Onko 26.9 syntyneitä? ja voisiko joku kertoa jotain merkistäni?
26.9syntyneitä!!!??
5
1799
Vastaukset
- vaakanainen
Hei
Olen syntynyt samana päivänä kuin Sinä. Itse omaan paljon vaaàn merkeissä syntyneiden ominaisuuksia, kuten seurallisuuden, vahvan oikeudenmukaisuuden tajun, diplomaattisuuden, näitä Sinustakin varmasti löytyy, uskoisin.
Jokainen ihminen on kuitenkin yksilö ja jokaisen ominaisuudet ovat kuitenkin yksilöllisä, siihen vaikuttaa meidän oma persoonamme, elämänkokemuksemme, ikämme, kasvatuksemme ja monta muuta taustatekijää.
Toivotan Sinulle oikein hyviä kevätpäiviä ja jalosta ominaisuuksiasi, niin tulet olemaan helmi
kanssaihmistesi keskuudessa.
Hyvää jatkoa Sinulle, terveisin
Vaakanainen - vaakan
Itse olen syntynyt tuona päivänä ja tuttavapiirissäni on useita muitakin saman päivän lapsia, niin miehiä kuin naisiakin.
Lyhyen harkinna tuloksena yhteisiä luonteenpiirteitämme ovat: iloisia, sanavalmiita keikkujia, höystettynä sairaalla huumorintajulla ja ripauksella vittumaisuutta. ;-) - Muusikko
:-)
- Mafalda
minäkin moisena päivänä syntynyt
ja samalaiseksi myös itteä kuvailisin :)
hassua* - Anonyymi
Hei!
Mä oon kanssa syntyny 26.9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1395676Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido723211Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891695- 1231143
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76954- 55914
Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158834Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27825