V50 tavaratila

tug98

Tavaratila on 417 litraa
Pieni on
Kuka ostaa??
Ei tuu menestytä vaan floppi jo syntyessään.
Sanoo tietäjä.

21

6803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V70

      Ei kait kukaan V50:stä osta, mikäli tilaa kaipaa. S40 ja sen jatkoksi tuleva V50 ovat ns. pieniä perheautoja, jota on takoitettu kahdelle korkeintaan keskikoiselle aikuiselle. Meidänkään pesue ei ole kuin kaksi keskikokoista aikuista, mutta muuten tila on tervetullutta, ja siksi päädyimme V70:een.

      • fgouiy98

        Luulen että myynti putoaa rajusti.
        Käy samoin kuin Vectralle.


      • juupajuu
        fgouiy98 kirjoitti:

        Luulen että myynti putoaa rajusti.
        Käy samoin kuin Vectralle.

        mikä ihmeen himo teillä on mollata uutta V50:stä ... jotakuta se miellyttää ja jotakuta ei

        itseäni vaan ihmetyttää, miksi tää volvo-palsta kerää niin paljon tuollaisia lapsellisia itkijöitä puoleensa ... luultavasti teidän tekisi mieli Volvoa, mutta ei riitä rahkeet ja siksi pitää psyykata itseään höpöttämällä koko ajan tuollaista potaskaa

        Ps. itselläni ei ole Volvoa, joten "oma lehmä ei ole ojassa" .. ihmetyttää vain teidän lapsellinen kommentointi


      • Hmm
        fgouiy98 kirjoitti:

        Luulen että myynti putoaa rajusti.
        Käy samoin kuin Vectralle.

        Tilasin jo V50-kotteron. Kyllä se yhden keskikokoisen kuljettaa kotoa töihin ja hätätapauksessa kauppaan sekä laskettelurinteeseen...


      • huiputusta
        Hmm kirjoitti:

        Tilasin jo V50-kotteron. Kyllä se yhden keskikokoisen kuljettaa kotoa töihin ja hätätapauksessa kauppaan sekä laskettelurinteeseen...

        Huiputtaa voi jonkinaikaa, kunnes kaikki viimein huomaavat pikku Volvon suureksi autoliikkeidden
        ota rahat ja juokse huiputuskampanjaksi.
        Kuluttajien pitää olla valpas mihin rahansa laittaa.


      • glkjh
        juupajuu kirjoitti:

        mikä ihmeen himo teillä on mollata uutta V50:stä ... jotakuta se miellyttää ja jotakuta ei

        itseäni vaan ihmetyttää, miksi tää volvo-palsta kerää niin paljon tuollaisia lapsellisia itkijöitä puoleensa ... luultavasti teidän tekisi mieli Volvoa, mutta ei riitä rahkeet ja siksi pitää psyykata itseään höpöttämällä koko ajan tuollaista potaskaa

        Ps. itselläni ei ole Volvoa, joten "oma lehmä ei ole ojassa" .. ihmetyttää vain teidän lapsellinen kommentointi

        Että automyyjä yrittää epätoivoisesti puolustella täällä suurta fiaskoaan.


      • jestas
        glkjh kirjoitti:

        Että automyyjä yrittää epätoivoisesti puolustella täällä suurta fiaskoaan.

        mikä PÄSSI!


    • sale

      Onhan toi tavaratila kasvanut v40:seen verrattuna pari litraa. Ainakin vanhaa mallia tuolla tienpäällä on aika paljon, joten kai niitä joku on joskus ostanutkin. Miksipä ei siis viiskymppistäkin.
      Tyylitön provo, mutta tulipahan vastattua silti...

    • Mondeo

      Itsellä -03 Mondeo (eli tilaa on) ja olen ajatellut vaihtaa V50:een. Koska muuten on esittely Suomessa, ihan autoliikkeissä asti?

      Tilan määrä putoaa varmasti paljon, mutta eiköhän tuonne V50:een yhdet Emmaljungat mahdu? Takapenkeillä en tarvitse jalkatilaa kun lapset on pieniä.

      Olen ajatellut sitä 1.6 litraista dieseliä, taitaa tulla vasta syksyllä vai jopa myöhemmin?

      Tuo tavaratilajuttu on muuten siitä hauska että V70:ssäkin se on melko pieni auton kokoon nähden. Johtuu siitä mittaustekniikasta, eli litroja saa muistaakseni laskea vain sille korkeudelle mikä on tavaratilan pohjasta takapenkkien yläosaan asti, eikö näin ole?

      Esim. Renault Lagunassa on pienempi tavaratila kuin Renault Meganessa, näin mitattuna ja ehkä muutenkin. Mutta ero ei ole niin iso jos mitataan kattoon asti.

      • Jaakko

        .. toiseen Fordiin (Volvo V50). Ainakin tuttua ja turvallista.

        Mitä muuten hyödyt vaihdossa? Pääset kehumaan mummoilla ja kaikille autoista tietämättömille että nyt on alla aito Volvo (eli edelleen Ford).


    • tilat

      Tuskin ko.autoa ostava katsoo vain tavaratilan kokoa. Milloin te puupäät tajuatte että autossa on muutakin kuin peräkontti ???

      • Farkku

        Eikö farmari-malli osteta juuri takakontin takia. Taitaa vaan ostajat maksaa turhaan auton merkistä?
        Itse maksan tiloista ja hyvästä hinta- laatusuhteesta.
        Valitettavasti Volvo ei vain kuulu kumpaankaan niistä.


      • eetu
        Farkku kirjoitti:

        Eikö farmari-malli osteta juuri takakontin takia. Taitaa vaan ostajat maksaa turhaan auton merkistä?
        Itse maksan tiloista ja hyvästä hinta- laatusuhteesta.
        Valitettavasti Volvo ei vain kuulu kumpaankaan niistä.

        Ei sitä farkkua aina pelkän tilan vuoksi osteta. Omaa silmääni miellyttää V50 enemmän kuin S40:nen. Makuasia mikä makuasia. Itse ajan sedanmallisella Passatilla, mutta seuraavaksi autoksi olen harkinnut V50:stä. Auto ainakin paperilla vaikuttaa ihan houkuttelevalta (T5). Aioin katsastaa auton ensiesittelyssä, joka maaliskuun puolivälissä.


      • Tarjolla
        eetu kirjoitti:

        Ei sitä farkkua aina pelkän tilan vuoksi osteta. Omaa silmääni miellyttää V50 enemmän kuin S40:nen. Makuasia mikä makuasia. Itse ajan sedanmallisella Passatilla, mutta seuraavaksi autoksi olen harkinnut V50:stä. Auto ainakin paperilla vaikuttaa ihan houkuttelevalta (T5). Aioin katsastaa auton ensiesittelyssä, joka maaliskuun puolivälissä.

        Yleensä farkkukorissa on enemmän takaistuimen korkeustilaa ja tavaratilaa kuin sedanissa. Viistoperässä taas on tavaratilaa melkein yhtä paljon kuin farkussa, no, merkistä riippuen. Mutta jos suunnitellaan farkku, miksei saman tien suunnitella kunnolla myös tiloiltaan?
        Itse ihmettelen miksei nämä ns. tila-autot ole syrjäyttäneet farkkuja kokonaan, nehän on kaikin puolin järkevämpiä. Ja vielä järkevämpi on citymaasturi: hyvä näkyvyys, korkea maavara ja liikkeellelähtöapuna neliveto. Ja muutkin ajo-ominaisuudet, taas vähän merkistä riippuen, ihan henkilöautoluokkaa. Mutta kaikki eivät uskalla/ymmärrä sietää sellaisen imagoa. Jaa ulkonäkö? Mitä sillä on tekemistä autonvalinnassa?


      • s40

        Itselläni oli 850 farkku jonka vaihdoin uuteen s 40:een.On ihan tajuttoman hyvä ajaa.Vetää vertoja isoveljille.


      • isoille laatikoille
        Farkku kirjoitti:

        Eikö farmari-malli osteta juuri takakontin takia. Taitaa vaan ostajat maksaa turhaan auton merkistä?
        Itse maksan tiloista ja hyvästä hinta- laatusuhteesta.
        Valitettavasti Volvo ei vain kuulu kumpaankaan niistä.

        Jos tilaa todella tarvitsee ostaa silloin tila-auton. Farkkujen peräkontit on suunnilleen samaa kokoa. Tuskin kilpailevien merkkienkään perätila on paljoa suurempi kuin V50:n.


    • ostaa varmasti

      Itse s40 T5:n automaatilla ajettuani(siis pitempi koeajo), olen vakuuttunut, että V50 menee hyvin kaupaksi. On meinaan sen verran mukava ajopeli. Voisin sanoa, että loistava. Kyllä tuo peräkontti monellekin perheelle riittää, aivan varmasti. Tuo 417 litraahan on VDA mitta, joten todellinen kapasiteetti on huomattavasti parempi. Luulenpa, että koeajo muuttaisi monen näkemyksen uudesta volvosta.

      • VectraC

        Vectra C Wagon: 1850 L / 530 L

        Taitaa "hakata" V70:n? :-)


      • Mondeo
        VectraC kirjoitti:

        Vectra C Wagon: 1850 L / 530 L

        Taitaa "hakata" V70:n? :-)

        No hakkaahan se Vectra V70:n, mutta en usko että maailmassa on yhtään ihmistä joka valitsisi Vectran V70:n sijaan tavaratilan koon vuoksi :)

        V70:ssä itse asiassa mittausten mukaan melko pieni tavaratila, mutta mitä sitten. Lastenvaunut mahtuu ja harrastevälineet myös. Pickupit on sitten sitä varten jos enemmän on kuljetettavaa.


    • KaapoAaponPoika

      Ja nyt voi todeta. Menestyshän siitä tuli!!!

    • Anonyymi

      Syntyi Tietäjältä floppi ennustukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe