Onko 26.9 syntyneitä? ja voisiko joku kertoa jotain merkistäni?
26.9syntyneitä!!!??
5
1419
Vastaukset
- vaakanainen
Hei
Olen syntynyt samana päivänä kuin Sinä. Itse omaan paljon vaaàn merkeissä syntyneiden ominaisuuksia, kuten seurallisuuden, vahvan oikeudenmukaisuuden tajun, diplomaattisuuden, näitä Sinustakin varmasti löytyy, uskoisin.
Jokainen ihminen on kuitenkin yksilö ja jokaisen ominaisuudet ovat kuitenkin yksilöllisä, siihen vaikuttaa meidän oma persoonamme, elämänkokemuksemme, ikämme, kasvatuksemme ja monta muuta taustatekijää.
Toivotan Sinulle oikein hyviä kevätpäiviä ja jalosta ominaisuuksiasi, niin tulet olemaan helmi
kanssaihmistesi keskuudessa.
Hyvää jatkoa Sinulle, terveisin
Vaakanainen - vaakan
Itse olen syntynyt tuona päivänä ja tuttavapiirissäni on useita muitakin saman päivän lapsia, niin miehiä kuin naisiakin.
Lyhyen harkinna tuloksena yhteisiä luonteenpiirteitämme ovat: iloisia, sanavalmiita keikkujia, höystettynä sairaalla huumorintajulla ja ripauksella vittumaisuutta. ;-) - Muusikko
:-)
- Mafalda
minäkin moisena päivänä syntynyt
ja samalaiseksi myös itteä kuvailisin :)
hassua* - Anonyymi
Hei!
Mä oon kanssa syntyny 26.9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996