä, mutta se on maku asia. Muita heppoja joita asustelee tallillamme:
    - Angel Voice "Whisper"
    - Little Casabova " Cassu"
    - Brad De Volume "Vaavi"
    Tossa siis tallimme kauneimmat nimet

• tässä on joitai : Angel Of Mine,Angel Eyes,Wild Child,Rarity :)

• Mitä te viell laitatte tänne juttui... Kattokaa aloittajan lähetys vuotta...
    9 vuotta vanha juttu!

2004!!!

• talilla jossa käyn on ollu tälläsiä heppoja/ on tälläisiheppoja edelleen:
    Amoreia, Amira, Alona, Adela, Aniola, Floxy, Simona, Victor, Bohemo Pascha, Aabra, Arppa, Liinu, Linda, Ramses, Aruba, Gasella, Smurffi, Lady Mirella, Aziza, Rose D' Amour, Gabriello, Ronja, Liekki, Amoriina, Samba, Rumba, Amor, Fabio, Silke.
    En muista enempää

• Onks siel myös Price?! Se on ihunaaaa!

• Omasta milestäni parhaita nimiä on:

Orille:

Bruno
    Jokeri
    Picardie
    Tomproyce
    Sarocho
    Hatteras
    Hugo

Tammalle:

Ramon (Tai Ramona)
    Santana
    Coraline
    Tinker Bell
    Diamond
    Benyka (Lausutaan Benika)
    Ronsanas

• Vesikulho

• allu,albert,leksa,bertta,jasola,matu,osku,bella,pyry,monski,omppu,kuula,malte,manta,lilli,gapru,heikki,henkka,aksu,risto
    siinä olisi vähän heppa nimii

• No Esim: Kukka,Enduro,Kaakao,Max,Draama,Miro,Cherri,Sanni,Minni ja Iines ;)

• TUO KUKKA DRAAMA MINNI ON HIENOJA NIMIÄ.

• Hmm tää on jo 9vuot vanha juttu tai enemmänki mut:

Tammat:Roseline,Gandy,Onsku,Feronia,Aristomache

Orit/Ruunat:Onni potkun rubert,Synkkä Salmis,Spiridon,Baneful Omen

• Mää keksein noist jo nimen kiitos Villivarsa 01!

• MOI OON EHTMÄSSÄ KEPPARILLE NIMEE SILLÄ KATON AINA TÄÄLTÄ NIMEE.
    NIIIN OON MIETTINY NIMEKS LEO TAI MANU.
    TARVIN EHOTUKSII ANTA AKAA .SIIS VASTATKAA NIMEÄ KEPPARIlLE ELI VAIHTO EHTOA OLKAA KILTTEJÄ.

• Onks se ori vai ruuna? Jos on niin tässä olis muutamia: Story, Rally, Staily, Rock, Wiccy

• moi siis jos joku ehtii hevoselle nimee niin tässä on vaihto ehtoi

esim. leo manu riina nelly pumpuli lila kukka fanni selina ella ja
    oppe.

• tässä olisi muutama nimi:
    oriille: Figaro, Deniro, Tupsu, Tuuma, Darri, Tussi, Laikku, Kipinä, Tenori, Opan, Duku, Bopo, Sixback, Viltti.
    Tammalle: Felicia, Krafla, Brunett, Nasu, Kitty, Gitte, Ettan, Heidi, Lateksi, Alice, Tyra, Valentina, Omppu, Pikkis, Nuppu, Alma, Valto, Mysan, Pandora, Indra, Vihinä.

Toivottavasti löytyi jollekkin ponille/hevosella nimi

• en oo pitkiin aikoihin kirjottanu ku en oo kerennu

• minusta hevosille ja poneille hienoja nimiä ovat
    tammoille..

anni
    roosa
    peppi
    tiina
    sanni
    fanni
    tammi
    leila
    lilli
    lilja
    lila
    kukka
    lila-kukka
    anni-tiiti
    tiiti
    meerit
    meeri
    meeri-lisa
    liisa
    sonja
    tetti
    ja oreille ja ruunille.....

dino
    doni
    isku
    laisky
    läisky
    täplä
    iiro
    matti
    iiro-matti
    pontti
    pentti
    polle
    mommi
    leino
    leino-vertti
    vooni
    manu
    laukka
    perttu
    nonno

tässä ne oli. vastatkaa
    onko nuo nimet
    teidän
    mielestä hyviä.
    tai ainakin et mitkä oli hienoja.

tv-moi44

• ok

• Polero,Erppa tai Aprill

• Sille,Drem,Dex'Star, StarDream, HorseDream,Laryssa'Star

• Mun mielestä nämä nimet on parhaita: Blaze, Oscar, Star, Veera, Sirocco, Pegasus, Välke, Silver, Frutti, Zeta, Sesha, Amadeus, Sabrina, Maya, Isto, Gnu ym. erikoisemmat nimet

• Mun mielestä esim . no ainaki Black eyes (Musti) , Sandhole Little Madam ( Sandy)
    Clivia , Rainbow Bye Bye ne on must kivoi nimii :)

• nämä nimet ovat omasta mielestäni kivoja nimi :) : Randver frá Geldingaá (Randver)
    Klettur frá Ármóti (Klettur),Þeyr frá (Deyr),Sirpa frá Eystra-Fróðholti (Stjärna),Prins frá Borgarnesi(Prins),Staka frá Hamri (staka),Júpiter frá Eylandi (Jupiter) nää on mun mielestä tosi kivoja nimiä :) kaikki issikoita :) ja meidän perheen entisiä hevosia :)

• mul on uus keppari nimi on ella elkää ottako samaa nimee kiitos....

• Mul on keppari nimeltä ella ja mun hoitoponin nimi on Ella

• Meetwursti, metukka, salami, lyypekki, venäläinen, bratwusti, valkosipulimetukka, pippuriwursti.

• Minusta kauniita hevosten nimi ovat:

Mustat:

Black Monster

Mustan Piirron Sankari

Black Game

Mustan Salaman Sankari

Black

Mustaa Taikaa

Kuuraparta

Valon Pilke

Lumi

Lumikki

Lumina

Silke

Aruba

Simona

Ruskeat:

Amira

Lento

Price

Kruiseri ''Väinö''

Lorinda ''Lola/Lila''

Sarastiina

Ansa

Aromi

BelBoy ''Bella''

Vastailkaa mitkä oli parhaimpiaxD

• Minusta kauniita hevosten nimiä on: Safiiri, Rubiini, Della, Doni, Whits, Milla donna, Viva ja Tiny.

• MOI MOI MOI MOI MOI MOI MOI MOI MOI MOI MOI EN SAA HEVOSTA JOTEN EN ANTAISI NIIDEN NIMEKSI NOISTA NIMISTÄ MITÄÄN

• minulla on keppihevosia joiden nimiä ovat esim:

red roses rosalie "rose"
    Dazzling daisy "ditte"
    My melody "mindy"
    Robin hood "robin"

ja yhdestä tulee almond --- auttakaa keksimään loppuosa englanniksi mielellään a:lla alkava

• Sori en kyllä halua loukata, mutta en antaisi hevosen nimeksi Robin Hood

• oliskos jotain ihan suomalaisia hevosten nimiä?

• Täs ois hevosten nimiä------xdd

lilja ema amy ja riisa

• Sori en halua loukata mutta ema vaikuttaa kyl vähän niinku emä ja riisa niinku riisi

• Moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi moi en halua loukata mutte en antais nimeksi ikinä mikään ditte enkä myöskääm robin hood

• Tässäpä hieman nimiä. Nämä on sitten pitkiä virallisia nimiä. (osa ainakin). :)

Wild Angel
    Winner Boy
    Flower
    Prince of the Night
    King of Hearts
    Yankee Rose
    Khal Drodo
    Royce

• Hyvä nimi hevoiselle: RAUNO

...eikö?

• täs nimii:gli,fjalar,poka,hemppa,iisac,lance,suffeli,naskr,skumur,fimur,blkk,kolbra,sigril,jne,PS,ISSIKOIDEN NIMET

• Mun hevosen nimi on jaro

• Orille oisko Serin Veka, Retun Humu, Kaputeri, Kaston, Best Horse. Ja tammalle Ein Cherry Blossom, Kleopatran Surffiinia, Charodeyka, Rada. No sillasia mie keksin. Jos joku käy ni kiva.:-D

• Oriille Voice Of Fortuna. Ja sille shettis tammalle Bon Bon "Lilli". Ei oo itte keksittyjä. Vaan YouTubesta katottuja. Tai Quite Storm. No tuos nyt pari!

• YouTube kanavan nimi on voiceoffortuna, ei orin. Orin nimi on Voitto

• Väärin meni kirjoitti:

YouTube kanavan nimi on voiceoffortuna, ei orin. Orin nimi on Voitto

Kuule Väärin meni, sen Voiton oikea nimi on Voice Of Fortuna ja ei.kantsis kirjotella et sen nimi ei oo Voice Of Fortuna et se orin nimi on vaan voitto, koska sen nimi ON VOICE IF FORTUNA!

• Tammat:
    Troija
    Vohveli
    Toffee
    Winha
    Alzu
    Poots
    Dora
    Shira
    Nicki
    Jennifer

Orit ja ruunat:
    Twilight
    Star
    Nemesis
    Silbe
    Pippuri
    Namu
    Rico
    Quater

• tosi ihania hevosten nimiä on

• Täältä tulee nimiä
      Tornado hobit jade tarasi tuplero
      Sira veeraannika sanni l
      ovestar Lumi linda jutts
      Roomeo ruusu
      Oona inka anni

• amelia anni alli anniina aave aatu aapo alvari aarni antero banu bantsku chili chakki celestia danu daniel daniela dormen eetu eemeli eppu elmo erkki elias eeluan esmeralda essi evine elle fani faniela farri fantti garmiel garmi genma harri hassu hattara hemppa helena heju heiju helinä helu heluna hanual ilmari issi ismo ilkka iivana irma irmanen jukka jani jan jessi jessica jallu jewel jasmin kalle kasse kati katariina katja kulta kassu leo leevi lrma lissu lasso latina milla millu millo miikka jns..............................................................................................

• Mä olen keppihevos harrastaja ja mä on ihan hulluna niihin :D

• Oon tosihuono keksimään nimii.. No mut sentää yritän :D

Merely
    Ozcar
    Vellone
    Razzomba
    Seleniia
    Cilly's dream
    Lirrel
    Lousiana
    Loiz
    Laraly
    Razax

Siinä pari nimeä, en tiiä onko hevosilla näitä, kun itse pähkäilin.. :P

• Tytöt:

Liisa
    Lili
    Peppi
    Sylvi
    Ninni
    Hetta

Pojat:

Jere
    Vesku
    Hakke
    Irkku
    Jami
    Kurre
    Peetu
    Papu
    Ilo

• No tässä on jotakin tiedän Kyl muitakin mutta en jaksa kirjoittaa kaikkia:

Tähti,Bruno,Vallu,Ville,Sauli,Elli,Salama,Fopi,Maija,Santtu,Fakta,Bella,Eetu,Aksu,Cilla,Silver...

Siinä oli jotakin:)

• Tässä vähän:)
    Shooting star
    Angel
    Once upon a time
    Dream
    Sunshine
    Muru
    Sleeping Beaty
    Kusti
    Chance Cinnamon
    Ocean
    Chocolate Dream
    Meri
    Atle
    Iiris
    Violet
    Cupcake
    Ace of diamond
    Printsessa
    Rainbow
    Rainbow dash
    Alice
    Salama
    Bruno
    Sunny
    Chocolate
    Snow white
    Toffee
    Diamond
    Secretariat
    Marie
    En nyt keski enempää:) Osa on mun kepparien nimiä..Osa ihan hevosii joita oikeesti tunnen.

• Mä haluisin O:lla alkavia hienoja tamman nimiä. Mä tarttisin mun omalle valko mustalle connermaralle o:lla alkavan nimen ja mun musta valkoselle kepparille nimen! Nimiä!

• Owen's Club kirjoitti:

Mä haluisin O:lla alkavia hienoja tamman nimiä. Mä tarttisin mun omalle valko mustalle connermaralle o:lla alkavan nimen ja mun musta valkoselle kepparille nimen! Nimiä!

Mä tartten tammalle ja orille nimet. Tämän hetkiset on Orient Express Okke, ori, ja Owen's Club ( ei lempinimeä) tamma. Haluisin molemmille uuet nimet. Ori on ruskea jolla valkonen viiva ja valkonen alaturpa, ja tamma must jolla valkonen tähti ja valkone alaturpa. Nimiä!!!!

• Mulla on 4 hevosta ja 2 ponii.Orit: Grand Cavallo(friisiläinen) Pohjoisen Polle(shetlanninponi) ja Atle(Trakehner) tammat: Cherry Charlotte(Irlannincob) Golden Dream(hannoverinhevonen) ja Salla Jr.(connermaranponi). Meillä on yhteensä 16 hevosta.

• Keksin äsken tällaiset nimet. P.S! Nimet on keksittyjä,eli vapaita kenen vaan käyttöön.

Orille:Grand Cavallo, Gapa,Gappis..jne
    Special Boy, Speko..jne
    Hupsin Vermis, Hupe,Hermi..jne
    She Forgot Loves,Sore, Sove..jne

Tammalle:Cherry Charlotte,Salla..jne
    Golden Dream, Gole..jne
    Lady Rock, Leidi..jne
    Mares Vuole Saltare,Mari..jne

Eli nimet on keksitty. Yksi kaverini on täysi ravihevosfani ja keksi She loves you ravihevosesta She Forgot lovesin. P.S! Mares vuole saltare on italiaa, ja tarkoittaa Tammat haluaa hyppiä, eli tarkoitettu estetammalle!

• Roxy, Croket "Kettu", Fimma, Friidu, Stemma :D

• Ihania nimiä: (Osa on keppareitteni osa heppojen...)

Ruunalle/Orille:

Price, Black Monster, Princles, Flibu, Poku, Aps, Kalle, Nyytti, Otto, Primas, Myrsky, Pontus...

Tammalle:

Lorinda, Pipariina, Pipari, Lippis, Sofiend, Friend, Shira, Ronja, Natalies, Linderella, Piretta, Melissa, Rose, Linda, Natalie, Saga, Krystal, Cilla, Lixa, Stiina...

Keksin: (Joillakin voi olla näitä nimiä?)

Slaby, Jaxy, Jatzy, Happy Girl, Angry Moster....

• Kepparin nimiä mitä minulla on:
    Chocolate Dream
    Princess Madeleine
    HeTan Lakritsi(HeTa lyhenne Kht hopeaharja)
    The royal sunshine
    Faunatar
    Yms.Niitä on niin paljon etten nyt jaksa kaikkia luetella.

• Yks lempparini on SnowAngel :)

• Keksin nyt joitaki jotka vois ehkä sopii heppojen ´nimiks. Minni, Malla, Minna, Lauri, Henna, Golden Star, White Princess, Prinsessa, Prinssi, Milla - Molla, Ilona, Fiina, Dana, Domino, Donitsi, Hepo, Heppuliini, Liinuska, Liina, Liinu, Cilla Black, Zilla, Oona, Mia, Miia, Flamingo, Sara, Surina, Tikru, Tiikeri, Mandariini, Pink Girl, Black Boy, Black Girl, Vili, Vallu, Valentine, Ekku, Edward, Pökö, Pikimusta, Julia, Iina.

• Te saatanan kakarat älkää tulko huutelemaan näille nettipalstoille toisten etu- ja sukunimiä! Jumalauta sentään.

• Oisko kenelläkään nimiideoita oripojalle? :)

• Vieteri, Vekseli, Viesker, Vieser, Vieruska, Vieterilla, Viehkeys, Vieskerin Vire, Vokker, Vokkerin Veikko, Vokmor,Voiton Isku, Vimoriinan Viri, Tunteva, Neuvoton, Löytävä, Kaartaja, Vaakuna, Osuma, Poika-Vinkaus, Liptus, Vappu-Heppu, Matukka, Hovi-Ari, Ponseri, Pette, Patrik, Toniori, Tuuveli, Ponsuelli, Julma-Jussi, Sikon Lento, Silinteri, Rikhart, Aatami, Milia, Siviä, Tähtitar, Tähtihuvi, Rajali, V.H. Suvitar, Messi, Venta, Tupla-Heli, Saran Salama, Lumekkitar, Savon Susanna, Apassi, Turotuuli, Turon Palma, Turon Maine, Turo, Tytön Pilke, Tytön Vilske, Fannin Muisto, Hattara, Huituli, Vilihauskis, Pikku-Impi, Pietarsaaren Poju, Muiston Roope, Petsari, Paras, Vinner, Sivik, Faksi, Vokkerin Purje, Viltterin Vile, Hovi-Meeri, Loisto-Vokker, Kaleva, Tesla, Tinuri, Tinurin Tähti, Päistäre, Petu Ponsi, Aavatar, Muiskutar, Tuokseri, Taikova, K.K Kössi, Rallaus, Rallin Onni, Rillaus, Rinkeli, Pompeli, Tevila, Sinkku, Taatan Tyyne, Oikuna, Sinkun Vinkku, Vara-Veli, Linkkari, Assin Komu, M.L Vokki, Hissun Vili, Lehto-Vinski, Tähden Jojo, M.V.Virnet, Justi, Vikke-Pekkula, Huiman Pyste Anton H, Virvan Suikku, Sintun Sirocco, Riipilän Topi, Raniitti, Hovi-Jallu, Nasakka, EetuEdvard, Ehori, Vepper, Naftali, Reteo, Minni, Malla, Minna, Lauri, Henna, Golden Star, White Princess, Prinsessa, Prinssi, Milla - Molla, Ilona, Fiina, Dana, Domino, Donitsi, Hepo, Heppuliini, Liinuska, Liina, Liinu, Cilla Black, Zilla, Oona, Mia, Miia, Flamingo, Sara, Surina, Tikru, Tiikeri, Mandariini, Pink Girl, Black Boy, Black Girl, Vili, Vallu, Valentine, Ekku, Edward, Pökö, Pikimusta, Julia, Iina, Lorinda, Pipariina, Pipari, Lippis, Sofiend, Friend, Shira, Ronja, Natalies, Linderella, Piretta, Melissa, Rose, Linda, Natalie, Saga, Krystal, Cilla, Lixa, Stiina, Price, Black Monster, Princles, Flibu, Poku, Aps, Kalle, Nyytti, Otto, Primas, Myrsky, Pontus, Grand Cavallo, Gapa,Gappis..jne
    Special Boy, Speko, Hupsin Vermis, Hupe,Hermi,She Forgot Loves,Sore, Sove, Shooting star :)

Oisko siinä jotain mitkä kelpaa :3

• Ihania nimiä kaikilla.

Minun mielestäni kauniita nimiä ovat:

Arko
      Muru
      Roosa
      Dixi
      Pefe
      Minja
      Mimu
      Faksi
      Donna
      Defi
      Dina
      Jekku
      Junnu
      Hessu
      Allu
      Moona
      Juuso
      Jymy

• "Mun kaverin serkun hevosen nimi on toi!"
    Siis ettekö te ihmiset tajuu, että on monta samannimistä hevosta. Ja en usko, et kukaan teistä voi sanoa, et mä keksin ton nimen!!
    Ok, vaikka sun kepparilla ois nimenä vaikka Midnight tai Moonlight, miksi kellään muulla ei sais olla samaa nimee. Ja vaikka mun oikean hevosen nimi ois Suprise, niin eihän se tarkoita, että joku, jonka hepalla (oikealla tai ei) on sama nimi, ois matkinuyt mua. Tähän maailmaan mahtuu montas hyvää ja ei niin hyvää nimeä. Myönnän, et tää oli tälläin vähän turha viesti, mut.. Ja niille, jotka sanoo, että vaikka Larissa on niiden mummin hevonen, miten vatussa te voitte tietää, onko se just se heppa?

• must on hyvii nimii ella,diksi,elle ja karkki ja dippi on söpö nimi myös......

• D'Artagnan, Omar Fakir(varattu mut kaunis), Buffy, Angelus(latinaa tarkoittaa ylläri pylläri enkeliä), Rusty, Dusty, Café, rainbow dash.....

• Nämä nimet on varmaan jo käytössä jollakin, mutta itse pidän näistä:

Banner
    Goljath
    Brandon "Brankku"
    Huppeli "Hupp"
    Sumu-Poika "Sumppi"
    Laatokan Pujo "Pujo"
    Tikru
    Colorado "Köpi"

Toivottavasti näistä löytyi jollekin hepalle nimi :)

• Hei!
    Minä haluaisin tietää mahdollisimman SUOMALAISEN nimen.
    On jo kolme ehdotusta Aada, Peppi,Kiia, onko ehdotuksia?
    PLEASE vastatatkaa PIAN!

• EveliinanHevosNimet ne on otettu (jotku) sarin tallilta matkija

mulla on 7 kepparii ja saan kohta uuen niitten nimet on

delfiini
    pokuriina
    eetu
    kirsti
    vanilia
    nalle
    pietar
    donna on uuen kepparin nimi ja vuokralla mun tallilla on salama ja namu

jos noista nappais hyvät nimet :P

• Tässä alun perin kysyttiin MITKÄ OVAT TEIDÄN MIELESTÄ KAUNIITA HEVOSEN NIMIÄ. Ei siinä itse niitä pitänyt keksiä. Price on mun mielestä aivan ihana nimi samoin Aruba! SIINÄS KUULIT

EveliinanHevosNimet olivat hyviä!

• Musta nättei on : Konsta,Tuutti,Pipsa,Valessa,arttu,samppa,Ruusu,roosa,pumpuli,tyttö,poika,napsu,viesker,epo,polle,vieteri,kultapoika,sälli,mortti,azalea,coco

• Täs ois muutama nimi (:

ori/ruuna:
    -Birk
    -Calle
    -Djullan
    -Reino
    -Donte
    -Hode
    -Möhkö
    -Lelanda

Tamma:
    -Telma
    -Lara
    -Kaija
    -Lilli
    -Hertta
    -Mymmi
    -Nella
    -Priz

• Moi! Tietääkö ketään mitään kivoja nimiä 2:delle keppari tamalle ja 1:delle keppari orille?

Mieluisasti koko nimi ja siihen perään sitten sen kutsuma nimi:)

• Raksu

• Mun mielestä kauniita nimiä on.......
    Hissu
    Sauli
    Roco
    Kati
    Wilma(Vilma)
    Poika
    Ponsku
    Taika
    Mersu(mese)
    Salli
    Pisko
    Karkki
    Tähti
    Toto
    Aatu
    Maisa
    Fiona
    Noisette
    Pena
    Jönssi
    Ukur(ukkur)
    Juksu
    Late
    Tomppa
    Mosse
    Mirka
    Jaska
    Dani
    Masi
    Emppu
    Bensku
    Leku
    Mimmi
    Pulla
    Hanna
    Käpälä
    Lassi
    Rusina
    Helmi
    Heppu
    Roope
    Nopsa
    Samppa
    Melvis
    Padrico
    Tomppa
    Stokkis
    Alma
    Elmo
    Lutte
    Falco
    Suprice
    Veikko
    Gemmi
    Garsu
    Taru
    Ruudi
    Make
    Jogi
    Rippe
    Venni
    Vire
    Roope
    Kessi
    Niitä oli melko monta

• mun kepparien nimiä on:Inkkari,Lady,Ikasis DK,Hani,Priz,Ape,Kulti

• mun hoito shettiksen nimi on priio ja sen varsan nimi tingelinge

• Mun mielest on:
    NASSE
    NAPPIS
    LUMI
    SIRU
    GOLDIE
    JOE
    AISSI
    TÖSSELI
    MAXI
    EINARI
    MÖLLI
    MELLI
    SIKKE
    NIKKE
    JULIA
    COBOUT
    KIKSU
    NIKSU
    MILLI
    SILLI
    JOKERI
    POKERI
    SOKRU
    NOKSU
    VILI
    LUCAS
    ZAMB
    RAMBO
    MURU
    TUSSU
    TUSSI
    PULLA
    ULLA
    PÖRÖ
    PYRY
    MICAEL
    REETTA
    RAKSU
    JA.......

• Victor
    Vioelet
    Vilperi
    Vilma
    Vanukas
    Sandy
    Santtu
    Sindy
    Sissi
    Galaxy
    Cicca
    Hiutale
    Hippu
    Ruska
    Reiska
    Roope
    Riemu
    Roomeo

• raffetta

kinuski

toffee

sandycaskar

miukumauku

• mun mielestä kivoja hevosen nimiä on ORILLE: Diabolo, Voitto, Lari, Starlight, Salama TAMMALLE:

Tulilintu, Barre, Sierra, Ava,Shinding

en nyt keksi enempää.

• Twinkle
    Symphony
    Story
    Sweety
    Satellite
    Stormie
    Spirit
    Royal Sparkle
    Roxanne
    Rhytm
    Roberto
    Carol
    Cinnamon
    Cindy
    Candy
    Cirius
    Cloudy
    Lucius
    Light
    Lazy Lady
    Licourice
    Dandelion
    Dream

• Ässä
    Nipsu
    Roki
    Spook
    Luca
    Calvin
    Ruutu
    Abra
    Ruu

• meetvursti

• Verseja
    Salvador
    Pin Rokc*s
    Falcome
    Zauberflöte
    Sirutar
    Silverin tähti

• Mielestäni kivoja nimiä vaikkapa hevosille on:

Candella
    Claudia
    Cecilia
    Moon
    Bella
    Star
    Don
    Dirella
    Litsasvindel
    Lady
    Silver hope
    Golden dream
    Silver
    Pronze
    Secret star
    Blackest star
    Sun shine
    Diamond
    Safir
    Lucky luke
    Beauty
    Stormy
    Thunder boy
    Bucefalos
    Victoria
    Rose
    Princess
    Queen
    Valtias
    King
    Lovely
    The misery
    Sinitähti
    Tornado
    Serafina
    Regina
    Love
    Silent heart
    White angel
    Tophorn
    Cryselish
    Arietta
    Langennut enkeli
    Winter flower
    Snow bell
    Tornado
    Nuppu
    Beatrice
    Penelope
    Warrior
    Wild heart
    Prince
    Klein
    Petit
    Sky sparkle
    Wish
    Cloudy
    Aquamarine
    Cara
    Kiara
    Leonora
    Velvet
    Shadow

Enempää en keksiny.😌
    Mut toivottavasti löytyy mieluisia nimiä😅

• Piti viä lisätä

Dragonia
      Nefertiti
      Belladon
      Balios
      Sun son (auringon poika)
      Bisqup
      Kafka
      Vanilla
      Browni
      Miss Moon
      Qwerty
      Falling star
      Silver racer
      Flower
      Mystical
      Roxy
      Love
      Macey
      Miley
      Mercy
      Shy
      Elli
      Hugo
      Saku
      Strong
      Butterfly
      Ocean
      Sahrami
      Monte
      Minuet

Siinä viä muutama.

• Hei jos voisitte vastaa mul tähän: Tarttisin mun kauniille tammalle nimen sen rotu on Pura Raza Espanola eli andalysian hevonen (P.R.E. PuhdasRotuinenEspanialainen) Viittittekö laittaa ehdotuksii (mielellää jotain suht 2sanasii tai muutki käy iha hyvi) ?

Sitten mun mustalle ponillee tarvii kans nimen se on siis miniponi mut kuitenkin se on siis ruuna. Tuun kattoo ensviikol et paljonks tääl on vastauksii :)

• Ei mitää parhait mut joitai mitä tuli mielee:
    tammalle
    - White Rose
    - Moonshine
    - Sunshine
    - Fairy tale
    -Honey moon
    - Wild honey
    -fire fairy
    -holly
    -amber

Ruunalle:
    -Blackey
    - Black storm
    -thunder
    -Dreamcatcher
    -fellow
    -Casper
    -trooper
    - Fire

Tossa joitai mitä tuli mielee☺

• Meetvursti tai makkara

• Ruuna Trump

• Emerald

• Lyra,Ruusu,Simo,Suffeli ja Paddy.

