HALUAN SHEMALEA!!!

Hayne

Haluaisin rakastella aidon shemalen kanssa, niin että olisin hiestä märkä! Ai että kun saisi suudella hänen kaunista peppua ja tissejä! Aah!

20

5519

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä on

      aito shemale!!
      Tiedä vaikka olisin sellanen tai jos alkasin sellaseksi. Mutta mikä on SHEMALE ????

      • mies

        joka on naishormooneilla ja silikoneilla ja rasvaimuilla yms. muuttanut itsensä täysin naisen näköiseksi,mutta säilyttänyt miehen peniksen

        Shemalet pukeutuu koko ajan naisten vaatteisiin

        Shemalet on naisia joilla on penis


      • olkoon
        mies kirjoitti:

        joka on naishormooneilla ja silikoneilla ja rasvaimuilla yms. muuttanut itsensä täysin naisen näköiseksi,mutta säilyttänyt miehen peniksen

        Shemalet pukeutuu koko ajan naisten vaatteisiin

        Shemalet on naisia joilla on penis

        Yäk!!!!


      • Jere
        olkoon kirjoitti:

        Yäk!!!!

        Kyllä!


    • Samat halut
      • shemale hunter

      • Mua kans haluttaa

      • Anonyymi

    • Setä

      haluaisin naida tuollaista (salaa vaimolta)

    • Nahkanainen

      Mua kanssa kiinnostaa. Onkohan shemalet yhtään kiinnostuneita bi-naisista?

      • shemaleksi

        mä olisin valmis lähtemään muuttumisleikkiin, mikä olisikin pysyvää. Eli ulkomailta hormoonit, leikkaukset yms ! haluan saada kunnon pepun ja rinnat... ehkä kyllä leikkauttasin kalunikin pois !!! olen siis 28v, miehen kropassa vankina oleva...


      • Lare

        Heti kolmanneksi pyöräksi meidän sänkyyn. Ennakkoluulottomuutta peliin niin saa kaikkea, mitä seksiltä voi kuvitella. En tunne mitään vetoa miehiin, mutta sen verran vaimo on opettanut dildolla, että tuollaisille antaisin heti persettä ja voisin imeäkin kalua samalla kun hieroisi rintoja nam.


      • Nimetön

        En ole shemale mutta tv/cd.
        Ja mieluusti olisi naisen kanssa, lesboillen..


    • Kould

      Olen sun kanssa samaa mieltä

    • Kould

      Haluaisin panna shemalea

      • Ota yhteyttä niin kokeillaan ;)


      • Anonyymi

        Kiitos ilmaisesta mainonnasta!


      • Anonyymi

        Vain Kutsunilla on (lääkärin) lupa laittaa yhteystietoja tänne 😂


    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­ts­umme sinu­­­t käym­­ään u­­­ude­­ss­­­a cha­tis­sa! Mei­tä on yl­i mil­­­jo­ona! 👉 http://9311333.com/H/3pDJp 👈

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe