Kakkaaminen

Pirke

Olen todellinen pervo pissaharrastajiin verrattuna.
Olen pikku tytöstä alkaen tykännyt kakkaamisesta. Jo murkkuiässä yhdistin kakkaamisen ja itsetyydyksen. Välillä näistä hommista tulee morkkis, mies ei tälläisiä ymmärrä, eikä hän tästä tiedäkään. Kiinni jäämisen riski on varmaan osa tyydytystä.En tiedä ymmärtäisikö mies, jos näkee minut alasti kakkaamassa sanomalehdelle keskellä olkkaria...

23

9134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jähbä

oot nainen mun makuun=)

• VH1

No niin, siinä samanhenkinen nainen. Itse olen mies ja pidän kovasti. Siis se miltä se tuntuu kun kakka tulee ulos on joskus oikein kiihottavaa.

En tiedä sinusta, mutta itse ainakin joskus odotan (tahallani) tavallista kauemmin kun hätä alkaa tuntua, koska kakka itsessään on useimmiten tuollaisen odottamisen jälkeen erityisen miellyttävä (kovat, pitkät ja paksut ovat parhaat!).

Miten sinä, yritätkö jotenkin pitkittää nautintoa joko ennen toimenpidettä ja/tai myös itse teossa?

Itse olen monta kertaa ihan vahingossakin kuullut naisten ääntelevän vessassa siihen malliin että on alkanut kiihottaa. Oma naisenikin pitää tuosta ja hänkin on kuulemma pari kertaa tyydyttänyt itseään heti ulostamisen jälkeen.

Älä ajattele liikaa olevasi pervo. Itse en pienenä pitänyt ulostamista eroottisena mutta kun kerran kuulin nuoren tytön ähkivän niin voimakkaasti että luulin hänen masturboivan kunnes alkoi kuulua "plumps"-ääniä, niin tämäkin asia alkoi jotenkin tuntumaan kiihottavalta.

Olisi kiva kuulla muidenkin naisten kommentteja asiasta.

• Terve

..teidätkin parantaa sairaasta himostanne, jos vain menette rohkeasti hoitoon. Voimia ja jaksamista, ja onnea paranemiseen.

• iina

Jos uskaltaisikin joltain mieheltä kysyä,
        saisiko katsella kun hän kakkaa,
        tai sitten pyytää häntä piereskelemään kasvoille.
        Parempi vain kuvitella kai.

• xxx

on nähtävästi taas vauhdissa!

• iina
        xxx kirjoitti:

on nähtävästi taas vauhdissa!

Olen ainakin nainen ja vastasin kiinnostavaan
        juttuun. Nämä xxx-olmit saavat nauttia
        pienuudestaan ihan rauhassa.

• kikka

Minkäs teet kun miesystävä pitää kakkaleikkeijä saastaisina?Mieleni tekisi joskus kakata sen naamalle varsinkin kun olen tosi kiihottunut.Se on mahdottomuus mjeillä...surullista ei saa koskaan toteuttaa haluaan... ):

• -Saana-
        kikka kirjoitti:

Minkäs teet kun miesystävä pitää kakkaleikkeijä saastaisina?Mieleni tekisi joskus kakata sen naamalle varsinkin kun olen tosi kiihottunut.Se on mahdottomuus mjeillä...surullista ei saa koskaan toteuttaa haluaan... ):

sama juttu täälä mutta toistepäin elikkä mies tahtoo, mäkin mutta haju epäilyttää.Siis kiihottaa vähän ajatus, myös itseäni myös mutta mitä voisi tehdä kun haju ellottaa???

• VH1
        iina kirjoitti:

Jos KUUNTELEMINEN kelpaa (tyyliin mp3 tai wav) niin pistä meilii osoitteeseen [email protected].

• Pisupoju
        iina kirjoitti:

kiihoittavaa ja nöyryyttävää pyllistää ja joutua kakkaamaan Naisen katsellessa...oooh...

• hekoheko

taas yks pervo MIES alottaa keskustelua ja jatkaa sitä keskenään. saapahan mieleisiään vastauksia!

• Pirke

Olen kyllä pitänyt itseäni aina naisena, ulkonäöstä
        en osaa sanoa. Miksi pitää laittaa ilkeitä kommentteja jos ei halua aiheesta keskustella?
        Ilmeisesti joidenkin fetissi on saada loukata tuntemattomia ihmisiä.
        Minä olen tälläinen. Minä nautin näistä leikeistä.
        Minä tunnen näistä myös syyllisyyttä. Siitä
        halusin keskustella!

• Samanlainen
        Pirke kirjoitti:

en osaa sanoa. Miksi pitää laittaa ilkeitä kommentteja jos ei halua aiheesta keskustella?
        halusin keskustella!

... omaan arvoonsa tuollaiset häiriköt Pirke. Kaikki me olemme erilaisia ja sillä siisti.

• hekoheko
        Pirke kirjoitti:

halusin keskustella!

Mont nimee sul on? ei kukaan ukko kirjoita et mua kiihottaa kakka ja mun naistakin "vähäsen" ja välillä (pari kertaa)se tyydytteleekin itteensä ulostamisen jäkjeen.Ihana haave sulla,mut ontuu pahasti!have fun anyway!(=

• ???

miksi olkkarin lattialle?sanomalehdelle? miksei pottaan tai sängylle tai muovikassiin tms.?? muit vinkkei?:

• Pirke

No tää olkkari ja sanomalehti oli nyt yksi esimerkki. Olen tehnyt sitä yhtä hyvin kylpyammeessa. Jotenkin kiihottavampaa on levittää Aamulehti lattialle, kuin käyttää muovipussia. En osaa selittää. Joskus olen hieronut kakkaa myös itseeni. Ja kerran sain virtsarakon tulehduksen ilmeisesti, kun kokeilin sitä vähän väärään paikkaan. En tee toista kertaa. Pikkutyttönä kävin usein kesäisin salaa metsässä. Vähän vanhempana kaipasin juttua talvella ja tein sen eka kerran sisällä. Sitten aloin tehdä sitä säännöllisesti enemmän sisällä. Ei täällä päin juuri sopivaa metsää olekaan, ja jos onkin, niin en uskalla mennä. Olen kokeillut myös housuun, tuntui toisaalta kivan lämpöiseltä mutta ei se ollut mun juttu.

• ???
        Pirke kirjoitti:

No tää olkkari ja sanomalehti oli nyt yksi esimerkki. Olen tehnyt sitä yhtä hyvin kylpyammeessa. Jotenkin kiihottavampaa on levittää Aamulehti lattialle, kuin käyttää muovipussia. En osaa selittää. Joskus olen hieronut kakkaa myös itseeni. Ja kerran sain virtsarakon tulehduksen ilmeisesti, kun kokeilin sitä vähän väärään paikkaan. En tee toista kertaa. Pikkutyttönä kävin usein kesäisin salaa metsässä. Vähän vanhempana kaipasin juttua talvella ja tein sen eka kerran sisällä. Sitten aloin tehdä sitä säännöllisesti enemmän sisällä. Ei täällä päin juuri sopivaa metsää olekaan, ja jos onkin, niin en uskalla mennä. Olen kokeillut myös housuun, tuntui toisaalta kivan lämpöiseltä mutta ei se ollut mun juttu.

mitenmiehesi liittyy haluusi?mitä haluaisit sen tekevän vai haluatko tyydyttyä yksin?On siis sun oma juttu vaan vai?

• eetu
        Pirke kirjoitti:

käy onnenlahjat. Olen sikäli onnellisessa asemassa, että mun vaimo suostuu kakkaamaan, kun katselen. Ollaan tehty se saunassa lukemattomia kertoja ja aina tuntuu yhtä hyvältä. Suoraan iholle ei ole halunnut tehdä, mutta kerran pantiin elmukelmua mun mahan päälle ja siihe, tuntui lämpimältä kuitenkin ;)

• Pirke
        ??? kirjoitti:

mitenmiehesi liittyy haluusi?mitä haluaisit sen tekevän vai haluatko tyydyttyä yksin?On siis sun oma juttu vaan vai?

Mieheni on melkoinen puritaani, eikä varmasti ymmärtäisi. Puheissaan hän vihaa kaikkea sairasta ja
        perverssiä. En saa koskaan orgasmia sängyssä hänen kanssaan. Näissä kakkahomissa voin saada montakin orkkua peräkkäin. Vierasta en ole harkinnut, tulkoon selväksi. Toisaalta tunnen itseni niin pirun syylliseksi, mutta toisaalta saan tästä niin suuren nautinnon. Olen yrittänyt pitää taukoa, kyllä itsetyydytys onnistuu mielikuvituksenkin avulla, mutta tähän palaan kuitenkin aina. Olen jo kuitenkin lähempänä 40, joten kai jo lähes aikuinen

• NBlue..

Tee se mun suuhun.

• Billy

Mistä sais kuvia jossa naiset kakkaa? Ilmaisia tietysti.. Pistäkääs linkkejä, kiitos.

• ukko

kahtomaan.Siel se eukko vääntää lörtsyä joka aamu ja voihkii nautinnosta ja tuskasta. Naama hangonkeksinä kun tulee wc.stä ulos...

• katsella

kerran olen löytänyt naisen joka pissasi päälleni, se oli suloista. ois ihanaa joskus löytää nainen joka haluaisi esitellä kakkaamisensa. en tykkää välttämättä koskea, vain katsoa ja läheltä tietty....voisin kiihottua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7073
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      111
      6188
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5248
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5215
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4605
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe