Olen mies, ja minulle on helppo kuvitella naisessa olevat piirteet, jotka herättävät seksuaalisen kiinnostuksen. Mitkä piirteet voisi miehessä ajatella vastaavan näitä piirteitä?
Onko ne sitten juuri leveät hartiat, pitkä, hoikka keho, lihaksikkuus (tiettyyn rajaan saakka), kapea lantio (?) jne? Kun miehissä kuuluu olevan tissi- ja pepputyyppejä, niin onko naisissa sitten esim hartia- ja pitkä keho-tyyppejä tms??
sekundaariset sukupuoliominaisuudet
9
2157
Vastaukset
- 19tyttönen
mulla ainakin kiinnostuksen herättää semmonen normaali (ei ylikorostunu!) ryhdikkyys ja se hartiaseutu.. liian leveet hartiat yököttää suorastaan, mut ei nyt mikään hontelo-hentelökään tarvi olla. toi kyl riippuu kans niin ihmisestä, mikä sen kiinnostuksen herättää. yleensä kiinnostun ekaks kyl jostakin muusta asiasta, kun noist hartioista/pepusta tms. sit vast seuraavaks tulee mietittyy kuinka ihanat hartiat sillä miehellä onkaan :)
- nainen
Silmät..hartiat...peppukin..(jossain määrin)...pehmeä ääni...omalla miehelläni kaikki nämä :)Keskimittainen(on hyvä)-liian lyhyt (160cm)=liian lyhyt.
Ja:voimakkaat kädet(lihaksikkaat)-ne antaa sellaisen kuvan,että niiden sisään voi käpertyä ja on kiva halia.
Hoikka keho...paino alle 100-riippuu miehen pituudesta tietysti-jos on 180-190 cm pitkä mies niin 100kg ei haittaa,jos se ei ole pelkkää läskiä siis. - Compose
...Minä ainakin tunnustaudun "ruskeat-silmät-tyypiksi"... Ne saa kyllä polvet veteliksi, vielä jos katse on tietynlainen...
- ....
just näin,mä ainakin kiinnitän ekaks huomion silmiin...ruskeet sulkaasilmät on mun unelmien täyttymys
- Feeniks
Vanha biologinen totuus on, että naiset katsovat koko pakettia.Olet lyhyt,pitkä,hoikka,lihaksikas ja terve,niin olet potentiaalien siittäjä. Naisethan haluavat vain parasta jälkeläisilleen.
- Khii
Minun kiinnostukseni herättää ensin silmät ja kenties hymy, mutta sitten huomaan kädet. Näin talvisin harvoin pääsee näkemään miehen hartioita ja käsivarsia, mutta kädet, sormet yleensä näkyvät. Ajatuksia oikein kihelmöi, miten ne sormet vaeltaisivat ihollani, hivelisivät ja tutkisivat paikkoja... Eniten minua miellyttää sellaiset karheat, isot, nallen kourat, jotka eivät ulkotöitä pelkää, ja joista voisi kenties löytää myös hellää kosketusta. Kun ne mielenkiintoiset sormet koskettelevat silmieni edessä kahvikuppia kahvibreikillä, ajatukseni eivät oikein pysy kasassa...
- Nana
Ehdottomasti kapea lantio..ja hyvä peppu..ei mikään lässähtäny ja litteä, mut toisaalta ei mikään bodaripeppukaan. Muutenkin jos kaikki ruumiinosat ovat sopusoinnussa toisiinsa nähden niin se näyttää hyvältä..mmmm
- Jenna
Kädet, varsinki sormet, ja huulet. Jos jollain on pitkät ja aika kapeet sormet, mä oon ihan myyty.. Huulista en tiedä mikä niis on, mut jotkut huulet saa kuumat väreet kulkemaan.. ;)
- muullakin
on kädet listalla ykkösenä.. just sellaiset ihanat kapeat ja suht pitkät sormet.. aahh...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802