• Eli täs on hevosien/ponien nimiä toivottavasti näistä on apua jollekki

Melissa,Felix,Salama,Vihuma,Mill`samanda.Amalia,Namu,Karoliina,Princes,Rose,Pisara,Caramel,Tarzan,Virma,Vilho,Niilo,Pipari,Rosella,Taffel,Viesker,Valkopurje,Valkoruusu.

Siinä vähä nimijä.Meillä kans pari heppaa ja yks poni.Mun ponin nimi on Melissa ja hevosten on sit Mill`s amanda ja Vihuma.on kans ollu toinenki poni Felix ja mun iskällä on ollu toi Virma ja on viel ollu toi Valkoruusu ja sen emä on toi Valkopurje et kaikki nimet on melki meijän vanhojen/nykysien heppojen nimiä.

• Hevoset:
    Aikansa Tähti(suokki)
    Phantasie ( PV)
    Sukkasilla (Suokki)
    Micador (Pv)
    Topin Musta (Suokki)
    Ponit:
    Haaveen Hämy (suokki)
    Garbo (RP)
    Honey (RP)
    Haaveen Humina (Suokki)
    Piaffina (Shettis)
    Hagens Quli (Connemara)

• ja omalle antaisin nimeksi Fiona tai jotain sellaista.

• Tammalle:
    Pamela
    Iris
    Lady Like
    Silver Dame
    Cerafine
    Miss Exotic
    Lady Lou
    Lippe
    Catherine
    Wera
    Neira
    Katherine
    Honey Be
    Natasha
    Serafine
    Royal Ria
    Royal Rexona
    Blue Moon
    Final Unicorn
    Vivian
    Wuokko
    Petranella
    ruunalle:
    Piccolo
    Don Diego
    Cumulus
    Mister Ego
    Lari
    Wicus
    Hobby Boy
    Karrino
    Royal Rex
    Blue Moon
    Valter

• tammalle:
    Tiffany Ellen
    Amazon
    Savatyttö
    Saga
    Hey Lucia
    Miss Ego
    Nilla Perle
    Beatha
    Jade
    Juliana
    Ihme Tyttö
    Zarah
    Vikki Neito
    Same Halti
    Yaspis Fidalffia
    Pispa
    Butter Milk
    Hania
    Exo Star
    Dutchess
    Valkyria
    ruunalle:
    Le roy
    Hafking
    Sulo
    Lill Baron
    James
    Kilroy
    Top cat
    Justus
    Eco Star
    Duke
    Tirol

• hevoselle:
    Kerttuli
    Sireenin tähti
    Unelmaanelma
    Opera Ghost
    Zeldja
    ponille:
    Lippe
    Sagan Impi
    Unitähti
    Fantasia Girl
    Yaspis
    Gertrude

• hevoselle:
    Fantasia I.p. Jalava Flamenco
    La Planet Rip-Rap Little Fan
    Garnett Sadun-Posti Rexona
    Hui Hai R.R. Kihutar Haaveen Hämy
    Belarus Revon-Tuli Seljanka
    Ponille:
    Bonitha V.V. Jaffa Bianca
    My Hero Pouta-Pilvi Miss Nova
    Janica Tia-Maria Tarzan
    Sun Runner K.M Tyttö Super Ted
    Octavio Pia-Fiina Cherful
    Texu Pikku-Dami Florek

• Hevosille:
    Nettaus
    La Planett
    Verna
    Queen Elisabeth
    Unna

• hevoselle:
    Nettaus
    Primavera
    Lady Diana
    Lilla My
    Saga

• Ponille:
    Apsara
    Flamingo
    Don Juan
    Cara Mia
    Sara
    Viennetta

• hevoselle:
    Pricilla (puoliverinen)
    Wild Rose(amerikanravuri)
    Unifique(Welshcob)
    Madam Tussee(hackneyhevonen)
    Nallekarkki(suomenhevonen)

• Ponille:
    Bonitha(newforest)
    Dark Mocha (connemaraponi)
    Vaahtokarkki (hackneyponi)
    Nova (gotlanninruss)
    Emilienne Staar (welshmountain)
    Rosita (pooloponi)

• Hevoselle:
    Nettaus
    Varma Voitto
    Ciira
    Anton T
    Candy

• Ponille:
    Apsara
    Vekun Velho
    Fiivi
    Waterloo R
    Pikkis
    Nurejev

• suomenhevoset:
    Väinötär, Lorun Loppu
    Puoliverihevosetset: Thelma, Miss Molly, Rhea
    eestinponit: Sasha,Petra Primus
    saksanratsuponit: Aurora Borealis, Orfelie, Ulrica
    suomenhevoset:
    Vekkuliina, Lorun Loppu
    Puoliverihevoset: Thelma, Malone Man, Rytmical

• Isadora Ilona Ihmetys
    Viola Viivi lax
    Salina Satun Muisto
    Cynthia Cara Mia
    Minttu My Elyce
    Wendela Wenecia Star
    Sade Super Girl
    Odessa Odette Swan
    Inky Imola Ferrari
    Quebec Queen Qilda
    Ulla Ulan Bator
    Isablone
    Vega
    Surol
    Cathy
    Moe
    Warenna
    Säde
    Odidogi
    Irmeli
    Quu
    Una

• En todellakaa jaksa lukee kaikkii noita aiempia mutta täs on joitaki ja on siel muutama ihana nimi heppakirjoista:) Ja toivottavasti ihan kaikki ei oo samoja...
    Husaari
    Kafka
    Muffe
    Ponski
    Lucius
    Nepallus
    Melan
    Merlin
    Molly
    Amadeus
    Anku
    Aili
    Ainokainen
    Ainu
    Assi
    Allan
    Bertta
    Birgit
    Bamir
    Basse
    Bella
    Bianka
    Cesilia
    Cindy
    Dumle
    Daria
    Dooris
    Della
    Diana
    Deisi/Daisy
    Däni
    Dion
    Drussel
    Diego
    Dynamite
    Eleonor
    Elli
    Ella
    Epe
    Eppu
    Eeli
    Eikka
    Eevert
    Essi
    Eppe
    Fiona
    Fafa
    Fanni
    Fiinu
    Greeta
    Gudrun
    Hellu
    Hjalmar
    Hilma
    Hilpe
    Hemppu
    Hasse
    Husto
    Hellevi
    Hilla
    Hikka
    Hilu
    Heidi
    Heikku
    Haiho
    Haiku
    Hinne
    Ilo
    Isa
    Isadoora
    Ilpo
    Iiles
    Jasse
    Jilla
    Jimme
    Jille
    Julle
    Jalmari
    Jake
    Juuli
    Jenina
    Jemppu
    Kille
    Keijo
    Kosti
    Kauko
    Katri
    Kaneli
    Kati
    Kaitsu
    Kiki
    Lumi
    Liina
    Liinukka
    Laikku
    Lasse
    Laiski
    Lalla
    Meeri
    Mellu
    Mirja
    Milo
    Miina
    Miiles
    Milja
    Mirkku
    Miksu
    Masu
    Möksö
    Maire
    Miki
    Niilo
    Neil
    Nappe
    Naksu
    Nessu
    Nelli
    Neo
    Nooa
    Nopsa
    Olga
    Oodi
    Oljo
    Oili
    Ompsu
    Omppu
    Oona
    Polle
    Petrus
    Pietari
    Peikko
    Polka
    Ponski
    Pike
    Rasmus
    Rasse
    Reijo
    Riikka
    Ripa
    Risse
    Riina
    Rio
    Rolle
    Raimo
    Rampe
    Sussu
    Sissi
    Seija
    Sarkku
    Sartsa
    Siiri
    Sipe
    Sinikka
    Tumppu
    Tessa
    Taika
    Tiuhti
    Topi
    Tellus
    Tsassa
    Tinka
    Tuomi
    Uljas
    Urho
    Ulpu
    Ukko
    Uikku
    Uolevi
    Usko
    Vilu
    Vili
    Vilpi
    Viske
    Viljami
    Viljo
    Vire
    Valma
    Veini
    Vieno
    Vanilja
    Vatsu
    Viola
    Viivi
    Vivian
    Vappu
    Vilpertti
    Vilske
    Vihuri
    Viuhti
    Waltteri
    Wallu
    Wenni
    Winneri
    Yönsilmä
    Zeus
    Zara

• Minusta kauniita hevosten nimiä .Hafnelle,onni,kidja,Sonja,Kassu,mara,Selma,majuri,myys,Tuisku,mysti,harmi,Bob,sinttu,viri,hippu,taaki,riko,spirit

• Itellä on keppihevostalli ja niiden nimet ovat Minttu,Popi,Polly,Karkki,Sally,Dakar,Sunday,KaneliBulla,Haisukasa,Hiutale,Lukas,Omena,Rulett,Dream,Basilika

• "Mitkä on teistä kauniita hevosten nimiä? Laittakaapa pitkiä listoja :P"

Yhden hyvän tiedän: Äitini kertoi että kun karjalasta tuli hänen lapsuudenkotiinsa siirtolaisia, heillä oli mukana hevonen nimeltä Hopponen.

• Amelie,Akseli,Aku,Alina,Ansku,Ametist,Ruuben,Rolle,Rundo/Ruanda

• Antaisin pienelle shettikselle tai welshille nimeksi Mango!💓

• Laittakaas mulle kimo tammalle nimiä😇

• Ihan mahtavia nimiä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    146
    6230
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    162
    2693
  3. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    35
    948
  4. Zoo aloittaa yt't

Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    30
    496